Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt nietquote:
Kennelijk druk onder die steenquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt niet
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijnquote:
We komen af en toe wel glurenquote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zienquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Oudje Ik kan hier nog steeds om lachen
Dit is beter.. en ja dit is ook kip roken![]()
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Ik weet het met spelfouten ook enz..quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zien
Dat is echt een lelijke tattooquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rondquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Dit is binnen wereldquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Ja precies, dat is ergquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rond
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Ja sorry was meer een reactie op een prive ietsquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent erg vaak onduidelijk moet ik zeggen
Ik denk dat die tattoo ook van na het overlijden isquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is ..
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic eroverquote:
Tuurlijk ben je dan domquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic erover
Zo ben je er ook vanafquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Het enige wat nog helpt bij die tattoo is een groot zwart vierkant eroverheen
Die smiley is wel toepasselijk. Dat mens heeft oof zoiets van iewwww met haar zwarte tandjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg mislukt.
quote:
quote:
Van mij weet je het ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Nope geen tattoo's hier.quote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
Ik dacht van nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij weet je het ook
Tenzij je het allemaal vergeten bent
quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
En word je daar nou nog een beetje stoned van?quote:
O die ga ik straks even kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou echt nooit begrepen. Als een wrat ziet het eruit of minder een snotje ofzo.. Dan trekt die wenkbrouw ringetjes me meer. Maar ik laat mijn lijf met rust. Als er gaatjes in moeten dan kies ik er iig niet zelf voorquote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
Waarnaar toequote:
Ik kan het um niet meer vragenquote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
En word je daar nou nog een beetje stoned van?
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het um niet meer vragen![]()
Lekker is het wel coosAl doe ik het op een andere manier
Dus wordt er een half pond kipfilet voorgeschrevenquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Er liggen 3 kipfilets te roken as we speak. Gut ben ik ff gezond bezigquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Ik zelf nog niet maar weet dat ze er al zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft iemand al asperges in de winkel zien liggen?
Ik heb er zin inquote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zelf nog niet maar weet dat ze er al zijn
Ja ik maak ze alleen nooit zelf klaarquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Vind jij ze ook zo lekker?
O ja koffie staat nog in de keukenquote:
Nee maar de kinderen lusten het niet dus ik eet ze alleen bij mijn moederquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is zo'n hoop schillen hè
Maar dan heb je ook wat
Ja even wel jaquote:
Dat had ik (jou) idd verteldquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
Maar wat ik bedoelde is dat ik dacht dat je geen tattoo's had![]()
![]()
Punten
![]()
Ja dat weet ik nog jaquote:Op maandag 19 april 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik (jou) idd verteld
We hebben het toen ook nog over scarification gehad. Remember?
Poot?quote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die muts op TV, Margot Ribberink, die weervrouw. "'t Is natuurlijk erg fijn als je uien en aardappelen plant". Wat een koe is dat
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelenquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die muts op TV, Margot Ribberink, die weervrouw. "'t Is natuurlijk erg fijn als je uien en aardappelen plant". Wat een koe is dat
ik gok dat ze die weervrouw isquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelen![]()
En wie de hell is Margot Ribberink
Zou hetquote:
Ik las zagenquote:Op maandag 19 april 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, poten. Uien kun je naast poten ook nog zaaien.
Omdat 't mooi weer is om dat te doenquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelen![]()
rtl 4 gok gezien t tijdstipquote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou het![]()
Ik bedoelde eik op welk net ze te zien is
Nu op vierquote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou het![]()
Ik bedoelde eik op welk net ze te zien is
quote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
![]()
Jongste heeft mama der haklaarzen aangetrokken, hij loopt ook erg makkelijk, rofl
Ik heb foto gemaakt zet je msn ff aanquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Dat is toch dat stomme weervrouwtje, die denkt dat ze voor een kleuterklas staat..
Dat mens met die verkleinwoordjes..overal komt.. je.. achter..buitje, windje ..stom wijf..
Net kwam hier een vliegtuig over..heel laag...quote:Op maandag 19 april 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog maar één over een vliegstreep, het betreft een testvlucht van Schiphol richting Amsterdam
Wervelwindje, natuurrampje, vulkaanaswolkjequote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Dat is toch dat stomme weervrouwtje, die denkt dat ze voor een kleuterklas staat..
Dat mens met die verkleinwoordjes..overal komt.. je.. achter..buitje, windje ..stom wijf..
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wervelwindje, natuurrampje, vulkaanaswolkje
Toen wij hier in het noorden wekenlang tientallen centimeters sneeuw hadden, deden alle weermannen en -vrouwen daar heel badinerend over.quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.
Ik vraag mij overigens af of ze die teksten helemaal zelf maakt.
Dan hoop ik voor Disana dat het niet met bakken uit de lucht komt, want zo'n "drupje" uit de mond van de kleuterjuf geeft mij niet het vertrouwen dat je met een beetje rennen werkelijk droog aan de overkant kunt komen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.
Ik vraag mij overigens af of ze die teksten helemaal zelf maakt.
Duh, het is hier kurkdroog en de zon is net pas achter de wolken verdwenen. En op het terras vanmiddag was het ook heerlijk in de warme zon.quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Disana dat het niet met bakken uit de lucht komt, want zo'n "drupje" uit de mond van de kleuterjuf geeft mij niet het vertrouwen dat je met een beetje rennen werkelijk droog aan de overkant kunt komen.
Ze is van Meteo Consult, die zijn toch wel goed vind ikquote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb nooit begrepen waar ze haar feiten over 'het noorden' vandaan haalt.
Zat daar van de winter niet zo'n geit van bij P&W?quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is van Meteo Consult, die zijn toch wel goed vind ik
Aaaaaaaaaargh, dat was een regelrechte aanfluiting, dat was die andere blonde die nogal de plank mis sloeg.quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat daar van de winter niet zo'n geit van bij P&W?
Ah, dus toch. Ik weet het niet hoor, maar het is net of ze maar weinig informatie uit de noordelijke provincies halen/krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaargh, dat was een regelrechte aanfluiting, dat was die andere blonde die nogal de plank mis sloeg.
John Bernard was wel erg goed, maar die was volgens mij ook (mede)oprichter van Meteo Consult
Dat was toen volgens mij Helga van Leurquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Ik weet het niet hoor, maar het is net of ze maar weinig informatie uit de noordelijke provincies halen/krijgen.
Dat is mij té gewoonquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
Ik kijk gewoon altijd 's ochtends naar teletekst
Koffie, teletekst aan en dan douchen en aankleden, weet ik precies wat ik aan moet die dagquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
paa jaar terug had rtl verkeerd filmpje opgezet, kregen we een weersvoorspelling van de winter ergen in juni ofzo.
hadden ze t over sneeuw. ik meteen raar reageren naar mijn toenmailge vriendin: t gaat sneeuwen morgen. zij hadt niet gezien en keek me aan alsof ik gek was.
ik van ja ze zeiden t net bij rtl.
ze geloofd me natuurlijk niet. kregen we bij een latere uitzendinh excuses voor t verkeerde filmpje.
toen geloofde ze me wel, maar vond me wel beetje dom dat ik t weerbericht geloofd. sneeuw in juni
Hier ook mooie dag geweestquote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
Daarnet ook weer: Erwin Krol zegt dat het straf weer is en blijft. Terwijl het hier vandaag heerlijk was.
Ja kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, heb er nog vaak zo mogen zien idd. als er een weervrouw langskwam op de tv
Hier niet zo... Ging verwachtings vol het balkon op (5 minuten)quote:
Onlangs was het nog op TV dat het sneeuwde in Juni of Juli. Het kan dus welquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, heb er nog vaak zo mogen zien idd. als er een weervrouw langskwam op de tv
Vandaar dat ik ook nooit kijk op tv, klopt zo vaak nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dan toch? Ik heb op een terras gezeten, hoezo 'straf'.
Ja, en zo ga je dus denken dat die weersverwachtingen voornamelijk goed gemeld worden voor het westen van het land.quote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet zo... Ging verwachtings vol het balkon op (5 minuten)
Dat is dan weer minder jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet zo... Ging verwachtings vol het balkon op (5 minuten)
Asperges en mosselen zijn twee gerechten die ik niet heel vaak eet maar mij ontzettend op kan verheugen. Waarom ik het dan niet vaker neem weet ik weer nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
AspergesDacht er vandaag aan. Ik heb zo'n pan en schillertje .. Wacht het even af.
Jaquote:
toen was t gewoon midden in een week met mooi weer. en ineens een bericht over vrieskou en sneeuw. dat wa stoen raar hoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onlangs was het nog op TV dat het sneeuwde in Juni of Juli. Het kan dus wel
Dat had toen te maken met die vulkaan ergens in Azië of zo. Weet het niet precies meer, zat met een half oor te luisteren
Maar dat je dat dan ook gewoon geloofd. Ik ben meestal zo wantrouwend als de neten als ik iets hoor wat net buiten het normale ligt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
toen was t gewoon midden in een week met mooi weer. en ineens een bericht over vrieskou en sneeuw. dat wa stoen raar hoor
dat heb ik dus lang mogen aanhoren iddquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat je dat dan ook gewoon geloofd. Ik ben meestal zo wantrouwend als de neten als ik iets hoor wat net buiten het normale ligt.
Mij kan je er voor wakker maken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is zo'n hoop schillen hè
Maar dan heb je ook wat
Maar dan moet je ze weer verspenen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, poten. Uien kun je naast poten ook nog zaaien.
Hekla lava, er staat mij iets bij dat dat in homeopatische middelen gebrukit wordt. Weet alleen niet meer waarvoor.quote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Net kwam hier een vliegtuig over..heel laag...
Er was trouwens net paniek, dat de Hekla op Ijsland ook stoom blies...
Jij ben helemaal into tuinkruiden hèquote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hekla lava, er staat mij iets bij dat dat in homeopatische middelen gebrukit wordt. Weet alleen niet meer waarvoor.
edit: dit dus http://www.vsmhomeopathie(...)ving/1663/Hecla-lava
Dokter Coosquote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij ben helemaal into tuinkruiden hè
Het schijnt inderdaad lava van de Hekla te zijn...zeggen ze..quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hekla lava, er staat mij iets bij dat dat in homeopatische middelen gebrukit wordt. Weet alleen niet meer waarvoor.
edit: dit dus http://www.vsmhomeopathie(...)ving/1663/Hecla-lava
beleefde vent dan hequote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
@ Deis, het dank je wel mysterie is opgelost. Hij had van de week iets in zijn www gezet en daar had ik respect bij gezet. Dat was volgens hem een dank je wel waard
En dat is allesquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
@ Deis, het dank je wel mysterie is opgelost. Hij had van de week iets in zijn www gezet en daar had ik respect bij gezet. Dat was volgens hem een dank je wel waard
Is een lieverd idd.quote:
Mjah hij wordt erg in de persoonlijke sfeer gefilmd nu. Trek 'm een pak aan en omring 'm met ambtenaren en er staat een ander figuur.quote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk, maar hij wordt voor mijn gevoel nooit geen minister, veel te "outspoken"
quote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is alles![]()
Ik hoopte op een mysterieus maandenlang voortslepend verhaal.
kan altijd nog he. ms is dit slechts t begin van veel meerquote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is alles![]()
Ik hoopte op een mysterieus maandenlang voortslepend verhaal.
maar hoe dan ook niet geschikt voor een ministerpost imo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mjah hij wordt erg in de persoonlijke sfeer gefilmd nu. Trek 'm een pak aan en omring 'm met ambtenaren en er staat een ander figuur.
Want?quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar hoe dan ook niet geschikt voor een ministerpost imo.
Maakt niet uit, jij kan het niet helpen en misschien wat Gomi zegtquote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow sorry, tja ik kan het ook niet helpen
dat is altijd goed hequote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij kan het niet helpen en misschien wat Gomi zegt
Nah ga er maar uit van nietquote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij kan het niet helpen en misschien wat Gomi zegt
Nu niet meteen door gaan draven hequote:
Echt ik vond het heerlijkquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu niet meteen door gaan draven he![]()
Ik vond het vandaag wel een beetje fripsjes hoor
ik draaf niet. ik sla hooguit doorquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu niet meteen door gaan draven he![]()
Ik vond het vandaag wel een beetje fripsjes hoor
ah dat is t danquote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Komt misschien ook wel dat mijn kantoor aan het water staat en daar staat dus altijd een frisse wind.
En ik ben misschien wel een beetje een koukleum
Dat hebben de meeste mannen volgens mij, daarom zal mijn collega ook niet zo blij met mij zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is t dan
ik ben btw tegenovergestelde ik heb t niet snel koud.
Vind je dat echt of is dat uit wrok? Diep respect juist hoe hij in z'n eentje een team heeft opgezet en 't gered heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Prachtig beeld hoe hij daar alleen en eenzaam wegliep na die verkiezinsoverwinning van de PvdA waar hij niet naar voren werd geroepen
Die huiliequote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mannen volgens mij, daarom zal mijn collega ook niet zo blij met mij zijn.
Al geloof ik niet dat mijn collega ooit blij is![]()
Vandaag moest zijn 'vrouwtje' naar de garage met de auto en dat zat allemaal niet mee, waarop hij haar afsnauwde, de verbinding verbrak en zijn telefoon op zijn buro smeet.
Ik moest lachen
hmm zou kunnen idd. vrouwen hebben t idd sneller koud naar mijn ervaring.quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mannen volgens mij, daarom zal mijn collega ook niet zo blij met mij zijn.
Al geloof ik niet dat mijn collega ooit blij is![]()
Vandaag moest zijn 'vrouwtje' naar de garage met de auto en dat zat allemaal niet mee, waarop hij haar afsnauwde, de verbinding verbrak en zijn telefoon op zijn buro smeet.
Ik moest lachen
Hij vertelde dat ze zijn auto van het weekend aan gort hebben gereden, dus mijn andere collega, die inmiddels ook in de gaten heeft dat hij en huilien is vroeg of zijn auto total loss was, maar nee er zat alleen een fiks deuk in de bumperquote:
Zijn vrouw is een gansje, hij moet haar alles voorkauwen, te triest voor woorden, echt. Dat kind heeft ook maar geen greintje zelfstandig denkvermogen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zou kunnen idd. vrouwen hebben t idd sneller koud naar mijn ervaring.
lol, jij lachen, arme vrouw denk ik dan
quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ze zijn auto van het weekend aan gort hebben gereden, dus mijn andere collega, die inmiddels ook in de gaten heeft dat hij en huilien is vroeg of zijn auto total loss was, maar nee er zat alleen een fiks deuk in de bumper
sukkels zoeken elkaar op hequote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vrouw is een gansje, hij moet haar alles voorkauwen, te triest voor woorden, echt. Dat kind heeft ook maar geen greintje zelfstandig denkvermogen.
Nee, geen wrok. Het is een prachtig beeld, het plaatje is prachtig, hoe moet ik dat nu toch uitleggen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat echt of is dat uit wrok? Diep respect juist hoe hij in z'n eentje een team heeft opgezet en 't gered heeft.
Ja hoor zeker als het huilies zijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe best lekker, even roddelen over je collega's
quote:
doe ik nooit?quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe best lekker, even roddelen over je collega's
Nah omdat jij het bentquote:
Zo erg is het niet, vind het sowieso een leuk programma en ja Jeroen is dan een leuk extraatjequote:
Daar geloof ik helemaal niets van, jullie mannen kunnen er ook wat van.quote:
Jullie vrouwen zijn daar gemakkelijk in he?quote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, vind het sowieso een leuk programma en ja Jeroen is dan een leuk extraatje![]()
Echt he? Die zijn nog ergerquote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, jullie mannen kunnen er ook wat van.
Waar ben ik makkelijk inquote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn daar gemakkelijk in he?
ah k. ik vind t geen hol aan tbh.quote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, vind het sowieso een leuk programma en ja Jeroen is dan een leuk extraatje![]()
Vind ik ook. Respect voor die man, hij deed alles, tot flyeren aan toe. Ik vind dat hij een eenzame strijd gestreden heeft, Asscher heeft hem op het laatst ook nogal in de steek gelaten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat echt of is dat uit wrok? Diep respect juist hoe hij in z'n eentje een team heeft opgezet en 't gered heeft.
hehe, maar ik zit wel goed qua collegae tbh.quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zit hier echt heel goed. goede gasten om me heen. roddelen doen we alleen over de andere afdelingenquote:
quote:
Wat heb je met tbh?quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar ik zit wel goed qua collegae tbh.
kan t wel goed met ze vinden
Neuh hoor, wij roddelen niet. Wij werken enkel en alleen wat fantasieën uitquote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
yeah wat een hondquote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Die Booth ook he!!!wat een boefje ist toch
Leuk programma he,ik vind Johnny een schatjequote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
gaan we tellen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heb je met tbh?
Da's al de 4e keer dat je het zegt
Je manieren hoe je over hem praat (net als zaterdag) verraden toch enig bakvisgedrag hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val niet op hem, hij is gewoon leuk om naar te kijken.
Ik val sowieso niet gauw voor een man eik. Ik ben niet het bakvis type en zeker niet gauw verliefd
Ik vond die met Linda ook erg leuk en met die Wilfried (of Wilfred) Genee en met Kimmetje vond ik erg mooiquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk programma he,ik vind Johnny een schatje![]()
En deze met Jeroen is inderdaad erg leuk, want ik vind ze niet allemaal even leuk. De eerste keer dat ik het zag was met Nicolette Kluyver, echt een leuke meid!
En nu ga ik het vragen, want ik zit me elke keer suf te prakkizeren, maar kan het maar niet bedenken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar ik zit wel goed qua collegae tbh.
kan t wel goed met ze vinden
Serious?quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
De eerste keer dat ik het zag was met Nicolette Kluyver, echt een leuke meid!
quote:Op maandag 19 april 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je manieren hoe je over hem praat (net als zaterdag) verraden toch enig bakvisgedrag hoor
Kennelijk ben jij nog jong voor je leeftijdquote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels te oud voor geworden
Kloptquote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond die met Linda ook erg leuk en met die Wilfried (of Wilfred) Genee en met Kimmetje vond ik erg mooi
Ja echt, ze had tenminste iets te vertellen.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij nog jong voor je leeftijd
Ik heb het niet gezien, maar ik krijg altijd de kriebels van haarquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ze had tenminste iets te vertellen.
to be honestquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu ga ik het vragen, want ik zit me elke keer suf te prakkizeren, maar kan het maar niet bedenken.
Waar is tbh een afkorting voor?
Die heb ik niet eens gekekenquote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Die met Frans Bauer vond ik dan weer een stuk minder, maar dat zegt misschien genoeg over Frans
Die doe ik best vaak jaquote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga die smiley van je dan ook maar eens tellen.
of nee i dont fucking care
Over bakvisgedrag gesprokenquote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik krijg altijd de kriebels van haar
Bedankt, nu hoef ik er nooit mijn hoofd meer over te brekenquote:
Dan heb je niet echt iets gemistquote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gekekenIk bedoel Frans
quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt iets gemist![]()
Hij is een beetje dommig. Niet echt een newsflash, maar toch
heheh ik gebruik wel vaker van die standaardafkortingenquote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt iets gemist![]()
Hij is een beetje dommig. Niet echt een newsflash, maar toch
Nee en ik hoefde hem dus ook niet te zienquote:
Ik vond hem niet echt standaard of ben ik 1 van de weinigen die het niet wist?quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh ik gebruik wel vaker van die standaardafkortingen
Mijn maag draaide zich om, vreselijkquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt standaard of ben ik 1 van de weinigen die het niet wist?
Ik kende hem ook niet hoor, maar goed, ik hoor wel vaker dat ik nogal dom benquote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Deisyy voelt zich nu een beetje dommig
Mooi, dan zijn we samen dom, schept een bandquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet hoor, maar goed, ik hoor wel vaker dat ik nogal dom ben
is echt standaard hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat er nog meer mensen zijn die niet wisten wat het betekende, maar die het niet eerljk durfden te zeggen.
Toch?
Neuh, ze wisten het allemaalquote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat er nog meer mensen zijn die niet wisten wat het betekende, maar die het niet eerljk durfden te zeggen.
Toch?
Ja, gelijk sfeerquote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we samen dom, schept een band
Zij wel jaquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ze wisten het allemaal![]()
Zij zijn intelligent namelijk![]()
Afaik welquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
to be honest is heul niet standaard, de meeste mensen liegen
Wat betekend LOI nu weerquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij wel ja![]()
Misschien kunnen we een cursus internetafkortingen doen bij de LOI ofzo, krijgen we er meteen een taalcursus bij.
Oooh cool, mag je dan werken in een viskraam?quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Leidsche Onderwijs Instellingen, Wouter!
maar ik niet ik ben standaard honestquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
to be honest is heul niet standaard, de meeste mensen liegen
away from keyboardquote:
Wat deed boefje Booth ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
Een laptop uit elkaar gehaald en nu moet ie weer in elkaar
Kon je niet gewoon een puzzelboekje kopenquote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
De raderen draaien, maar ik snap hem nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooh cool, mag je dan werken in een viskraam?
Ik vroeg het aan Deisquote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
away from keyboard
great minds think alike
in my honest opinion
leuke oefening toch?quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
Welnee, Teun slaat wel vaker wartaal uitquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De raderen draaien, maar ik snap hem niet![]()
Ik voel me zo godsallejezus dom vanavond
Ze hebben toch die reclame van die twee viswijven die intelligent vis zitten te verkopen waarbij de klant in plaats van de vis bijna van z'n graat valtquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De raderen draaien, maar ik snap hem niet![]()
Ik voel me zo godsallejezus dom vanavond
Humblequote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Deis
En je hebt er eentje fout
Neem me vooral niet kwalijkquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Deis
En je hebt er eentje fout
Dat is waar, alleen deze keer nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, Teun slaat wel vaker wartaal uit
Wegzijnzequote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem me vooral niet kwalijk
Ben er weg van, slaap lekker allemaal
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, Kally heeft dus gelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben toch die reclame van die twee viswijven die intelligent vis zitten te verkopen waarbij de klant in plaats van de vis bijna van z'n graat valt
trusten kallyquote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker Kallyquote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon viswijven, zoals iedereen in een kraam én op kraamvisitequote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, Kally heeft dus gelijk.
Ik ken wel die reclame met die 2 meiden in de oliebollenkraam, over die Diclofenac en de bloedverdunners, omdat de patient een trap van een paard had gehad
Had je al gehoord dat jij met Kally klef gaat doen op het F1 circuit?quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
D_K heeft um uitelkaar geschroefd omdat zn laptop heet werd
Dat is geen viskraam, dat is de oliebollenkraam waar ik het over hadquote:
Die kramen allemaal onzin uitquote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon viswijven, zoals iedereen in een kraam én op kraamvisite
Dan heeft ie vermoedelijk verkeerde software (drivers) geïnstalleerd die die processor op zitten te fokken waardoor hij heet wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Een emmer water erover was geen optie?quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
in de pit toch?quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat jij met Kally klef gaat doen op het F1 circuit?
En de 2 bodybuilders die geen homo's blijken te zijnquote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon viswijven, zoals iedereen in een kraam én op kraamvisite
Die kantklossers, wat een slechte reclame zegquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
En de 2 bodybuilders die geen homo's blijken te zijn
ga je gangquote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar allemaal. Ik hoop achteraf de foto's te mogen bekijken
Weet ik niks vanquote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat jij met Kally klef gaat doen op het F1 circuit?
Mission accomplishedquote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kantklossers, wat een slechte reclame zeg![]()
Alhoewel, hij blijft wel hangen, daarin slagen ze dus
ik moest zeggen dat ie 3,5 jaar oud is en nooit eerder open is geweest en net hergeinstaleerd en de cpu load rond de 20% schommeltquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heeft ie vermoedelijk verkeerde software (drivers) geïnstalleerd die die processor op zitten te fokken waardoor hij heet wordt.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een emmer water erover was geen optie?
Dat hoor je vast binnenkort dan welquote:
Ja, dan heeft hij verkeerde drivers geinstalleerd, daar gaat ie hard van werken en niet soepel lopenquote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moest zeggen dat ie 3,5 jaar oud is en nooit eerder open is geweest en net hergeinstaleerd en de cpu load rond de 20% schommelt
[..]
Slaap lekker Gomiquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
ik ga hier sluiten. trusten vast allemaal
Ik zie mezelf toch nooit een LOI cursus doenquote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou niet dus, want ik ben dan zo eigenwijs dat ik liever geen product van ze afneem
Nog één, dan issie volquote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie mezelf toch nooit een LOI cursus doen
Ook trustequote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
ik ga hier sluiten. trusten vast allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |