Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt nietquote:
Kennelijk druk onder die steenquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt niet
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijnquote:
We komen af en toe wel glurenquote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zienquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Oudje Ik kan hier nog steeds om lachen
Dit is beter.. en ja dit is ook kip roken![]()
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Ik weet het met spelfouten ook enz..quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zien
Dat is echt een lelijke tattooquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rondquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Dit is binnen wereldquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Ja precies, dat is ergquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rond
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Ja sorry was meer een reactie op een prive ietsquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent erg vaak onduidelijk moet ik zeggen
Ik denk dat die tattoo ook van na het overlijden isquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is ..
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic eroverquote:
Tuurlijk ben je dan domquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic erover
Zo ben je er ook vanafquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Het enige wat nog helpt bij die tattoo is een groot zwart vierkant eroverheen
Die smiley is wel toepasselijk. Dat mens heeft oof zoiets van iewwww met haar zwarte tandjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg mislukt.
quote:
quote:
Van mij weet je het ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Nope geen tattoo's hier.quote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
Ik dacht van nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij weet je het ook
Tenzij je het allemaal vergeten bent
quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
En word je daar nou nog een beetje stoned van?quote:
O die ga ik straks even kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou echt nooit begrepen. Als een wrat ziet het eruit of minder een snotje ofzo.. Dan trekt die wenkbrouw ringetjes me meer. Maar ik laat mijn lijf met rust. Als er gaatjes in moeten dan kies ik er iig niet zelf voorquote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
Waarnaar toequote:
Ik kan het um niet meer vragenquote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
En word je daar nou nog een beetje stoned van?
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het um niet meer vragen![]()
Lekker is het wel coosAl doe ik het op een andere manier
Dus wordt er een half pond kipfilet voorgeschrevenquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Er liggen 3 kipfilets te roken as we speak. Gut ben ik ff gezond bezigquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |