Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt nietquote:
Kennelijk druk onder die steenquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt niet
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijnquote:
We komen af en toe wel glurenquote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zienquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Oudje Ik kan hier nog steeds om lachen
Dit is beter.. en ja dit is ook kip roken![]()
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Ik weet het met spelfouten ook enz..quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zien
Dat is echt een lelijke tattooquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rondquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Dit is binnen wereldquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Ja precies, dat is ergquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rond
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Ja sorry was meer een reactie op een prive ietsquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent erg vaak onduidelijk moet ik zeggen
Ik denk dat die tattoo ook van na het overlijden isquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is ..
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic eroverquote:
Tuurlijk ben je dan domquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uh ik vind het lachwekkend. Sorry, maar als je zo'n aktie laat uitvoeren door de naaldboer op de hoek ben je in mijn ogen rete dom. En ja er is hier ergens een vet topic erover
Zo ben je er ook vanafquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Het enige wat nog helpt bij die tattoo is een groot zwart vierkant eroverheen
Die smiley is wel toepasselijk. Dat mens heeft oof zoiets van iewwww met haar zwarte tandjesquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omg! Dat is wel heel erg mislukt.
quote:
quote:
Van mij weet je het ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Nope geen tattoo's hier.quote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie eigenlijk tattoo's D. en Liesje?
Van muis weet ik het inmiddels
Ik dacht van nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij weet je het ook
Tenzij je het allemaal vergeten bent
quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
En word je daar nou nog een beetje stoned van?quote:
O die ga ik straks even kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
Ahh gevonden.. 3 delen maar liefst. De moeite waard zou ik zeggen.
Compleet verneukte tattoo's #3
Deze is ook epic
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou echt nooit begrepen. Als een wrat ziet het eruit of minder een snotje ofzo.. Dan trekt die wenkbrouw ringetjes me meer. Maar ik laat mijn lijf met rust. Als er gaatjes in moeten dan kies ik er iig niet zelf voorquote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope geen tattoo's hier.
Ook geen piercings trouwens. Soms zie ik wel dingen die ik leuk vind maar ik ben veel te bang dat ik er spijt van zou krijgen.
Misschien dat ik ooit nog een gaatje in mijn neus neem, dat vind ik mijn hele leven al mooi.
Waarnaar toequote:
Ik kan het um niet meer vragenquote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
En word je daar nou nog een beetje stoned van?
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het um niet meer vragen![]()
Lekker is het wel coosAl doe ik het op een andere manier
Dus wordt er een half pond kipfilet voorgeschrevenquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Er liggen 3 kipfilets te roken as we speak. Gut ben ik ff gezond bezigquote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens een kippetje ga halen.![]()
Tegenwoordig krijg je kip op recept als je een ontsteking hebt.
Die beesten zitten helemaal vol antibiotica.
Ik zelf nog niet maar weet dat ze er al zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft iemand al asperges in de winkel zien liggen?
Ik heb er zin inquote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zelf nog niet maar weet dat ze er al zijn
Ja ik maak ze alleen nooit zelf klaarquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Vind jij ze ook zo lekker?
O ja koffie staat nog in de keukenquote:
Nee maar de kinderen lusten het niet dus ik eet ze alleen bij mijn moederquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is zo'n hoop schillen hè
Maar dan heb je ook wat
Ja even wel jaquote:
Dat had ik (jou) idd verteldquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
Maar wat ik bedoelde is dat ik dacht dat je geen tattoo's had![]()
![]()
Punten
![]()
Ja dat weet ik nog jaquote:Op maandag 19 april 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik (jou) idd verteld
We hebben het toen ook nog over scarification gehad. Remember?
Poot?quote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die muts op TV, Margot Ribberink, die weervrouw. "'t Is natuurlijk erg fijn als je uien en aardappelen plant". Wat een koe is dat
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelenquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die muts op TV, Margot Ribberink, die weervrouw. "'t Is natuurlijk erg fijn als je uien en aardappelen plant". Wat een koe is dat
ik gok dat ze die weervrouw isquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelen![]()
En wie de hell is Margot Ribberink
Zou hetquote:
Ik las zagenquote:Op maandag 19 april 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, poten. Uien kun je naast poten ook nog zaaien.
Omdat 't mooi weer is om dat te doenquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heeft een weervrouw het over uien en aardappelen![]()
rtl 4 gok gezien t tijdstipquote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou het![]()
Ik bedoelde eik op welk net ze te zien is
Nu op vierquote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou het![]()
Ik bedoelde eik op welk net ze te zien is
quote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
![]()
Jongste heeft mama der haklaarzen aangetrokken, hij loopt ook erg makkelijk, rofl
Ik heb foto gemaakt zet je msn ff aanquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Dat is toch dat stomme weervrouwtje, die denkt dat ze voor een kleuterklas staat..
Dat mens met die verkleinwoordjes..overal komt.. je.. achter..buitje, windje ..stom wijf..
Net kwam hier een vliegtuig over..heel laag...quote:Op maandag 19 april 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog maar één over een vliegstreep, het betreft een testvlucht van Schiphol richting Amsterdam
Wervelwindje, natuurrampje, vulkaanaswolkjequote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Dat is toch dat stomme weervrouwtje, die denkt dat ze voor een kleuterklas staat..
Dat mens met die verkleinwoordjes..overal komt.. je.. achter..buitje, windje ..stom wijf..
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wervelwindje, natuurrampje, vulkaanaswolkje
Toen wij hier in het noorden wekenlang tientallen centimeters sneeuw hadden, deden alle weermannen en -vrouwen daar heel badinerend over.quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.
Ik vraag mij overigens af of ze die teksten helemaal zelf maakt.
Dan hoop ik voor Disana dat het niet met bakken uit de lucht komt, want zo'n "drupje" uit de mond van de kleuterjuf geeft mij niet het vertrouwen dat je met een beetje rennen werkelijk droog aan de overkant kunt komen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net had ze het over een "drupje" in Groningen.
Ik vraag mij overigens af of ze die teksten helemaal zelf maakt.
Duh, het is hier kurkdroog en de zon is net pas achter de wolken verdwenen. En op het terras vanmiddag was het ook heerlijk in de warme zon.quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Disana dat het niet met bakken uit de lucht komt, want zo'n "drupje" uit de mond van de kleuterjuf geeft mij niet het vertrouwen dat je met een beetje rennen werkelijk droog aan de overkant kunt komen.
Ze is van Meteo Consult, die zijn toch wel goed vind ikquote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb nooit begrepen waar ze haar feiten over 'het noorden' vandaan haalt.
Zat daar van de winter niet zo'n geit van bij P&W?quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is van Meteo Consult, die zijn toch wel goed vind ik
Aaaaaaaaaargh, dat was een regelrechte aanfluiting, dat was die andere blonde die nogal de plank mis sloeg.quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat daar van de winter niet zo'n geit van bij P&W?
Ah, dus toch. Ik weet het niet hoor, maar het is net of ze maar weinig informatie uit de noordelijke provincies halen/krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaargh, dat was een regelrechte aanfluiting, dat was die andere blonde die nogal de plank mis sloeg.
John Bernard was wel erg goed, maar die was volgens mij ook (mede)oprichter van Meteo Consult
Dat was toen volgens mij Helga van Leurquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Ik weet het niet hoor, maar het is net of ze maar weinig informatie uit de noordelijke provincies halen/krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |