Dat denk ik ook dat hij dat wordt. Zou geen slechte keuze zijn vind ik.quote:Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat wordt de nieuwe integratie-minister onder min-president Cohen, even kijken dus.
U had dit interview gelezen: http://www.depers.nl/binn(...)-superstadsdeel.html ?quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef VeX- het volgende:
Had hij niet eens zo'n omstreden uitspraak gedaan? Sindsdien heb ik het niet zo op hem. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij met twee monden spreekt.
Vind je? Ik vind hem juist uiterst geschikt. Hij weet waar hij over praat, praktijkervaring Kent de straatcultuur. En dat soort mensen hebben we hard nodig in de politiek.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
Minister lijkt me wel erg hoog gegrepen voor Marcouch met z'n rare Wilders-achtige praatjes
Vind ik ook idd.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
Minister lijkt me wel erg hoog gegrepen voor Marcouch met z'n rare Wilders-achtige praatjes
Asscher liet hem vallen, Cohen steunde hem.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
En, hoe vonden jullie de docu?
Ik heb het gevoel dat Lodewijk Asscher Ahmed Marcouch op momenten waarop het er écht om ging niet gesteund heeft.
Het is en blijft een PvdA-prominent met genoeg voorkeursstemmen voor 2 raadszetels. Asscher liet zich behoorlijk kennen door bij het dankwoord zelfs Marcouch zijn naam niet te noemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Asscher kon ook moeilijk hem hard steunen als hij net de interne verkiezingen heeft verloren.
Idd, je zag heel duidelijk hoe die echt in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
Uit de docu bleek IMHO vooral wat voor verschrikkelijke dweil Lodewijk Asscher is.
Die wil je dus iig niet in Den Haag hebben zitten.
Verder zullen opmerkingen van Marcouch zoals "dan gaan die mensen toch fijn in Saoudi-Arabië wonen?!" het prima doen bij dat deel van de achterban wat eventueel een uitstapje naar de PVV overwoog.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef timmmmm het volgende:
vanavond even op internet terugkijken. TVP
quote:
quote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |