Oh... dat telt niet als pakje (gelukkig maar).quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige koekjes zitten met zijn tweeën in een pakje... denk aan bijvoorbeeld Oreo's.
Ik had een collega die serieus wel 1 a 2 pakken oreo's per dag wegwerkte... plus nog één of twee zakjes chips en nog wat andere koekjes...quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh... dat telt niet als pakje (gelukkig maar).
Misschien sportte ze wel heel veel? Of at ze alleen op haar werk en deed ze niet aan ontbijt en diner. Je hebt vreemde mensen op de wereldquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had een collega die serieus wel 1 a 2 pakken oreo's per dag wegwerkte... plus nog één of twee zakjes chips en nog wat andere koekjes...
en slank dat ze was...
Nee, ze deed echt niks aan sport. En ik geloof niet dat ze over het algemeen weinig at... ze vond zichzelf juist te dun. Wat ze overigens niet was, ze was juist prachtig slank met vet op de juiste plaatsen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien sportte ze wel heel veel? Of at ze alleen op haar werk en deed ze niet aan ontbijt en diner. Je hebt vreemde mensen op de wereld
*jaloers isquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ze deed echt niks aan sport. En ik geloof niet dat ze over het algemeen weinig at... ze vond zichzelf juist te dun. Wat ze overigens niet was, ze was juist prachtig slank met vet op de juiste plaatsen.
Ik vraag me af hoe lang ze dat eetpatroon vol kan houden.
Fotooo!quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef P.F het volgende:
mariaaaaaa ik heb net een indianentrui gekocht
Hierrr een foto: H&M 98: Houden we het of houden we het niet?quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fotooo!
Oef tijdens Zumba ging mn helegrotemodderfokkervaneenblaar stukAuwaaa! Maar wel weer braaf gesport enzo! Dit keer 10 minuten ietsje harder gerend
Sport je nou na de zumba ook nog?quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fotooo!
Edit: oh ik zie hem! In H&M topique! Valt wel mee met de indianenfactor, dan moet ie in meer kleurtjes!![]()
Oef tijdens Zumba ging mn helegrotemodderfokkervaneenblaar stukAuwaaa! Maar wel weer braaf gesport enzo! Dit keer 10 minuten ietsje harder gerend
Eh vandaag was het fitness vóór Zumba! Ik wil minstens twee keer per week erbij fitnessen, en dat is dan waarschijnlijk maandag voor Zumba en zaterdagochtend na Zumbaquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sport je nou na de zumba ook nog?
Ik ben net terug van yoga, was weer heerlijk
Lijst voor vandaag:
O: (belachelijk laat) stuk deegkorst met jam
T: halve komkommer
T: nog een stuk deegkorst met jam
T: walnoten
S: hardlopen, 5x 1 km, 11 km/u. Tussendoor steeds hartslag laten zakken tot 135. Ikmijn garmindingest met hartslagmeter
D: doperwtensoep met basilicum, 1/2 pittenstokbrood met veel hummus met olie en za'atar, toe een flinke schep chocolade-caramelmousse met amandelcrunch
S: anderhalf uur yoga
T: sap van 2 sinaasappels gemengd met halve liter frambozensap![]()
Suikerig dagje
He, die middag had ik mijn VWO-diploma-uitreiking en moest de havo 's avonds! Ik vond dat toen reuze zeilig voor ze. Misschien zaten we wel op dezelfde schoolquote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een heerlijke planning weer.Maar het kan nog een stuk erger. Ik had mijn diploma uitreiking van de havo op de avond van Nederland - Italië in de halve finale van het EK 2000. Uiteraard ben ik daar niet heen gegaan, maar achteraf hoorde ik dat ik één van de weinigen was die niet was gegaan. Sowieso vind ik dat ze op scholen een jaaroverzicht moeten hebben met daarop de data van grote sportevenementen, zodat ze alles daar omheen kunnen plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |