jay sound ?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef KaMo het volgende:
Er staan al 2 gitaren in de planning
Krijg steeds meer zin om echt actief eraan te gaan bouwen
Kijken of ik van de week de eerste gedeelte al kan gaan zagen!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er toch maar een deluxe slagplaat voor ga maken, moet wel met zulke humbuckers erop
Mijne ook, daarvan heb ik de hals vervangen etcquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef genakt het volgende:
[..]
jay sound ?
mijn eerste elektrische gitaar was een jay sound + versterkertje
gekocht voor 50 euro![]()
KaMoCasterquote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef KaMo het volgende:
Er staan al 2 gitaren in de planning
Krijg steeds meer zin om echt actief eraan te gaan bouwen
Kijken of ik van de week de eerste gedeelte al kan gaan zagen!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er toch maar een deluxe slagplaat voor ga maken, moet wel met zulke humbuckers erop
Op de headstock van mijn andere tele staatquote:
Succes manquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Cynic het volgende:
Vanavond laatste keer geoefend voor het optreden komende vrijdag.
Zo moet het maar
Ik hoorde dat het al bijna uitverkocht is, da's wel tof.
Jammer dat ze er dan een plaatje van een FV40 bij zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.peterverspuy.n(...)ml?mv_source=beslist
Herman!.
Klopt, veel te moeilijk om een keuze te maken, dus wil ik het gewoon allemaal maar dan kom ik automatisch bij het volgende probleem.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Er is té veel leuks te koop of te bouwen
quote:
Het enige wat ik wil is een Precision body! De rest zit wel goedquote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Er is té veel leuks te koop of te bouwen
Daar hoef jij niet direct slechter door te gaan spelen...quote:Op donderdag 22 april 2010 01:14 schreef brother52 het volgende:
Vrijdag gaan wij dramatisch slecht spelen dankzij onze zanger
ga je donorbas gebruiken of ga je gewoon een body kopen bij warmoth?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is een Precision body! De rest zit wel goed.
Vrijdag komt mijn BadAss en mijn hals.
Er is zo weinig tijdquote:
Ben ik ook niet van plan maar helaas word je vaak afgerekend op de prestaties van je zanger. Ook al zit het met de rest wel goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet direct slechter door te gaan spelen...
Thanks. Ik zal het nodig hebben.quote:En sterkte!!
Het liefst koop ik gewoon een body zoals pas op BGF stond of idd een donorbasje. Een Warmoth body is misschien een beetje té bij een hals van 30,-quote:Op donderdag 22 april 2010 07:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
ga je donorbas gebruiken of ga je gewoon een body kopen bij warmoth?
dribbel had er toch 1 te koopquote:Op donderdag 22 april 2010 08:34 schreef DrD00m het volgende:
Ik ben op zoek naar een beetje degelijke wireless system. (zanger gaat altijd op mijn kabels springen waardoor ik telkens weer kabelbreuk krijg)
Is dit systeempje wat? Of heeft iemand anders een goed alternatief? (wil niet al te duur gaan hiervoor)
http://www.musicstore.de/(...)1/art-GIT0001250-002
Ik heb geen overzicht van wie wat te koop heeft staanquote:Op donderdag 22 april 2010 08:54 schreef genakt het volgende:
[..]
dribbel had er toch 1 te koop
ik heb je pedaal trouwens nog stuur even om als je hem terug wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |