Succes man, en gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef gekkewiebel het volgende:
zoo, deze jongen is een gitaar rijkerIs de SX uiteindelijk geworden dus. Nog wel wat anders geprobeerd maar ik merkte niet donders veel verschillen, en gezien de toch wel positieve verhalen hier gekozen voor de SX.
Nu podfarm aan de praat krijgen en dan veeel oefenen!
ja alles is beter als staggquote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes man, en gefeliciteerd
Foto's!!
Is daar wat mis mee? Als het goed is speel ik er komende zondagquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ghehe volgende week in de Baroeg spelen!!!!!
Ja dat, gewoon paar mooie plaatjesquote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Geen idee wat je normaal gesproken precies fotografeert van een gitaar, maar hierbij wat fotos![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kijk aan! Goed bezigquote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef gekkewiebel het volgende:
Jep nieuw. ik dacht nog wat ziet dat witte spul er slecht afgewerkt uit. Na tijdje kwam ik erachter dat het plastic er nog af moest
Verkoper heeft hem gelijk goed afgesteld en alles dus nu aan de slag!
Nee nee, eerst oefenenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Ayca het volgende:
Thinlines zien er wel nice uit![]()
Hoe klinkt het?filmpje?
Denk je niet dat je verfboer er geen verstand van heeft??quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef C19H28O2 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het spuiten van celluloselak? Ben nu de body van m'n Tele aan 't schuren, maak er binnekort een psychedelische schildering op met acrylverf (niet op waterbasis), en daarna een paar lagen lak op. De plaatselijke verfboer heeft mij verteld dat dat geen problemen zal opleveren, iemand ervaring daarmee?
Die vragen voor alles een hoofdprijs.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:06 schreef brother52 het volgende:
Bij Voxhumana zullen ze het vast ook nog wel hebben, alleen vragen zij er natuurlijk weer de hoofdprijs voor.
Klopt, 12,50 vragen voor 0,25 l Tung olie terwijl je in Zaandam 4 euro betaalt voor 0,2 l.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vragen voor alles een hoofdprijs.
Prachtig!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Geen idee wat je normaal gesproken precies fotografeert van een gitaar, maar hierbij wat fotos![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is 150 dollar dus zo duur is hij nietquote:
Vetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.peterverspuy.n(...)ml?mv_source=beslist
Herman!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |