Ik vind hem over het algemeen tegenvallen, terwijl ik het wel een enorm sympathieke vent vind.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Echt niet mee eens. Hij argumenteert goed, maakt goed duidelijk waar hij voor staat en brengt de boodschap gestructureerd over.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Echt niet mee eens. Hij argumenteert goed, maakt goed duidelijk waar hij voor staat en brengt de boodschap gestructureerd over.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch stiekem lachen om die drie zessen achter de ChristenUnie
Ik bedoelde het wel in positieve zin he. Beetje humor hebben, wat dat betreft vond ik Bos sterker dan Cohen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat noemen ze een sterke politicus, php, mensen die het op inhoud kunnen in plaats van op one-liners.
Ik vraag me altijd af wat voor mensen daar op stemmen. Misschien mijn tante of oma welquote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Staan er eigenlijk al debatten in de planning?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Net op tijd? Nog bijna twee maanden en de grote debatten moeten nog beginnen.
Waarom zou je niet op de CU stemmen? Lang zo extreem niet als SGP, wel wat fanatieker dan CDA. Geloof is niet per definitie slecht, regeren op normen en waarden uit het geloof kan heel goed, als het door gematigden gebeurd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor mensen daar op stemmen. Misschien mijn tante of oma wel
Onder andere mensen die er wel voor voelen om meisjes te verplichten in een lange rok naar school te gaan. En die verplichting ook echt in de praktijk opleggen....quote:Op woensdag 21 april 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor mensen daar op stemmen. Misschien mijn tante of oma wel
23 mei is de enige waarvan ik weet. Dus ja, denk ik, daar is het te vroeg voor.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Staan er eigenlijk al debatten in de planning?Of is het daar nog te vroeg voor.
Christenen die zich net wat socialer voelen dan de CDA'ers.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Christenen die zich net wat socialer voelen dan de CDA'ers.
Staaf die bewering anders even met wat punten uit het partijprogramma of zoiets... Nu staat het zo dom, als je maar dingen roept, die niet alleen onwaarschijnlijk zijn, maar je ook nergens bewijst.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onder andere mensen die er wel voor voelen om meisjes te verplichten in een lange rok naar school te gaan. En die verplichting ook echt in de praktijk opleggen....
Hij vroeg welke mensen, nou dan gaat het onder andere om mensen uit de reformatorische hoek. En in reformatorische hoek is wat ik beschreef helaas nog op veel plaatsen de praktijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Staaf die bewering anders even met wat punten uit het partijprogramma of zoiets... Nu staat het zo dom, als je maar dingen roept, die niet alleen onwaarschijnlijk zijn, maar je ook nergens bewijst.
Ow. dan begreep ik je verkeerd. Maar goed, dat maakt je natuurlijk niet minder fout. Er zullen vast fervent communisten op de SP stemmen, maakt dat "de SPstemmer" een communist? Weer lekker generaliserend. Ze zullen er vast bijzitten, maar over het algemeen zijn het christenen die socialer zijn dan de CDA, zoals iemand hier al zei. Overigens stemmen de meeste types die jij beschrijft op SGP, niet op CU.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij vroeg welke mensen, nou dan gaat het onder andere om mensen uit de reformatorische hoek. En in reformatorische hoek is wat ik beschreef helaas nog op veel plaatsen de praktijk.
Dat de CU dit niet in haar partijprogramma heeft staan is prima het is op landelijk niveau ook niet zo belangrijk. Maar het duidt wel een deel van de aanhang van die partij.
Er zit ook een redelijk groot deel tussen die homoseksualiteit een ziekte vinden bijvoorbeeld.
Dus onwaarschijnlijk? Ik dacht dat dit wel onder de algemene kennis viel..
Daarom begon mijn zin ook met onder andere. Het is namelijk een groot deel van de aanhang van de voormalige RPF en GPV, zoveel heeft de CU er sindsdien niet bijgewonnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow. dan begreep ik je verkeerd. Maar goed, dat maakt je natuurlijk niet minder fout. Er zullen vast fervent communisten op de SP stemmen, maakt dat "de SPstemmer" een communist? Weer lekker generaliserend. Ze zullen er vast bijzitten, maar over het algemeen zijn het christenen die socialer zijn dan de CDA, zoals iemand hier al zei. Overigens stemmen de meeste types die jij beschrijft op SGP, niet op CU.
Hmm, nu snap ik je echt niet meer. Lichaamsverwoestende drugs zoals tabak en alcohol willen afschaffen is niet "sociaal of menselijk", maar wiet, een softdrug die schadelijk noch verslavend is, moet zo snel mogelijk verboden worden?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind homo huwelijken weigeren of het verbieden van alcohol en sigaretten of abortus willen afschaffen nou niet bepaald sociaal of menselijk
Waar haal jij eigenlijk het lef vandaan nog de Calimero te spelen over Wilders en maar te roepen dat mensen zijn plannen niet zo moeten overdrijven, of dat zijn plannen er toch niet doorkomen, dus dat belachelijke plannen niet erg zijn, als je zelf dit soort posts maakt?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind homo huwelijken weigeren of het verbieden van alcohol en sigaretten of abortus willen afschaffen nou niet bepaald sociaal of menselijk
Minister van Financiën.quote:
Dat is de SGP.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onder andere mensen die er wel voor voelen om meisjes te verplichten in een lange rok naar school te gaan. En die verplichting ook echt in de praktijk opleggen....
lol, maar wel wilders willen stemmenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Onderschat de CU wat betreft dit soort standpunten niet. Hierin zijn ze bijna net zo conservatief als het SGP, ze roepen het alleen wat minder hard van de daken.quote:
Toch ook de CU hoor. Je vergeet uit welke stromingen die partij voort is gekomen.quote:
Maar ik zie de SGP ook niet zo snel met een vrouwelijke staatssecretaris aankomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Onderschat de CU wat betreft dit soort standpunten niet. Hierin zijn ze bijna net zo conservatief als het SGP, ze roepen het alleen wat minder hard van de daken.
Kwa drugsbeleid, emancipatie van homo's en in mindere maten vrouwen, zondagsrust, en meer van dat soort typisch christelijke punten zitten ze gewoon op 1 lijn met de SGP. Hierin is juist het CDA veel minder conservatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |