http://ad.nl/ad/nl/2361/A(...)-straf-van-God.dhtmlquote:ROTTERDAM - De christelijke beweging Nederland Pro Deo (NPD) zegt dat de chaos in het luchtverkeer door een aswolk een 'rode kaart van God' is. De vereniging waarschuwt voor grote natuurrampen omdat de tien geboden niet meer worden nageleefd, zo schrijft Trouw.
,,Het zal rampzalige gevolgen voor de Europese volkeren hebben als we deze waarschuwing negeren en doorgaan met leven zoals we de laatste jaren zijn gewend'', aldus het statement van Nederland Pro Deo.
De NPD is een charismatisch-evangelische beweging. Dit is een stroming binnen het christendom waarin men gelooft dat God boodschappen doorgeeft door mensen visioenen te geven en in tongen te laten spreken. Ook gelooft men binnen deze beweging in genezing door handoplegging.
Eerdere waarschuwingen van God zijn volgens NPD-voorzitter Heijmen Westerveld de bijna-watersnoodramp uit 1995 en het 'levensbedreigende virus' dat premier Jan Peter Balkenende onder de leden had in 2004.
In 2006 probeerde de beweging zonder succes aan de Tweede Kamer-verkiezingen mee te doen. Dat wilden ze bereiken door een lijstverbintenis met de SGP aan te gaan, maar de SGP vond de NPD 'te stellig'. De beweging Nederland Pro Deo (Nederland voor God) is onder meder tegen homoseksualiteit, abortus, echtscheiding en seks en geweld op televisie. (BVDL)
Dat is ook het enige mooie aan het hele bericht.quote:
quote:Hope you ready for the next episode heeeeeey
Smoke weed everyday
Dit.quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Waaghals het volgende:
ik dacht dat de NPD een straf van god was
Ben jij God?quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Die kankerklappen die ik binnenkort ga uitdelen, dát is pas een straf van god
Ik geloof ditquote:Op maandag 19 april 2010 14:06 schreef teknomist het volgende:
Als je dit serieus gelooft moet je toch echt eens een psychiatrische behandeling ondergaan.
Allah is groot.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef blup het volgende:
dit zat eraan te komen, ik had persoonlijk verwacht dat allah het westen ging straffen/
Alah is groot alah is machtig , en als je niet oppast maakt hij je geit drachtig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Allah is groot.
Do not underestimate the power of the Allah.![]()
Allah is groot, Allah is machtig, mijn vrouw is net 11, ik ben 81.quote:Op maandag 19 april 2010 14:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Alah is groot alah is machtig , en als je niet oppast maakt hij je geit drachtig.
Nou nou Henk, een beetje meer respect mag ook wel!quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Red_85 het volgende:
De regering probeerd het volk op alle manieren de mond te snoeren, wanneer beginnen ze dat eens te doen met dit schijtvolk?
God is juist pro-seks, maar de meeste Christenen kunnen niet zo goed lezen.quote:
Dat was de deal dat god de aarde nooit in z'n geheel meer zou laten vergaan, maar vanaf dat moment gewoon hier en daar voor wat chaos zorgt.quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Adfundum het volgende:
Meen me iets te herinneren uit de bijbel dat God nooit meer de aarde zou vervloeken vanwege de mens na de zondvloed. Iets met een regenboog als teken van verbond.
Maarja, misschien hield Hij nog een achterdeurtje open.
Ik denk dat Nederland wel een goede kandidaat is met de legale prostitutie, het gedogen van softdrugs, abortusbeleid, euthanasiebeleid en de ontkerkelijking.quote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef dramatiek het volgende:
Als het de straf van God was dan was de molshoop wel ergens anders uitgebarsten.
quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland wel een goede kandidaat is met de legale prostitutie, het gedogen van softdrugs, abortusbeleid, euthanasiebeleid en de ontkerkelijking.
die natuurramp ben ik natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Het staat overduidelijk in de Bijbel. De eindtijd wordt gekenmerkt door natuurrampen. Ze zijn inderdaad de straf van God voor onze zonden.
Tja, God moet het ook doen met de middelen die hij heeft. Had hij alles voorzien, dan had hij die vulkanen wel ergens anders geplaatst, maar ja dat is met de kennis van nu natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef dramatiek het volgende:
Als het de straf van God was dan was de molshoop wel ergens anders uitgebarsten.
ik wil niet dat jij de natuurramp bent.quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die natuurramp ben ik natuurlijk
Nee, hij zou de aarde niet meer verdrinken. Maar verbranden, dat kan natuurlijk nog wel. Of verassen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Adfundum het volgende:
Meen me iets te herinneren uit de bijbel dat God nooit meer de aarde zou vervloeken vanwege de mens na de zondvloed. Iets met een regenboog als teken van verbond.
Bijna net zo mooi als die twee torens in New York. Kom, hoe heetten die ook weer?quote:Op maandag 19 april 2010 18:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[ afbeelding ]
De middelvinger van God...
Heb u naaste lief en dan continu zelf voor natuurrampen zorgenquote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Adfundum het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
Als hetgeen wat het universum heeft gecreeerd geen betere manier van communicatie met de mensheid kan verzinnen dan het veroorzaken van natuurrampen, dan is er iets grondig mis, jongens.
Laat ze eerst maar eens respect hebben voor de kinderenquote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou nou Henk, een beetje meer respect mag ook wel!
Ze hebben juist iets teveel respect voor die kinderen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens respect hebben voor de kinderen
Of is dit ook weer respectloos?
Ik hoop maar zo dat je het niet serieus meent.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als die twee torens in New York. Kom, hoe heetten die ook weer?
Tsja, maar daar zat de CIA achter, niet God.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als die twee torens in New York. Kom, hoe heetten die ook weer?
Dit meen je toch niet he.quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef TeenWolf het volgende:
Ik geloof dat het een waarschuwing van God KAN zijn....Zo van; 'Geloof in Mij, want ik hoef maar een beetje met een vulkaan en de windrichting te 'spelen' en jullie staan machteloos met jullie economie...'
Moet je nagaan, als dit langer en heviger zou duren, ook met de grote vulkaan in actie, zouden we serieus honger gaan lijden in Europa..
NIETS IS DUS VANZELFSPREKEND.
Ik zeg 'het kan..'quote:
Het is maar wat je geloven wilt he... Jij leeft blijkbaar in een magisch heelal waarin het mogelijk is dat de grote creator in de lucht kwaad wordt en even een vulkaantje laat blazen. Geen idee waarom hij kwaad is geworden, waarom hij een vulkaan kiest, hoe hij het heeft gedaan en wat hij precies van ons wil.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik zeg 'het kan..'
Ik zeg niet dat het zeker zo is.
Mwah, valt heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Het is maar wat je geloven wilt he... Jij leeft blijkbaar in een magisch heelal waarin het mogelijk is dat de grote creator in de lucht kwaad wordt en even
Toch wel. Dat waren toch prachtige beelden! Die vuurballen en zoals ze zo mooi recht naar beneden in elkaar zakten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar zo dat je het niet serieus meent.
Weet je dat wel zeker: “ISRAEL DID IT”quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Tsja, maar daar zat de CIA achter, niet God.
Hij zit gewoon een jointje te roken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef Kees22 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje: ik denk dat het gewoon rooksignalen zijn van god. En omdat hij eeuwig is, is een kort pufje voor hem natuurlijk een rookpluim van een week over een half continent..
Hey man, far out this humankindthing!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, mijn vrouw is net 11, ik ben 81.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |