Allah is groot.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef blup het volgende:
dit zat eraan te komen, ik had persoonlijk verwacht dat allah het westen ging straffen/
Alah is groot alah is machtig , en als je niet oppast maakt hij je geit drachtig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Allah is groot.
Do not underestimate the power of the Allah.![]()
Allah is groot, Allah is machtig, mijn vrouw is net 11, ik ben 81.quote:Op maandag 19 april 2010 14:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Alah is groot alah is machtig , en als je niet oppast maakt hij je geit drachtig.
Nou nou Henk, een beetje meer respect mag ook wel!quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Red_85 het volgende:
De regering probeerd het volk op alle manieren de mond te snoeren, wanneer beginnen ze dat eens te doen met dit schijtvolk?
God is juist pro-seks, maar de meeste Christenen kunnen niet zo goed lezen.quote:
Dat was de deal dat god de aarde nooit in z'n geheel meer zou laten vergaan, maar vanaf dat moment gewoon hier en daar voor wat chaos zorgt.quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Adfundum het volgende:
Meen me iets te herinneren uit de bijbel dat God nooit meer de aarde zou vervloeken vanwege de mens na de zondvloed. Iets met een regenboog als teken van verbond.
Maarja, misschien hield Hij nog een achterdeurtje open.
Ik denk dat Nederland wel een goede kandidaat is met de legale prostitutie, het gedogen van softdrugs, abortusbeleid, euthanasiebeleid en de ontkerkelijking.quote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef dramatiek het volgende:
Als het de straf van God was dan was de molshoop wel ergens anders uitgebarsten.
quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland wel een goede kandidaat is met de legale prostitutie, het gedogen van softdrugs, abortusbeleid, euthanasiebeleid en de ontkerkelijking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |