quote:
Zie den sluitpost.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef amvrosios het volgende:
emulators
Goede kans dat dit niet volgens de regeltjes is?
Huiliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Athlon64x het volgende:
een vraagje voor slimme digitale mensen onder ons
zit mij uit schelden
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debielquote:
Wat wil je dat ik doe dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debiel![]()
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe dan?.
Los dat lekker onderling op, en ga niet dat topic of het feedback topic vervuilen!
Je verkloot zelf het topic al door hem te openenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijk
nee hoor ik heb goed topic gemaakt met een goeie vraag alleen julie wil rellen ik stel voor julie gaan met hele ploeg in arena rellen maar niet hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je verkloot zelf het topic al door hem te openen.
Je vergeet de lidwoorden te noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef Cothen het volgende:
Het zou al een hoop schelen als je eens interpunctie gaat gebruiken, dan kom je iig minder dom over.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Light het volgende:
Mag [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 82 centraal?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Light het volgende:
Thanks
Kun je ook even naar [GEZ] VB/Excel programmeur kijken? Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is.
Dat vroeg ik me ook af, dus ik heb het topic even op z'n beloop gelaten om te zien of er animo is. Lijkt erop dat er best nog wat mensen posten. Moet nog zien of het een reeks wordt trouwens...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef donroyco het volgende:
2 beeldschermen op 1 videokaart
Even 8,5 mb inladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |