nein mann.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef mschol het volgende:
Jou internet snelheid.
dat deze nog niet gesloten is..
of houden we opeens weer wel van opsomtopics?
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef FredvZ het volgende:
Beste mods,
Lezen jullie het forum nog wel of reageren jullie alleen nog op topic reports?
De sfeer op DIG holt achteruit en jullie laten je niet zien. Onzin topics blijven open en links naar illegale content blijven gewoon staan.
(en nee, ik ga niet vertellen welke topics ik bedoel. Jullie zijn de mods, dus jullie weten wat er speelt, toch?)
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef Godtje het volgende:
Dagonet en donroyco genegeerd in het FB topic.
Die van Dago is van maandag en er is daarna nog gewoon gepost.
Ik deel de bezorgdheid met Fred
ik weet nog wel iets, maar denk niet dat de users met een rood jasje daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Wat? Dat is toch een overleg?quote:
Mogge fredjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef FredvZ het volgende:
Je kan beter een TR maken... dan wordt het tenminste nog gelezen...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?
quote:
quote:
En... zijn jullie er al uit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
En... zijn jullie er al uit?
Ik vind het erg leuk dat jullie zo'n 24 uur je best hebben gedaan. Maar jullie zijn nu al weer onzichbaar, terwijl de bagger gewoon doorstroomt.
Als jullie er geen zin meer in hebben of er geen tijd meer voor kunnen/willen maken, geef het blauwe jasje dan gewoon door aan mensen die wel gemotiveerd zijn om van dit forum wat te maken...
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.
En dat het anders moet, sure, dat snap ik. Maar even een dipje in de bezetting en een toestroom van bagger is geen reden voor paniek. En nogmaals, ik/we snappen wat er staat en het is niet de insteek DIG te laten verbaggeren. Maar dat lijkt me logisch.
Daar zijn we dus nu mee bezig. We hebben eea overlegd, en zullen er alles aan doen om eea weer op de rit te krijgen. Bovendien, het feit dat er niet gepost wordt, betekend niet dat er niet meegelezen wordt. Mijn AT is behoorlijk groter dan de pagina waar je naar verwijst, mede door het mooie 'volg topic' knopje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.
3 man, waarvan 2 zich structureel niet tot nauwelijks op forum laten zien:
http://forum.fok.nl/user/history/74548
http://forum.fok.nl/user/history/84926
En de derde mod is nou ook niet overdreven vaak in DIG te vinden om de afwezigheid van de anderen op te vangen:
http://forum.fok.nl/user/history/52753
Dan kan je als FA wel zeggen dat mods "even" geen zin/tijd hebben om te modden, maar dit is nu al weken, zoniet maanden aan de gang.
Ik zie al weken posts voorbij komen waar vroeger binnen een paar uur op zijn minst een edit op zat, die nu vrolijk blijven staan, waar allerlei baggeraars weer vrolijk op in kunnen spelen. Als je DIG effectief en leuk wil houden, dan moet je er kort op blijven zitten.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets persoonlijks tegen Wyrihaximus, Jo0Lz en Sjowhan. Maar ze hebben als mod wel de verantwoordelijkheid om op zijn minst zichtbaar aanwezig te zijn op het forum. En als dat niet lukt als mod moet je je verantwoordelijkheid nemen door of weer aanwezig te zijn (of met elkaar afspraken te maken zodat er op zijn minst een mod een oogje in het zeil houdt) of (als het je als mod niet lukt om te tijd te maken) het stokje door te geven.
Mja, dat dacht ik inderdaad ook toen ik het 3e topic zag over "Welke laptop?" terwijl ik net een soortgelijk topic had gelezen. (Dacht al gelijk, huh dubbel?)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg, is het niet eens tijd om wat te doen aan die eeuwig terugkerende "Hoi ik zoek een laptop welke moet ik kopen groetjes!" topics? Ze draaien allemaal uit op bekvechten of HP nou beter is dan Dell en of je nou wel of geen Acer moet kopen. En uiteindelijk roepen 3 mensen een type wat ze toevallig zelf hebben maar waar TS niets aan heeft.
Wat criteria zoals: zoek eerst zelf een (aantal) types die je wel wat lijken en vraag daarna om commentaar, zou een stuk constructievere topics opleveren.
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.quote:Voordat 'we' je hier advies over geven, willen we natuurlijk nog wel wat van je weten:
• Wat voor systeem heb je nu?
• Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
• Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
• Wat mag je nieuwe kaart kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |