Hapquote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet. De muziek, de scenes en de meesterlijke Depp-humor maken het de moeite waard!
NIET.quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Tjaapo het volgende:
Depp is de meest overrated acteur die er is man
Van iemand die pineapple express aanraadt verbaast deze reactie me niksquote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Tjaapo het volgende:
Depp is de meest overrated acteur die er is man
wtf vind je die film niet lachen dan? Is toch gewoon grappig die film?quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van iemand die pineapple express aanraadt verbaast deze reactie me niks
quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb al zoveel films gezien en goed gevonden dat ik geen top 10 zou kunnen maken zonder 100 films te missen in het lijstje.
* Kreator is gek op films.
Of in Fight Club.quote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Edward Norton![]()
vooral in primal fear echt geniaal
Ja, maar absoluut geen topfilm. Als ik een lachfilm zou aanraden zou het die niet zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
wtf vind je die film niet lachen dan? Is toch gewoon grappig die film?
Om een of andere reden heb ik Terminator 1 nog steeds niet gezienquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Tjaapo het volgende:
Zal wel boel reacties krijgen over dat het een k*tfilm is maar terminator 1 en 2 vind ik ook echt nog steeds supertof om te zien. Vooral 2
Ik zou hem cker aanraden voor een lachfilm, maar goed ik heb hem dan ook onder invloed van pineapple gezien ....quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar absoluut geen topfilm. Als ik een lachfilm zou aanraden zou het die niet zijnEn zeker niet in het perspectief van requiem for a dream
Niet te vergeten Lord of the Cock Ringquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En verder natuurlijk zijn er nog films als "The amazing cocksucking adventures of Dr. Fellatio" en Buffy the Vampire layer", die niet in het rijtje met juweeltjes op filmgebied mogen ontbreken.
Die is echt goed. Oh ja, hoiquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
Salsa, Pretty woman, Dogma, the Cube, the Goonies, Kill bill (ivm muziek), Trainspotting, Escape from sobibor, Pretty in Pink, the Breakfast club euh zo een paar die ik even weet....
Kevin Spacey vind ik wel tof. Heb laatst nog Shrink gezien, ook een leuke film van hem.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Crap. Ik ben in de war met Kevin Spacey
the cube laatst nog gezien met mn lieverd, of was dat nou cube 2, weet het even niet meer. zeer verwarrende maar goeie film. jaaa de goonies, die was ik even helemaal vergeten, zeker goeie film met huilfactor (euh althans voor mij)quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
the Cube, the Goonies,
UHF?quote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
UHFquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
Proestquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassiequote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Delan het volgende:
[..]
. jaaa de goonies, die was ik even helemaal vergeten, zeker goeie film met huilfactor (euh althans voor mij)
je dacht we hadden t over cammen laat ik nog es een poging wagenquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Yep. Toen liep ik nog onder de metro lijn door en zag ik daar een leeg zakje vencodrop op de grond liggenquote:
Ik ken alleen 187 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
1 - Lost Highway
2 - Devil's Advocate
3 - American History X
4 - Das Experiment
5 - 187
6 - Apocalypto
7 - Snatch
8 - Requiem for a Dream
9 - V for Vendetta
10 - True Romance
In min of meer willekeurige volgorde...
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
ja hij is goed, haha, moet hem toch maar weer s een keertje gaan kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
Praat jij in het echt ook zo?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
yep, DAT dusquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?
Komen we toch weer terug op die aswolk dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Diana Jones is ook wel leukquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En verder natuurlijk zijn er nog films als "The amazing cocksucking adventures of Dr. Fellatio" en Buffy the Vampire layer", die niet in het rijtje met juweeltjes op filmgebied mogen ontbreken.
ik ook, ben het de afgelopen tijd weer gaan lerenquote:
"dat gassie" enzo.quote:
Het komt nogal over als van die bazentaal. Van die gedragsgestoorde breezerkleuters zeg maarquote:
Wat moet ik dan zeggen?quote:
Een bloedbanklijn die het bloed onder je nagels vandaan haalt, is nooit grappigquote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
Nooit gedacht dat je bij een bloedbank in de wacht word gezet omdat alle medewerkers in gesprek zijn...
quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Dat aziatische jongentje is vooral grappig met zijn uitvindingen en ook zwaarlijvige jongen die continue snoep aan het eten is waren hilarisch?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het komt nogal over als van die bazentaal. Van die gedragsgestoorde breezerkleuters zeg maar
Die titel was hier " the videot of UHF"quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0098546/
newbies.
Was een nieuwe niet goedkoper geweest?quote:Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef Ripley het volgende:
Project printer is nog steeds lopende hier
Vorige week zijn er twee hele dagen 2 monteurs geweest en een halve dag 1 monteur en nog doet ie het nite. Dus nu komen er woensdag weer 2
pff als dat ook niet goed is weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Dat aziatische jongentje is vooral grappig met zijn uitvindingen en ook zwaarlijvige jongen die continue snoep aan het eten is waren hilarisch?
We hebben nog een contract voor 3 jaar. Ik wil ook wel een nieuwe maar daar wil het printerbedrijf niet aanquote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Was een nieuwe niet goedkoper geweest?
Haha jaa ik dacht er gelijk aan. Maar nee, ik spreek hm op msn echt nooit en nu sprak hij me aan en hij zag dat ik een melding had dat ik een cam had ofzo. Dus hij stelde het voor en ik vond het best. En hij kwam ook in beeld. Was wel geinig hoor. Hij heeft wel sinds begin. jan. weer een vriendin. Verklaard enigszins waarom hij weinig moeite deed een nieuwe afspraak te regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je dacht we hadden t over cammen laat ik nog es een poging wagen
Jongentje moet jongetje zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
pff als dat ook niet goed is weet ik het ook niet meer
Hij komt maar naar mij.quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is uit '89. Ouwe lullenfilm dus, vandaar dat ik 'm niet ken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0098546/
newbies.
Het lijkt me dat het al veel meer gekost heeft in manuren en dergelijke voor dat printerbedrijf.quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Ripley het volgende:
We hebben nog een contract voor 3 jaar. Ik wil ook wel een nieuwe maar daar wil het printerbedrijf niet aan
zal dan wel niet zo lekker lopen met die meid als ie je opeens aanspreekt en wil cammenquote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha jaa ik dacht er gelijk aan. Maar nee, ik spreek hm op msn echt nooit en nu sprak hij me aan en hij zag dat ik een melding had dat ik een cam had ofzo. Dus hij stelde het voor en ik vond het best. En hij kwam ook in beeld. Was wel geinig hoor. Hij heeft wel sinds begin. jan. weer een vriendin. Verklaard enigszins waarom hij weinig moeite deed een nieuwe afspraak te regelen.
Lijkt mij ook. Maar daar ga ik dus niet overquote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het al veel meer gekost heeft in manuren en dergelijke voor dat printerbedrijf.
die mensen moeten toch aan t werk gezet/ houden worden dusquote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het al veel meer gekost heeft in manuren en dergelijke voor dat printerbedrijf.
Moet ik ook nog steeds zienquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Kreator het volgende:
Oja. Mijn alltime favorite, dwz de film die ik het vaakst heb gezien:
Office Space.
Te grappig.
Hahaha zou wat zijn zegquote:Op maandag 19 april 2010 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal dan wel niet zo lekker lopen met die meid als ie je opeens aanspreekt en wil cammen
en hoe vond je m op cam? beetje baal gevoel dat de date niet doorgegaan is of opgeluchtquote:Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha zou wat zijn zeg
Maar goed, we hebben nooit eerder gecamt en vond het wel geinig. Als ik hm spreek is het gewoon altijd gezellig. Heb nog wel ff ingepeperd dat ie toen heeft afgezegd.
Ik moet nu alles buiten de deur printen, dus dat moeten ze ook nog betalenquote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die mensen moeten toch aan t werk gezet/ houden worden dus
Drinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En ook die heb ik gedownload en op m'n ToDo lijstje staanquote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam een jaar of 2 geleden een keer bij de videotheek, en ik zocht L.A. Confidential. Zegt die video-muts " Ja, dat is al zo'n ouwe film, die hebben we alleen maar op video gehad."
Is een film uit '94 ofzo, kon 'm ook al nergens downen terwijl het een heel goeie film is.
ligt ie ook niet in een van de bakken bij de mediamarkt of blokker ofzo voor 2,50!?quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam een jaar of 2 geleden een keer bij de videotheek, en ik zocht L.A. Confidential. Zegt die video-muts " Ja, dat is al zo'n ouwe film, die hebben we alleen maar op video gehad."
Is een film uit '94 ofzo, kon 'm ook al nergens downen terwijl het een heel goeie film is.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
DrinkenGoed hoor van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat voelt best goed eigenlijk. Ik mag 31 mei langskomenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet nu alles buiten de deur printen, dus dat moeten ze ook nog betalen
quote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Kreator het volgende:
Oja. Mijn alltime favorite, dwz de film die ik het vaakst heb gezien:
Office Space.
Te grappig.
Cammen =quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Voortaan gaat ze alleen nog maar cam-daten.
Moet je geloof ik wel stoppen met LSD enzo.quote:Op maandag 19 april 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
Dat voelt best goed eigenlijk. Ik mag 31 mei langskomenDit ivm de medicatie die ik nog gebruik.
Nou, ergens toch wel jammer hoor. Hij lijkt op cam wel gewoon leuke gast te zijn. Niet iemand waar ik direct qua uiterlijk op zou vallen, maar hij viel zo niet tegen in die zin.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoe vond je m op cam? beetje baal gevoel dat de date niet doorgegaan is of opgelucht
ja laat t m maar voelen wat ie misgelopen is hahaha
Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoelquote:
Nee hij heeft een vriendin he.quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Voortaan gaat ze alleen nog maar cam-daten.
Ja, daar vergeet ik dan op te letten. Je hebt echt geen idee wat voor chaoot ik ben.quote:Op maandag 19 april 2010 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt ie ook niet in een van de bakken bij de mediamarkt of blokker ofzo voor 2,50!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |