UHF?quote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
UHFquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
Proestquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassiequote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Delan het volgende:
[..]
. jaaa de goonies, die was ik even helemaal vergeten, zeker goeie film met huilfactor (euh althans voor mij)
je dacht we hadden t over cammen laat ik nog es een poging wagenquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Yep. Toen liep ik nog onder de metro lijn door en zag ik daar een leeg zakje vencodrop op de grond liggenquote:
Ik ken alleen 187 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
1 - Lost Highway
2 - Devil's Advocate
3 - American History X
4 - Das Experiment
5 - 187
6 - Apocalypto
7 - Snatch
8 - Requiem for a Dream
9 - V for Vendetta
10 - True Romance
In min of meer willekeurige volgorde...
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
ja hij is goed, haha, moet hem toch maar weer s een keertje gaan kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
Praat jij in het echt ook zo?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
yep, DAT dusquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?
Komen we toch weer terug op die aswolk dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?
In Diana Jones is ook wel leukquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En verder natuurlijk zijn er nog films als "The amazing cocksucking adventures of Dr. Fellatio" en Buffy the Vampire layer", die niet in het rijtje met juweeltjes op filmgebied mogen ontbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |