4.0 is nog niet eens uit.quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Werkt de nieuwe trein-versie wel onder 4.0?
Alleen op de 4G HD versiequote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Werkt de nieuwe trein-versie wel onder 4.0?
Bij je iPhone instellingen en dan berichtgeving.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zet je push eigenlijk uit bij de hyves app?
Ik moet alleen wennen aan de platte achterkant. Niet iets apple-achtig. Toch mooi dingetjequote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik vind hem niet eenz zo lelijk dat prototype. Valt best mee.
Push-notificaties is iets compleet anders dan push e-mail. Wees dan ook duidelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef nelisb het volgende:
Heb geen ping. Gebruikte push voor email.
Aankondiging in juni, paar maanden later beschikbaar, I guess. Als ik jou was zou ik gewoon een paar maanden een Nokia nemen en dan de nieuwe iPhone.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iphone 1G (2g netwerk) begint oud te worden.. lijnen dode pixels. Jack plug kapot en doet af en toe raar
Ik mag een nieuwe iphone uitkiezen maar toen ik de 1g kocht kwam 2 maanden later de 2g (3G netwerk) uit.
Wanneer komt de 3G iphone?
Alleen voor devvers. Ik heb OS 4.0. Maar nog steeds niet geïnstalleerd.quote:
Ik dacht dat de aankondiging in april zou zijn. Elke iphone is tot nu toe uitgekomen in juni/juli.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Aankondiging in juni, paar maanden later beschikbaar, I guess. Als ik jou was zou ik gewoon een paar maanden een Nokia nemen en dan de nieuwe iPhone.
Aankondigingen zijn tot nu toe steeds in juni geweest.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de aankondiging in april zou zijn. Elke iphone is tot nu toe uitgekomen in juni/juli.
quote:Wie vroeg erbij wil zijn met het boeken van een vlucht en hotelkamer kan alvast 28 juni tot en met 2 juli 2010 in de agenda noteren. Uit het zomerschema van het Moscone-conferentiecentrum blijkt namelijk dat deze periode is geblokkeerd voor een ‘Corporate Event’.
De afgelopen twee jaar bleek dit een codenaam voor Apple’s Worldwide Developer Conference (WWDC).
ohw, nja kut.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Aankondigingen zijn tot nu toe steeds in juni geweest.
De derde generatie iPhone is op 26 juni 2009 uitgebracht.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iphone 1G (2g netwerk) begint oud te worden.. lijnen dode pixels. Jack plug kapot en doet af en toe raar
Ik mag een nieuwe iphone uitkiezen maar toen ik de 1g kocht kwam 2 maanden later de 2g (3G netwerk) uit.
Wanneer komt de 3G iphone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |