4.0 is nog niet eens uit.quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Werkt de nieuwe trein-versie wel onder 4.0?
Alleen op de 4G HD versiequote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Werkt de nieuwe trein-versie wel onder 4.0?
Bij je iPhone instellingen en dan berichtgeving.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zet je push eigenlijk uit bij de hyves app?
Ik moet alleen wennen aan de platte achterkant. Niet iets apple-achtig. Toch mooi dingetjequote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik vind hem niet eenz zo lelijk dat prototype. Valt best mee.
Push-notificaties is iets compleet anders dan push e-mail. Wees dan ook duidelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef nelisb het volgende:
Heb geen ping. Gebruikte push voor email.
Aankondiging in juni, paar maanden later beschikbaar, I guess. Als ik jou was zou ik gewoon een paar maanden een Nokia nemen en dan de nieuwe iPhone.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iphone 1G (2g netwerk) begint oud te worden.. lijnen dode pixels. Jack plug kapot en doet af en toe raar
Ik mag een nieuwe iphone uitkiezen maar toen ik de 1g kocht kwam 2 maanden later de 2g (3G netwerk) uit.
Wanneer komt de 3G iphone?
Alleen voor devvers. Ik heb OS 4.0. Maar nog steeds niet geïnstalleerd.quote:
Ik dacht dat de aankondiging in april zou zijn. Elke iphone is tot nu toe uitgekomen in juni/juli.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Aankondiging in juni, paar maanden later beschikbaar, I guess. Als ik jou was zou ik gewoon een paar maanden een Nokia nemen en dan de nieuwe iPhone.
Aankondigingen zijn tot nu toe steeds in juni geweest.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de aankondiging in april zou zijn. Elke iphone is tot nu toe uitgekomen in juni/juli.
quote:Wie vroeg erbij wil zijn met het boeken van een vlucht en hotelkamer kan alvast 28 juni tot en met 2 juli 2010 in de agenda noteren. Uit het zomerschema van het Moscone-conferentiecentrum blijkt namelijk dat deze periode is geblokkeerd voor een ‘Corporate Event’.
De afgelopen twee jaar bleek dit een codenaam voor Apple’s Worldwide Developer Conference (WWDC).
ohw, nja kut.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Aankondigingen zijn tot nu toe steeds in juni geweest.
De derde generatie iPhone is op 26 juni 2009 uitgebracht.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iphone 1G (2g netwerk) begint oud te worden.. lijnen dode pixels. Jack plug kapot en doet af en toe raar
Ik mag een nieuwe iphone uitkiezen maar toen ik de 1g kocht kwam 2 maanden later de 2g (3G netwerk) uit.
Wanneer komt de 3G iphone?
Met de iPad kun je niet bellen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef WSquater het volgende:
Ik hoop dat die geruchten en foto's kloppen over de 4e generatie iPhone. Als die kloppen, dan koop ik de iPhone 4G i.p.v. de iPad (de iPad is toch pas fatsoenlijk beschikbaar in juni, en ze moeten wel met een hele goede Europese prijs komen willen ze dat ik die er naast koop).
Zo'n lomp ding tegen je oorquote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met de iPad kun je niet bellen toch?
Vind dat ronde van de huidige iphone veel mooier..quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef elfzesendertig het volgende:
http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
Wel jammer dat het geen bolling meer heeft inderdaad, maar als dat hem is ziet hij er wel heel gaaf uit vind ik. Ik koop 'm zeker als het front facing en flash heeft. Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:24 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
[..]
Vind dat ronde van de huidige iphone veel mooier..
Het OS doet het eerst wel. Apple heeft hem vanaf afstand gekilled. Hij draaide al op OS 4.0. Werd trouwens wel tijd voor een nieuwe design (maar hij veranderd nog wel, let maar op in juni of juli). Interne componenten lijken wel allemaal al te kloppen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef Biogarde het volgende:
Gaat 'm echt niet worden. Het is geen Apple uiterlijk en hij laat het OS niet zien. Ding is gewoon een Chinese ripoff.
Flash gaat er gewoon _niet_ komen, Apple gaat flash de das om doen en ervoor zorgen dat HTML5.0 de standaard wordtquote:
Zag het ook al, ik vind het nog niet heel baanbrekend.quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)eratie-alle-details/
Ik had het over de camera flash.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Flash gaat er gewoon _niet_ komen, Apple gaat flash de das om doen en ervoor zorgen dat HTML5.0 de standaard wordt![]()
Verder eens met Bio, ik geloof er niets van en al mocht dit de definitieve vorm zijn, ben ik blij met m'n 3Gs
je kunt het standaard web'n walk gedoe ook opwaarderen naar de snellere (iPhone) variant binnen je abo, heb ik ook met mijn T-Mobile relaxquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Steamydeluxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met een iphone icm een T-Mobile web n walk standard abbo? Ben wel benieuwd hoe de snelheid en het bereik zijn! Iphone abbo is natuurlijk sneller, maar ook duurder
Oh my badquote:
Hear hear.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik geloof het ook niet. Bij Apple gaan ze voorzichtiger te werk dan bij de Nederlandse bank en het is niet dat een stagiaire een nieuwe meekrijgt om uit te testen. Dus het zijn de gevestigde namen die zo'n ding hebben en die gaan niet dergelijke risico's lopen.
Ik wil detailfoto's zien van het moederboard, de gebruikte chips etc etc. Als Gizmodo dat ding uit elkaar gehaald heeft, dan moeten die er zijn, of ze doen mee aan een gecreëerde hype, lees; dwaalspoor. Want als je de kans hebt op een wereldprimeur, dan sloop je dat ding en maak je foto's van ieder fakking detail, niet van een flatcable waar Apple 2009 op staat. Zelfs dat maken ze in China voor je na. Al wil je een roze kabel met de tekst FOK!.nl 2010.
Precies. En Apple doet niet aan hoekjesquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik wil het niet geloven want het is een lelijk hoekig ding.
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/04/open13.jpgquote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil detailfoto's zien van het moederboard, de gebruikte chips etc etc. Als Gizmodo dat ding uit elkaar gehaald heeft, dan moeten die er zijn, of ze doen mee aan een gecreëerde hype, lees; dwaalspoor. Want als je de kans hebt op een wereldprimeur, dan sloop je dat ding en maak je foto's van ieder fakking detail, niet van een flatcable waar Apple 2009 op staat. Zelfs dat maken ze in China voor je na. Al wil je een roze kabel met de tekst FOK!.nl 2010.
Volgens mij 0.quote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef Merkie het volgende:
Hoeveel Chinese iPhone-kloons worden door iTunes herkend?
Oké, deze iPhone wordt wel herkend door iTunes. Lijkt me een goed argument.quote:
En niet te vergeten dat er hardware in zit die met Apple logos en de tekst APPLE zijn gemarkeerd. Het is kleinere hardware dus niet uit vorige iPhones in ieder geval.quote:Op maandag 19 april 2010 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, deze iPhone wordt wel herkend door iTunes. Lijkt me een goed argument.
De meeste kloons ademen je "Chinese rommel" vanaf duizenden kilometers tegemoet, deze niet.
ik vind het wel een mooi ontwerpquote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Biogarde het volgende:
En ik hoop echt dat ik gelijk heb, want hij ziet er uit als een 110 euro LG
Het is flex, normaal en snel. Ik zie geen verschil tussen een iPhone internet abo en web 'n walk Standard.quote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Steamydeluxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met een iphone icm een T-Mobile web n walk standard abbo? Ben wel benieuwd hoe de snelheid en het bereik zijn! Iphone abbo is natuurlijk sneller, maar ook duurder
iPad design wordt lastig i.v.m. ontvangst.quote:Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef Fukjoeman het volgende:
[ afbeelding ]
Erg lelijk als je het mij vraagt. Het is dan ook een prototype en ik verwacht, persoonlijk, een soortgelijk design als van de iPad en die vind ik erg mooi.
Dan nog is het wel aardig treurig om zoiets te laten liggen in een Cafe. Tis een van de meest gewilde stukjes technologie op aarde op dit moment, de nieuwe iPhone.
Waarom? De iPad ondersteunt toch ook gewoon 3G. De HTC Legend heeft een soortgelijk design en heeft ook geen problemen met ontvangst.quote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
iPad design wordt lastig i.v.m. ontvangst.
De iPad met 3G heeft een grote plastic strip voor de ontvangst. Dan krijg je weer zoiets als de originele iPhone. Ook de Legend heeft zo'n plastic strip.quote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? De iPad ondersteunt toch ook gewoon 3G. De HTC Legend heeft een soortgelijk design en heeft ook geen problemen met ontvangst.
Hier dacht ik ook aan ja, kijken wat er voor oplossing voor komt.quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef WSquater het volgende:
Het enige wat ik mis is Micro USB. Apple had beloofd dat te gebruiken zodat mensen niet steeds een ander oplaadkabeltje hoeven. Maar goed, misschien doen ze er gewoon zo'n ding tussen (zoiets als de iPad Camera Kit alleen dan met Micro USB i.p.v. gewone USB).
Verloopje inderdaad. Ik zie Apple de standaard wel aannemen, maar op hun eigen manier.quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef WSquater het volgende:
Het enige wat ik mis is Micro USB. Apple had beloofd dat te gebruiken zodat mensen niet steeds een ander oplaadkabeltje hoeven. Maar goed, misschien doen ze er gewoon zo'n ding tussen (zoiets als de iPad Camera Kit alleen dan met Micro USB i.p.v. gewone USB).
Het is wel opvallend dat het ook precies Gizmodo is die het model in handen heeft weten te krijgen ja. Het blog wat door de meesten altijd als ongeloofwaardig en kinderachtig wordt bestempeld (denkende aan hun CES ongein). Ik ben er helaas al wel een beetje van overtuigd dat dit een officieel prototype is (o.a. door de reactie van John Gruber die vrijwel altijd on-point is). Alleen ik wil inderdaad ook weleens meer foto's van de internals bekijken.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik geloof het ook niet. Bij Apple gaan ze voorzichtiger te werk dan bij de Nederlandse bank en het is niet dat een stagiaire een nieuwe meekrijgt om uit te testen. Dus het zijn de gevestigde namen die zo'n ding hebben en die gaan niet dergelijke risico's lopen.
Ik vind hem er ook gaaf uit zien. Een beetje moderner, en het ziet er 'duurder' uit. Hij is dunner en ziet er gaaf uit vind ik. Als hij er zo uit ziet en front facing camera + beter camera met flash erin zitten, dan koop ik 'm zeker. Dan upgrade ik wel vanaf m'n 3Gs.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Roeni3 het volgende:
Ben ik dan de enige die hem er echt wel oke uit vindt zien?
Waarom zo snel upgraden als je nog maar net de 3Gs hebt. Wacht dan opvolger van de 4G?quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook gaaf uit zien. Een beetje moderner, en het ziet er 'duurder' uit. Hij is dunner en ziet er gaaf uit vind ik. Als hij er zo uit ziet en front facing camera + beter camera met flash erin zitten, dan koop ik 'm zeker. Dan upgrade ik wel vanaf m'n 3Gs.
Hoe duur is dat eigenlijk?
Omdat de 4G nu alles lijkt te hebben wat ik echt nodig heb. En dan heb ik het vooral over de camera met flitser. De front facing camera is leuk, maar niet doorslaggevend voor mij. En het nieuwe design vind ik ook wel gaaf (zal vast nog wel veranderen, maar ik denk niet zo heel erg veel meer). Een jaar duurt lang. En ik heb de 3Gs nu dus al bijna een jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom zo snel upgraden als je nog maar net de 3Gs hebt. Wacht dan opvolger van de 4G?
Volgens mij een tweede microfoon, om achtergrond ruis beter weg te coveren.quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Zou dat kleine gaatje aan de bovenkant een soort van ejectknop kunnen zijn om de zijkant eraf te klappen, waardoor de batterij vervangbaar wordt?
Ik denk wel dat Apple in staat is bewust info te lekken, maar ik denk niet dat ze ooit een bewust prototype achterlaten.quote:Op maandag 19 april 2010 20:38 schreef TNA het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Apple fouten maakt. Die medewerkers lopen vast met acht bewust foutieve prototypes in hun koffertje
En een jaar vind jij veel?quote:Op maandag 19 april 2010 20:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Omdat de 4G nu alles lijkt te hebben wat ik echt nodig heb. En dan heb ik het vooral over de camera met flitser. De front facing camera is leuk, maar niet doorslaggevend voor mij. En het nieuwe design vind ik ook wel gaaf (zal vast nog wel veranderen, maar ik denk niet zo heel erg veel meer). Een jaar duurt lang. En ik heb de 3Gs nu dus al bijna een jaar.
[..]
Volgens mij een tweede microfoon, om achtergrond ruis beter weg te coveren.
volgens mij is dat meer iets als een selfdestructbutton...quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Zou dat kleine gaatje aan de bovenkant een soort van ejectknop kunnen zijn om de zijkant eraf te klappen, waardoor de batterij vervangbaar wordt?
Ik heb al een camera voor belangrijke foto's, netwerksnelheid blijft hetzelfde, camera aan de voorkant vind ik persoonlijk niet zo veel toevoegen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij is dat meer iets als een selfdestructbutton...
maar serieus. Ik vind het design opzich wel mooi, maar als je bedenkt dat het een iphone is had ik liever iets traditionelers gehad.
grote vraag is natuurlijk: 3GS aanschaffen en upgraden naar 4.0 of een 4G aanschaffen?
ik vraag me af of de 4G meer geheugen heeft... want ook al is de 3GS sneller, dan nog denk ik dat 4.0 niet feilloos gaat werken...quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al een camera voor belangrijke foto's, netwerksnelheid blijft hetzelfde, camera aan de voorkant vind ik persoonlijk niet zo veel toevoegen.
Oftewel, koop een 3GS met OS 4.0.
Een OLED-scherm zie ik ook niet als een verbetering.quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef nelisb het volgende:
Hoe kan je dat nu al zeggen? De camera wordt echt niet de enige verbetering.
en dan kun jij ons vertellen of het een echte is of niet? Kun je het zien aan de Apple stickers of logo's of???quote:Op maandag 19 april 2010 19:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat het ook precies Gizmodo is die het model in handen heeft weten te krijgen ja. Het blog wat door de meesten altijd als ongeloofwaardig en kinderachtig wordt bestempeld (denkende aan hun CES ongein). Ik ben er helaas al wel een beetje van overtuigd dat dit een officieel prototype is (o.a. door de reactie van John Gruber die vrijwel altijd on-point is). Alleen ik wil inderdaad ook weleens meer foto's van de internals bekijken.
heb jij een 3G of een 3GS?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Alleen voor devvers. Ik heb OS 4.0. Maar nog steeds niet geïnstalleerd.
Gebruikte chips.quote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en dan kun jij ons vertellen of het een echte is of niet? Kun je het zien aan de Apple stickers of logo's of???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |