Dat sowieso ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 19 april 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:
In Breda, maar gegarandeerd zit de Oude Markt dan tjokvol supporters.
Dat drink ik definitiief nooit meer. Jaren niet gehad tot een tijdje terug op een feestje bij mijn broer. Damn, wat was ik slecht van die rotzooiquote:
zoo dat hoop ik ook. is een stuk leuker feestenquote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MissHobje het volgende:
Ja en ff een graad of 7 warmerdat zou lekker zijn
Denk tegen Koninginnedag dag dat de temp wel beter is
hoop ik ook voor je!quote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook geen opwindend nieuws. Mehn, het is maandagochtend... Dan hoort het saai te zijn
Waar zucht ie over dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
Vandaag een rustige dag op het werk. 1 collega maar op kantoor die toch alleen maar zucht en steunt en verder weinig te beleven.
Mensen nog leuke dingen te vertellen als vermaak tussendoor?
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool dingquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigMaar toch, ik hou wel van maandagen
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ja! Helaas is dat niet zoquote:Op maandag 19 april 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.quote:
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetje
snap wat je bedoelt. Ik vraag mij ook af waar je hem voor zou gaan gebruiken. voor internetten thuis lijkt hij mij niet heel praktisch. Hij is te groot om altijd makkelijk mee te nemen zoals een mobiel (waar ook internet op zit). Tja voor de trein is hij wel praktisch, maar thats all volgens mij.quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..
Zeker als je er de hele dag naast moet zittenquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms![]()
Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het welquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Zeker als je er de hele dag naast moet zitten
Ziek thuiskoortsig, buikgriepachtig
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het weldat is ook niet leuk! Hele dag bed of dat nog net niet?
beterschap
Pfff dat wordt een zware dag dus?quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.
Ik zag dude
Tourette kan nare tikjes geven ja, compulsieve dingen. Die kun je vervangen door andere compulsieve dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms![]()
Een bed/hangdag, ik werk lieverquote:
quote:
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)
Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
Logisch ookquote:
AAah haar ken ik nog niet. Jammer dat ze er niet meer is dan.quote:Ja, onze dude weer eens in de sc, ik mis haarMaar iedereen is wel eens scmoe. Vooral als het zo snel gaat.
En nu heeft hij zo'n tussen formaat.. wat is dan de extra nut ervan? Want iedereen heeft al wel een ipod of iphone of telefoon met handige gadgets en een laptop.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)
Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.
Maar hij is qua typen ook niet fijner dan een laptop toch?
beterschap!quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.
Ik zag dude
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).
lekker dun, licht en klein laptopje dus. en bij je foto's; 1 keer met je vingers naar buiten bewegen en alle foto's komen netjes naast elkaar in miniatuurtjes![]()
Hoe duur die is heb ik nog niet gevraagd.
ik wel want ik heb geen apple laptop, maar als je net zoveel hebt als mn baas; dat snap ik ook niet. hij heeft em genomen omdat ie nóg meer applicaties heeft, echt een rupsje nooit genoegquote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.
Beterschap trouwens, Bloesquote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.
Maar hij is qua typen ook niet fijner dan een laptop toch?
Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
ik zie ook de toegevoegde waarde van een ipad niet hoor. Als je al een mobiel hebt en een laptop, waarom zou ik dan ook nog met een ipad willen zeulen?
mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.
Klopt, de iPad is nog iets voor de techies, en de early adoptors. Ik wacht ook rustig af wat het meer gaat brengen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ik
En slecht voor je !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond kan ik bellen voor de INR (das de stolling) en de pancreaswaardes wist hij nog niet maar misschienmorgen ofzo..quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest, DE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik hoor tegenwoordig vaker dat de medische zorg in vlaanderen erg goed is. Is het beter dan in Nederland?quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanavond kan ik bellen voor de INR (das de stolling) en de pancreaswaardes wist hij nog niet maar misschienmorgen ofzo..
Eerste kennismaking met de nieuwe huisarts was ok, geschikte man en hij kan prima bloedprikken. (mooi hoor dat je in Vlaanderen je INR bij de huisarts kan laten checken, in Nederland zou ik naar de trombosedienst gemoeten hebben)
quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
oh ja krijg zo lunchers... *zucht geen zin in maar ik moet soms gewoon ff sociaal doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes DE
Speaking of which, straks ik ook ff naar huis bellen zelf....Confidence through competence
Dat inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
Wat vet, je bent veilig thuis gekomenquote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap Bluezz
Autorijden ging prima, moet niet te veel manoevres uithalen nog want das wel zwaar (heb geen stuurbekrachtiging) maar ik ben tevreden.
nu wel moemaar eerst eens beetje bijkomen dus...
Psies, in Oostenrijk is het al open.quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ja, nou als ik het zo hoor zullen ze snel het luchtruim weer open stellen..
Afschieten is ook niet mijn bedoeling. Maar het heeft wel een hoog trend en hype gehalte. Maar dat geldt voor meer Apple producten, hoewel de adepten dat uiteraard juist ontkennen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, de iPad is nog iets voor de techies, en de early adoptors. Ik wacht ook rustig af wat het meer gaat brengen.
Ik zie er potentie in *voor anderen*, dus ik probeer het niet meteen af te schieten.
Jah maar als ik keek naar het nieuws gisteren was die wolk ook echt heel wazig aan het doen. Ding ging alle kanten op maar liet daarbij een stukkie midden open ofzo, en dat zou best wel eens rond oosterijk kunnen zijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies, in Oostenrijk is het al open.
Oh ik sprak ook niet over afschieten door anderen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Afschieten is ook niet mijn bedoeling. Maar het heeft wel een hoog trend en hype gehalte. Maar dat geldt voor meer Apple producten, hoewel de adepten dat uiteraard juist ontkennen.
Ik ga vandaag niet lunchen. Collega is mij toch vergetenquote:
Nice!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef MissHobje het volgende:
Lekker gesport net sinds ruim een weekzal straks wel weer krom lopen van de spierpijn
De iPad voelt voor mij een beetje als een tussenstap in productontwikkeling die toch maar op de markt is gebracht. Het voelt niet af op de een andere manier.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik sprak ook niet over afschieten door anderen hoor, maar meer dat ik zelf een open mind probeer te houden bij nieuwe technologie. Soms komen er dingen uit waarvan ik ook denk van:
, maar de iPad is daar niet een van...
En Apple fanboys zijn idd fanatieker dan de taliban met hun geloof
Je slaat je pauze over? Die is gekquote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Laydina het volgende:
Ik ga vandaag niet lunchen. Collega is mij toch vergetenen heb gelukkig ook niet veel honger.
ja wel hoor, half uur eerder naar huisquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je slaat je pauze over? Die is gekDat zou ik nooit doen. Vooral omdat je er niks mee opschiet.
Ja bij mij op het werk werkt het niet zo.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
ja wel hoor, half uur eerder naar huis
ja maar ik kan niet zonder pauze.. dan word ik gekquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
ja wel hoor, half uur eerder naar huis
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar ik kan niet zonder pauze.. dan word ik gek
Heb geen zin om alleen te zitten evt of bij mensen die ik niet leuk vindquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Je slaat je pauze over? Die is gekDat zou ik nooit doen. Vooral omdat je er niks mee opschiet.
kan toch ook beidequote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Laydina het volgende:
Daarbij pauze houdt hier vooral in of rondje lopen of eten in de kantine. Maar ik heb tussen het werk door genoeg vrijheid om dan gewoon een half uurtje ergens te staan kletsen ofzo.
Kloptquote:
Dat denk ik ook, maar ik ben benieuwd hoe snel ze de ontstane chaos weg hebben gewerkt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ja, nou als ik het zo hoor zullen ze snel het luchtruim weer open stellen..
Uhuh.quote:
Alleen in Oostenrijk en Zuid-Europa. Nu moeten ze Praag en A'dam nog ff opengooienquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies, in Oostenrijk is het al open.
Hoe groot wordt het probleem? Jullie hadden toch de financiering iets lopen rekken, omdat het huis iets boven budget was?quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Lekkere domper op de feestvreugde huis kopende financiering wordt een probleem
Dat is het leuke van onregelmatig werk in deze tijd
ahneeeee hopelijk staat dat wel in je koopcontract dat je niet de sjaak bent als je de financiering niet rondkwam :Squote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Lekkere domper op de feestvreugde huis kopende financiering wordt een probleem
Dat is het leuke van onregelmatig werk in deze tijd
Ach, demente bejaarden kan je tot op de klok gelijk verzorgen nietwaar.quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.
Ja tuurlijk, standaard tegenwoordig zowatquote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
ahneeeee hopelijk staat dat wel in je koopcontract dat je niet de sjaak bent als je de financiering niet rondkwam :S
Och ja, kan beuren heurquote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Balen, MissHobjeWeer een berg gedoe eromheen
quote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och ja, kan beuren heur
Ja als het echt niet doorgaat zou het jammer zijn natuurlijk maargoed dikke pech dan.
Nog zeker 1 week dikke stress denk ik zo en we weten al heel wat meer.
En stress och daar val ik dan weer van af, dus ik zie ook weer mijn voordeel erin
Nou niet echt heur, maar wat heb je eraan als je de hele dag gaat zitten mokken eromquote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je bent in ieder geval in een zonnig humeur als ik het zo lees
en dat mag niet van de Arboquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.
Financieële zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef MissHobje het volgende:
Ja tuurlijk, standaard tegenwoordig zowat
Maargoed het is dus financieel geen probleem, wij kunnen het makkelijk betalen, maar meer dat 1 van ons nog niet een vast contract heeft, wel de intentie etc maargoed daar alleen al over doen ze knap lullig
Maar we geven niet op heur, er zijn nog wat mogelijkheden alleen moet dat ff weer berekend worden.
helaas word het morgen en overmorgen nog slechter. in het weekend gaat weer wat omhoog (naar de 16.. ook niet veel)quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Financieële zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijkZij hebben zich ook gewoon te houden aan de afspraken die er gemaakt zijn.
Maar ik snap wel dat het balen is.
Het is niet warm buiten, ik dacht even in de zon zitten om beter te worden![]()
Ik ga zo maar een filmpje kijken en dan weer ff slapen
Niet gek, wel een wassen neus in veel gevallen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Financieële zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijk![]()
of het beter is weet ik niet maar mijn ervaringen zijn echt heel goed. De ziekenhuizen zijn gedateerd maar das niet belangrijk, de communicatie tussen arts en patient vind ik veel transparanter dan in Ned... en in het ziekenhuis bijv vond ik dat ze een veel sterkere manier van reageren hebben. Niet afwachten maar handelen. En ze hebben geen wachtlijsten! Heel bijzonder vind ik dat want ze verwerken in Vlaanderen ook massa' s Nederlandse patienten maar er zijn gewoon nauwelijks wachtlijsten.quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig vaker dat de medische zorg in vlaanderen erg goed is. Is het beter dan in Nederland?
mijn moeder is een apart tiepjequote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
@ DE: je moeder zal vast rekening met je toestand houden mag ik aannemenen jij kunt ook makkelijker aangeven wanneer het iets te veel mocht worden..
ik hoop dat mn ouders niet nóg later dan zaterdag thuiskomen (zouden gisteren komen). mn zusje is de hele tijd chagrijnig omdat ze ze mist
quote:BRUSSEL – Nederland heeft op één na de beste gezondheidszorg van Europa. Dat blijkt uit de jaarlijkse Euro Health Consumer Index (EHCI) die in Brussel is gepresenteerd. Alleen de zorg in Oostenrijk is nog net iets patiëntvriendelijker.
Het enige echte minpunt aan de Nederlandse gezondheidszorg is de wachttijd. Die wordt volgens de onderzoekers vooral veroorzaakt doordat de huisarts de toegang van patiënten tot specialistische zorg belemmert. ''Zonder dit dogmatische verwijzingssysteem zou Nederland bovenaan staan,'' aldus Arne Bjoernberg, directeur onderzoek van de EHCI. Het systeem levert volgens hem bovendien nauwelijks besparingen op.
Dat de Nederlandse gezondheidszorg volgens het onderzoek tot de top van Europa behoort, wekt in Nederland wellicht verbazing, omdat hier veel wordt geklaagd over de kwaliteit van de zorg. Bjoernberg: ''Nederlanders zijn nu eenmaal notoire mopperkonten. Een Roemeen is al blij als er twee soorten kaas in de winkel liggen; een Nederlander wil uit minstens 72 soorten kaas kunnen kiezen.''
Ook Frankrijk (3), Zwitserland (4), Duitsland (5) en Zweden (6) behoren tot de Europese top. Opvallend is dat de vijf landen die het best presteren, allemaal een zorgstelsel hebben met (particuliere) ziektekostenverzekeraars die organisatorisch los staan van de verleners van medische diensten. Dat soort systemen lijkt effectiever dan nationale organisaties, zoals die in het Verenigd Koninkrijk en de meeste Scandinavische landen bestaan, aldus de onderzoekers
de zorg is ook niet slechter in nederland, nederland scoort alleen wel minder op klantgerichtheid bijv.quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef TAV74 het volgende:
Toch heb ik zelden rapporten gezien waar in de gezondheidszorg in Nederland minder scoort dan in de ons omringende landen.
En Nederlanders zijn veel kritischer, klagen meer en onderschatten vaak hoe goed het hier is.quote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de zorg is ook niet slechter in nederland, nederland scoort alleen wel minder op klantgerichtheid bijv.
Nou, ook wel misschien. Maar als ik zie hoe artsen zich soms gedragen ten opzichte van patiënten, dan kan het daar nog wel wat vriendelijker en duidelijker volgens mij. En dat zou een hoop 'geklaag' verhelpen, denk ik.quote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Nederlanders zijn veel kritischer, klagen meer en onderschatten vaak hoe goed het hier is.
Net of Belgen niet klagenquote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Nederlanders zijn veel kritischer, klagen meer en onderschatten vaak hoe goed het hier is.
Ik weet het wel zeker dat het meespeelt, Nederlanders zijn echt onbescheiden zeikerds die allemaal als een koning behandelt willen worden. Neemt niet weg dat er ook genoeg niet goed gaat uiteraard, ook dat zal waar zijn!quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ook wel misschien. Maar als ik zie hoe artsen zich soms gedragen ten opzichte van patiënten, dan kan het daar nog wel wat vriendelijker en duidelijker volgens mij. En dat zou een hoop 'geklaag' verhelpen, denk ik.
Tja, ik vraag me dan wel eens af hoe het komt dat artsen zich zo gedragen. Deels omdat ze in de opleiding niets over klantgerichtheid leren, deels misschien ook wel omdat ze dat gezeik een keer zat zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ook wel misschien. Maar als ik zie hoe artsen zich soms gedragen ten opzichte van patiënten, dan kan het daar nog wel wat vriendelijker en duidelijker volgens mij. En dat zou een hoop 'geklaag' verhelpen, denk ik.
Een die gelukkig voer 2 jaar met de vut gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Ach, demente bejaarden kan je tot op de klok gelijk verzorgen nietwaar.
![]()
Dat teamhoofd van jou, wat is dat voor een sekreet? mens?
Nee want dan loopt de planning in de war. Sommige collega's en uitzendkrachten werken kortere diensten en dan is er niet genoeg personeel op de afdeling ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
en dat mag niet van de Arbo. snapt zij niet dat je af en toe echt pas later pauze kan nemen? dom mens
klopt op Mallorcaquote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn moeder is een apart tiepje
maar het was gezellig.
je ouders zitten ergens vast omdat ze niet kunnen vliegen?
aah zo. je leidster moet maar zorgen dat de mensen die pauze verdienen dat ook krijgen. is niet jouw verantwoordelijkheid, wel je rechtquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want dan loopt de planning in de war. Sommige collega's en uitzendkrachten werken kortere diensten en dan is er niet genoeg personeel op de afdeling ofzo.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een paar uitzonderingen daargelaten, artsen zijn vooral wat 'autistisch' bezig met hun eigen dingen. Vergeten gewoon vaak om patiënten in te lichten over wat ze gaan doen, of aan het doen zijn, terwijl de essentie van hun werk juist die patienten zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, ik vraag me dan wel eens af hoe het komt dat artsen zich zo gedragen. Deels omdat ze in de opleiding niets over klantgerichtheid leren, deels misschien ook wel omdat ze dat gezeik een keer zat zijnBeetje kip-ei verhaal denk ik zo.. Maar goed, professionals en specialisten staan er in meer sectoren om bekend niet altijd even sociaal voelend te zijn. Uitzonderingen uiteraard daar gelaten!
Grappig! Ik ben ook zeer enthousiast over de Belgische gezondheidszorg. Vanuit de consument gezien is het geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef TAV74 het volgende:
Toch heb ik zelden rapporten gezien waar in de gezondheidszorg in Nederland minder scoort dan in de ons omringende landen.
Recent artikel
[..]
Geen idee eigenlijk - waarschijnlijk veel mantelzorg? Vlamingen zijn enorme familiemensen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met de verpleeghuiszorg in België?
Ik heb daar zo ontzettend veel moeite mee soms. Echt, er is bijna geen land te vinden waar het beter is dan hier en dan toch nog dat eeuwige gezeik en geklaag hoe slecht het allemaal isquote:
Kan me voorstellen dat dat bijzonder prettig is jaquote:Op maandag 19 april 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:
als ik bel voor een uitslag dan verbinden ze je door met de specialist. Kan je meteen als er iets onduidelijk is t aan de juiste persoon vragen ipv aan de secretaresse. Ideaal! Natuurlijk houdt dat in dat als je bij de arts zit hij of zij wel eens telefoon krijgt maar das niet erg natuurlijk.
Ik vond dat ook wel een beetje raar toen ik bij de huisarts zat en hij telefonisch ging bespreken of een 16-jarige nou wel of geen SOA hadquote:Op maandag 19 april 2010 14:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat bijzonder prettig is ja. Maar andere mensen zullen juist weer moeite hebben met telefoontjes als je in gesprek zit bij een arts.
Het blijft erg moeilijk om het goed te doen in dit soort sectoren.
kloptquote:Op maandag 19 april 2010 14:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat bijzonder prettig is ja. Maar andere mensen zullen juist weer moeite hebben met telefoontjes als je in gesprek zit bij een arts.
Het blijft erg moeilijk om het goed te doen in dit soort sectoren.
Bij ons hebben ze dat opgelost door alle artsen de pt. te laten bellen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:
als ik bel voor een uitslag dan verbinden ze je door met de specialist. Kan je meteen als er iets onduidelijk is t aan de juiste persoon vragen ipv aan de secretaresse. Ideaal! Natuurlijk houdt dat in dat als je bij de arts zit hij of zij wel eens telefoon krijgt maar das niet erg natuurlijk.
ojee wat heb je gegeten? of gebeurd dat wel vaker bij die kies?quote:Op maandag 19 april 2010 14:04 schreef Den_Haag het volgende:denk dat er een klein stukje van een kies af is
morgen maar eens naar de tandarts
Good for you!quote:Op maandag 19 april 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
zo ik heb mijzelf in ons waterbed gevlijd. Tijd voor wat rust.
leuke film! depp is weer eens engquote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Good for you!
Ik ga ook weer op de bankhangen met Alice & Johnny Depp
ja en bij mij hielden ze die vroeger maar wat graag aanquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze hebben officieel alleen 15 werkdagen de tijd
dat werkt idd ookquote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze dat opgelost door alle artsen de pt. te laten bellen.
Na hun poli spreekuur plannen wij TC's in (tel.consulten) en dan het liefst max. 6 bellers waarop zij dan die mensen gaan bellen. In hun uppie met de statussen in hun kamer, werkt heel goed!
Jep, hier ook. En er zit ook geen bufferweek tussen, dus ze zijn nu zelf ook weer begonnen met het nieuwe blok.quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en bij mij hielden ze die vroeger maar wat graag aan
is het een leuke film?quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Good for you!
Ik ga ook weer op de bankhangen met Alice & Johnny Depp
niks speciaals. en heb daar nooit wat mee.quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee wat heb je gegeten? of gebeurd dat wel vaker bij die kies?
En dan gaat ie je spuitjes geven en boren en nog meer borenquote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niks speciaals. en heb daar nooit wat mee.
we zullen wel zien. moest toch nog voor een controle naar de tandarts. Meteen combineren.
Echt een te hoog 'kinderfilm' gehalte, ik heb hem uitgezetquote:
Heb je al gebeld?quote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Met moeite verlaatte lunch naar binnen gewerkt. Weinig eetlust![]()
Nu ff zwemmen en alle spanning eraf sporten
Hoop dat jullie een goede middag hebben!
quote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Een paar uitzonderingen daargelaten, artsen zijn vooral wat 'autistisch' bezig met hun eigen dingen. Vergeten gewoon vaak om patiënten in te lichten over wat ze gaan doen, of aan het doen zijn, terwijl de essentie van hun werk juist die patienten zijnBij ons werken ze keihard, hebben het retedruk, lopen de hele dag (vooral als ze d.d. arts van de dag zijn) met een foon aan het oor.
Echt alles voor en over de patienten.
Alleen vaak niet tégen ze
Denk het niet. Misschien iets oppoetsen/polijsten. prima.quote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dan gaat ie je spuitjes geven en boren en nog meer boren
quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
Denk het niet. Misschien iets oppoetsen/polijsten. prima.
Hee Memo, volgens mij ben jij de laatste tijd lekker bezig met je studie, of niet? Ik zie alleen maar hele goeie cijfers terugkomenquote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgens mij heerst er van alles. De coordinator die het verhaaltje ging houden over de eindscriptie zei ook al: "ik voel me helemaal niet goed dus het kan zijn dat ik in de tussentijd naar het toilet hol, maar dan kom ik terug!" om 10 minuten later te zeggen: ïk geloof dat ik nu toch echt naar het toilet moet, ik ben zo terug" en 5 min later was ze er weer, slokje water en ze ging door
Yep, ik vind ook altijd dat ik nergens echt goed in ben etc en ben dan oprecht verbaasd als iemand met duidelijk veel minder skills zichzelf de hemel inprijst.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Fascinerend, Isa!
Het was toch ook zo, dat hoe meer skills en intelligentie iemand heeft, hoe beter hij weet wat er allemaal fout kan gaan, waardoor hij zichzelf onderschat? En vice versa?
Erg herkenbaar dit! Het valt me bijvoorbeeld ook altijd op dat juist de in mijn ogen echt goede managers vaak ontzettend onzeker zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, ik vind ook altijd dat ik nergens echt goed in ben etc en ben dan oprecht verbaasd als iemand met duidelijk veel minder skills zichzelf de hemel inprijst.
Mijn exschoonzusje zei bijv altijd dat ze heel goed Engels sprak en ik vind mijn Engels wel ok, niet geweldig. Zij kan amper een woord wisselen met Ross (ik sta perplex hoe slecht ze Engels spreekt) en ik babbel aan een stuk door met hier en daar a loss for words (meestal specifieke dingen zoals vandaag reparatie van de hogedrukketel).
Zelfkennis is overigens ook een onderdeel van intelligentie en als je niet zo slim bent schort er vast ook van alles aan je zelfkennis.
tja ik wil dit jaar mn bachelor halen dus moet er ff voor gaan nuquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Memo, volgens mij ben jij de laatste tijd lekker bezig met je studie, of niet? Ik zie alleen maar hele goeie cijfers terugkomen
En ik kreeg net een 5 terug voor een moeilijk engels hoofdstuk ARGquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Memo, volgens mij ben jij de laatste tijd lekker bezig met je studie, of niet? Ik zie alleen maar hele goeie cijfers terugkomen
Ik vind je een mooie stem hebben en ik vind je Engels bovengemiddeld voor een Nederlandse.quote:Op maandag 19 april 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, ik vind ook altijd dat ik nergens echt goed in ben etc en ben dan oprecht verbaasd als iemand met duidelijk veel minder skills zichzelf de hemel inprijst.
Mijn exschoonzusje zei bijv altijd dat ze heel goed Engels sprak en ik vind mijn Engels wel ok, niet geweldig. Zij kan amper een woord wisselen met Ross (ik sta perplex hoe slecht ze Engels spreekt) en ik babbel aan een stuk door met hier en daar a loss for words (meestal specifieke dingen zoals vandaag reparatie van de hogedrukketel).
Zelfkennis is overigens ook een onderdeel van intelligentie en als je niet zo slim bent schort er vast ook van alles aan je zelfkennis.
Ik duim voor je dat je het gaat halen! En je hoort het van Isa: onzekerheid komt van doordat je het juist goed kan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik wil dit jaar mn bachelor halen dus moet er ff voor gaan nu
Als je vragen hebt bij het studeren moet je ze maar (gericht) hier of via PM stellen! Of natuurlijk aan de docent of een medeleerling als ze aanwezig zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En ik kreeg net een 5 terug voor een moeilijk engels hoofdstuk ARG
Jah snap ik maar ik dacht vanwege de moeite die ik er in had gestopt wel dat het een goed cijfer zou worden -_- mis dus, blehg !quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als je vragen hebt bij het studeren moet je ze maar (gericht) hier of via PM stellen! Of natuurlijk aan de docent of een medeleerling als ze aanwezig zijn.
Oe...hier klinkt een zekere irritatie doorquote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HOI DEN HAAGsinds wanneer negeer jij mij?
oh ben je uit de gratie? Heeft hij weer een ander slachtoffer wrsquote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik vermoed het ookquote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ben je uit de gratie? Heeft hij weer een ander slachtoffer wrs
Soms komt er in GC zo'n 'welke talen spreek jij'-topic voorbij; ik moet altijd lachen om hoeveel mensen die denken dat ze native-niveau Engels spreken omdat ze series kunnen kijken zonder subs en op vakantie goed uit de voeten kunnen, zeg maar.quote:Op maandag 19 april 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
awwww /patquote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 19 april 2010 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik vermoed het ookmannen zijn ook al-le-maal hetzelfde
![]()
Praat voor je zelfquote:
Dat dusquote:
Ik versta 98%, maar het goed spreken en schrijven kan beter.quote:Op maandag 19 april 2010 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soms komt er in GC zo'n 'welke talen spreek jij'-topic voorbij; ik moet altijd lachen om hoeveel mensen die denken dat ze native-niveau Engels spreken omdat ze series kunnen kijken zonder subs en op vakantie goed uit de voeten kunnen, zeg maar.
Ik kan best aardig Engels hoor, maar ik heb echt een accent en ik moet inderdaad ook nog weleens naar woorden zoeken. Terwijl ik het best veel spreek
ik had je niet gezien liefje!!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn duits schrijven is nog steeds bagger. Maar de duitsers waren erg tevreden over de uitspraak. De taxi-chauffeur had geeneens door dat ik geen Duitser wasquote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik versta 98%, maar het goed spreken en schrijven kan beter..
dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn duits schrijven is nog steeds bagger. Maar de duitsers waren erg tevreden over de uitspraak. De taxi-chauffeur had geeneens door dat ik geen Duitser was
Meine Deutsch ist dramatischquote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn duits schrijven is nog steeds bagger. Maar de duitsers waren erg tevreden over de uitspraak. De taxi-chauffeur had geeneens door dat ik geen Duitser was
heb ik ook. ik geef Duitse en Franse klanten gauw aan mijn collega als ze er is. zoniet, dan spreek ik Engels omdat ik daarvan zeker weet dat ik dat durf. Terwijl ik vroeger beter in Frans was dan in Engels (10 voor zowel mijn schriftelijk als mondeling eindexamen gehaald.. dus kan mezelf voor mn kop slaan nu).quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef DarkElf het volgende:
ik heb niet de illusie dat ik vloeiend engels kan. Kan het best hoor maar doe het veel te weinig, heb een accent en bovendien ben ik verlegenheb ik ook met duits bijvoorbeeld. Kan t allemaal prima volgen en spreek redelijk duits maar ik ben altijd 'bang ' om iets verkeerds te zeggen dus klap dicht. Had ik ook met spaanse les. Schijnt een veelvoorkomend vrouwen iets te zijn. Mannen schijnen zich makkelijker daarover heen te kunnen zetten
Dat soort onzin lees je dus in die GC-topics ook. Als één iemand je een keer een complimentje geeft over je nette uitspraak, betekent dat niet meteen dat je accentloos spreektquote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Stom is dat, jaquote:Op maandag 19 april 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik ook. ik geef Duitse en Franse klanten gauw aan mijn collega als ze er is. zoniet, dan spreek ik Engels omdat ik daarvan zeker weet dat ik dat durf. Terwijl ik vroeger beter in Frans was dan in Engels (10 voor zowel mijn schriftelijk als mondeling eindexamen gehaald.. dus kan mezelf voor mn kop slaan nu).
Ik heb anders jaren accentloos Duits gesprokenquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort onzin lees je dus in die GC-topics ook. Als één iemand je een keer een complimentje geeft over je nette uitspraak, betekent dat niet meteen dat je accentloos spreekt
dat weet ik maar al te goed. hoewel mijn engels wel erg in de buurt komt, helaas pikken sommige mij er toch wel uit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort onzin lees je dus in die GC-topics ook. Als één iemand je een keer een complimentje geeft over je nette uitspraak, betekent dat niet meteen dat je accentloos spreekt
zal ik doen schatquote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kijk dan eens wat vaker naar beneden
Check je eerst ons en dan pas je vrouw?quote:Op maandag 19 april 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Zo maar even kijken hoe het met de slapende ziekegaat.
De tijden zijn echt veranderd hequote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Check je eerst ons en dan pas je vrouw?
Volgens mij zitten wij ongeveer gelijk qua talenknobbelsquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best trots op mezelf was in Parijs. Ik dacht amper een woord Frans te spreken (Oui, non, Ca va?), maar ik kon me redelijk verstaanbaar maken in hotel, restaurants, op straatHeeft dat school-Frans toch nog nut gehad
(en net als CF moet ik het ook niet van mijn beroerde uitspraak hebben
) Mijn Duits klinkt volgens mij als hopeloos gebrabbel en aan elkaar plakken van Duits-klinkende woorden
aah! beterschap van mij!quote:Op maandag 19 april 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Zo maar even kijken hoe het met de slapende ziekegaat.
gelukkig welquote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij ongeveer gelijk qua talenknobbelsIn Frankrijk waardeert men, in mijn ervaring, wel heel erg dat je uberhaupt een poging waagt
zeker welquote:
lekker.quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Doperwtensoepie en volkoren stokbrood met een berg zelfgemaakte hummus. Restjes opmakenJij dan?
Nee, want anders had ik toch niet geweten dat ze sliep.quote:
Misschien snurkt ze wel heel hardquote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want anders had ik toch niet geweten dat ze sliep.
en anders eet je niets?quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Als ik er bij B. wat in kan krijgen wordt het hier straks geroerbakken groentes met paddenstoelen en brokken kipfilets.
Anders ga ik voor mijzelf iets anders maken of halen.quote:
waarom dat niet doen en kijken of ze dat eet? Of vindt ze het dat dan niet lekker?quote:Op maandag 19 april 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Anders ga ik voor mijzelf iets anders maken of halen.
Ugh, rot, zegquote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. buikpijn van dat stomme gerotzooi van vanmiddag..
Nja, ja, maar dat heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh, rot, zegVanavond op tijd naar bed?
Wij zijn ook veel leukerquote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Check je eerst ons en dan pas je vrouw?
Neuh, snap ik, maar ik vind in je warme bed & op je buik liggen op dat soort momenten zelf altijd het fijnstequote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ja, maar dat heeft daar niets mee te makenBen gewoon moe..
lekkere hete douche en dan lekker vroeg je bed inquote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ja, maar dat heeft daar niets mee te makenBen gewoon moe..
1x veldvles leeg atten, 2 vingers in je keel,quote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, snap ik, maar ik vind in je warme bed & op je buik liggen op dat soort momenten zelf altijd het fijnste
Ja, ik heb weleens gehoord dat dat fantastisch helpt tegen buikkramp-na-een-uitstrijkjequote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
1x veldvles leeg atten, 2 vingers in je keel,, nogmaals 1 veldvles leeg drinken, en je kunt er weer tegen aan.
Wat zeg je? Zitten we niet in het velddan gewoon een rennie nemen, of als je net als ik niet in pillen gelooft het rustig aan doen of met pijn en moeite doorbikkelen
quote:
Doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 april 2010 17:20 schreef Laydina het volgende:
waarom dat niet doen en kijken of ze dat eet? Of vindt ze het dat dan niet lekker?
nooit geprobeerd?quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb weleens gehoord dat dat fantastisch helpt tegen buikkramp-na-een-uitstrijkje
Yukquote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. buikpijn van dat stomme gerotzooi van vanmiddag..
quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb weleens gehoord dat dat fantastisch helpt tegen buikkramp-na-een-uitstrijkje
luxerquote:Op maandag 19 april 2010 17:13 schreef Laydina het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat kookgekken altijd alle ingredienten vertellen. Dus blablabla met deze en die specerijen. Maar de zout/peper laten ze vaak achterwegen
Klinkt wel luxer als je het zo zegt, maar vind het wel grappig.
ik vond het hem juist moeilijk doen met die verschillende maaltijden afhankelijk of jij mee eet of nietquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo moeilijk![]()
Ik leef nog en ik ga wat eten, zo goed?
Mijn pleegbroeder zorgt altijd prima voor me. Ziek of niet ziek![]()
Apen ookquote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef TAV74 het volgende:
Erg herkenbaar dit! Het valt me bijvoorbeeld ook altijd op dat juist de in mijn ogen echt goede managers vaak ontzettend onzeker zijn.
Ahaquote:Op maandag 19 april 2010 17:52 schreef Laydina het volgende:
ik vond het hem juist moeilijk doen met die verschillende maaltijden afhankelijk of jij mee eet of niet
verder alleen maar lief hoor ! maar ik snap het dan niet zo goed. vandaar mijn vragen
uitstrijkje?quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
niets met gepelde tomaten hoorquote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens een goede bolognesesaus maken. Oke wel met tomaten uit blik
. Maar wel lekker
.
Oke dat kan ook jaquote:Op maandag 19 april 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
AhaNou het lag meer aan de hoeveelheid dat ie zich dat afvroeg denk ik
quote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg maar een Air Strike en dan voor vrouwen.
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Is er al een wikiquote voor Steer?quote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het kan weeig aanvoelen. Net alsof iemand dat iets zegt.. tenminste mij nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
In het kader van de verdere opvoeding en voorlichting voor Braamyo:
een filmpje
quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
een filmpje
Waarom zou het mislukken?quote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh trouwens, als het nu weer mislukt ga ik naar een gyn. Of gewoon niet
Mij wel. Want dat is hoe ik het omschrijf als ik menstruatiepijn heb (zonder de echt hevige krampen) en dat is ook precies hoe het voelt.quote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het kan weeig aanvoelen. Net alsof iemand dat iets zegt.. tenminste mij niet
Ik weet wel hoe het voelde toen ik het spiraaltje liet zetten, maar dat zou ik nooit vergelijken met de manier waarop menstruatiepijn voeltquote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mij wel. Want dat is hoe ik het omschrijf als ik menstruatiepijn heb (zonder de echt hevige krampen) en dat is ook precies hoe het voelt.
Weet ik veel? De vorige keer is het ook mislukt, dus waarom zou het nu wel lukken?quote:
Nja ik vind het absoluut vergelijkbaar (niet met de krampen hoor, maar met de pijn die ik vooraf heb). En ik heb dat nu dus nog steeds.. Rotgevoel..quote:Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het voelde toen ik het spiraaltje liet zetten, maar dat zou ik nooit vergelijken met de manier waarop menstruatiepijn voelt
quote:Op maandag 19 april 2010 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik vind het absoluut vergelijkbaar (niet met de krampen hoor, maar met de pijn die ik vooraf heb). En ik heb dat nu dus nog steeds.. Rotgevoel..
Ja, nou ze moeten heel precies mikken en gezien het gefrummel van vandaag ook weer is dat punt wat ze zoeken niet helemaal direct benaderbaar..quote:Op maandag 19 april 2010 18:34 schreef Laydina het volgende:
Let hoop sunny. Vaag dat dergelijke zaken kunnen mislukken
Juh, ga zo eerst kraamschudden en daarna denk ik even een warme douche op mijn buik zetten.quote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een warme kruik of even lekker douchen?
Kroamschuddn in de mariaparochie?quote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Juh, ga zo eerst kraamschudden en daarna denk ik even een warme douche op mijn buik zetten.
Wierden?quote:Op maandag 19 april 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, heel toevallig gewoon hier in WierdenMaar het had gekund ja
Ah, ok.. Dat kan. Ik woon er nu 5 jaar, Thijs al zijn hele levenquote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wierden?daar komt een vriend van mij vandaan
ja je hebt er niks aan hoor
quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
een filmpje
Maar, maar, maar...quote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hardstikke logischquote:Op maandag 19 april 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
bloeduitslagen, bloed is iets te dik dus moet meer van die enge tableten slikken en er is meer pancreasactiviteitdus moet orgen terugbellen want dan heeft hij alle uitslagen en kunnen we zien wat we gaan doen..
natuurlijk zegt dit niet meteen ' help help het gaat mis' maar ik, als professioneel zorgenmaakster, maak mij wel zorgen
En daarom is het goed dat je de stap hebt genomen om te testenquote:Op maandag 19 april 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
nou ja iig was mijn voorgevoel correct dus..
HOE & WATquote:Op maandag 19 april 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
nou ja iig was mijn voorgevoel correct dus.. en morgen maar eens bellen om te zien hoe en wat..
Geen idee, ik heb weinig verwachtingen van mensenquote:Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Had je van mij een andere reactie verwacht, ongeacht wie er sprak of voor wie het bedoeld was
Naja, ik denk toch dat ik voldoe aan een geweldig zelf neergezet stereo typequote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb weinig verwachtingen van mensen
quote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha Rosa heeft een gekke bui, ze is dr staart aan het vangen op mn bed, ze draait echt heel snel veel rondjes
Dat wordt leuk als ze zometeen stoptquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha Rosa heeft een gekke bui, ze is dr staart aan het vangen op mn bed, ze draait echt heel snel veel rondjes
Ik lig ook echt in een deuk, vooral omdat ze het noooooit doet, ja toen ze kitten was heeft ze het wel gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]dat ken ik, als katten dat doen lach ik me altijd helemaal kapot
ze was er uiteindelijk ook bij gaan liggen en is er nu klaar meequote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als ze zometeen stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |