abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80471823
sorry voor de tt, maar ja.. ik hoop echt dat het deze week net zo lekker blijft als afgelopen weekend
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80471848
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:

In Breda, maar gegarandeerd zit de Oude Markt dan tjokvol supporters.
Dat sowieso ja. Ben benieuwd
  maandag 19 april 2010 @ 10:04:05 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80471867
Ja en ff een graad of 7 warmer dat zou lekker zijn
Denk tegen Koninginnedag dag dat de temp wel beter is
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80471953
FF, tequila is nog steeds smerig
  maandag 19 april 2010 @ 10:12:03 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80472071
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Den_Haag het volgende:
Dat drink ik definitiief nooit meer. Jaren niet gehad tot een tijdje terug op een feestje bij mijn broer. Damn, wat was ik slecht van die rotzooi
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80472118
quote:
Je zit nogal vol..
pi_80472158
ja dus ik ga eens
pi_80472167
Hier verder?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80472515
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:13 schreef Laydina het volgende:

[..]

Je zit nogal vol..
ik stroom over
pi_80472530
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
pi_80472623
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Den_Haag het volgende:

ik stroom over
Ik wil het allemaal niet weten
pi_80472636
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MissHobje het volgende:
Ja en ff een graad of 7 warmer dat zou lekker zijn
Denk tegen Koninginnedag dag dat de temp wel beter is
zoo dat hoop ik ook. is een stuk leuker feesten
pi_80472755
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik stroom over
pi_80472764
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
hoop ik ook voor je!
pi_80472865
Vandaag een rustige dag op het werk. 1 collega maar op kantoor die toch alleen maar zucht en steunt en verder weinig te beleven.

Mensen nog leuke dingen te vertellen als vermaak tussendoor?
pi_80472986
Ik heb ook geen opwindend nieuws. Mehn, het is maandagochtend... Dan hoort het saai te zijn
pi_80473019
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook geen opwindend nieuws. Mehn, het is maandagochtend... Dan hoort het saai te zijn
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkig Maar toch, ik hou wel van maandagen
  maandag 19 april 2010 @ 10:46:54 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80473071
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
Vandaag een rustige dag op het werk. 1 collega maar op kantoor die toch alleen maar zucht en steunt en verder weinig te beleven.

Mensen nog leuke dingen te vertellen als vermaak tussendoor?
Waar zucht ie over dan?
Confidence through competence
pi_80473112
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkig Maar toch, ik hou wel van maandagen
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
  maandag 19 april 2010 @ 10:49:12 #20
55709 Stereotomy
pi_80473144
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?
pi_80473231
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

voel alleen de biertjes nog goed in mijn bloed
pi_80473345
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?
Ja! Helaas is dat niet zo
pi_80473348
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:46 schreef Stereotomy het volgende:

Waar zucht ie over dan?
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms
pi_80473372
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:

Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetje
  maandag 19 april 2010 @ 10:57:53 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80473449
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetje
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80473508
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef TAV74 het volgende:

Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..
snap wat je bedoelt. Ik vraag mij ook af waar je hem voor zou gaan gebruiken. voor internetten thuis lijkt hij mij niet heel praktisch. Hij is te groot om altijd makkelijk mee te nemen zoals een mobiel (waar ook internet op zit). Tja voor de trein is hij wel praktisch, maar thats all volgens mij.
pi_80473509
quote:

Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms
Zeker als je er de hele dag naast moet zitten

Ziek thuis koortsig, buikgriepachtig

zo'n Ipad lijkt me niks, je kan er niet eens mee bellen
pi_80473530
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:

Zeker als je er de hele dag naast moet zitten

Ziek thuis koortsig, buikgriepachtig
Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het wel

dat is ook niet leuk! Hele dag bed of dat nog net niet? beterschap
pi_80473567
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:

Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het wel

dat is ook niet leuk! Hele dag bed of dat nog net niet? beterschap
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.

Ik zag dude
pi_80473595
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:

Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.

Ik zag dude
Pfff dat wordt een zware dag dus?

dude?
  maandag 19 april 2010 @ 11:03:45 #31
55709 Stereotomy
pi_80473647
quote:

[..]

best irritant soms
Tourette kan nare tikjes geven ja, compulsieve dingen. Die kun je vervangen door andere compulsieve dingen.
  maandag 19 april 2010 @ 11:06:36 #32
55709 Stereotomy
pi_80473744
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)

Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
pi_80473767
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Laydina het volgende:

Pfff dat wordt een zware dag dus?

dude?
Een bed/hangdag, ik werk liever

Ja, onze dude weer eens in de sc, ik mis haar Maar iedereen is wel eens scmoe. Vooral als het zo snel gaat.
quote:
Op maandag 19 april 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:

Hullooo
pi_80473829
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)

Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.
Maar hij is qua typen ook niet fijner dan een laptop toch?
pi_80473865
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Bluezz het volgende:

Een bed/hangdag, ik werk liever
Logisch ook
quote:
Ja, onze dude weer eens in de sc, ik mis haar Maar iedereen is wel eens scmoe. Vooral als het zo snel gaat.
AAah haar ken ik nog niet. Jammer dat ze er niet meer is dan.

ik vind SC juist saai als het te langzaam gaat
pi_80473908
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:

En nu heeft hij zo'n tussen formaat.. wat is dan de extra nut ervan? Want iedereen heeft al wel een ipod of iphone of telefoon met handige gadgets en een laptop.
pi_80474099
Beterschap Bluezz

Autorijden ging prima, moet niet te veel manoevres uithalen nog want das wel zwaar (heb geen stuurbekrachtiging) maar ik ben tevreden.

nu wel moe maar eerst eens beetje bijkomen dus...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80474109
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).

lekker dun, licht en klein laptopje dus. en bij je foto's; 1 keer met je vingers naar buiten bewegen en alle foto's komen netjes naast elkaar in miniatuurtjes
Hoe duur die is heb ik nog niet gevraagd.

Zelf heb ik niks van Apple behalve iPod, maar gezien mijn baas een groot fan is mag ik alles uitproberen. iPad, iPhone, iPhone 2, 3 iPods, iMac, de grootste pc en de kleinste (licht en dun, in een envelopje geleverd haha).

Ik mag nu iets nieuws testen; 3 kg choc pinda's naast me (3 zakken van 1 kg, 3 smaken.. en kijken welke ik naar de klant ga sturen)
pi_80474145
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zag dude
beterschap!
  maandag 19 april 2010 @ 11:23:02 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80474377
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).

lekker dun, licht en klein laptopje dus. en bij je foto's; 1 keer met je vingers naar buiten bewegen en alle foto's komen netjes naast elkaar in miniatuurtjes
Hoe duur die is heb ik nog niet gevraagd.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.
pi_80474494
ik zie ook de toegevoegde waarde van een ipad niet hoor. Als je al een mobiel hebt en een laptop, waarom zou ik dan ook nog met een ipad willen zeulen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80474542
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.
ik wel want ik heb geen apple laptop, maar als je net zoveel hebt als mn baas; dat snap ik ook niet. hij heeft em genomen omdat ie nóg meer applicaties heeft, echt een rupsje nooit genoeg
  maandag 19 april 2010 @ 11:27:43 #43
55709 Stereotomy
pi_80474610
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Beterschap trouwens, Bloes Naar om ziek te worden net de lente begint...

Maar nee, de iPad is niet bedoeld voor je bureau, noch als thuiswerkplek. Integendeel. Als je productief wil zijn op een vaste plek, kun je beter achter je desktop of laptop gaan zitten. Want qua typen van grote lappen tekst wil je gewoon een echt toetsenbord hebben.

De iPad is uiterst geschikt voor op de bank, om even snel iets op te zoeken op het internet. Of een digitaal tijdschrift te lezen (door touchscreen wordt dat veel interactiever). Je zou er ook de CUL SC mee kunnen volgen op de bank terwijl je met een half oog naar de TV zit te kijken.

In de trein zie ik ook veel mensen een laptop mee hebben en er alleen een beetje mee surfen of een filmpje mee kijken. Een iPad weegt vier keer zo weinig en gaat vier keer zo lang mee op een batterijlading (10 uur) en is voor dat doeleind veel geschikter.

Dat gezegd hebbende, veel collega's en ikzelf die dit nieuws op de voet volgen wachten nog even af of er ueberhaupt hier een markt voor is. Het is inderdaad een tussenvorm tussen smartphone en netbook/laptop, overlapt gedeeltelijk, maar het betekent ook dat waar een tablet heel goed in is, het daadwerkelijk héél goed in is. En dat kan een reden zijn voor mensen om het aan te schaffen.

Apple gelooft dat de kloof tussen smartphone ('had ik maar een groter scherm nu') en laptop ('shit, was dat ding maar kleiner / minder zwaar, ging het maar langer mee op een batterijlading') dusdanig groot is, dat het plaats biedt een nieuwe categorie: zo'n iPad dus. We zullen zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 19-04-2010 11:36:55 ]
  maandag 19 april 2010 @ 11:28:45 #44
55709 Stereotomy
pi_80474656
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
ik zie ook de toegevoegde waarde van een ipad niet hoor. Als je al een mobiel hebt en een laptop, waarom zou ik dan ook nog met een ipad willen zeulen?
Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.
pi_80474738
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.
mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 19 april 2010 @ 11:32:10 #46
55709 Stereotomy
pi_80474788
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ik
Klopt, de iPad is nog iets voor de techies, en de early adoptors. Ik wacht ook rustig af wat het meer gaat brengen.

Ik zie er potentie in *voor anderen*, dus ik probeer het niet meteen af te schieten.
  maandag 19 april 2010 @ 11:33:21 #47
55709 Stereotomy
pi_80474825
Trouwens, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest, DE?
pi_80474862
quote:
En slecht voor je !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80474905
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest, DE?
vanavond kan ik bellen voor de INR (das de stolling) en de pancreaswaardes wist hij nog niet maar misschienmorgen ofzo..

Eerste kennismaking met de nieuwe huisarts was ok, geschikte man en hij kan prima bloedprikken. (mooi hoor dat je in Vlaanderen je INR bij de huisarts kan laten checken, in Nederland zou ik naar de trombosedienst gemoeten hebben)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80474995
oh ja krijg zo lunchers... *zucht geen zin in maar ik moet soms gewoon ff sociaal doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')