Dat sowieso ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 19 april 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:
In Breda, maar gegarandeerd zit de Oude Markt dan tjokvol supporters.
Dat drink ik definitiief nooit meer. Jaren niet gehad tot een tijdje terug op een feestje bij mijn broer. Damn, wat was ik slecht van die rotzooiquote:
zoo dat hoop ik ook. is een stuk leuker feestenquote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MissHobje het volgende:
Ja en ff een graad of 7 warmerdat zou lekker zijn
Denk tegen Koninginnedag dag dat de temp wel beter is
hoop ik ook voor je!quote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook geen opwindend nieuws. Mehn, het is maandagochtend... Dan hoort het saai te zijn
Waar zucht ie over dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
Vandaag een rustige dag op het werk. 1 collega maar op kantoor die toch alleen maar zucht en steunt en verder weinig te beleven.
Mensen nog leuke dingen te vertellen als vermaak tussendoor?
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool dingquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigMaar toch, ik hou wel van maandagen
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ja! Helaas is dat niet zoquote:Op maandag 19 april 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.quote:
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetje
snap wat je bedoelt. Ik vraag mij ook af waar je hem voor zou gaan gebruiken. voor internetten thuis lijkt hij mij niet heel praktisch. Hij is te groot om altijd makkelijk mee te nemen zoals een mobiel (waar ook internet op zit). Tja voor de trein is hij wel praktisch, maar thats all volgens mij.quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..
Zeker als je er de hele dag naast moet zittenquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms![]()
Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het welquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Zeker als je er de hele dag naast moet zitten
Ziek thuiskoortsig, buikgriepachtig
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
Schuin tegenover, met nog enkel planten ertussen. Maar je hoort het weldat is ook niet leuk! Hele dag bed of dat nog net niet?
beterschap
Pfff dat wordt een zware dag dus?quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.
Ik zag dude
Tourette kan nare tikjes geven ja, compulsieve dingen. Die kun je vervangen door andere compulsieve dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.
best irritant soms![]()
Een bed/hangdag, ik werk lieverquote:
quote:
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)
Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
Logisch ookquote:
AAah haar ken ik nog niet. Jammer dat ze er niet meer is dan.quote:Ja, onze dude weer eens in de sc, ik mis haarMaar iedereen is wel eens scmoe. Vooral als het zo snel gaat.
En nu heeft hij zo'n tussen formaat.. wat is dan de extra nut ervan? Want iedereen heeft al wel een ipod of iphone of telefoon met handige gadgets en een laptop.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer de iPad te groot was om in een bepaalde situatie mee te nemen, had je sowieso niks van dat formaat nodig in the first place. (laptop/netbook)
Las laatst iemand die zei dat ze de iPad te groot vond, omdat het niet in haar handtasje pastte. Dit is een omgekeerde redenering, want als je sowieso iets van de functies van de iPad nodig had wanneer je onderweg bent, dan zou je moeten kijken naar de iPod Touch of de iPhone. En had je sowieso niets nodig, dan neem je natuurlijk ook niks mee.
hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.
Maar hij is qua typen ook niet fijner dan een laptop toch?
beterschap!quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gistermiddag begon het eigenlijk al, toen ik van de fiets stapte. Maar negeren werkte vannacht niet echt qua koorts en andere verschijnselen. Nu even uit bed, moet iets eten, maar zo weer terug.
Ik zag dude
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is heel handig voor thuis. dun en er zit een dun mapje bij wat als je uitklapt het een standaard wordt. + een dun en licht toetsenbord. verder neemt het direct alle applicaties over van je iPhone + heeft het 64 GB (wat je haast nooit vol krijgt eigenlijk).
lekker dun, licht en klein laptopje dus. en bij je foto's; 1 keer met je vingers naar buiten bewegen en alle foto's komen netjes naast elkaar in miniatuurtjes![]()
Hoe duur die is heb ik nog niet gevraagd.
ik wel want ik heb geen apple laptop, maar als je net zoveel hebt als mn baas; dat snap ik ook niet. hij heeft em genomen omdat ie nóg meer applicaties heeft, echt een rupsje nooit genoegquote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier geen enkele toegevoegde waarde tov mijn laptop.
Beterschap trouwens, Bloesquote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is dus bedoelt voor op je bureau, thuiswerkplek.
Maar hij is qua typen ook niet fijner dan een laptop toch?
Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
ik zie ook de toegevoegde waarde van een ipad niet hoor. Als je al een mobiel hebt en een laptop, waarom zou ik dan ook nog met een ipad willen zeulen?
mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je in veel situaties de laptop dan lekker thuis kan laten en de combi mobiel / tablet mee kunt nemen. De tablet is veel minder zwaar dan een laptop, hoeft niet op te starten, en kan 10 uur op een batterijlading mee.
Klopt, de iPad is nog iets voor de techies, en de early adoptors. Ik wacht ook rustig af wat het meer gaat brengen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmmm tsjah, das wel zo maar ik heb er weinig mee geloof ik
En slecht voor je !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond kan ik bellen voor de INR (das de stolling) en de pancreaswaardes wist hij nog niet maar misschienmorgen ofzo..quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest, DE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik hoor tegenwoordig vaker dat de medische zorg in vlaanderen erg goed is. Is het beter dan in Nederland?quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanavond kan ik bellen voor de INR (das de stolling) en de pancreaswaardes wist hij nog niet maar misschienmorgen ofzo..
Eerste kennismaking met de nieuwe huisarts was ok, geschikte man en hij kan prima bloedprikken. (mooi hoor dat je in Vlaanderen je INR bij de huisarts kan laten checken, in Nederland zou ik naar de trombosedienst gemoeten hebben)
quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
oh ja krijg zo lunchers... *zucht geen zin in maar ik moet soms gewoon ff sociaal doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes DE
Speaking of which, straks ik ook ff naar huis bellen zelf....Confidence through competence
Dat inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
Wat vet, je bent veilig thuis gekomenquote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap Bluezz
Autorijden ging prima, moet niet te veel manoevres uithalen nog want das wel zwaar (heb geen stuurbekrachtiging) maar ik ben tevreden.
nu wel moemaar eerst eens beetje bijkomen dus...
Psies, in Oostenrijk is het al open.quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ja, nou als ik het zo hoor zullen ze snel het luchtruim weer open stellen..
Afschieten is ook niet mijn bedoeling. Maar het heeft wel een hoog trend en hype gehalte. Maar dat geldt voor meer Apple producten, hoewel de adepten dat uiteraard juist ontkennen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, de iPad is nog iets voor de techies, en de early adoptors. Ik wacht ook rustig af wat het meer gaat brengen.
Ik zie er potentie in *voor anderen*, dus ik probeer het niet meteen af te schieten.
Jah maar als ik keek naar het nieuws gisteren was die wolk ook echt heel wazig aan het doen. Ding ging alle kanten op maar liet daarbij een stukkie midden open ofzo, en dat zou best wel eens rond oosterijk kunnen zijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies, in Oostenrijk is het al open.
Oh ik sprak ook niet over afschieten door anderen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Afschieten is ook niet mijn bedoeling. Maar het heeft wel een hoog trend en hype gehalte. Maar dat geldt voor meer Apple producten, hoewel de adepten dat uiteraard juist ontkennen.
Ik ga vandaag niet lunchen. Collega is mij toch vergetenquote:
Nice!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef MissHobje het volgende:
Lekker gesport net sinds ruim een weekzal straks wel weer krom lopen van de spierpijn
De iPad voelt voor mij een beetje als een tussenstap in productontwikkeling die toch maar op de markt is gebracht. Het voelt niet af op de een andere manier.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik sprak ook niet over afschieten door anderen hoor, maar meer dat ik zelf een open mind probeer te houden bij nieuwe technologie. Soms komen er dingen uit waarvan ik ook denk van:
, maar de iPad is daar niet een van...
En Apple fanboys zijn idd fanatieker dan de taliban met hun geloof
Je slaat je pauze over? Die is gekquote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Laydina het volgende:
Ik ga vandaag niet lunchen. Collega is mij toch vergetenen heb gelukkig ook niet veel honger.
ja wel hoor, half uur eerder naar huisquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je slaat je pauze over? Die is gekDat zou ik nooit doen. Vooral omdat je er niks mee opschiet.
Ja bij mij op het werk werkt het niet zo.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
ja wel hoor, half uur eerder naar huis
ja maar ik kan niet zonder pauze.. dan word ik gekquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
ja wel hoor, half uur eerder naar huis
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar ik kan niet zonder pauze.. dan word ik gek
Heb geen zin om alleen te zitten evt of bij mensen die ik niet leuk vindquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Je slaat je pauze over? Die is gekDat zou ik nooit doen. Vooral omdat je er niks mee opschiet.
kan toch ook beidequote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Laydina het volgende:
Daarbij pauze houdt hier vooral in of rondje lopen of eten in de kantine. Maar ik heb tussen het werk door genoeg vrijheid om dan gewoon een half uurtje ergens te staan kletsen ofzo.
Kloptquote:
Dat denk ik ook, maar ik ben benieuwd hoe snel ze de ontstane chaos weg hebben gewerkt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ja, nou als ik het zo hoor zullen ze snel het luchtruim weer open stellen..
Uhuh.quote:
Alleen in Oostenrijk en Zuid-Europa. Nu moeten ze Praag en A'dam nog ff opengooienquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies, in Oostenrijk is het al open.
Hoe groot wordt het probleem? Jullie hadden toch de financiering iets lopen rekken, omdat het huis iets boven budget was?quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Lekkere domper op de feestvreugde huis kopende financiering wordt een probleem
Dat is het leuke van onregelmatig werk in deze tijd
ahneeeee hopelijk staat dat wel in je koopcontract dat je niet de sjaak bent als je de financiering niet rondkwam :Squote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Lekkere domper op de feestvreugde huis kopende financiering wordt een probleem
Dat is het leuke van onregelmatig werk in deze tijd
Ach, demente bejaarden kan je tot op de klok gelijk verzorgen nietwaar.quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.
Ja tuurlijk, standaard tegenwoordig zowatquote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
ahneeeee hopelijk staat dat wel in je koopcontract dat je niet de sjaak bent als je de financiering niet rondkwam :S
Och ja, kan beuren heurquote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Balen, MissHobjeWeer een berg gedoe eromheen
quote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och ja, kan beuren heur
Ja als het echt niet doorgaat zou het jammer zijn natuurlijk maargoed dikke pech dan.
Nog zeker 1 week dikke stress denk ik zo en we weten al heel wat meer.
En stress och daar val ik dan weer van af, dus ik zie ook weer mijn voordeel erin
Nou niet echt heur, maar wat heb je eraan als je de hele dag gaat zitten mokken eromquote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je bent in ieder geval in een zonnig humeur als ik het zo lees
en dat mag niet van de Arboquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn teamhoofd is in de veronderstelling dat zij het recht heeft ons de pauze af te nemen als we te laat gaan pauze houden. Te ver na half 10 of 10 uur, te ver na kwart voor 12 of 1 uur.
Financieėle zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef MissHobje het volgende:
Ja tuurlijk, standaard tegenwoordig zowat
Maargoed het is dus financieel geen probleem, wij kunnen het makkelijk betalen, maar meer dat 1 van ons nog niet een vast contract heeft, wel de intentie etc maargoed daar alleen al over doen ze knap lullig
Maar we geven niet op heur, er zijn nog wat mogelijkheden alleen moet dat ff weer berekend worden.
helaas word het morgen en overmorgen nog slechter. in het weekend gaat weer wat omhoog (naar de 16.. ook niet veel)quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Financieėle zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijkZij hebben zich ook gewoon te houden aan de afspraken die er gemaakt zijn.
Maar ik snap wel dat het balen is.
Het is niet warm buiten, ik dacht even in de zon zitten om beter te worden![]()
Ik ga zo maar een filmpje kijken en dan weer ff slapen
Niet gek, wel een wassen neus in veel gevallen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Financieėle zekerheid op basis van een vast contract is niet zo gek als je een hypotheek moet verstrekken natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |