Ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef arie_bc het volgende:
en Malcom rocked natuurlijk in die aflevering.
wahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Wat?! Ik zou eerder zeggen een van de slechtste. Ik heb geen enkel moment gelachen, en dat komt zelden voor bij South Park.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef 9x19 het volgende:
Ik vond hem heel erg leuk, een van de beste van het seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een saaie kut aflevering![]()
![]()
lig je middelvinger op de scroll wheel en draai hem 2x snel naar bovenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef Sethje het volgende:
weet iemand op welk programma die stukken tekst steeds sloegen? neem aan dat het een parodie op iets was?
Nu al weer?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef ImMaxa het volgende:
Matige episode. Beetje glimlachen soms, meer niet.Een van de mindere episodes van het seizoen. Erg jammer dat dit de mid season final is. Nu 5+ maanden wachten op nieuwe episodes... Jammer.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef MilaNL het volgende:
Zo goed als de vorige twee waren, zo saai was deze aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |