bert is wel een groot mietjequote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet wel zalf hebben die nog goed is
bert kan daar goed over meepraten
maar je ziet, het lukt welquote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, en ik wilde nog aan mijn voorlaatse post toevoegen, dat old skool met moderne tatto's moeilijk te combineren zijn.
die dokter heeft gewoon zonnecreme gegevenquote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet wel zalf hebben die nog goed is
bert kan daar goed over meepraten
godverdomme schat, daar proest ik mn factuur volquote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die dokter heeft gewoon zonnecreme gegevendie dacht zeker het zit tussen de oren
doe um de groetenquote:
gewoon die factuur opsturen en erbij zeggen dat er gedroogde koffie bijzit, en het gedroogd vlees bij de volgende zending zitquote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme schat, daar proest ik mn factuur vol
nou dan zal ik meteen poedermelk en suiker meesturenquote:Op maandag 19 april 2010 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon die factuur opsturen en erbij zeggen dat er gedroogde koffie bijzit, en het gedroogd vlees bij de volgende zending zit
How's life?quote:
Ook goed, daar is gisteren het BBQ-seizoen geopendquote:
na de zomer ga ik weer sparen voor een nieuwequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
thanx, die van jou mogen er ook zijn hoor
volgens mij heeft idd heel limburg de BBQ opgezetquote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed, daar is gisteren het BBQ-seizoen geopend.
dat vind ik niet gek, we hebben gisteren gebbqed, en redelijk verbrand door de zon. Het leek wel zomerquote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was echt héérlijk weer voor de BBQ inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 16:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat vind ik niet gek, we hebben gisteren gebbqed, en redelijk verbrand door de zon. Het leek wel zomer
Zo fanatiek dat er in half Europa geen vliegverkeer mogelijk is door de barbecuerookontwikkeling!quote:Op maandag 19 april 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij heeft idd heel limburg de BBQ opgezet
Kijk, dat is altijd goed natuurlijk!quote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je geen zonnebrandcrème gesmeerdquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd goed natuurlijk!
Ik ben gisteren nog aardig verbrand op het balkon, haha.
ik heb dadelijk lamsteaksquote:Op maandag 19 april 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
de tering wat heb ik zin in een flinke biefstuk
gelukkig wordt dat voor mij gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga zo maar eens koken, al heb ik er geen zin in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |