was minder mooi dan verwacht volgens pa..quote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de nijl, egypte. daar wil maxiwok graag heen
wat was ook alweer het adres van die tattooeerderquote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik wel
je maakt meer kans om me te versieren als je zelf versierd bent
Dat lijkt me dan wel weer erg gaaf!quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heeft mn pa gemaakt vanaf een cruiseschip op de Nijl
http://www.lastport.nl/quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was ook alweer het adtes van die tattooeerder
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bijquote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Maken ze zoiets niet in een keer af dan?
Vandaar in een spoilertag, en als ik het maar mooi vind..quote:
thanx, die van jou mogen er ook zijn hoorquote:
nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.quote:
Dan ben jij de eerstequote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar deze vind ik gewoon niet mooi.
Ik heb al naalden genoeg in mijn lichaam gehad, dus over de pijn wil ik helemaal niet nadenken.quote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bij
[..]
Vandaar in een spoilertag, en als ik het maar mooi vind..
[..]
thanx, die van jou mogen er ook zijn hoor
[..]
nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.
Zo een oaanse multiquote die goed vol zit, net als mijn arm![]()
of ze is de eerste die eerlijk isquote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerstesmaken verschillen, en hij is nog niet af........
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintjequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bij
ik ben wel eens versierd, maar dat is logisch als je zo knap....... nha, laat maarquote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik wel
je maakt meer kans om me te versieren als je zelf versierd bent
het gaat haar om de piramides, en alles wat met de oudheid te maken heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was minder mooi dan verwacht volgens pa..
mja pa zit het liefste in de schaduw in een cafetje ofzo
ik zal ook zeker meegaan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer erg gaaf!
ik las lastpostquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar deze vind ik gewoon niet mooi.
voor mij geen tatooquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintje
dat is idd een mooi ideequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.
ALS ik ooit het lef bij elkaar geraapt heb, komt er een tattoo die naast mn borst begint (onder oksel bijna) die dan over mn ribben naar mn heup loopt (en misschien nog wel verder)quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintje
dat spreekt toch voor zichquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel eens versierd, maar dat is logisch als je zo knap....... nha, laat maar![]()
die zijn zo lastig te zien vanaf dat cruiseschipquote:het gaat haar om de piramides, en alles wat met de oudheid te maken heeft.
[..]
en tekentechnisch perfect:quote:
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stof ze wokquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en aangezien de vulkanische as overdreven is gaan we gewoon operatie stofwolk doen
over de ribben is zeer pijnlijkquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALS ik ooit het lef bij elkaar geraapt heb, komt er een tattoo die naast mn borst begint (onder oksel bijna) die dan over mn ribben naar mn heup loopt (en misschien nog wel verder)
mja eerst eens durven![]()
ja die ram ziet er nou wel erg klein uitquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.
Even uit ervaring, begin niet te groot of te klein. dan ga je je gewoon irriteren....
je moet wel zalf hebben die nog goed isquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.
Even uit ervaring, begin niet te groot of te klein. dan ga je je gewoon irriteren....
ja idd, en ik wilde nog aan mijn voorlaatse post toevoegen, dat old skool met moderne tatto's moeilijk te combineren zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die ram ziet er nou wel erg klein uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |