Ik doe wel iets anders met een huigquote:
Nou, eigenlijk wilde ik neer zetten wanneer en waar... maar dat is ook weer zoiets!quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
Ah, jij bent mijn uitspraken nog niet gewend
dat is waarquote:
afkortingquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe wel iets anders met een huig
quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe wel iets anders met een huig
ook dat ben ik gewendquote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wilde ik neer zetten wanneer en waar... maar dat is ook weer zoiets!
een van mn talentenquote:
heel onschuldig hoor, bedoelde gewoon duiken zonder mn neus dicht te knijpenquote:
dat dusquote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
huig
[anatomie] een lapje afhangend weefsel achter in de keel waarmee het neuskanaal afgesloten kan worden
snorkelen op de ab normaal manierquote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel onschuldig hoor, bedoelde gewoon duiken zonder mn neus dicht te knijpen
[..]
dat dus
maggiequote:
Al lekker aan het aftellen?quote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent niet de enige
baas heeft nu 35.000 euro schade omdat hij niet naar een klant kan gaan, die wagen wel gemaakt moet worden en omdat wij de service nu niet kunnen verlenen hij de kosten van de reparaties door een extern bedrijf mag verhalen op ons
en dan omdat 1 reis niet door kan gaan....
quote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een van mn talenten
zou dat nou ook bij X-factor kunnen?
"nou Henk Jan, ik heb me toch een talent... laat de broek maar eens zakken"
maggiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down![]()
yepyepquote:quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef john-frusciante het volgende:
op speciaal verzoek van Giertje hier een paar pics van mijn tattoo, nog niet af zoals er al verteld werd.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie gordijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet wachten tot ie af is
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef john-frusciante het volgende:
op speciaal verzoek van Giertje hier een paar pics van mijn tattoo, nog niet af zoals er al verteld werd.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maken ze zoiets niet in een keer af dan?Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind er niet veel aan, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wooow dat is mooi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
wij iig welquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
het was al 7 uur 's avondsquote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Maken ze zoiets niet in een keer af dan?
had er al bijna 3 uur opzitteneigen mening/smaakquote:
gelukkig vind ik hem prachtigquote:
zeker nic ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie foto boven de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht.... daar ging het niet om.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heeft mn pa gemaakt vanaf een cruiseschip op de Nijlquote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooie foto boven de bank
oh wacht.... daar ging het niet om.
de nijl, egypte. daar wil maxiwok graag heenquote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heeft mn pa gemaakt vanaf een cruiseschip op de Nijlnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Ik wel
je maakt meer kans om me te versieren als je zelf versierd bent
was minder mooi dan verwacht volgens pa..quote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de nijl, egypte. daar wil maxiwok graag heen
mja pa zit het liefste in de schaduw in een cafetje ofzo
wat was ook alweer het adres van die tattooeerderquote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik wel
Dat lijkt me dan wel weer erg gaaf!quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heeft mn pa gemaakt vanaf een cruiseschip op de Nijl![]()
http://www.lastport.nl/quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was ook alweer het adtes van die tattooeerderIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bijquote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Maken ze zoiets niet in een keer af dan?Vandaar in een spoilertag, en als ik het maar mooi vind..quote:thanx, die van jou mogen er ook zijn hoorquote:nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.quote:
Zo een oaanse multiquote die goed vol zit, net als mijn arm![]()
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
Dan ben jij de eerstequote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar deze vind ik gewoon niet mooi.
smaken verschillen, en hij is nog niet af........
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
Ik heb al naalden genoeg in mijn lichaam gehad, dus over de pijn wil ik helemaal niet nadenken.quote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bij
[..]
Vandaar in een spoilertag, en als ik het maar mooi vind..
[..]
thanx, die van jou mogen er ook zijn hoor
[..]
nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.
Zo een oaanse multiquote die goed vol zit, net als mijn arm![]()
En zolang jij het maar mooi indt inderdaad.![]()
![]()
of ze is de eerste die eerlijk isquote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerstesmaken verschillen, en hij is nog niet af........
maar het zijn 3 tattoo's niet eentje he
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintjequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit was al een sessie van 2 en half uur. En de pijn komt er ook nog eens bij
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
ik ben wel eens versierd, maar dat is logisch als je zo knap....... nha, laat maarquote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik wel
het gaat haar om de piramides, en alles wat met de oudheid te maken heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was minder mooi dan verwacht volgens pa..
mja pa zit het liefste in de schaduw in een cafetje ofzoik zal ook zeker meegaan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer erg gaaf!ik las lastpostquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar deze vind ik gewoon niet mooi.hij is nog niet af.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
voor mij geen tatooquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintje
dat is idd een mooi ideequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als het ingekleurd is dan kun je er meer over zeggen, ik was aan het denken aan rode, gele en blauwe rozen. en 1 zwarte, voor mijn overleden vader, dit was een idee van LL.
ALS ik ooit het lef bij elkaar geraapt heb, komt er een tattoo die naast mn borst begint (onder oksel bijna) die dan over mn ribben naar mn heup loopt (en misschien nog wel verder)quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog wel eens aan te denken, maar dan wel een heeeeeeeeeel kleintje
mja eerst eens durven![]()
![]()
16:00
![]()
en aangezien de vulkanische as overdreven is gaan we gewoon operatie stofwolk doen
dat spreekt toch voor zichquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel eens versierd, maar dat is logisch als je zo knap....... nha, laat maar![]()
die zijn zo lastig te zien vanaf dat cruiseschipquote:het gaat haar om de piramides, en alles wat met de oudheid te maken heeft.
[..]
en tekentechnisch perfect:quote:
10 rozen (even aantal.. oei oei mag eigenlijk niet ...)
maar dat wordt dan:
1 + 9
dus 3 rode, 3 blauwe, 3 gele en 1 zwarte, allemaal oneven getallen
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even uit ervaring, begin niet te groot of te klein. dan ga je je gewoon irriteren....sometimes i forgot what's up and what's down![]()
stof ze wokquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en aangezien de vulkanische as overdreven is gaan we gewoon operatie stofwolk doenover de ribben is zeer pijnlijkquote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALS ik ooit het lef bij elkaar geraapt heb, komt er een tattoo die naast mn borst begint (onder oksel bijna) die dan over mn ribben naar mn heup loopt (en misschien nog wel verder)
mja eerst eens durven![]()
ja die ram ziet er nou wel erg klein uitquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.
Even uit ervaring, begin niet te groot of te klein. dan ga je je gewoon irriteren....
je moet wel zalf hebben die nog goed isquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn zalfjes te krijgen die de huid verdoven.... maar ik kan de pijn goed hebben, maar naar 2 uur is je hele arm geirriteerd, en het ligt er ook aan waar je de tattoo wilt laten zetten. bovenarmen zijn niet zo gevoelig als je borst, zij , binnenkanten van je arm enz.
Even uit ervaring, begin niet te groot of te klein. dan ga je je gewoon irriteren....
bert kan daar goed over meepraten
ja idd, en ik wilde nog aan mijn voorlaatse post toevoegen, dat old skool met moderne tatto's moeilijk te combineren zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die ram ziet er nou wel erg klein uit
sometimes i forgot what's up and what's down
Forum Opties Forumhop: Hop naar: