oew maak me maar jaloersquote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb dadelijk lamsteaks![]()
[..]
gelukkig wordt dat voor mij gedaan
quote:
ik heb uitgeslapen en assassins creed 2 uitgespeeld verder heb ik echt geen reet gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Giertje![]()
Flessiepesss![]()
![]()
Wat een lekker dagje vandaag zegGeen haast, geen stress, maar toch best veel gedaan nog eigenlijk
Fhaquote:
smakelijk en werk ze klonkquote:
Nou dat kan toch ook heerlijk zijnquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb uitgeslapen en assassins creed 2 uitgespeeld verder heb ik echt geen reet gedaan
ik moet nog zoveel doenquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat kan toch ook heerlijk zijn![]()
Ik werd wakker gebeld door een blije studiegenoot dat we een 7 hebben op het verslag-from-hell, toen ben ik rustig opgestaan, rustig ontbeten/lunch, daarna lekker gesport en toen nog een beetje boel opgeruimd in huis
Nu wachten tot vriend om 7 uur thuis is en dan eens gaan bedenken wat we willen eten
dan heb je wel een hele grote doos nodigquote:Op maandag 19 april 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet nog zoveel doen
moet mijn hele kamer nog inpakken voor donderdag
quote:Op maandag 19 april 2010 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je wel een hele grote doos nodig![]()
of veel pakpapier
zo'n inkoppertje kon ik niet laten gaanquote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik doelde op alle zooi die erin staat
mja ik laat wel veel achterquote:Op maandag 19 april 2010 17:57 schreef Fha het volgende:
Als het zooi is kan het gewoon allemaal wegDat gaat stuk sneller
whehehequote:Op maandag 19 april 2010 17:57 schreef Fha het volgende:
Als het zooi is kan het gewoon allemaal wegDat gaat stuk sneller
Jij ook Fhaquote:
ik had een hele file van vliegtuigen verwacht maar dat valt dan weer mee.quote:
Nee. Het luchtruim is weer beperkt open. Nog lang niet overal mag heen gevlogen worden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een hele file van vliegtuigen verwacht maar dat valt dan weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |