abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80469418
mijn vader wil mij in ene internaat plaatsen mijn moeder eigelijk niet maar stemt toch toe door zogenaamd een jonge zwaar getraumatiseert te hebben was ik namelijk van school gestuurd

ik dus zaterdag naar het skate park toe zie ik die jongen daar
hij begroet mij super vriendelijk en vraagt waarom ik niet meer op school kom

en woensdag moet ik praten met iemand van jeugdzorg en vertel ik dat er gelogen is

kortom( ) iemand die op een internaat heeft gezeten en het wilt delen?
pi_80469422
Ken je het Emaus in Ermelo?
Daar heb ik gezeten, op de school dan, niet op het Internaat gedeelte.
Maar dat internaat was best wel nice, je moest wel *piepen* als je naar de wc moest, en mocht maar 10 minuten douchen, en moest redelijk vroeg naar bed(16-18 was half 10) maar je kon vrijheid verdienen, als je bijvoorbeeld 1 maand lang goed de taken deed mocht je alleen naar het centrum!
pi_80469441
quote:
Op maandag 19 april 2010 04:50 schreef Braddie het volgende:

.. maar je kon vrijheid verdienen, als je bijvoorbeeld 1 maand lang goed de taken deed mocht je alleen naar het centrum!
Naar het centrum van Ermelo?!?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_80469442
Ja
Dat vinden die jongeren waarmee ik in de klas zat helemaal geweldig, want ze konden stiekem blowen en sigaretten kopen en alcohol drinken
  maandag 19 april 2010 @ 06:58:49 #5
225540 Pugg
Friends forever
pi_80469615
En de sex is ook gratis op die internaten.
(watch your back boy)
pi_80469617
Ben wel benieuwd wat je dan precies met die jongen gedaan hebt TS.
  maandag 19 april 2010 @ 08:16:43 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80470045
er mist idd wat info...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 19 april 2010 @ 08:18:39 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80470065
Ik geloof er geen fuck van.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80470102
what did you do?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  maandag 19 april 2010 @ 09:55:20 #10
284156 PixelPi
Pixels ftw
pi_80471630
Doet me denken aan verhaal van mijn vriend
  maandag 19 april 2010 @ 10:03:43 #11
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80471858
Je hebt internaten en internaten. Internaat waar ik heb gezeten was gewoon open en redelijk vrij. Je leert hoe je je staande moet houden in de "grote boze mensen" wereld. Was voor mij iig de leukste tijd uit mijn jeugd.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 19 april 2010 @ 10:17:58 #12
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_80472244
quote:
Op maandag 19 april 2010 04:45 schreef CWC het volgende:
mijn vader wil mij in ene internaat plaatsen mijn moeder eigelijk niet maar stemt toch toe door zogenaamd een jonge zwaar getraumatiseert te hebben was ik namelijk van school gestuurd

ik dus zaterdag naar het skate park toe zie ik die jongen daar
hij begroet mij super vriendelijk en vraagt waarom ik niet meer op school kom

en woensdag moet ik praten met iemand van jeugdzorg en vertel ik dat er gelogen is

kortom( ) iemand die op een internaat heeft gezeten en het wilt delen?
Het verbaast mij niks dat een slachtoffer in de openbare ruimte supervriendelijk doet tegen de kwelgeest die hem getraumatiseerd heeft.

Het grappige is, op dat internaat zit het vol met jongetjes als jij, maar dan ben je zelf degene die onderaan de hierarchie begint. Goed idee van je pa.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_80472389
Heb op een schippersinternaat gezeten, maar dat valt niet te vergelijken. Maar misschien kun je er iets van op google vinden ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 19 april 2010 @ 10:28:14 #14
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80472554
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:17 schreef drijfhout het volgende:

[..]

-knip-

Het grappige is, op dat internaat zit het vol met jongetjes als jij, maar dan ben je zelf degene die onderaan de hierarchie begint. Goed idee van je pa.
huh? Waar baseer je dat op? Er zijn legio redenen te bedenken waarom een 'kind' naar een internaat gaat en bovendien is het geen katholieke kerk daar, dus meiden mogen er ook naar toe.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 19 april 2010 @ 10:33:35 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80472693
Ja, het kan heel leuk zijn maar het kan ook heel slecht zijn.

Er zijn voordelen en nadelen.

Als we weten wat voor soort internaat kunnen we meer zeggen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 19 april 2010 @ 10:36:18 #16
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_80472759
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

huh? Waar baseer je dat op? Er zijn legio redenen te bedenken waarom een 'kind' naar een internaat gaat en bovendien is het geen katholieke kerk daar, dus meiden mogen er ook naar toe.
Ik baseer dat op een onwrikbaar geloof in het fenomeen "boontje komt om zijn loontje'' .

Ooit een pestkop ontmoet die niet de vermoorde onschuld uithangt en claimt dat ie heus heul niks niet gedaan heeft en dat het allemaal de schuld is van iedereen behalve hemzelf? Jij ziet dit als een gezellig topic om te kletsen over internaten, ik lees het topic van een ontkennende pestkop.

Als school en ouders conclusies trekken, jeugdzorg regelen en een internaat overwegen, is er heus wel meer aan de hand dan TS ons hier probeert wijs te maken.
  maandag 19 april 2010 @ 11:07:11 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80473757
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik baseer dat op een onwrikbaar geloof in het fenomeen "boontje komt om zijn loontje'' .

Ooit een pestkop ontmoet die niet de vermoorde onschuld uithangt en claimt dat ie heus heul niks niet gedaan heeft en dat het allemaal de schuld is van iedereen behalve hemzelf? Jij ziet dit als een gezellig topic om te kletsen over internaten, ik lees het topic van een ontkennende pestkop.

Als school en ouders conclusies trekken, jeugdzorg regelen en een internaat overwegen, is er heus wel meer aan de hand dan TS ons hier probeert wijs te maken.
Ik zie dit geheel niet als een gezellig topic om te kletsen over internaten. Ik probeer alleen duidelijk te maken jij je niet op die ene ervaring die jij hebt, iedereen maar over 1 kam kan scheren.

Maar hoe is die ontkennende pestkop ontstaan? Is er iets mis gegaan bij de opvoeding? heeft hij de verkeerde vrienden (iets wat in mijn ogen weer op de opvoeders te "verhalen" is)?
In mijn geval had de maatschappelijk werkster en mijn moeder en de school besloten dat het beter was mij naar een tehuis te sturen wat uiteindelijk resulteerde in een internaat. Mijn goed, wat vond ik dat erg. Nu 27 jaar later kijk ik er ietwat anders tegenaan en denk ik dat het voor mij inderdaad het allerbeste is geweest. Heeft niets te maken gehad met een pestkop zijn of rottigheid uithalen, maar puur omdat mijn moeder een nieuwe levenstijl er op na hield die in 1983 nog niet door de wereld erkend werd. Tegenwoordig is het normaal als je ouders of 1 van je ouder besluit uit de kast te komen.

Zat andere redenen te bedenken waarom je in een internaat terecht kan komen: tienermoeders, thuis zwaar mishandeld zijn en zo zijn er nog wel veel meer redenen te bedenken. Overigens kan het ook zo zijn dat als het gezin bovenaan de samenleving staat waar jij het over had, dat kinderen dan naar een internaat worden gestuurd. Het heet dan alleen met een "duur" woord kostschool.
pi_80476131
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik zie dit geheel niet als een gezellig topic om te kletsen over internaten. Ik probeer alleen duidelijk te maken jij je niet op die ene ervaring die jij hebt, iedereen maar over 1 kam kan scheren.

Maar hoe is die ontkennende pestkop ontstaan? Is er iets mis gegaan bij de opvoeding? heeft hij de verkeerde vrienden (iets wat in mijn ogen weer op de opvoeders te "verhalen" is)?
In mijn geval had de maatschappelijk werkster en mijn moeder en de school besloten dat het beter was mij naar een tehuis te sturen wat uiteindelijk resulteerde in een internaat. Mijn goed, wat vond ik dat erg. Nu 27 jaar later kijk ik er ietwat anders tegenaan en denk ik dat het voor mij inderdaad het allerbeste is geweest. Heeft niets te maken gehad met een pestkop zijn of rottigheid uithalen, maar puur omdat mijn moeder een nieuwe levenstijl er op na hield die in 1983 nog niet door de wereld erkend werd. Tegenwoordig is het normaal als je ouders of 1 van je ouder besluit uit de kast te komen.

Zat andere redenen te bedenken waarom je in een internaat terecht kan komen: tienermoeders, thuis zwaar mishandeld zijn en zo zijn er nog wel veel meer redenen te bedenken. Overigens kan het ook zo zijn dat als het gezin bovenaan de samenleving staat waar jij het over had, dat kinderen dan naar een internaat worden gestuurd. Het heet dan alleen met een "duur" woord kostschool.
maar dat is een ander type internaat waar je dan heen moet

dit gaat duidelijk om een internaat voor lastige kutjong
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 19 april 2010 @ 12:37:23 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80477229
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dat is een ander type internaat waar je dan heen moet

dit gaat duidelijk om een internaat voor lastige kutjong
Ik was ook een lastig kutjong, maar dat houdt niet in dat je in een gesloten internaat terecht komt, dat word per geval bekeken. Als hij alleen maar van school is getrapt omdat hij een schoolgenootje gepest heeft die daar blijkbaar niet mee overweg kan wil nog niet zeggen dat je dan meteen maar geschikt bent voor een gesloten instelling.

Overigens vind ik het erg apart dat die getraumatiseerde schoolgenoot wel normaal tegen hem doet. vraag me dus af hoe het verhaal van de andere kant zou luiden. Aannames maken is wel erg makkelijk in deze. niet doen dus!
pi_80477726
En jij doet geen aannames wil je zeggen?

Je word sowieso niet zomaar van school gestuurt
en typisch voor deze lastige kutjong is een totaal gebrek aan zelfreflectie
iets zegt mij dat ik meer op het spoor ben dan jij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 april 2010 @ 13:19:36 #21
233797 FckFame
Impulsief Arrogantje
pi_80478776
Ik heb een anderhalf a 2 jaar in Aekinga (Appelscha) gewoond, dat was toen d'r tijd nog een internaat.
Liep niet echt lekker met het drugsgebruik al een 2 jaar, maffe ma met borderline die m af en toe ff tripte toen, het was of het poortje in Groningen (jeugd detentie) of naar Aekinga in Appelscha. (Van de drugs af en weer naar school of iets opbouwends beginnen.

Aekinga dus maar, zwaar klote eerste 5 weken gehad. Veel interessante mensen leren kennen, een hoop lol gehad, veel geleerd (veel van de andere die er zaten maar ook van de leiding)
Achteraf toch een van de gedenkwaardigste tijden in m'n leven geweest alhoewel ik het toen vaak niet zo zag.

Mij zal je er ook niet over horen klagen, is tenslotte geheel aan mijzelf te danken geweest dat ik er terecht ben gekomen.
Don't worry, it only seems kinky the first time (-;
pi_80480476
quote:
Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef DeZoektocht het volgende:
Ben wel benieuwd wat je dan precies met die jongen gedaan hebt TS.
ik zat in een verkeerde klas en we waren aan het dollen gewoon zeg ik doe die kraan open(idk meer waarom nee echt ik weet het niet meer is een dik 2 maand geleden) ja ts zit al 2 maanden zonder school

maarja school zei tege mijn moeder en mij dat die jongen geschokt en al was
pi_80480510
quote:
Op maandag 19 april 2010 04:50 schreef Braddie het volgende:
Daar heb ik gezeten, op de school dan, niet op het Internaat gedeelte.
Maar dat internaat was best wel nice, je moest wel *piepen* als je naar de wc moest, en mocht maar 10 minuten douchen, en moest redelijk vroeg naar bed(16-18 was half 10) maar je kon vrijheid verdienen, als je bijvoorbeeld 1 maand lang goed de taken deed mocht je alleen naar het centrum!
haha ja ik ga ook eerst naar de school van het internaat

boxtel
pi_80480763
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef drijfhout het volgende:

[..]

eerlijk gezegd mag jij de tyfus krijgen ik verdien dit dus helemaal niet en geloof me ik pest nooit in de klas waren we gewoon aan het dollen

oh ja mischien wel belangrijk om het GELOOFWAARDIG te maken

de leraar vertelde niks aan die jongen
pi_80481672
Dus om 1 keer 'dollen' is Jeugdzorg ingeschakeld? Right.
En wat het dollen inhoudt is me ook niet duidelijk, ik begrijp niets van je tekst.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_80482386
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef CartWOman het volgende:
Dus om 1 keer 'dollen' is Jeugdzorg ingeschakeld? Right.
En wat het dollen inhoudt is me ook niet duidelijk, ik begrijp niets van je tekst.
dan is je hersen inhoud laag
  maandag 19 april 2010 @ 14:57:02 #27
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80482458
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
En jij doet geen aannames wil je zeggen?

Je word sowieso niet zomaar van school gestuurt
en typisch voor deze lastige kutjong is een totaal gebrek aan zelfreflectie
iets zegt mij dat ik meer op het spoor ben dan jij
Weer een aanname van je. En dan beweren dat ik aannames doe. tja. een verhaal heeft altijd minimaal 2 kanten. Dat TS scheld en met enge ziektes gooit waar hij nog nooit mee te maken heeft gehad getuigd niet echt van klasse. Geeft een negatief beeld, maar er lijkt mij wel meer aan de hand te zijn. dus aannames maken aan de hand van het verhaal van TS gaat mij wat te ver.

Maar mooi voor je dat je het gevoel hebt meer op het spoor te zijn dan mij. Ik ben dan ook geen geleerde op dit vlak, kan alleen uitgaan van mijn ervaringen. noemen ze in sommige gevallen wijze levenslessen.
  maandag 19 april 2010 @ 14:57:11 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80482463
tsja als je een kraan door iemands oogkas douwt kan ik me vorstellen dat dat niet echt tof is...
  maandag 19 april 2010 @ 15:02:33 #29
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80482643
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Re het volgende:
tsja als je een kraan door iemands oogkas douwt kan ik me vorstellen dat dat niet echt tof is...
Klopt dat dat niet zo tof is, alleen denk ik dat ik de taal van tegenwoordig niet meer begrijp. Waar las jij dat hij dat wou doen?
pi_80483049
CWC, kan je misschien verwoorden wat je hebt gedaan op zo'n manier dat iemand anders dan jij het ook bergijpt?

"kraan" is zo'n beetje het enige wat ik uit je stukje haalde, echter heb ik totaal geen idee wat je bedoelt.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  maandag 19 april 2010 @ 15:14:35 #31
277325 bondiedann
Live your life to the max.
pi_80483100
Ik heb op het internaat gezeten in Maaseik (belgie)
Waar nog steeds met 'harde hand' geregeerd word.. aldus de buitenstaanders..

Ik heb er 4 jaar gezeten en natuurlijk is het anders dan iedere dag fijn naar huis gaan.
Maar ik heb er heel erg veel vrienden aan overgehouden, een ervaring welke ik nooit van mijn leven wou missen.

Succes!
  maandag 19 april 2010 @ 16:07:03 #32
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_80485164
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef CWC het volgende:

[..]

eerlijk gezegd mag jij de tyfus krijgen ik verdien dit dus helemaal niet en geloof me ik pest nooit in de klas waren we gewoon aan het dollen

oh ja mischien wel belangrijk om het GELOOFWAARDIG te maken

de leraar vertelde niks aan die jongen
Ach gossiepossie, zit die gemene meneer drijfhout allemaal lelijke dingen over je te denken, knul?

* drijfhout aait CWC over de bol

Ik geloof wel dat je gewoon aan het dollen was met de kraan open hoor.
Maar niet dat er niks aan de hand is als je al je twee maanden niet welkom bent op school en je ouders dan maar een internaat overwegen.

Dat puberale gevoel van niet-begrepen-worden en al die duivelse volwassenen die je dwars zitten de tering wensen is wel heel herkenbaar. Dus vooruit, nog een kusje erbij voor je. Ik hoop dat alles goed met je komt.
pi_80485332
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Darkangle het volgende:
CWC, kan je misschien verwoorden wat je hebt gedaan op zo'n manier dat iemand anders dan jij het ook bergijpt?

"kraan" is zo'n beetje het enige wat ik uit je stukje haalde, echter heb ik totaal geen idee wat je bedoelt.
Dat ligt aan ons, onze herseninhoud is te laag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 19 april 2010 @ 16:38:55 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80486191
Waarom ben je precies van school gestuurd?
Wat heb je met die kraan gedaan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80488912
Het was waarschjinlijk een gaskraan!

Maar ok internaten en crisisopvangs van trivium

In dit geval heb ik op "De Opper" gezeten in Dordrecht Stadpolders dat is een crisisopvang voor kinderen die aangesloten zitten bij jeugdzorg/trivium. Beste tijd uit mijn leven! De meeste mensen gaan ervan uit dat je een kutkind en een problemen kind ben. In mijn geval was dit niet zo ik zat daar alleen maar omdat ik begeleidkamer training wilde doen maar ze wilde een "profiel" van mij opmaken. maar ok misdragn daar als een gek en erop los neuken als een idioot. De dames daar zijn alleemaal breezahsletjes. Van tijd tot tijd heb je er een normale ertussen, maar ook allemaal gezellige meiden.
Alleen wil je soms hun verleden niet horen, want ik werdt wel spontaan misselijk van al die mishandeling en verkrachting verhalen van bepaalde dames daar

Maar zolangs je in een goeie internaat zit dan ga je het wel naar je zin krijgen
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_80489494
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Re het volgende:

doe die kraan op een (had ik niet door) dreigende manier
  maandag 19 april 2010 @ 18:11:17 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80489561
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:09 schreef CWC het volgende:

[..]

doe die kraan op een (had ik niet door) dreigende manier
nee, duidelijk
  maandag 19 april 2010 @ 18:14:48 #38
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80489689
quote:
Op maandag 19 april 2010 06:58 schreef Pugg het volgende:
En de sex is ook gratis op die internaten.
Hell yeah!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_80490607
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef Maanvis het volgende:
Waarom ben je precies van school gestuurd?
Wat heb je met die kraan gedaan?
dat is het hem juist niks ik vroeg aan dat kind of hij de kraan open wou doen voor de leraar ( i know kinderachtig ) maar school had al de pest aan me en mn moeder overwoog het internaat niet alleen jeugdzorg wou dat.
  maandag 19 april 2010 @ 18:47:20 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80490876
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef CWC het volgende:

[..]

dat is het hem juist niks ik vroeg aan dat kind of hij de kraan open wou doen voor de leraar ( i know kinderachtig ) maar school had al de pest aan me en mn moeder overwoog het internaat niet alleen jeugdzorg wou dat.
Leg het nou eens uit zodat we het allemaal begrijpen, misschien moet je wat meer woorden gebruiken ervoor want wat voor kraan was het, en wat was het resultaat van je acties? En mijn excuses als het vreemd overkomt, maar het lijkt wel alsof je een andere taal praat dan wij? Ik snap er iig geen flikker van.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80490989
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:07 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ach gossiepossie, zit die gemene meneer drijfhout allemaal lelijke dingen over je te denken, knul?

* drijfhout aait CWC over de bol

Ik geloof wel dat je gewoon aan het dollen was met de kraan open hoor.
Maar niet dat er niks aan de hand is als je al je twee maanden niet welkom bent op school en je ouders dan maar een internaat overwegen.

Dat puberale gevoel van niet-begrepen-worden en al die duivelse volwassenen die je dwars zitten de tering wensen is wel heel herkenbaar. Dus vooruit, nog een kusje erbij voor je. Ik hoop dat alles goed met je komt.
pi_80491226
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef CWC het volgende:

[..]

ik ben docent en je word echt niet van school gestuurd om een grapje
dus misschien moet je even aan je reflectieve vaardigheden gaan werken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 april 2010 @ 19:03:26 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80491547
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben docent en je word echt niet van school gestuurd om een grapje
dus misschien moet je even aan je reflectieve vaardigheden gaan werken
Wel als dat grapje een trauma vur 't leeve oplevert!
Een gedicht over Maanvis
pi_80491748
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wel als dat grapje een trauma vur 't leeve oplevert!
dan was het waarschijnlijk ook niet bepaald een grapje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80492070
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Mordreth op 19-04-2010 20:39:06 (ga ergens anders spelen) ]
pi_80492721
Ik wil toch wel wat meer geschiedenis van de TS horen, jeugd zorg wordt er toch niet meteen voor 1 grapje bijgehaald.
pi_80504285
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Re het volgende:

[..]

nee, duidelijk
pi_80510982
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leg het nou eens uit zodat we het allemaal begrijpen, misschien moet je wat meer woorden gebruiken ervoor want wat voor kraan was het, en wat was het resultaat van je acties? En mijn excuses als het vreemd overkomt, maar het lijkt wel alsof je een andere taal praat dan wij? Ik snap er iig geen flikker van.
de helft van jullie zijn echt fucking traag wist je dat

laat maar in iedergeval bedankt voor mensen die der wle iets van snapten en hun verhaal deelden
pi_80511282
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef CWC het volgende:

[..]

de helft van jullie zijn echt fucking traag wist je dat

laat maar in iedergeval bedankt voor mensen die der wle iets van snapten en hun verhaal deelden

Opvallend is natuurlijk dat veel mensen die niet 'negatieve' ideen bij jouw posts hadden veelal in dit topic gepost dat ze zélf ook op een internaat gezeten hebben, om wat voor reden dan ook ....

dus ik neem aan dat je het daar op dat internaat best naar je zin zal kunnen hebben, vol met mensen in een soortgelijke situatie ... veel plezier iig

en als je kennelijk nu al twee maanden zonder school zit en kennelijk _niks_ doet met je leven, is het ook absoluut geen achteruitgang imho.... je kunt er veel leren en aan jezelf werken..
Wat wil je eigenlijk doen als je _niet_ naar een internaat gaat ? gewoon een beetje leker thuis zitten en je moeders iedere dag je bammetjes laten smeren?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80511408
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Opvallend is natuurlijk dat veel mensen die niet 'negatieve' ideen bij jouw posts hadden veelal in dit topic gepost dat ze zélf ook op een internaat gezeten hebben, om wat voor reden dan ook ....

dus ik neem aan dat je het daar op dat internaat best naar je zin zal kunnen hebben, vol met mensen in een soortgelijke situatie ... veel plezier iig

en als je kennelijk nu al twee maanden zonder school zit en kennelijk _niks_ doet met je leven, is het ook absoluut geen achteruitgang imho.... je kunt er veel leren en aan jezelf werken..
Wat wil je eigenlijk doen als je _niet_ naar een internaat gaat ? gewoon een beetje leker thuis zitten en je moeders iedere dag je bammetjes laten smeren?

haha ja dat had ik indd wel door nee als ik er niet heenga ga ik gewoon zeker naar die school daar(la salle ) maarja wachtlijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')