Ho stop! Waar zie jij ons reageren dat we je vervelend en depri vinden?!quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist ook niet dat mijn post zoveel aandacht zou trekken. En dat was ook niet echt helemaal de bedoeling. Ik weet niet eens hoe ik op Dirk moet reageren want telkens als ik iets typ denk ik "meehhhh, dat is niet wat ik bedoel".
Want waar ik nu weer bang voor ben is dat dit wordt gezien als weer een episode in de Erikdiaries, welke getuigt van een nare depressieve Erik (wat niet zo is, echt), terwijl ik die bedoeling helemaal niet had vandaag.
Nee niet bang voor zijn, pipo!quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist ook niet dat mijn post zoveel aandacht zou trekken. En dat was ook niet echt helemaal de bedoeling. Ik weet niet eens hoe ik op Dirk moet reageren want telkens als ik iets typ denk ik "meehhhh, dat is niet wat ik bedoel".
Want waar ik nu weer bang voor ben is dat dit wordt gezien als weer een episode in de Erikdiaries, welke getuigt van een nare depressieve Erik (wat niet zo is, echt), terwijl ik die bedoeling helemaal niet had vandaag.
Erik, kom eens uit Greys account?quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet bang voor zijn, pipo!
Je vroeg hoe het kwam dat wij altijd non-stop heppie de peppie lijken, en nu weet je het
Ik vind je de laatste tijd juist heel vrolijk hoor!
En het is toch prima en goed juist dat we het ook eens over iets serieus kunnen hebben?
HEUJ GREYS! LEER EENS QUOTEN!quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vroeg hoe het kwam dat wij altijd non-stop heppie de peppie lijken, en nu weet je het
En het is toch prima en goed juist dat we het ook eens over iets serieus kunnen hebben?
Dat dus!quote:
Ah, zo klopt iequote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 april 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het quoten ging niet helemaal goed![]()
Heb het al geëdit hierboven!
Ah. Ik dacht al.quote:Op maandag 19 april 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik klikte bij zijn post per ongeluk op wijzigen ipv quote
Of iedereen even wil kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
http://bit.ly/aL6sJS
De officiële clip van de Deense inzending.
Aparte ogen heeft die man! Ze kloppen niet helemaal, maar toch is het sekseh!
quote:Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
ik zou gewoon als ik jou was mijn koffer inpakken en tussen paddo en Dirk in gaan liggen
Ik zie het niet zo letterlijk. Maar het is een beetje gebaseerd op oudere gesprekken hier, en op wat Dirk zegt (ruzie in het echt, vooral negatief (terwijl ik dat echt niet zo voel dat ik hier alleen negatief doe)). Niet dat ik hem dat enorm kwalijk neem hoor. Iedereen denkt wat ie denkt en we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)quote:Op maandag 19 april 2010 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho stop! Waar zie jij ons reageren dat we je vervelend en depri vinden?!
Ja, dat is ook tofquote:Jij slingert, heel terecht, een gedachtengang het topic en daar reageren we op. Niet meer niets minder.
Ja mamquote:Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
En nu KIJKEN NAAR DE DENEN!
Shalalie!
[DEN] Chanée & Tomas N'evergreen - In a Moment Like This
En met de beste bedoelingen, srsly!quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is ook tof. Ik had alleen niet gedacht dat er zo serieus op door gegaan zou worden
.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)
Maar ik zei het liever!quote:
Gedaan!quote:
Expect the unexpected.quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo letterlijk. Maar het is een beetje gebaseerd op oudere gesprekken hier, en op wat Dirk zegt (ruzie in het echt, vooral negatief (terwijl ik dat echt niet zo voel dat ik hier alleen negatief doe)). Niet dat ik hem dat enorm kwalijk neem hoor. Iedereen denkt wat ie denkt en we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)
En ik zeg dat ik er bang voor ben dat ik zo over ga komen nu, niet dat jullie dat al denken ofzo.
[..]
Ja, dat is ook tof. Ik had alleen niet gedacht dat er zo serieus op door gegaan zou worden
.
Ja he? Echt een songfestivalnummer!quote:Op maandag 19 april 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gedaan!En hij is goed inderdaad!!!!!
Nee, een hangt idd!quote:Op maandag 19 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Echt een songfestivalnummer!
En wat vind je van zijn ogen? Ze zijn niet helemaal gelijk zeg maar en toch is het sekseh!
quote:Op maandag 19 april 2010 00:35 schreef JJH het volgende:
En Erik. Als jij in het echt inderdaad gewoon een lekkere gezellige kerel bent zal het allemaal wel meevallen de 15e hoor.
(Niet dat je hier geen lekkere kerel bent hoor!)
Hij wil helemaal niet dat het meevalt. Hij wil dat Dirk 'm grijpt!quote:Op maandag 19 april 2010 00:35 schreef JJH het volgende:
En Erik. Als jij in het echt inderdaad gewoon een lekkere gezellige kerel bent zal het allemaal wel meevallen de 15e hoor.
(Niet dat je hier geen lekkere kerel bent hoor!)
Ik had een JJH tot jij (JJH) ertussendoor posttequote:
EGGGGGGGGGGGGGGNIE?quote:Op maandag 19 april 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat liedje van de Denen niet zo leuk greys.
Dit dus ja:quote:Op maandag 19 april 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet dat het meevalt. Hij wil dat Dirk 'm grijpt!
quote:Op maandag 19 april 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij doet gewoon ALSOF je negatief bent om ruzie te krijgen met Dirk zodat je goedmaakseks kan hebben!
![]()
Wat slim!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht alweer dat ik ergens de schuld van kreeg.quote:Op maandag 19 april 2010 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een JJH tot jij (JJH) ertussendoor postte
Daar ga ik eigenlijk wel gewoon van uitquote:Op maandag 19 april 2010 00:35 schreef JJH het volgende:
quote:(Niet dat je hier geen lekkere kerel bent hoor!)
Ja, dat kreeg je ook!quote:Op maandag 19 april 2010 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht alweer dat ik ergens de schuld van kreeg.
Ik vind Spanje ook niet zo heel erg tofquote:Op maandag 19 april 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
EGGGGGGGGGGGGGGNIE?
Ik vind het echt een ultiem Songfestivalnummer
Zelf vind ik het Spaanse nummer mooier, maar ik denk wel dat de Denen hoog gaan eindigen
Ik ook... 6.15 gaat de wekkerquote:Op maandag 19 april 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
Ik moest maar eens naar bed!
Trust ESFjes!![]()
Qua persoonlijkheid.quote:Op maandag 19 april 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Gek. Ik ben veel dingen (lief, leuk, grappig, een mooi mens, slim, fijn, serieus, enzovoooooort), maar lekker gaat wel errug ver
.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg je ook!Het was jouw schuld dat ik geen JJH had...
Dat klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 19 april 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
Ik moest maar eens naar bed!
Trust ESFjes!![]()
Was lekker hoor maar veeel te kortquote:Op maandag 19 april 2010 08:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja! Lekker van het zonnetje genoten, en gister nog ff campingzender gekeken en beetje bankgehangen 's avonds.
Jij?
standaardquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mailtje van die collega die vastzat in de VS. Ze waren nu naar Minneapolis gevlogen, maar daar konden ze ook niet verder komen. Eerstvolgende tickets deze kan op zijn pas van de 26e
Het is echt vervelend he...quote:Op maandag 19 april 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mailtje van die collega die vastzat in de VS. Ze waren nu naar Minneapolis gevlogen, maar daar konden ze ook niet verder komen. Eerstvolgende tickets deze kant op zijn pas van de 26e
Je komt dan klaarblijkelijk niet vooraan op de wachtlijst, da's best gek eigenlijkquote:Op maandag 19 april 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja 't is net wat Greys gister al zei natuurlijk. Al gaat het ineens weer vliegen zijn er enorme wachtrijen en achterstanden om weg te werken
Je collega zit er nog wel ff denk ik Ll...quote:BREAKING: Ash Cloud to reach America in next couple of hours: http://wp.me/pTd6X-15
quote:Op maandag 19 april 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Die gaat ook grote boem doen, en dan smelten de gletsjers, overstroomt half Europa en gaan we allemaal DOOD.
DOOD JA!
Koffie, anyone?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga vandaag es wat kleur proberen te vangen
Ligt er aan waar je woontquote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Niet om je pret te bederven, maar het schijnt niet boven de 10 graden uit te komen en flink te blijven waaien vandaag
Een eckte Friezin gaat zelfs bij -5 nog in Den Bikini buut´n liggen.quote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Niet om je pret te bederven, maar het schijnt niet boven de 10 graden uit te komen en flink te blijven waaien vandaag
Dank je, heb er echt zin inquote:Op maandag 19 april 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier al wel zon, maar idd nog koud.
Dus eerst maar es een beetje door huis scharrelen, koffie drinken en wasjes draaien (die ik lekker buiten hang) en als het dan lekker op temperatuur is ga ik ff de tuin in
![]()
Succes met je huiswerk Tombo
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
Ik ga mijn tuinpaden maar eens vergiftigen.
quote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goeiesmorgens allemaal![]()
Ik zit op mijn werk dus eindelijk tijd om een beetje fatsoenlijk mee te doen hier![]()
Dat doen we hier met den terrasreinigert van karchert.quote:Op maandag 19 april 2010 09:15 schreef Cat22 het volgende:
Tombo: met anti groene aanslag spul. Mijn oprit begint wel erg veel met die van de buren te verschillen en het groen op mijn balkon mag ook wel iets neutraler qua kleur. En dan neem ik de tuintegels natuurlijk even mee.
Hihi heb je dan een speciaal mondstuk aan de karchert? Die heb ik nl ook maar of er een speciaal mondstuk voor is geen ideequote:Op maandag 19 april 2010 09:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doen we hier met den terrasreinigert van karchert.
Haske leuk![]()
En het is hier nu trouwens al 10 graden, dus het gaat vast nog wel warmer worden.
Hier doen ze het welquote:Op maandag 19 april 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ja want de koffie automaten zijn nog steeds niet gemaakt
Heerlijk die buitenwas!quote:Op maandag 19 april 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier al wel zon, maar idd nog koud.
Dus eerst maar es een beetje door huis scharrelen, koffie drinken en wasjes draaien (die ik lekker buiten hang) en als het dan lekker op temperatuur is ga ik ff de tuin in
![]()
Succes met je huiswerk Tombo
Ik zit op mijn werk dus eindelijk tijd om een beetje fatsoenlijk mee te doen hier![]()
Jep, dezequote:Op maandag 19 april 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb je dan een speciaal mondstuk aan de karchert? Die heb ik nl ook maar of er een speciaal mondstuk voor is geen idee
Die is stoerrrrr!quote:Op maandag 19 april 2010 09:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, deze![]()
[ afbeelding ]
Dat grote ronde ding; zitten 2 armpjes in waar water uit komt en de hele tijd ronddraait.
Je gebruikt hem alsof je aan het stofzuigen bent zeg maar![]()
Voordeel is dat je niet al het zand tussen de tegels vandaan spuit en het wordt niet zo'n waterballet.
Ik vind het echt ideaal
Daar deed ik het ook altijd meequote:Op maandag 19 april 2010 09:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is stoerrrrr!
Maar volgens mij gaat mijn balkon dan overlopen.Ik heb nu zo'n cheap ass pompding gekocht met zo'n armpje waarmee je de druk moet opbouwen. Voor die ene keer int jaar dat ik de tegels doe (ahem... nu eerste keer en ik woon hier inmiddels een jaar of 3
) moet dat voldoende zijn.
Dusch... Aan de slag!
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 19 april 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wordt gewoon graag verleid volgens mij DML.
Ja dat zat ik me gisteren ook te bedenken..dat is wel heel erg.quote:Op maandag 19 april 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
Muizemoiselle!
Even iets anders he, hoe zou dat eigenlijk gaan met die twee omgekomen mariniers in Afghanistan... die kunnen nu dus ook niet naar Ned. gevlogen worden zeker?
Oh bah, dat zal inderdaad wel...quote:Op maandag 19 april 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
Muizemoiselle!
Even iets anders he, hoe zou dat eigenlijk gaan met die twee omgekomen mariniers in Afghanistan... die kunnen nu dus ook niet naar Ned. gevlogen worden zeker?
Tot later!quote:Op maandag 19 april 2010 10:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, check je pm.
Kusjekroel nu![]()
Ik ga even verder werken
quote:Op maandag 19 april 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm, volgens mij niet. Als de zon vanmiddag goed doorbreekt dan ga ik denk ik lekker in de zon een boekje lezen ofzo. Moet toch aan mijn exotische kleurtje werken.
Hmm jullie zijn donker dus dan heb je nog kans op kleur => piep dus nietquote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn armen zijn ook eng wit. Toch ook maar eens wat zon proberen te pakken in de weekenden en avonduurtjes
quote:
Je hebt verdorie zaterdag en zondag zitten grillen op je balkon.quote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn armen zijn ook eng wit. Toch ook maar eens wat zon proberen te pakken in de weekenden en avonduurtjes
Voel jij je aangesproken?quote:
Uuhh gister wel ff, want toen waaide het een beetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt verdorie zaterdag en zondag zitten grillen op je balkon.
Hoe kan je dan in godesnaam nog eng witte armen hebben. Had je lange mouwen?
HEUJ!quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt verdorie zaterdag en zondag zitten grillen op je balkon.
Hoe kan je dan in godesnaam nog eng witte armen hebben. Had je lange mouwen?
Dat zegt niks hoor... Zulk licht haar heb ik niet en ik heb 0,0 kans op kleurquote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hmm jullie zijn donker dus dan heb je nog kans op kleur => piep dus niet
Maar klinkt heeeeerlijk Erik!
quote:Op maandag 19 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, je grootste fan heeft een liedje voor je gemaakt:
Sweet Child Of Mine Ballad Cover!
Nee joh, ik heb zijn fobo gezienquote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ!
Ik heb je gisteren uitgelegd dat ik na heel lang zonnen nog steeds wit ben (als ik geluk heb, anders knalrood); misschien heeft die jongen daar ook wel last van!
Bikkel dat je d'r bent!quote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuhh gister wel ff, want toen waaide het een beetje
Ik had gisteren ook 2 laagjes waarvan 1 met lange mouw heurquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb zijn fobo gezien![]()
Oh wacht, en ook in het echt![]()
Whahahahahahahahahahaha, die typo van Ll in het fobo van Pisces over ballet en seks met mannen!quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik vergeet altijd dat mensen fobo's hebben!
* blik werpen gaat *
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Dirkh het volgende:
Ik stond vanmorgen onder de douche en het was gewoon weer zomerkleurtjeSpeedoafdruk op de billen
Leek me een goed moment om dat even te melden.
Tssss, gewoon even op het toilet!quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, lijkt me niet echt de juiste plek om vleesfoto's te gaan maken
quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik vanmiddag ook eens proberen bij de freggels
Er is vast wel een collega die ff een fotootje wil makenquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, gewoon even op het toilet!
Waar zie je mij voor aan? Op de wc is de belichting erg slecht.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, gewoon even op het toilet!
Ja, dat dan weer wel. Ik ben alleen bang dat ik dan door hem uit elkaar gerukt wordt als een blank jochie met een negerstem.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er is vast wel een collega die ff een fotootje wil maken
Oh mooi, dan val ik precies goed binnenquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nou gezellig hier
quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahaha, die typo van Ll in het fobo van Pisces over ballet en seks met mannen!
Ja, en hem gewoon gewijzigd hebben, maar zowel Greys als jij hebben hem gequote!quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom zie ik nou nergens waar jullie het over hebben? In beide fobo's niet?
jezus die is ook maanden oudquote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahaha, die typo van Ll in het fobo van Pisces over ballet en seks met mannen!
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom zie ik nou nergens waar jullie het over hebben? In beide fobo's niet?
In die van Loveless staat ie ergens, door Greys en Pisces gequotequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ymme en Bretjuuuh zouden echt het ideale stel zijn.
Samen achter een betonnen plaat van 10 meter dik
Ha, beter laat dan nooit!quote:
Hmm in die van mij zeg je? Die kan ik dus deletenquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
In die van Loveless staat ie ergens, door Greys en Pisces gequote
Nou, er stond zo iets als:quote:
En dan was er 1 woord fout ofzo... maar ik weet niet welk woord...quote:Ik heb ballet ook nog geprobeerd, en seks met mannen ook, en daar weet ik ook van dat heten
is
Echt he, het is gewoon een mash-up van andere nummersquote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, de Denen in de TT, ja ik verwacht ook wel een Top 5 minimaal van ze
Ik hoor er minimaal 3 andere nummers in, maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er stond zo iets als:
[..]
En dan was er 1 woord fout ofzo... maar ik weet niet welk woord...
nog moest nooit zijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er stond zo iets als:
[..]
En dan was er 1 woord fout ofzo... maar ik weet niet welk woord...
Nee joh, ik weet heus wel welk woord er fout wasquote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets met "ooit geprobeerd", dat nooit moest zijn? Ik weet het ook niet meer
quote:
oh joh!quote:Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet heus wel welk woord er fout was
Dit was zeker wel de zin die hij had gepost
Zie je wel dat het nu nog steeds grappig is!quote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
"Ik heb sex met mannen en ballet toch ook geprobeerd en daar weet ik toch ook van dat het niets voor mij is".
Zoiets was het. En dan was hij het woord 'nooit' dus vergeten
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon een mash-up van andere nummers.
hahahahahahaha, ik dacht in de trein wel van: "telt het ook mee als ik denk; BAH, met die zou ik nooit seks willen" ?????quote:Op maandag 19 april 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al aan het turven geweest vandaag?
quote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha, ik dacht in de trein wel van: "telt het ook mee als ik denk; BAH, met die zou ik nooit seks willen" ?????
Dan zit ik nu al op de 50 hoor...quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk van wel, want dan visualiseer je het al, afkeer enzoDenk ik
Die heeft als het goed is plek op een boot, morgenmiddag/avond/nacht!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft als het goed is plek op een boot, morgenmiddag/avond/nacht!
Maar eerst nog even afwachten of het echt bevestigd wordt en of hij er kan komen op tijd.
Maar dat zal wel, desnoods gaat ie maar liften.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eerst nog even afwachten of het echt bevestigd wordt en of hij er kan komen op tijd.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zit ik nu al op de 50 hoor...
Oh wat goed!!!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
IJmuiden FTW!!!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Als ie morgen uiterlijk om 16.00 uur in Newcastle is, kan ie hoogstwaarschijnlijk met die boot mee
As en weder dienende!Dan is ie woensdagochtend rond half tien in Nederland, in IJmuiden!
quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IJmuiden FTW!!!!!!
Ik ben woensdag vrij, zal ik m ophalen?
Grapje he!quote:
Moet toch wel te doen zijn met treintje.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Als ie morgen uiterlijk om 16.00 uur in Newcastle is, kan ie hoogstwaarschijnlijk met die boot mee
As en weder dienende!Dan is ie woensdagochtend rond half tien in Nederland, in IJmuiden!
Ja hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IJmuiden FTW!!!!!!
Ik ben woensdag vrij, zal ik m ophalen?
Nou, dat ligt om de hoek!quote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
En dan even bij Schiphol brengen, daar staat zijn auto nog
Hij heeft besloten dat ie toch echt liever weer in eigen land is, nu blijkt het het waarschijnlijk allemaal nog wel een tijdje gaat duren. En dat snap ik welquote:Op maandag 19 april 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet toch wel te doen zijn met treintje.
En ik dacht dat hij nou zou blijven? Hij moet er wo/do toch weer zijn?
Ja dat snapt iequote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
Als ik met een bordje bij die boot ga staan met HEER G., snapt ie dat?
Eigenlijk wel, maar dat doet ie niet zolang het niet enigszins opgelost is allemaal!quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat zal ie blij zijn![]()
Ik neem aan dat ie deze week niet dan alsnog weer die kant op moet?
Ja volgens mij ook!quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vorige week nog in IJmuiden, bootjes kijken in de sluizen.
Maaruh, volgens mij hebben ze bij al die vertrekpunten van de boten in Engeland een huurauto overschot waar ze in de rest van het land een tekort hebben nu.
quote:12:05 Ultimate survival: Mexico
13:05 Deadliest catch: High hopes
14:05 Nextworld: Future radical vehicles
15:05 Die Ludolfs
16:05 Chop shop: Martin Kemp's gangster car
17:05 American hotrod: '36 Truck - Part 3
18:05 Mythbusters: More myths revisited
19:05 Mega builders: Arctic ice crusher
quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat snapt ieHij weet dat ie zo genoemd wordt!
quote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dus Greys neemt de woensdagmiddag vrij [ afbeelding ]
Dit is wat er op Discovery is 's middags. Helaas geen Air Crash Investigation, maar hopelijk iets anders wat je leuk vindt:
[..]
Nee hoor, ik werk gewoon woensdagquote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is wat er op Discovery is 's middags. Helaas geen Air Crash Investigation, maar hopelijk iets anders wat je leuk vindt:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ll: altijd zo behulpzaam.quote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga het zeker onthouden, je bent een schat!quote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als ie nou echt een vervoersprobleem heeft moet je even pm'en hoor!
Is echt geen moeite
Lijkt me nog een uitdaging, een taxi vinden als iedereen van die boot af komtquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het zeker onthouden, je bent een schat!
Maar ik geloof dat ie ging vragen of zijn ouders hem van IJmuiden naar Schiphol willen brengen en als dat niet kon zou hij wel een taxi nemen ofzo
Met een ander bootje via het Noordzeekanaal kan ook nog van IJmuiden naar Amsterdamquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het zeker onthouden, je bent een schat!
Maar ik geloof dat ie ging vragen of zijn ouders hem van IJmuiden naar Schiphol willen brengen en als dat niet kon zou hij wel een taxi nemen ofzo
Dat is ook nog zo ja, de shuttleboot!quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met een ander bootje via het Noordzeekanaal kan ook nog van IJmuiden naar Amsterdam![]()
Ik zit nu als een razende te vinken nu ik het ophaal-G-verhaal leesquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat heer G. terug komt in ieder geval
Oh, nou, zie... opties zátquote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met een ander bootje via het Noordzeekanaal kan ook nog van IJmuiden naar Amsterdam![]()
Ja heel begrijpelijkquote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klop het nog even een beetje af, tot die plek bevestigd is op de boot en tot ie om vier uur morgenmiddag daar gearriveerd is![]()
Ik zat verkeerd te denkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nu als een razende te vinken nu ik het ophaal-G-verhaal lees![]()
In dat geval moet ik 'm ophalen met onze VW Golfquote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te denkenMeneer I. houdt van Honda's en Heer G. van Volkswagens
![]()
Maar goed, dat heb je met mannen die hetzelfde heten
GREYS! Ik hoor net dat Heer G. een lift heeft!quote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In dat geval moet ik 'm ophalen met onze VW Golf
Meneer I heet toch helemaal geen Heer G?quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te denkenMeneer I. houdt van Honda's en Heer G. van Volkswagens
![]()
Maar goed, dat heb je met mannen die hetzelfde heten
Is it me?quote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ben weg nu, tot vanmiddag laat
It's all men...quote:
Slurpen!quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Zo, asperges staan te bubbelen, zalmpje in de oven en aardappeltjes in de koekepan. O NOMNOMNOMNOM!![]()
In het echie heten ze hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Meneer I heet toch helemaal geen Heer G?
In panpassende en hapklare stukjes gesneden.quote:
De asperges mag je houden, voor de rest zeg ikquote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Zo, asperges staan te bubbelen, zalmpje in de oven en aardappeltjes in de koekepan. O NOMNOMNOMNOM!![]()
En... ZON!Burn, baby burn!
Dacht ik al.quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het echie heten ze hetzelfde![]()
Ik heb onkruid uit de voortuin gehaald![]()
Wat een klote-werk zeg...en dan zijn er mensen die tuinieren "ontspannend" noemen.
Nou , dan doe ik zeker iets verkeerd ofzo
quote:Op maandag 19 april 2010 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar ik persoonlijk vond het grapje te leuk om te laten liggen.
Dat komt omdat wij het te ver laten doorschieten, die tuinquote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het echie heten ze hetzelfde![]()
Ik heb onkruid uit de voortuin gehaald![]()
Wat een klote-werk zeg...en dan zijn er mensen die tuinieren "ontspannend" noemen.
Nou , dan doe ik zeker iets verkeerd ofzo
Dat zou er idd wel es iets mee te maken kunnen hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het te ver laten doorschieten, die tuinDan is het een helse klus ipv 'heel ontspannen hier en daar een takje afknippen en een onkruidje verwijderen'
zal ik ze aanklagen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben het grapje van Ll naar Gb afgepikt.
Dat is niet echt het gevoel wat momenteel overheerstquote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
OP!
*burp*
Maar Ing, ben je nu niet trots op jezelf, dat je je voortuin weer spic en span hebt?
Lijkt me niet bevorderlijk voor de boompjes en struikjesquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Dirkh het volgende:
Gewoon op tijd roundup er over heen, ontgroener voor de aanslag en voila, tuintje is zomer klaar.
pffff, details. Dan koop je maar nieuwe.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me niet bevorderlijk voor de boompjes en struikjes
quote:
Op zich kun je hetzelfde effect ook bereiken met 3 katten en een tuin. Naartjie heeft zijn toilet naar het perk vlakbij het terras verlegd.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me niet bevorderlijk voor de boompjes en struikjes
Jij hebt meer zon dan ik.quote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo anderhalf uur in de zon. Het was wel fris als er wolken voor zaten zeg
. Wel even wat aftersun ingesmeerd, want ik ben een klein beetje rood aangeschroeid
. Morgen bruin
.
Hier schijnt nu ook de zon! Dus ik ga wandelen zo, als de kinderen hun brood op hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt meer zon dan ik.Hier blijft het heiig.
De wolken dreven ook naar het zuidenquote:Op maandag 19 april 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt meer zon dan ik.Hier blijft het heiig.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De wolken dreven ook naar het zuiden.
En jij keek toe en deed er niks tegen?quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De wolken dreven ook naar het zuiden.
Wat bedoel je?quote:
Ik blies zo hard ik kon de andere kant op!quote:Op maandag 19 april 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij keek toe en deed er niks tegen?![]()
Ik blijf mooi binnen, Lost kijken.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blies zo hard ik kon de andere kant op!
Ik zuig alleen als het jou betreft, dus vrees niet.quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Er wordt helemaal nergens wat naar toe geblazen, het is hier zonnig en dat moet zo blijven.
Maar hier moet het ook zonnig worden. Mijn tuin moet ontgroend.quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Er wordt helemaal nergens wat naar toe geblazen, het is hier zonnig en dat moet zo blijven.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zuig alleen als het jou betreft, dus vrees niet.
pfffffffff!quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van zon worden planten groen, dus je redenering klopt nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hier moet het ook zonnig worden. Mijn tuin moet ontgroend.
Niet zo'n slimme post tombo, +1?quote:Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffffff!
Maar goed dat ik niks in mijn mond had...
Bij die post van Erik al ja...quote:
Zie je nou wel dat er helemaal niks van die cijfers klopt?quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij die post van Erik al ja...
Maar ik heb al gezegd dat ik inmiddels way over de 50 al zit, dus who cares!
Da's in dit kader ook een heul foute opmerking Tombo.quote:Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffffff!
Maar goed dat ik niks in mijn mond had...
Sinds 'Ik Hou van Holland' is mijn cijfer wel omhoog gegaan volgens mijquote:Op maandag 19 april 2010 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat er helemaal niks van die cijfers klopt?
Vrouwen denken er 150 keer aan en mannen 30 keer per dag
quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's in dit kader ook een heul foute opmerking Tombo.
Maar het spul wat nu op mijn tegels zit gaat door de zon extra hard aan het werk om ze te ontgroenen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van zon worden planten groen, dus je redenering klopt niet
Oooooh!quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde dat dat anders tegen mn laptopscherm aan had gezeten ja...
quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, een swallower.quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
mja, ik slik mijn koffie meestal wel door ja...quote:
Juiste moment binnen gekomen JJH, al denk ik terwijl ik dit tik, dat tombolafan weer een turfje kan zetten.quote:
Wel waar, het is hier wel leuk. Of je nou wil of niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik neem mijn opmerking uit het Farmville topic terug.
En ik ga lopen, want hier vind ik het niet meer leuk zo
Lafjoetoo!quote:Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik neem mijn opmerking uit het Farmville topic terug.
En ik ga lopen, want hier vind ik het niet meer leuk zo
*sop*quote:Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juiste moment binnen gekomen JJH, al denk ik terwijl ik dit tik, dat tombolafan weer een turfje kan zetten.
* nieuw A4-tje pakt *quote:Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juiste moment binnen gekomen JJH, al denk ik terwijl ik dit tik, dat tombolafan weer een turfje kan zetten.
quote:
Zolang je er maar over blijft posten. Zonnetje is trouwens prima te doen. Moet je vandaag nog wel werken?quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En van mijn collega mag ik ook al niet meer mailen over het werk omdat ik vrij heb.Waaat een rotleven!
Stekker eruit? Als in harde reboot?quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Als je printer status op 'Onderbroken' staat (dus niet je printtaak, maar heel je printer), hoe krijg je die dan weer goed?
Wees daar maar niet bang voor.quote:
Nope, vandaag vrij omdat ik zaterdag had gewerkt. Maar sommige dingetjes blijven dan erg lang liggen (aangezien morgen mijn vaste vrije dag is) dus die heb ik effe afgerond.quote:Zonnetje is trouwens prima te doen. Moet je vandaag nog wel werken?
Als wat?quote:Op maandag 19 april 2010 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het normaal dat je handen minder snel bruin worden?
Dan mijn armen. Van de zon he.quote:
Mijn handen zijn juist meestal het snelst bruin...ook van de zon danquote:
Extra vrije dagen of feestdagendagen?quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag trouwens net op den kalender dat ik na deze week 3 weken lang elke week 1 dag extra vrij heb!
Beadag, 5 mei en Hemelvaart.quote:
Ja dat hebben we allemaal al geprobeerdquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon rechtermuisknop -> 'hervatten'
Fijne periode is dit he?quote:Op maandag 19 april 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beadag, 5 mei en Hemelvaart.
Joehoeeeee!
Gelukkig nieuwjaar!quote:
Moet dat danquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je wel lekker gescrubt voordat je de zon in ging Erik?
Gefeliciteerd zonnestraaltje!quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet dat dan?
DIRK LEES JE DIT:
*Jubel* Ik heb mijn zinsontledingtentamen gehaald!
![]()
jubeljubel! Met een 6.3 als eindcijfer
! Prima, al zeg ik het zelf, vooral als je er zo veel voor gedaan hebt (
) als ik
. That is, naar colleges geweest
.
[ afbeelding ]
Om te vieren!
Feli Erik!quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet dat dan?
DIRK LEES JE DIT:
*Jubel* Ik heb mijn zinsontledingtentamen gehaald!
![]()
jubeljubel! Met een 6.3 als eindcijfer
! Prima, al zeg ik het zelf, vooral als je er zo veel voor gedaan hebt (
) als ik
. That is, naar colleges geweest
.
[ afbeelding ]
Om te vieren!
In de zon ook nog zeker?quote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, slik.. het was om te delen. Heb ze alle vier al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |