En dat.quote:Op maandag 19 april 2010 04:11 schreef Siegfried het volgende:
Hoe erg kun je een nummer verkrachten.
Dus maak je er zo'n zeikerige rotcover van, waarop je compleet geen maat houdt en vals zingt?quote:Op maandag 19 april 2010 04:16 schreef Braddie het volgende:
Ik wilde wat anders proberen dan de standard Rock versie.
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.quote:Op maandag 19 april 2010 04:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dus maak je er zo'n zeikerige rotcover van, waarop je compleet geen maat houdt en vals zingt?
quote:Op maandag 19 april 2010 04:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.
Ja, want op een ander moment van de dag zou zijn keyboard ook minder gezapig klinkenquote:Op maandag 19 april 2010 04:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.
a) Koop een woordenboekquote:Op maandag 19 april 2010 04:27 schreef Braddie het volgende:
Gezapig?, keyboard!.
Een yamaha DX-7 is een SYNTH uit `83.
WTF is Gezapig?
Saai? Dat is wel een héél slecht synoniem.quote:Op maandag 19 april 2010 04:32 schreef Braddie het volgende:
Een synth kan inderdaad saai klinken, maar een DX-7 is alles behalve saai..
(heb het net even opgezocht)
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 19 april 2010 04:42 schreef popolon het volgende:
Je 'Nederlandse Engels' is aandoenlijk maar ook vrij dubieus. Ik ben alleen bang dat er niet veel zijn die 't beter doen. Dat dan weer wel.
Ik ben blij dat er kritiek gegeven word, met kritiek kan ik wat, met complimenten ook, maar kritiek is ook nooit weg.quote:Op maandag 19 april 2010 04:41 schreef Siegfried het volgende:
He, waarom vraag je eigenlijk nog naar een mening als je alleen maar complimenten wilt hebben, en alle kritiek denkt te kunnen wegwuiven?
Doe dat eens wel en kom terug hier ok?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |