Schat ben jequote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]...
Trusten, Ml-etje! Slaap lekker.
* Tha_Erik mooie dromen de lucht in blaast!
Wat komt daar links de foto inrennen en waarom zie ik daar de rest niet van?quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]...
Trusten, Ml-etje! Slaap lekker.
* Tha_Erik mooie dromen de lucht in blaast!
quote:
Nu slaap je vast niet meer.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat komt daar links de foto inrennen en waarom zie ik daar de rest niet van?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Second thatquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is zij het wel.
Sekseh!quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is zij het wel.
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagdquote:
Dank je wel Erik!quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagd.
Oh jawel hoorquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik ben terug! (zometeen update in D&N topic)
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagd.
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik voel me nu net zo'n kind dat bij de slager een plakje worst krijgt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.
Whihihihihihihihihiquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh oeh, Spartacus begint bijna!![]()
Even aan mijn statistieken werken
Wie zit er al aan de dertig (dames) en aan de honderdvijftig (heren)?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Heb wel gekkere dingen gezien
Huh?quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh oeh, Spartacus begint bijna!![]()
Even aan mijn statistieken werken
Wie zit er al aan de dertig (dames) en aan de honderdvijftig (heren)?
Je hebt gister en vandaag duidelijk niet opgeletquote:
Er is niet veel anders op, dus ik zal maar meekijken.quote:
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gister en vandaag duidelijk niet opgelet
Maar goed, je was aan het werk
Bij Ik Hou Van Holland gisteravond zeiden ze dat mannen gemiddeld per dag 150 keer aan sex denken en vrouwen 30 keer. En nu zijn we aan het turven of dat klopt.
Dan dat dus.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150
Na twee minuten van een dag of na twee minuten van deze aflevering van Spartacus?quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150
Dat was toevallig nr 151, oh gij orakel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezen
Maar de vraag is kort en krachtig: klopt het dat mannen 150 keer per dag aan sex denken, denk je?
Ssst! Straks jaag je hem weg!quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezen
Maar de vraag is kort en krachtig: klopt het dat mannen 150 keer per dag aan sex denken, denk je?
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook maar eens spartacus kijken...
Je onthoudertje is kapot.quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee minuten van een dag of na twee minuten van deze aflevering van Spartacus?
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat was toevallig nr 151, oh gij orakel.
Maar nee, da's per minuut.
Al die verhalen van jullie...quote:
Wijf wel. Auto niet.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?
Niet alleen compleet uitgewerkte stomende Bouquetreeks verhalen?
Maar ook de gedachten als 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'. Ja toch?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
dat spartacus is best oke om te kijken zonder het echt te volgen
Er is werkelijk niemand die het verhaal volgt volgens mij.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laffe sex is ook sex, dus die momenten tellen mee idd. En bouqeutreeksen, tja, die momenten zijn te lang, gaandeweg het verhaal heb je al gauw 150 momenten en de verhalen duren over het algemeen een minuut bij een man.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?
Niet alleen compleet uitgewerkte stomende Bouquetreeks verhalen?
Maar ook de gedachten als 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'. Ja toch?
Ik ook!quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dat wil ik ook. Leave en zorg voor een biertje, pats!
Ja, het is wel een interessant gesprek tijdens de sex. Met een ander ook nogquote:
Er worden weer vele mannen verziekt door deze scenequote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dat wil ik ook. Leave en zorg voor een biertje, pats!
Wat Dirk zegt. Volgens mij kijkt niemand echt om Het Verhaalquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:quote:Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Laffe sex is ook sex, dus die momenten tellen mee idd. En bouqeutreeksen, tja, die momenten zijn te lang, gaandeweg het verhaal heb je al gauw 150 momenten en de verhalen duren over het algemeen een minuut bij een man.
En 'oh, toffe auto' valt bij mij niet in de categorie denken aan sex. Al kun je je bij het zien van een uitlaat weer afvragen waarom je er toch weer wél aan denkt. Of bv. Paradise by the Dashboard Lights, maar ik word niet opgewonden van een voorruit, al denk ik bij een motorkap weer wel een scene uit Natural Born Killers. Nou ja, wij mannen kunnen ook best complex zijn. Zoiets.
-edit- en pallets !
Ja Dirk, dan moet je effe de man en de vrouw omdraaien. Zie! Het werkt!quote:
Jij brengt me wel een biertje he?quote:
Wat steroetypeer je de man toch weer lekker. Alsof we nergens langer dan 2 seconden aan kunnen denken.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:
Als een man 2 seconden aan sex denkt terwijl hij een lekker wijf ziet, waarna zijn blik afdwaalt naar een mooie auto die langsrijdt en daar dan aan denkt, dan tellen die 2 seconden daarvoor (die met het lekkere wijf, al was het alleen maar kijken) toch ook mee bij die 150 keer aan sex denken?
Met je pallet fetish
quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mannen, volgens mij bedoelt Greys met 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!' dat als je begint met denken aan seks met dat lekkere wijf en dan afgeleid wordt door die auto dat geldt als seksgedachte
niet of die toffe auto ook onder seksgedachten valt
quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'.
Maar dan andersom, hoop ik?quote:
Of billen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij een motorkap stop ik gewoon met denken, daar moeten handen op. Punt.
Nee, er wordt geen rollenspel gedaan. Man is man en vrouw is vrouw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Dirk, dan moet je effe de man en de vrouw omdraaien. Zie! Het werkt!
Ja. Jij snapt me tenminste.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mannen, volgens mij bedoelt Greys met 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!' dat als je begint met denken aan seks met dat lekkere wijf en dan afgeleid wordt door die auto dat geldt als seksgedachte
niet of die toffe auto ook onder seksgedachten valt
Hey Piscesquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tombo mag ik nog vragen hoe je vrijgezellendingetje gister was, of moet ik dan teruglezen?Was het nog leuk?
Hihihiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moehahaha, die toffe auto![]()
![]()
En hij klopt vooral ook zo ontzettend
![]()
Het was leuk hoor, maar eh... ik was de enige die niet getrouwd/zwanger/moeder/verloofd-om-dit-jaar-te-gaan-trouwen was, dus ik werd aan ongeveer elke man gekoppeld die in de buurt kwamquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tombo mag ik nog vragen hoe je vrijgezellendingetje gister was, of moet ik dan teruglezen?Was het nog leuk?
Mannen he...quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Jij snapt me tenminste.
Ik voelde me al onbegrepen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, er wordt geen rollenspel gedaan. Man is man en vrouw is vrouw.
Heeft Spartacus die naakte nou gewoon afgewezen?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was leuk hoor, maar eh... ik was de enige die niet getrouwd/zwanger/moeder/verloofd-om-dit-jaar-te-gaan-trouwen was, dus ik werd aan ongeveer elke man gekoppeld die in de buurt kwam
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet kende?quote:
Kan ik hier een paint bij krijgen?quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En de rollen blijven hetzelfde. Maar om praktische pats redenen moet de positionering even omgedraaid worden.
Eeeh ja, op het moment dat we die auto zien denken we toevallig even niet aan sex, ik denk dat je het meer zo moet zien. Wij denken primair aan sex en af en toe zijn we afgeleid (door bv een auto), door die 'ruis op de lijn' ontstaan onze momenten. Daarbij kunnen wij niet multitasken, vrouwen denken minder aan sex omdat hun momenten gruwelijk lang duren (en ze daarbij ondertussen andere dingen doen).quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:
Als een man 2 seconden aan sex denkt terwijl hij een lekker wijf ziet, waarna zijn blik afdwaalt naar een mooie auto die langsrijdt en daar dan aan denkt, dan tellen die 2 seconden daarvoor (die met het lekkere wijf, al was het alleen maar kijken) toch ook mee bij die 150 keer aan sex denken?
Met je pallet fetish
Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Spartacus die naakte nou gewoon afgewezen?
Ik heb weer wat gemist geloof ik
We komen er wel uit zie ik, beetje onderhandelen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En de rollen blijven hetzelfde. Maar om praktische pats redenen moet de positionering even omgedraaid worden.
Ja maar nu resumeren we de boel, ik had het niet over het gevoel op dat moment ! Ik ben geen vrouw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Bij een motorkap stop ik gewoon met denken, daar moeten handen op. Punt.
Kan jij dat ?quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
Wat steroetypeer je de man toch weer lekker. Alsof we nergens langer dan 2 seconden aan kunnen denken.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was leuk hoor, maar eh... ik was de enige die niet getrouwd/zwanger/moeder/verloofd-om-dit-jaar-te-gaan-trouwen was, dus ik werd aan ongeveer elke man gekoppeld die in de buurt kwam
Pfiew, ik schrok al een beetje. Je hebt iets van diepgang in de post, maar dat was dus een vergissing.quote:Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja maar nu resumeren we de boel, ik had het niet over het gevoel op dat moment ! Ik ben geen vrouw.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiihihi
Toch leuk dat de dames me wél snappen
Ahaaaaaaaa! Duidelijk, duidelijk!quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Eeeh ja, op het moment dat we die auto zien denken we toevallig even niet aan sex, ik denk dat je het meer zo moet zien. Wij denken primair aan sex en af en toe zijn we afgeleid (door bv een auto), door die 'ruis op de lijn' ontstaan onze momenten. Daarbij kunnen wij niet multitasken, vrouwen denken minder aan sex omdat hun momenten gruwelijk lang duren (en ze daarbij ondertussen andere dingen doen).
Dus zeg maar korte stroompjes vs. eeeh de sluimerstand.
Ik kennie painten.quote:
Sinds wanneer gaat het om jou en mij?quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We komen er wel uit zie ik, beetje onderhandelen.
quote:
Whehe.quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
Pfiew, ik schrok al een beetje. Je hebt iets van diepgang in de post, maar dat was dus een vergissing.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat de reden van die score van vandaag of had je vandaag iets anders boeiends?
Nou daar vraag ik me wel eens bij af, zijn er niet gewoon minder mooie mannen? Ik bedoel, strooi eens wat mooiere mannen op straat, ik denk dat het vinken dan sneller gaat hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef elcastel het volgende:
vrouwen denken minder aan sex omdat hun momenten gruwelijk lang duren (en ze daarbij ondertussen andere dingen doen).
Tombola kan alles zo beschrijven dat we na het lezen allemaal op +100 zittenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kennie painten.Maar misschien kan Tombola het voor je beschrijven.
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kennie painten.Maar misschien kan Tombola het voor je beschrijven.
![]()
Vanaf nu dan, als ik het moet beschrijvenquote:Sinds wanneer gaat het om jou en mij?
Ik ben getipt.quote:
Nou! En dan zelf meteen een stuk gladiator in haar doos douwen!quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat een bruut wief, die rooie uit Spartacus, met haar zwaard in doos bedreiging![]()
-1
quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had niks boeiends hoor... Maar ik denk echt wel vaker dan 30 keer per dag aan seks hoor!
ik ga me nu bijna raar voelen...
Jullie zijn gewoon niet snel tevreden!quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou daar vraag ik me wel eens bij af, zijn er niet gewoon minder mooie mannen? Ik bedoel, strooi eens wat mooiere mannen op straat, ik denk dat het vinken dan sneller gaat hoor.
En ja een vrouw, beetje make-up, goeie kleding en hoppaaaaaaaaaaaaaaaa (aldus de man).
En wij... tja...
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola kan alles zo beschrijven dat we na het lezen allemaal op +100 zitten
Wel met mijn JJHtje he!?quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu? Die scene andersom? Wil je bier? Of wijn?
![]()
[..]
Vanaf nu dan, als ik het moet beschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Door wie. Greys?quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben getipt.
Aan mijn haren hierheen getrokken ...
Jullie kunnen het overal op. True, true.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel met mijn JJHtje he!?consider it doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu? Die scene andersom? Wil je bier? Of wijn?
![]()
[..]
Vanaf nu dan, als ik het moet beschrijven
[..]
Wel met mijn JJHtje he!?Witbier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wel met mijn JJHtje he!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guinesssssssssss?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Conleche en ik hadden het over de stang van elcastel in zijn K&W topic.quote:
Z'n stang.quote:Op zondag 18 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche en ik hadden het over de stang van elcastel in zijn K&W topic.
Vandaar!
Jij hoeft het niet te drinken.quote:
We hebben het niet over een fantasiewereld, maar de harde feiten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Nou daar vraag ik me wel eens bij af, zijn er niet gewoon minder mooie mannen? Ik bedoel, strooi eens wat mooiere mannen op straat, ik denk dat het vinken dan sneller gaat hoor.
Kijk en dat '...tja...' is het hele verhaal, vrouwen zijn op zoek naar dingen die er niet zijn. Mannen denken meer van, 'zo is het en niet anders en nu wil ik sex'. En af en toe worden we afgeleid dus, dan verdwijnt de jager naar de achtergrond en komt de verzamelaar even om de hoek kijken.quote:En ja een vrouw, beetje make-up, goeie kleding en hoppaaaaaaaaaaaaaaaa (aldus de man).
En wij... tja...
Nee, da's hier veel beter op zijn plaats.quote:Op zondag 18 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaar!
Ja, maar dat is niet netjes om te zeggen. Ik hou het in het midden.quote:
quote:
Welnee, genoeg mannen die prima zijn hoorquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef elcastel het volgende:
vrouwen zijn op zoek naar dingen die er niet zijn.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Vandaar!
Ja, maar nu heb ik witbier....quote:
Euh, het was gewoon écht een stang. In de douche.quote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Z'n stang.
Subtle is youre middlename, isn't it?
Ik weet niet of ik nuquote:
Dan hadje alsnog je douchestang kunnen zeggen!quote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, het was gewoon écht een stang. In de douche.
Ik zou werkelijk niet weten hoe ik dat anders zou moeten noemen
Het ging over het denken aan sex doordat Co het had over die stang als rekstok gebruiken terwijl je dan de douchekop op jezelf richt. En dat bedoelde ze dan geheel normaal. Alleen sommigen *ik noem geen namen* konden daarbij niet anders dan aan sex denken. En dat leek me nou geheel in de lijn der gespreksonderwerpen van de laatste uren hier. Dusquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's hier veel beter op zijn plaats.
Nee nee, want een douchestang is wat andersquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hadje alsnog je douchestang kunnen zeggen!
Het was toch duidelijk een stabilisatorstang, maar de dames dachten dat het een stang was. Nou ja, dat moet je niet tegen een man zeggen (zeker niet in de lente). Vervolgens kwam er iemand, voor hetgemak [een vrouw] vertellen dat een verticale stang beter was dan een horizontale, maar haar voorkeur ging uit naar helemaal geen stang. En toen ben ik maar in mijn hangmat gaan liggen (heb je die link ook gelijk).quote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
Dan hadje alsnog je douchestang kunnen zeggen!
Ik snap het niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, want een douchestang is wat andersDat is waar je douche aan vast zit, die glijstang (
).
Maar dit was een dwarse stang. Dus gewoon een stang
quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me nog maar een glaasje cassis pakken.
Ja, doe eens wild!quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Wat verstandig!quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Dit verhaal kreeg ik min of meer in mijn PM box (maar ik zeg niet wat er werkelijk stond, want je mag niet quoten uit je Pmbox volgens ingewijden etc). Vervolgens moest ik tekenen en nu zit ik hier.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Het ging over het denken aan sex doordat Co het had over die stang als rekstok gebruiken terwijl je dan de douchekop op jezelf richt. En dat bedoelde ze dan geheel normaal. Alleen sommigen *ik noem geen namen* konden daarbij niet anders dan aan sex denken. En dat leek me nou geheel in de lijn der gespreksonderwerpen van de laatste uren hier. Dus
Neehee! Da's in het echt wel zo maar niet in de filllum.quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doe eens wild!![]()
Maar die troela kan toch gewoon liegen dat ze wild tekeer zijn gegaan, tegen die rode feeks?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging over het denken aan sex doordat Co het had over die stang als rekstok gebruiken terwijl je dan de douchekop op jezelf richt. En dat bedoelde ze dan geheel normaal. Alleen sommigen *ik noem geen namen* konden daarbij niet anders dan aan sex denken. En dat leek me nou geheel in de lijn der gespreksonderwerpen van de laatste uren hier. Dus
Doe je even rustig met me ?quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Nee nee, want een douchestang is wat andersDat is waar je douche aan vast zit, die glijstang (
).
Maar dit was een dwarse stang. Dus gewoon een stang
Damn! Wat een hard gelag.quote:Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit verhaal kreeg ik min of meer in mijn PM box (maar ik zeg niet wat er werkelijk stond, want je mag niet quoten uit je Pmbox volgens ingewijden etc). Vervolgens moest ik tekenen en nu zit ik hier.
En toch denk ik niet dat ie het doet. Iets met morele verplichtingen enzoquote:Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neehee! Da's in het echt wel zo maar niet in de filllum.![]()
Killing voor de verhaallijn jeweets.
Mag ik het ook lezen?quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
JJH, lees nou maar even vanaf hier:
[badkamer] Tegeltroubels ?
tot de volgende bladzijde. Dan snappie ut.
Die foto zei al genoeg. En die eerste post van elcastel ook daarna.quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
JJH, lees nou maar even vanaf hier:
[badkamer] Tegeltroubels ?
tot de volgende bladzijde. Dan snappie ut.
quote:
Neeheeeeee, je moet verder lezenquote:Op zondag 18 april 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die foto zei al genoeg. En die eerste post van elcastel ook daarna.
Jij snapte het al, gezien een van je eerste posts aan el hier over erupties en zonquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou als je het linkje hierboven even volgt... dan heb je inspiraaaaaaaasie voor je short story
Da's ook leuk voor El, als newbie hier!
Slaap lekker Piscie!quote:Op zondag 18 april 2010 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga het niet lezen, anders lig ik nooit voor 12 in bed
Ik lees morgen nog wel stukkies van hier bij
Trusten voor straks allemaal!![]()
TVPquote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Als El daarna een eigen short story wil lees ik het alsnog wel
Oh! El begon dus!quote:Op zondag 18 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou als je het linkje hierboven even volgt... dan heb je inspiraaaaaaaasie voor je short story
Da's ook leuk voor El, als newbie hier!
quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben al halverwege, ga nu niet meer veranderen....
Als El daarna een eigen short story wil lees ik het alsnog wel
Heuj, wie begon er met het posten van blote bipsen in dit topic?quote:
Alsof jullie daarvoor nog niet over tellen en 30 en 150 haddenquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, wie begon er met het posten van blote bipsen in dit topic?
SHALALIE!
Even het hele plaatje blijven zien hè, ik vertelde net onder welke voorwendselen ik hierheen werd gehaald. Dus ik kom hier met een bepaalde insteek (quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Oh! El begon dus!Heul niet jouw schuld Greys, jij borduurde voort op een gedachte. Samen met Conleche.
*giechel*quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jullie daarvoor nog niet over tellen en 30 en 150 hadden!
Zoals wij allen zijn hier.quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Even het hele plaatje blijven zien hè, ik vertelde net onder welke voorwendselen ik hierheen werd gehaald. Dus ik kom hier met een bepaalde insteek (.). Verder ben ik onschuldig.
Vandaar dus die stabilisatorstang. En zeg nou zelf, als jij tegen dat raam aanhangt wil je toch niet dat de boel instort ?quote:
Wat lullig voor dat vraagteken !!quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef elcastel het volgende:
Vandaar dus die stabilisatorstang. En zeg nou zelf, als jij tegen dat raam aanhangt wil je toch niet dat de boel instort ?
Nou!quote:
Ja, allemaal extra gaten erin. En nu lekt ze.quote:
Hairy.quote:
*wijst*quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vandaar dus die stabilisatorstang. En zeg nou zelf, als jij tegen dat raam aanhangt wil je toch niet dat de boel instort ?
Waar zijn de dagen van het Ateam?quote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die set-up dan hè?
Die tik op dat randje was gewoon vies...
Ja ik heb heel de dag met familie opgeschoten dus ik moet even mijn 150 nog halen voor 0.00.quote:
Ik zie ze nog wel eens voorbijkomen op 13th Street, zo'n Ziggo kanaalquote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar zijn de dagen van het Ateam?Lonkende Face, nooit bloed en altijd een happy end.
Kon je die bal een beetje naar die kegels krijgen?quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik heb heel de dag met familie opgeschoten dus ik moet even mijn 150 nog halen voor 0.00.
Net toch wel he?quote:
Kat5 haastte zich naar boven, en deed wat haar opgedragen was. Het was alweer een tijd geleden dat ze het bed had gedeeld met KKI, dus ze verlangde hevig naar hem. Ze wachtte ongeduldig tot ze de voordeur open en dicht hoorde gaan, en keek vol verlangen naar KKI toen die in de slaapkamerdeur verscheen. Hij was al bezig met het openknopen van zijn roze overhemd, en kwam langzaam naar het bed toe lopen waar Kat5 op lag. “Ik had ZO’N zin in je, ik kon niet langer wachten”. Kat5 zag dat KKI lichtelijk bloosde en voelde de vlinders in haar buik opfladderen. Ze ging rechtop zitten, hielp hem zijn kleren uittrekken, en zoende hem hartstochtelijk.quote:Ga naar boven, kleed je uit en ga op bed liggen. Ik ben er in 5 minuten. Kus
Dat is zeker waar, bij de sanitairwinkel vertelden ze me ook dat die stabilisator niet nodig was, tot ik uitlegde dat de douchewand muurduw-proof moet zijn, ze begrepen me direct.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel eens voorbijkomen op 13th Street, zo'n Ziggo kanaal
Tutudetuuuuuuuuuuuuu tututuuuuuuuuu.
Ik heb glorieus verloren.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je die bal een beetje naar die kegels krijgen?
Zelfs het roze overhemd mocht meedoen!quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Spin off
Twee keer het verhaal is wat veel voor tere zieltjes.![]()
Je kijkt naar Spartacus en precies op het moment van de sex scene moet je aan het werk?quote:
It's all about the detailsquote:
Zal ik dit even voor je kopiëren naar je K&W topic? Want je verhaal dat een stang van plafond tot wand niet stevig genoeg was 'voor de wand' kon je daar niet echt geloofwaardig overbrengen he?quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, bij de sanitairwinkel vertelden ze me ook dat die stabilisator niet nodig was, tot ik uitlegde dat de douchewand muurduw-proof moet zijn, ze begrepen me direct.
Vervolgens komen ze met een stangetje op de proppen van 70cm ... ik heb er nu eentje van een meter ! Dit gaat dus over de stabilisatorstang nogsteeds btw.
Schuldig dus, maar het was uitlokking.
Ja, al was het andersomquote:Op zondag 18 april 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kijkt naar Spartacus en precies op het moment van de sex scene moet je aan het werk?
Heeeyyy !!quote:Op zondag 18 april 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik dit even voor je kopiëren naar je K&W topic? Want je verhaal dat een stang van plafond tot wand niet stevig genoeg was 'voor de wand' kon je daar niet echt geloofwaardig overbrengen he?
Uiteraard.quote:
quote:
I'll take that as a yes.quote:
Nee joh! Sex is zijn werk.quote:Op zondag 18 april 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was aan het werk maar precies op het moment van de sex scene keek je naar spartacus?
Lucky bastard, daar kan je goud geld mee verdienenquote:
Gewoon dat roze ding aantrekken, niet piepenquote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
Ik ga dat ding dus de 15e niet aantrekken hè. Ik zoek wel wat anders uit, het is gelijk hét onderwerp van gesprek.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
Ik ga dat ding dus de 15e niet aantrekken hè. Ik zoek wel wat anders uit, het is gelijk hét onderwerp van gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gezellig dat je er bent Ing!quote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis toch erg; 3 minuten geleden stap ik luid gapend de voordeur binnen en zou de laptop uitzetten.
"nog even snel Fok! kijken" en dan val je binnen met een naakte vent met een harige bipsebaps en dan ook nog een BV-vervolg.
Geen vervolg he... Een spin offquote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis toch erg; 3 minuten geleden stap ik luid gapend de voordeur binnen en zou de laptop uitzetten.
"nog even snel Fok! kijken" en dan val je binnen met een naakte vent met een harige bipsebaps en dan ook nog een BV-vervolg.
WEL!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
quote:
Je hoeft het niet aan te trekken de 15e, alleen maar uit te trekkenquote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
Ach ja....je moet wel he?quote:Op zondag 18 april 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent Ing!![]()
Was het feestje leuk?
Trusten Dirk!quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Mensen, zie jullie morgen weer. Ga uitloggen.
Hahahahaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zondag 18 april 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lach nog steeds'
Ik zag ineens voor me hoe dat bij Greys zou gaan als ze zo'n sms kreeg.
Die zou heel verbaasd staan te kijken als er ineens een kerel binnen zou stappen die zich ging uitkleden, aangezien ze haar smsjes standaard pas 10 uur later leest![]()
Veeg me op![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Mensen, zie jullie morgen weer. Ga uitloggen.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lach nog steeds'
Die zou heel verbaasd staan te kijken als er ineens een kerel binnen zou stappen die zich ging uitkleden, aangezien ze haar smsjes standaard pas 10 uur later leest![]()
Veeg me op![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lach nog steeds'
Veeg me op![]()
Dat was het eerste waar ik aan dacht iddquote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaahahaha
Nou, hou op hoor, ik zit hier echt te gieren van het lachen
En ik zie het ook voor me
WOEOEOEOEOE!quote:Op zondag 18 april 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lach nog steeds'
Veeg me op![]()
Ja... uhm... nou... dan...quote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach ja....je moet wel he?
Maar het was best gezellig...op zich....soms dan
Nou gewoon. Ik sta positief in het leven, en kan dingen relatief makkelijk van me afzetten, ofzo, denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik me écht afvraag... hoe kan het dat jullie altijd zo opgewekt zijn
! Ik snap dat niet. Niet dat ik nu helemaal down ben hoor
, maar alleen moe
. Jullie lijken zo onvermoeibaar altijd goede zin te hebben
.
Om even voor mezelf te spreken, ik ben echt niet 24/7 heppiedepeppie hoorquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
, maar alleen moe
.
Cheater ! Out.quote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Om even voor mezelf te spreken, ik ben echt niet 24/7 heppiedepeppie hoor
Wel váák, maar echt niet altijd. En op de momenten dat ik me klote voel dan ga ik ook meestal gewoon niet FOK!en dus dan merk je er niets van
Nou dát! Als fok ik ook wel als ik me klote voel. Lekker hier klagen en heel veelquote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Om even voor mezelf te spreken, ik ben echt niet 24/7 heppiedepeppie hoor
Wel váák, maar echt niet altijd. En op de momenten dat ik me klote voel dan ga ik ook meestal gewoon niet FOK!en dus dan merk je er niets van
Trust!quote:
Wel nog ff douchen eerst he voordat je gaat slapen? *wink wink*quote:
Ben ik heus niet altijd hoorquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
, maar alleen moe
.
Maakt niet uit, we zijn nou eenmaal anders, anders werd het ook maar saaiquote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een te grote flapuit ben qua emotie. Zelfs met de backspaceknop binnen handbereik
.
Dat jaquote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zijn nou eenmaal anders, anders werd het ook maar saai
Maar ik vraag me wel af of het je helpt, of dat je jezelf dan niet nog meer naar beneden trekt als je er over post. En 'je' in het algemeen he. Ik ken mezelf en als ik helemaal los zou gaan hier op het moment dat ik me klote voel, dan zwelg ik er alleen maar méér in, snap je wat ik bedoel? Maar da's voor iedereen weer anders!
Dat heb ik ook, daarom kwam ik tijdens de Baloe-periode ook amper.quote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik vraag me wel af of het je helpt, of dat je jezelf dan niet nog meer naar beneden trekt als je er over post. En 'je' in het algemeen he. Ik ken mezelf en als ik helemaal los zou gaan hier op het moment dat ik me klote voel, dan zwelg ik er alleen maar méér in, snap je wat ik bedoel? Maar da's voor iedereen weer anders!
Je moet het idd ook weer los kunnen laten. Als ik mopper over iets dan is dat vooral á la minute ventileren. En daarna gaat het gesprek over iets anders, ben ik mijn frustratie (even) kwijt en dus weer lucht om gezellig mee te babbelen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet precies. Ik denk dat het inderdaad wel klopt dat als ik eenmaal alle remmen los gooi dat ik dan bergafwaarts ga, maar aan de andere kant raak ik het daardoor ook wel weer een beetje kwijt. Dan is het er maar uit zeg maar. Als ik goed weer blijf spelen dan suddert het in mijn achterhoofd veel langer door dan dat ik er even gewoon stoom van laat afblazenquote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker, vlak voor het uitloggen zie ik dit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een te grote flapuit ben qua emotie. Zelfs met de backspaceknop binnen handbereik
.
Ik vind dat je het heel netjes gedaan hebtquote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Dirkh het volgende:
En ik heb serieus 15 minuten zitten afwegen hoe ik dat nou ging posten.
Prima post toch?quote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Dirkh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
whahahahahahahahaahahahahahahahahaha, dat is ook waar, je jubelt ook wel vaak ja...quote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Erik, ik vind dat je ook prima kunt jubelen af en toe! Om blote mannenkonten () en vooral ook over ESF inzendingen die je tof vindt enzo
En ik snap het wel ook wat je zegt, dat je het dan ff lekker kwijt bent als je er hier over praat. Maar heb je dan zelf het idee dat het opbeurt, als we er iets liefs over zeggen? Mij helpt het vaak niet echt namelijk, het is toch vaak iets waar je zélf mee moet dealen
![]()
Maar het is wel tof dat hier eigenlijk alles kan en besproken kan worden en dat er altijd wel een luisterend oor is bij gekkigheid, gheyligheid () en ook bij de iets minder leuke dingen
quote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt
Ik hoor altijd van iedereen dat je zo'n hork bent was maar dat valt heel erg mee
quote:Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima post toch?
En dat voor DFKAB!*Dat dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahaha DFKAB
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Prima verwoord hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Dirkh het volgende:
Dat vind ik sowieso hier, maar ook in de F&F SC. Nooit is er iets teveel, als iemand ergens mee zit dan word dat opgevangen of er word voor een oplossing gezorgd.quote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Erik, ik vind dat je ook prima kunt jubelen af en toe! Om blote mannenkonten () en vooral ook over ESF inzendingen die je tof vindt enzo
En ik snap het wel ook wat je zegt, dat je het dan ff lekker kwijt bent als je er hier over praat. Maar heb je dan zelf het idee dat het opbeurt, als we er iets liefs over zeggen? Mij helpt het vaak niet echt namelijk, het is toch vaak iets waar je zélf mee moet dealen
![]()
Maar het is wel tof dat hier eigenlijk alles kan en besproken kan worden en dat er altijd wel een luisterend oor is bij gekkigheid, gheyligheid () en ook bij de iets minder leuke dingen
Mmmmmmm, dat is wel een leuke voor in de volgende TTquote:
Ga ik zo doen... Als ik het nieuwe topic geopend hebquote:Op maandag 19 april 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
En d'r kijkt geen ene hond meer naar de videoclip van de Deense ESF inzending nu zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |