Schat ben jequote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]...
Trusten, Ml-etje! Slaap lekker.
* Tha_Erik mooie dromen de lucht in blaast!
Wat komt daar links de foto inrennen en waarom zie ik daar de rest niet van?quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]...
Trusten, Ml-etje! Slaap lekker.
* Tha_Erik mooie dromen de lucht in blaast!
quote:
Nu slaap je vast niet meer.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat komt daar links de foto inrennen en waarom zie ik daar de rest niet van?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Second thatquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is zij het wel.
Sekseh!quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is zij het wel.
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagdquote:
Dank je wel Erik!quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagd.
Oh jawel hoorquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik ben terug! (zometeen update in D&N topic)
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar een bedankje voor de moeite dat ik jou ook ga zitten plezieren met een of ander wijf is zeker teveel gevraagd.
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik voel me nu net zo'n kind dat bij de slager een plakje worst krijgt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.
Whihihihihihihihihiquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een slager was, dan verkocht ik mijn worst niet in plakjes.
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh oeh, Spartacus begint bijna!![]()
Even aan mijn statistieken werken
Wie zit er al aan de dertig (dames) en aan de honderdvijftig (heren)?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Heb wel gekkere dingen gezien
Huh?quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh oeh, Spartacus begint bijna!![]()
Even aan mijn statistieken werken
Wie zit er al aan de dertig (dames) en aan de honderdvijftig (heren)?
Je hebt gister en vandaag duidelijk niet opgeletquote:
Er is niet veel anders op, dus ik zal maar meekijken.quote:
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gister en vandaag duidelijk niet opgelet
Maar goed, je was aan het werk
Bij Ik Hou Van Holland gisteravond zeiden ze dat mannen gemiddeld per dag 150 keer aan sex denken en vrouwen 30 keer. En nu zijn we aan het turven of dat klopt.
Dan dat dus.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150
Na twee minuten van een dag of na twee minuten van deze aflevering van Spartacus?quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar na twee minuten zit ik al over de 150
Dat was toevallig nr 151, oh gij orakel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezen
Maar de vraag is kort en krachtig: klopt het dat mannen 150 keer per dag aan sex denken, denk je?
Ssst! Straks jaag je hem weg!quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar moet je meerdere topics voor teruglezen
Maar de vraag is kort en krachtig: klopt het dat mannen 150 keer per dag aan sex denken, denk je?
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook maar eens spartacus kijken...
Je onthoudertje is kapot.quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee minuten van een dag of na twee minuten van deze aflevering van Spartacus?
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat was toevallig nr 151, oh gij orakel.
Maar nee, da's per minuut.
Al die verhalen van jullie...quote:
Wijf wel. Auto niet.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?
Niet alleen compleet uitgewerkte stomende Bouquetreeks verhalen?
Maar ook de gedachten als 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'. Ja toch?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
dat spartacus is best oke om te kijken zonder het echt te volgen
Er is werkelijk niemand die het verhaal volgt volgens mij.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laffe sex is ook sex, dus die momenten tellen mee idd. En bouqeutreeksen, tja, die momenten zijn te lang, gaandeweg het verhaal heb je al gauw 150 momenten en de verhalen duren over het algemeen een minuut bij een man.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
En dan vroegen we ons gisteravond nog af... dan telt wel elk vaag flardje van een gedachte mee toch?
Niet alleen compleet uitgewerkte stomende Bouquetreeks verhalen?
Maar ook de gedachten als 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'. Ja toch?
Ik ook!quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dat wil ik ook. Leave en zorg voor een biertje, pats!
Ja, het is wel een interessant gesprek tijdens de sex. Met een ander ook nogquote:
Er worden weer vele mannen verziekt door deze scenequote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dat wil ik ook. Leave en zorg voor een biertje, pats!
Wat Dirk zegt. Volgens mij kijkt niemand echt om Het Verhaalquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:quote:Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Laffe sex is ook sex, dus die momenten tellen mee idd. En bouqeutreeksen, tja, die momenten zijn te lang, gaandeweg het verhaal heb je al gauw 150 momenten en de verhalen duren over het algemeen een minuut bij een man.
En 'oh, toffe auto' valt bij mij niet in de categorie denken aan sex. Al kun je je bij het zien van een uitlaat weer afvragen waarom je er toch weer wél aan denkt. Of bv. Paradise by the Dashboard Lights, maar ik word niet opgewonden van een voorruit, al denk ik bij een motorkap weer wel een scene uit Natural Born Killers. Nou ja, wij mannen kunnen ook best complex zijn. Zoiets.
-edit- en pallets !
Ja Dirk, dan moet je effe de man en de vrouw omdraaien. Zie! Het werkt!quote:
Jij brengt me wel een biertje he?quote:
Wat steroetypeer je de man toch weer lekker. Alsof we nergens langer dan 2 seconden aan kunnen denken.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:
Als een man 2 seconden aan sex denkt terwijl hij een lekker wijf ziet, waarna zijn blik afdwaalt naar een mooie auto die langsrijdt en daar dan aan denkt, dan tellen die 2 seconden daarvoor (die met het lekkere wijf, al was het alleen maar kijken) toch ook mee bij die 150 keer aan sex denken?
Met je pallet fetish
quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mannen, volgens mij bedoelt Greys met 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!' dat als je begint met denken aan seks met dat lekkere wijf en dan afgeleid wordt door die auto dat geldt als seksgedachte
niet of die toffe auto ook onder seksgedachten valt
quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!'.
Maar dan andersom, hoop ik?quote:
Of billen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij een motorkap stop ik gewoon met denken, daar moeten handen op. Punt.
Nee, er wordt geen rollenspel gedaan. Man is man en vrouw is vrouw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Dirk, dan moet je effe de man en de vrouw omdraaien. Zie! Het werkt!
Ja. Jij snapt me tenminste.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Lieve mannen, volgens mij bedoelt Greys met 'He, wat een lekker wijf, hoe zou zij .... oh, toffe auto!' dat als je begint met denken aan seks met dat lekkere wijf en dan afgeleid wordt door die auto dat geldt als seksgedachte
niet of die toffe auto ook onder seksgedachten valt
Hey Piscesquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tombo mag ik nog vragen hoe je vrijgezellendingetje gister was, of moet ik dan teruglezen?Was het nog leuk?
Hihihiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moehahaha, die toffe auto![]()
![]()
En hij klopt vooral ook zo ontzettend
![]()
Het was leuk hoor, maar eh... ik was de enige die niet getrouwd/zwanger/moeder/verloofd-om-dit-jaar-te-gaan-trouwen was, dus ik werd aan ongeveer elke man gekoppeld die in de buurt kwamquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Tombo mag ik nog vragen hoe je vrijgezellendingetje gister was, of moet ik dan teruglezen?Was het nog leuk?
Mannen he...quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Jij snapt me tenminste.
Ik voelde me al onbegrepen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, er wordt geen rollenspel gedaan. Man is man en vrouw is vrouw.
Heeft Spartacus die naakte nou gewoon afgewezen?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was leuk hoor, maar eh... ik was de enige die niet getrouwd/zwanger/moeder/verloofd-om-dit-jaar-te-gaan-trouwen was, dus ik werd aan ongeveer elke man gekoppeld die in de buurt kwam
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet kende?quote:
Kan ik hier een paint bij krijgen?quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En de rollen blijven hetzelfde. Maar om praktische pats redenen moet de positionering even omgedraaid worden.
Eeeh ja, op het moment dat we die auto zien denken we toevallig even niet aan sex, ik denk dat je het meer zo moet zien. Wij denken primair aan sex en af en toe zijn we afgeleid (door bv een auto), door die 'ruis op de lijn' ontstaan onze momenten. Daarbij kunnen wij niet multitasken, vrouwen denken minder aan sex omdat hun momenten gruwelijk lang duren (en ze daarbij ondertussen andere dingen doen).quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Ja neeeeeeee... ik bedoelde het zo:
Als een man 2 seconden aan sex denkt terwijl hij een lekker wijf ziet, waarna zijn blik afdwaalt naar een mooie auto die langsrijdt en daar dan aan denkt, dan tellen die 2 seconden daarvoor (die met het lekkere wijf, al was het alleen maar kijken) toch ook mee bij die 150 keer aan sex denken?
Met je pallet fetish
Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Spartacus die naakte nou gewoon afgewezen?
Ik heb weer wat gemist geloof ik
We komen er wel uit zie ik, beetje onderhandelen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En de rollen blijven hetzelfde. Maar om praktische pats redenen moet de positionering even omgedraaid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |