quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
gasten rot op met die meeting slowchat. praat hier alleen over koos enshit
N00bquote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
gasten rot op met die meeting slowchat. praat hier alleen over koos enshit
Dan is het voor jou een kwartiertje fietsen naar mijquote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Riouwlaan is 5 minuten lopen vanaf mijn huis![]()
Wie van de 3 toppers moeten komen, Peter, Alberto of Koos?
Het is 3 kwartier naar mijn huis, heb je dat meegerekend?quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet 89 minuten reizen en dan ben ik er
Het is mij te langdradig allemaal, dat vooral. Het kan veel korter. Maar ja, het is SBS he? Het moet vooral heel erg uitgebreid allemaal.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Het is verstrekt normaal inderdaad deze crimineel-rechter relatie![]()
Of heb je sympathie voor arme koosje
Nee maar je komt zo anti-peter over. Ik vind het goed dat hij dit soort onderwerpen aan de kaak steltquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is het voor jou een kwartiertje fietsen naar mij
Alberto natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Riouwlaan is 5 minuten lopen vanaf mijn huis![]()
Wie van de 3 toppers moeten komen, Peter, Alberto of Koos?
Jawel hoor, maar ik had het even over dat ik vaak sta te wachten op R'dam Centraal omdat ik de trein naar HvH op één minuut misquote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan jij niet met een of andere bus naar Schiedam dan?
Vanaf mijn huis?quote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is 3 kwartier naar mijn huis, heb je dat meegerekend?
Claudius Civilislaanquote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is het voor jou een kwartiertje fietsen naar mij
Uhm nja vanuit Alphen aan den Rijn naar mijn huisquote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanaf mijn huis?
En die tijd was de OV-tijd
Die van mij doet het perfectquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
En dan houden jullie er geen eens rekening mee dat je nog een chipkaart moet hebben voor het stukje met de bus!! Kunnen jullie bij mij thuis eerst meteen allemaal een topic openen over dat onding
Gelukkig heb ik er een. Onding, mja hij werkt welquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
En dan houden jullie er geen eens rekening mee dat je nog een chipkaart moet hebben voor het stukje met de bus!! Kunnen jullie bij mij thuis eerst meteen allemaal een topic openen over dat onding
Ik heb vooral het gevoel dat hij het niet doet om het "aan de kaak stellen" maar meer ter eigen glorie, dat stoort me.quote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Nee maar je komt zo anti-peter over. Ik vind het goed dat hij dit soort onderwerpen aan de kaak steltWalgelijk als je bekijkt wat er allemaal gebeurt.
En wat ook stom is dat die koos zoveel rechten heeft maar met wegmisbruikers ofzo wordt je wel met in beeld gebracht met geluid, voor iets onschuldigs relatief. Ja je kan wel je kop laten wegshoppen maar thats it.
Hier werkt de helft van de tijd de lezer in de bus nietquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een. Onding, mja hij werkt wel
Ik heb een studentenkaartquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Je moet de ovchipkaart er gewoon voor houden tottie piept hequote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hier werkt de helft van de tijd de lezer in de bus niet
Tram moet je niet doen, dat is nog heel ver lopen en het duurt lang.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik had het even over dat ik vaak sta te wachten op R'dam Centraal omdat ik de trein naar HvH op één minuut mis
Ik moet twee bussen nemen om in Schiedam te komen en van daaruit met de tram verder.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Vind je het gek dat die beelden niet uitgezonden moesten worden!
Ja, maar die is niet geldig in het weekend. Neem aan dat het op een zondag is?quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een studentenkaart
Klopt, daar gaat het ook allemaal om, dat die rechter niet in kwaad daglicht mocht komen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Vind je het gek dat die beelden niet uitgezonden moesten worden!
quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef teamlead het volgende:beter nog.. je LATEN pijpen en dan overal mee wegkomen.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lekker toch
Oh rechter, geef me straf
Dat ís toch een ovchipkaart?quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een studentenkaart
[..]
Lekker toch
[..]
Lekker toch
Wat dan? Vanaf Schiedam.quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tram moet je niet doen, dat is nog heel ver lopen en het duurt lang.
Puntje.. maar het bier is gratisquote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet geldig in het weekend. Neem aan dat het op een zondag is?
Een studentenkaart is een ov-chipkaart, maar een ov-chipkaart is niet per se een studentenkaart.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Maraca het volgende:
Niemand wil zeker naar Twente komen voor een meet huh?
Ikkuhquote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Maraca het volgende:
Paradox!quote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een studentenkaart is een ov-chipkaart, maar een ov-chipkaart is niet per se een studentenkaart.
Anders had hij zich nou wel doodgeschaamdquote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Knallert het volgende:
[..]
Nee, de rechter is in 2002 overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaal? Schaal?quote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen als de schaal naar Amsterdam gaat
Dat was geweldigquote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef WcPot het volgende:
Doet mij denken aan het foute programma van een aantal jaren geleden op RTL 5 Sex court![]()
ah, nou dat is maar beter voor hem dan.quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Knallert het volgende:
[..]
Nee, de rechter is in 2002 overleden.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom moet ik denken aan onze koos die dat doet
Dat was briljantquote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef WcPot het volgende:
Doet mij denken aan het foute programma van een aantal jaren geleden op RTL 5 Sex court![]()
Kom je ook dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Maraca het volgende:
maarquote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die SC mag wel stoppen trouwens over die meet.
Ik kom dagelijks in Twentequote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Maraca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |