Klopt, is een KLM kist (PH-CKB) die trouwens vliegt met een Martinair callsign (MPH97).quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien 1 van de KLM vrachtvliegtuigjes.
Idd. Probleem is natuurlijk dat het verschillende voorspellingen op basis van andere vooronderstellingen zijn...quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Light het volgende:
[..]
Daar zou UK Meteo ook nog wel een wat naast kunnen zitten.
[ afbeelding ]
Lijkt me geen 3-4 dagen meer duren.
Niet dat die voorspellingen 100% betrouwbaar zijn, maar 't is een indicatie.
Yep de KLM877 naar China.quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tweede vrachtvliegtuig staat klaar voor vertrek.
Gardermoen is bij Oslo. Trondheim heeft een eigen vliegveld, dichterbij de stad.quote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef menesis het volgende:
Ik hoorde dat er vanaf Gardermoen (bij trondheim) in Noorwegen vandaag weer vluchten werden gemaakt.
Ik zou daar vrijdag eigenlijk heen vliegen :S
Bij daglicht morgenvroegquote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Martijn_77 het volgende:
En wanneer gaat het eerste passagierstoestel de lucht in?
Dit is compleet onzin. Vliegtuigen kunnen prima remmen op alleen gewone remmen, 's nachts doen ze dit op veel vliegvelden ook ivm geluidsbelasting. Wat jij hebt gezien op air crash investigation met harde landingen, klap banden etc, ontstaat doordat de hydraulische druk weg is en flaps niet kunnen worden bediend, waardoor er op hogere snelheid geland kan worden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Omdat er dmv de motoren geremd wordt. Na de landing kun je een vliegtuig niet op alleen de remmen tot stilstand brengen. Ten eerste is de baan daarvoor te kort, en ten tweede verbrand je al je remmen en klappen je banden.
En dan gewoon BA6434 vliegen dinsdag 7:20quote:
Ja, en er zijn op het moment 5 Icelandair vliegtuigen onderweg naar TRD.quote:Op zondag 18 april 2010 20:04 schreef Light het volgende:
[..]
Gardermoen is bij Oslo. Trondheim heeft een eigen vliegveld, dichterbij de stad.
Tja, ik wilde er al nieteens meer op reageren....quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Schuifpui het volgende:
Reactie op post uit vorige topic:
[..]
Dit is compleet onzin. Vliegtuigen kunnen prima remmen op alleen gewone remmen, 's nachts doen ze dit op veel vliegvelden ook ivm geluidsbelasting. Wat jij hebt gezien op air crash investigation met harde landingen, klap banden etc, ontstaat doordat de hydraulische druk weg is en flaps niet kunnen worden bediend, waardoor er op hogere snelheid geland kan worden.
Ik zit in Trondheim en moet woensdag naar amsterdam…. Ze vliegen vanaf hier trouwens wel naar het noorden...quote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef menesis het volgende:
Ik hoorde dat er vanaf Gardermoen (bij trondheim) in Noorwegen vandaag weer vluchten werden gemaakt.
Ik zou daar vrijdag eigenlijk heen vliegen :S
quote:Op zondag 18 april 2010 20:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Hier komt een MAES ballon langs met mogelijk de eerste Belgen die met alternatief vervoer richting Duitsland gaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |