Nope.quote:
1. FC Twente 33 26 5 2 83 61-23quote:
Ja, maar ze kunnen niet meer worden ingehaaldquote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Oh jawel. Ze staan 9de. Laatste plek voor playoffs.
Jawel. Roda staat op twee punten.quote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen niet meer worden ingehaald
Nadat hij eerst 3 doelpuntjes gemaakt heeft om de laatste hoop van Ajax weg te zien varen.quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop wel dat Theo Jansen Hadouir een doodschop verkoopt, wat een nare voetballer
Liever dat dan een club die geen strijd levert.quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Het feit dat NAC nog ergens om te spelen heeft lijkt me juist in het voordeel van Twente. NAC zal gaten laten en Twente zal meer kansen krijgen!
Hadouir is van Roda?quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop wel dat Theo Jansen Hadouir een doodschop verkoopt, wat een nare voetballer
Heracles idd.quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Liever dat dan een club die geen strijd levert.
Ohja, doe dan maar Lurling neerschoffelenquote:
Zegt veel over het niveau van onze competitie,heeft een andere competitie in Europa een koploper met zoveel punten eigenlijk?quote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, maar ik vind dat beide clubs het uitstekend hebben gedaan dit seizoen. 83 punten en nog geen beslissing tot op de laatste speeldag, da's toch knap.
PSV 3e met misschien wel 80 punten, daar hadden ze ook kampioen mee kunnen worden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, maar ik vind dat beide clubs het uitstekend hebben gedaan dit seizoen. 83 punten en nog geen beslissing tot op de laatste speeldag, da's toch knap.
Spanje.quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zegt veel over het niveau van onze competitie,heeft een andere competitie in Europa een koploper met zoveel punten eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |