quote:Op zondag 18 april 2010 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou het helpen?
Ik denk dat ik gewoon mee zou doen.
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !quote:
Hey Tombo, die Dirk, die zou écht iets voor jou zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greys was iets met een stang aan het doen. Geen idee wat ze bedoelde.quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !
Ik wel, ... ik wel.quote:Op zondag 18 april 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
Greys was iets met een stang aan het doen. Geen idee wat ze bedoelde.
Nou, vertel!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey Tombo, die Dirk, die zou écht iets voor jou zijn!Die is bezehet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We hadden het over mijn rekstok en erupties.quote:
Tombo denkt in hokjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah, helder.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
We hadden het over mijn rekstok en erupties.
Dat is de samenvatting.
Greys aan de sushi begonnen ?
Wel ?quote:
Sushi terwijl je aan de rekstok hangt, jouw erupties aanschouwend met een douchekop al pulserend op je gericht... dat is niet praktisch.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
Die zal nog wel in deel 159 zittenquote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
Niet?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo denkt in hokjes.
Jack in the boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar vraag je wat.quote:
Je vergeet de UV-straling en de stabiliserende factoren !quote:Op zondag 18 april 2010 16:02 schreef Dirkh het volgende:
Sushi terwijl je aan de rekstok hangt, jouw erupties aanschouwend met een douchekop al pulserend op je gericht... dat is niet praktisch.
Maar het kan, het kan.
De stabiliserende factor, dat is dom te vergeten idd. Wankelteefjequote:Op zondag 18 april 2010 16:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je vergeet de UV-straling en de stabiliserende factoren !
quote:
Ik ben er nog!quote:
Zonnetje is anders nog lekker aanwezig hier. Windje komt ook een beetje op, prima te doenquote:Op zondag 18 april 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!Maar neem mezelf wel mee naar binnen. Nu de zon wegschuift wordt het toch wat fripsjes.
Ik miste jequote:
andere dingen delenquote:
quote:
Ik heb heul geen foesquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga me bezig houden met de tagliatelle carbonara, dus ben er wel ff zoet mee.
Later
quote:
Ja, vlotje, je was te laat.quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !
Eigenlijk klinkt het best kinda dirrrrrteh.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef Dirkh het volgende:
Speltip in, stop nooit zomaar een stuk pecorino extra pittig in je mond
*jaloers*quote:Op zondag 18 april 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het best kinda dirrrrrteh.
En het is allemaal Co d'r schuld, little miss innocent
En ja.![]()
Mijn ogen waren weer eens groter dan mijn maag, want ik heb nog niet eens de helft op en ik heb alweer genoeg
Awwwquote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*jaloers*
Ik heb opwarmprakkie van gisteren.
Verwend kreng dat hij is!quote:Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Best raar of niet, als je kat geen tonijnsashimi lust?
quote:Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Best raar of niet, als je kat geen tonijnsashimi lust?
Nou nee juist niet denk ik!quote:
Lekker, een gegrild knapperig kippetje.quote:Op zondag 18 april 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mn ouders eten... "iets met kip"
Boor!quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee juist niet denk ik!
Want hij slobbert een bakje Gourmet zo naar binnen, maar een stukje kip ofzo of rauwe vis, dat vindt ie maar eng en raar. Dan blijft ie daarna met zijn mond open zitten, met grote schrikogen, van 'gatver, er zit iets in mijn mond, ik durf niet te kauwen, haal het er uit!!!'
Dat had ie zelfs met biefstuk in het begin. En nu heeft ie door dat het lekker is, het vlotje
Alleen met tonijn en vis enzo... dat moet ie nog leren. Bengaal half roofdier mijn kont, hij snapt er de ballen van. De meeste Bengalen eten hele kuikens en halve hazen enzo, nou... deze zou er gillend voor wegrennen denk ik
quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee juist niet denk ik!
Want hij slobbert een bakje Gourmet zo naar binnen, maar een stukje kip ofzo of rauwe vis, dat vindt ie maar eng en raar. Dan blijft ie daarna met zijn mond open zitten, met grote schrikogen, van 'gatver, er zit iets in mijn mond, ik durf niet te kauwen, haal het er uit!!!'
Dat had ie zelfs met biefstuk in het begin. En nu heeft ie door dat het lekker is, het vlotje
Alleen met tonijn en vis enzo... dat moet ie nog leren. Bengaal half roofdier mijn kont, hij snapt er de ballen van. De meeste Bengalen eten hele kuikens en halve hazen enzo, nou... deze zou er gillend voor wegrennen denk ik
En, nog een plens kerosine in je achtertuin gekregen?quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker, een gegrild knapperig kippetje.
Blond ende Huppelig!quote:
Ze zijn al weer volop aanwezig op mijn neus en wangenquote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Blond ende Huppelig!![]()
![]()
Nog sproeten gekweekt vandaag? Ik heb er een aantal bij zag ik
We hoefden niet zo ver, maar we hebben een omweg gemaakt om even ergens te lunchenquote:Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Bootje verplaatsen met dit weer!Moest je ver?
En Cat, die jankende wichten bij Paris
Ik zou eerder janken als ik haar vriendin moest zijn denk ik.
Oh lekker lui!quote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hoefden niet zo ver, maar we hebben een omweg gemaakt om even ergens te lunchen![]()
Uiteindelijk een uur of 3 op het water geweest. We moesten eigenlijk teruglopen omdat de auto dus nog bij de oude ligplek stond, maar gelukkig haalde een vriend van Mr Gb ons even op![]()
Met dit weer wil ik ook een boot.quote:Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Bootje verplaatsen met dit weer!Moest je ver?
Erg he?quote:En Cat, die jankende wichten bij Paris
Ik zou eerder janken als ik haar vriendin moest zijn denk ik.
Ja maar ik heb het allemaal al eens gezien, dit is echt al 214 keer uitgezonden volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik ook een boot.![]()
[..]
Erg he?Kijk je nog? Want nu komt de Zinderende Finale!
Sowieso is een boot hebben fijn, in de winter hoef je er toch niks meequote:Op zondag 18 april 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik ook een boot.![]()
[..]
Erg he?Kijk je nog? Want nu komt de Zinderende Finale!
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 april 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het allemaal al eens gezien, dit is echt al 214 keer uitgezonden volgens mij
Maar moet je hem dan niet onderhouden? Schuren en verven en zo?quote:Op zondag 18 april 2010 17:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso is een boot hebben fijn, in de winter hoef je er toch niks mee
Ja he...quote:Op zondag 18 april 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
'Iets met kip'. Daar kan je echt alle kanten mee op!
Laat je verrassen, Tombolalala!![]()
Nou, die 30 klopt niet vandaag bij mij hoorquote:Zeg, we hadden eigenlijk vandaag moeten turven. Om te checken of dat onderzoek een beetje klopt van die 30 en 150 keer! Wat een gemiste kans!
Eh nee, het is een sloepje. Niet van hout, maar van ander materiaal (wat precies weet ik nietquote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien.![]()
Wie is hier nu het provinciaaltje?![]()
[..]
Maar moet je hem dan niet onderhouden? Schuren en verven en zo?Ik wil een boot zonder gedoe.
Verdomme, ik moet nog 143 keer aan sex denken, anders haal ik het gemiddelde naar beneden.quote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
Nou, die 30 klopt niet vandaag bij mij hoor
Klinkt verleidelijk... maar laat ik eerst maar wat passagier ervaring opdoen voor ik aan een boot begin.quote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh nee, het is een sloepje. Niet van hout, maar van ander materiaal (wat precies weet ik niet)
De motor moet een beurtje maar dat wordt gedaan. Alleen schoonmaken dus af en toe, maar dat valt best mee qua werk
Koop een plastic exemplaar! Zo'n opblaasding!quote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Maar moet je hem dan niet onderhouden? Schuren en verven en zo?Ik wil een boot zonder gedoe.
Ja shit, we hadden écht moeten turvenquote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he...Ik gok dat ze denkt dat ik het niet lust, en dat ze gewoon niet durft te zeggen wat het is...
Maar ik eet alles (bijna)
![]()
[..]
Nou, die 30 klopt niet vandaag bij mij hoor
quote:Op zondag 18 april 2010 17:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, ik moet nog 143 keer aan sex denken, anders haal ik het gemiddelde naar beneden.
Of een living dollquote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Koop een plastic exemplaar! Zo'n opblaasding!
Beetje raar om dat zo eenzijdig te beslissen. Daar zijn de autoriteiten toch voor?quote:Op zondag 18 april 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
@SkyNewsBreak
Ryanair cancels all scheduled flights to and from the UK until 1pm on Wednesday.
Misschien moet je nog ff lezen in el zijn badkamertopic.quote:Op zondag 18 april 2010 17:40 schreef Dirkh het volgende:
Of ging het daar niet over.
Nog 142 keer te gaan.
Ik durf dat best wel te zeggen hoor!quote:Op zondag 18 april 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja shit, we hadden écht moeten turven
Al had vast niemand eerlijk het aantal durven zeggen aan het einde van de dag
Ik denk hetquote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje raar om dat zo eenzijdig te beslissen. Daar zijn de autoriteiten toch voor?
Als die melden dat er bijvoorbeeld vanaf morgen weer gevlogen kan worden, dan zou Ryanair aan de grond blijven?
Daarom had ik er nog 143 te gaan en geen 150quote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je nog ff lezen in el zijn badkamertopic.
PingPingPing!
Volgens mij is het niet te turven, want dan beďnvloed je het juist elke keer als je het briefje ziet, of niet?quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf dat best wel te zeggen hoor!
Ik wil best morgen gaan turven hoor, als jullie mee doen
Zit Tietjana weer te zaniken ja?quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gut zeg, de Oostblokhoer is ook weer bij Carlo en Irene aan tafel om wéér haar Sienekebash te houden
Oh ja, daar zit wel iets inquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet te turven, want dan beďnvloedt je het juist elke keer als je het briefje ziet, of niet?
Daarom vraag ik me ook af hoe men aan die aantallen komt, volgens mij wordt dat zo uit de duim gezogen. Whehehe, ik zei duim
Maar dan moet je weer blaaaazen.quote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Koop een plastic exemplaar! Zo'n opblaasding!
HA! te laat!quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet te turven, want dan beďnvloed je het juist elke keer als je het briefje ziet, of niet?
Daarom vraag ik me ook af hoe men aan die aantallen komt, volgens mij wordt dat zo uit de duim gezogen. Whehehe, ik zei duim
EDIT: ieks! Beďnvloed je met dt
quote:
quote:
whehehe ze zei gezogenquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet te turven, want dan beďnvloed je het juist elke keer als je het briefje ziet, of niet?
Vooral gekeken en gekwijld plus bedacht dat we de loterij moeten winnenquote:
Hoii Cat!quote:
Volgens mij komt Jeroen van Koningsbruggen ook, want die zit over Tatjana te twitterenquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JepEn "ja maar verder bedoel ik er niks mee hoor, want bladiebladiebla, ik had de radio in de auto net aan en ik hou van die muziek hoor, maar bladiebladieblad voor het ESF zeg ik blablabla".
Ja we sturen een groepje waar meer dan de helft niet Nederlands is, met een pipodeclown-kleur staat te dansen en ook nog met El Maroc riedeltjes in het nummer, natuurlijk![]()
Heeft ze weer iets te promoten?
Kwalbert had zeker geen tijd vandaag
quote:Op zondag 18 april 2010 17:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij komt Jeroen van Koningsbruggen ook, want die zit over Tatjana te twitteren
Aannames, aannames.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe ze zei gezogen
Maar ik geloof best dat ze dat kunnen meten. Elektro.
Maar ja, dat zal je vast net zo opvatten als het dumpen van kerosine.
That's me!quote:
Nou!quote:
En die andere vind ik een beetje dommig.quote:
Succes met de 'iets met kip'!quote:Op zondag 18 april 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten!![]()
En daarna naar Draakje en Nelis!
Tot later!
quote:Op zondag 18 april 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten!![]()
Tot later!
Veel plezier en eetse!quote:Op zondag 18 april 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten!![]()
Tot later!
Die hele competitie is inderdaad al onzin. En Paris lurrrved iedereen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En die andere vind ik een beetje dommig.
Sowieso, wie wil er nou een wedstrijd houden met anderen om iemands vriendin te 'mogen' zijn?
Graag of niet, toch?
Smakelijk eten en veel plezier bij je bijijijijijijna beessies!quote:Op zondag 18 april 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten!![]()
Tot later!
Griesmeelpap.quote:Op zondag 18 april 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
Zo gegetennu nog een griesmeel met bessensaus erbij
Cat en ik keken Paris Hilton en haar BFF gebeuren op MTVquote:
Ik heb nog een restje Monk meegepikt.quote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat en ik keken Paris Hilton en haar BFF gebeuren op MTV
Nu kijk ik niets meer
Had ik maandag al gezien.quote:Op zondag 18 april 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ah hihi volgde het echt ff niet.
Zat Am topmodel te kijken.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Pisces, om 18.45 gaat ie spelen. Jeroen bedoel ik he, Jeroen.
quote:
Op 4, waar jij naar keekquote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar?![]()
[..]
Ik sla het topic over, bah
quote:
Oehhhquote:Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
IJsje van de italiaan.![]()
Banaan, koffie en chocolade.![]()
Royale beker. Voor 2,50!![]()
![]()
![]()
![]()
O NOMNOMNOMNOMNOM!
Ook lekkah. Goeie film erbij?quote:
Tudorquote:Op zondag 18 april 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook lekkah. Goeie film erbij?
Dadelijk ist hier weer Tudor tijd! Derde vrouw van Henry. Het schiet op.![]()
De pistache ijs van die italiaan is trouwens ook goddelijk. Ziet eruit als diarree, maar daar moet je doorheen proeven.
Ow ja, dat was jouw oma he? Vorige keer de onthoofding van vrouw 2.quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tudoroma kijkt het ook
Geen film maar voetbal hier
Ik deduceer dat Feyenoord gewonnen heeft?quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
Cat!![]()
![]()
Ik kijk voetbal! En Feyenoord is stom, en ik heb patat gehaald, en ik ga nu een perenijsje eten.
Nee juist niet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deduceer dat Feyenoord gewonnen heeft?![]()
Patatjes Frietjes zijn lekkah! Gisteren nog gehad.![]()
Italiaans ijs beats perenijsje bigtime.
Dan moet je in OUD gaan meeposten. De dames daar lusten er wel pap van.quote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Wen er maar aan, soms ben ik echt een perenijsjesfethisist!
Ja maar ik heb helemaal niks met die Jeroen, behalve dat frits, kits, kist filmpjequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je in OUD gaan meeposten. De dames daar lusten er wel pap van.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
Pisces, dat had ik net ook!
In m'n MyAT stond jjj wel als laatste poster maar hier zag ik niets!
Voor ik jullie ontdekt zwierf ik op verschillende fora op Fok. OUD was er eentje van, maar daar heb ik nooit meegepost. Nu kom ik er nauwelijks meer.quote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook kindjes dan, of lees je voor je lol daar mee? Of je vakgebied? En vanwaar die ijsjes dan?
Epequote:Op zondag 18 april 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
Alle ijs is goed inderdaad.
Ik was vanmiddag even in Vaassen (zoek dat maar op) en daar stond me ook een rij voor een ijssalon, toen hebben we ernaast nog maar even een bakkie koffie gedaan.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik heb ook een ijsje gehad; Dame Blanche
Ja ik ken ook van jaren terug best wat verhalen "van toen", waar heel veel Fokkers wat van meekregen, die nooit in OUD kwamen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
en mensen met kindjes die problemen hebben vergaat.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
maar gewoon omdat ik het interessant vind enzo
Enthousiast he?quote:Op zondag 18 april 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh leuk Greys, thanks
Die knop "Jaaaaa ik doe mee"
quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee juist niet.
En de Feyenoordfans vonden het helemaal niet zo erg dat ze verloren hadden, want dan word Ajax misschien geen kampioen.
Nu moeten ze wel een extra vooorronde Europees voetbal spelen, wat zal ik lachen als ze straks verlieze van de No3 van Slovenië ofzo.
Waaaaay ahead of you!quote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt:
[WIN!] Ugly Betty, Samantha Who en Brothers and Sisters!
/spam
quote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt:
/spam
Hier stond ook een man of 15 te wachten. Maar de bediening is best snel en het wachten waard.quote:Op zondag 18 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Epe![]()
Ik heb de ijssalon en terrasjes gister over geslagen, was geen doorkomen aan
Daarom zit ik nu te watertanden van die peren en Italiaanse ijsjes
quote:Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier stond ook een man of 15 te wachten. Maar de bediening is best snel en het wachten waard.
Dat is jouw conclusie.quote:Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was de score richting de 150 aan het turven, maar je bedoelde het ijs ipv de bedieners
Hoe dat technisch gezien precies zit weet ik niet idd, heel soms heb ik het ook wel eens.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hebbie ook ijs gehad?
Weet jij misschien wat dat is Greys, als die posts geplaatst zijn maar niet zichtbaar zijn (wel in de AT)?
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dat technisch gezien precies zit weet ik niet idd, heel soms heb ik het ook wel eens.
Zal wel gewoon een hick-upje zijnGaat ook altijd vanzelf weer over
Ja volgens mij wel, weet het niet zeker...quote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Was op zondagavond ook niet altijd Spartacus op TV?
Voornamelijk de zwangerschap en de geboorte.quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De bevallingen en zwangerschapstoestanden? Of ook de kinderen?
Nu nog?quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jottem ende Joy, we gaan vanavond toch ook maar naar m'n schoonvader z'n verjaardag.
Ik hoop zo dat het volgend weekend weer zulk mooi weer is en dat we dan niets hebben
Jupquote:Op zondag 18 april 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu nog?
Volgens mij wordt het vanaf woensdag weer mooi
22h bedtijdquote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Hoeven we er ook niet zo lang te zitten![]()
En mooi weer FTW
Ja het is idd heel speciaalquote:Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voornamelijk de zwangerschap en de geboorte.
Ook al heb ik daar zelf (nog) geen behoefte aan; het blijft toch iets heel speciaals en moois.
quote:
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Was op zondagavond ook niet altijd Spartacus op TV?
Meegedaan, leuke actiequote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt:
/spam
quote:
Jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Agossie, Ml-etje in dat prijsvragen topic![]()
Ik heb morgen en overmorgen vrij.quote:Op zondag 18 april 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu nog?
Volgens mij wordt het vanaf woensdag weer mooi
Ik denk dat ze zich vooral niet had gerealiseerd dat zij daar nu onder vielquote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat wist ze nog niet, dat crew niet mag meedoen. Aw![]()
Daar wordt het prima weer voor, hoor! Kijk maar eens op teletekst!quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen en overmorgen vrij.![]()
Is het wel droog? Want ik wil eigk mijn tegels in de tuin gaan ontgroenen. Vandaag spul en verstuiver gekocht.
Grmppff waar kan ik dat blauw inleveren?quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat wist ze nog niet, dat crew niet mag meedoen. Aw![]()
Owja!quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
Ik zag voor aankomende woensdag maximum temperaturen van 10 graden voorbijkomen!
Ik heb toch maar ff gegoogled voor spartacus.
http://www.rtl.nl/service/gids/
22:35 RTL 5.
Dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich vooral niet had gerealiseerd dat zij daar nu onder vielWant het is toch algemeen bekend dat crew niet mee mag doen?
Des te meer winkans voor mij
quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff waar kan ik dat blauw inleveren?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar wordt het prima weer voor, hoor! Kijk maar eens op teletekst!
Bewolkt en soms zonnigquote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen en overmorgen vrij.![]()
Is het wel droog? Want ik wil eigk mijn tegels in de tuin gaan ontgroenen. Vandaag spul en verstuiver gekocht.
Succes ermee!quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De mossen gaan genieten van hun laatste zonsondergang!![]()
Doe ik meteen de oprit en het balkon erbij.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]Sorry beeb
Crew mag alleen meedoen als de sponsor van de prijzen de winnaars kiest en dat is in dit geval niet het geval.
Vraag Dirk om voor je mee te doen. Die is zijn tagje toch kwijt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff waar kan ik dat blauw inleveren?
Balen is dat!quote:
Was het heerlijk weer voorquote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik heb vanmiddag de tuin nog even gedaan en hij ligt er echt netjes bij nu
Diiiiiiiirk!quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag Dirk om voor je mee te doen. Die is zijn tagje toch kwijt.
Nee nog niet gedaan! Daar heb ik de creditcard van Heer G voor nodig (ik heb geen CC) and guess what?quote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wanneer ga je lush bestellen? Of heb je dat al gedaan??
Nou, het was bloody hot kan ik je wel vertellen!quote:
Ik moet eerst alles vegen en zeker bij de oprit even het onkruid tussen de tegels wegkrabben. Maar goed dat ik aan het einde van het blok woon, is er maar aan één kant verschil met de buren.quote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik heb vanmiddag de tuin nog even gedaan en hij ligt er echt netjes bij nu
Bel hem, vraag het CC nummer en de verificatie code en hoppa!quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan! Daar heb ik de creditcard van Heer G voor nodig (ik heb geen CC) and guess what?
Mag ik met je meebestellen??quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan! Daar heb ik de creditcard van Heer G voor nodig (ik heb geen CC) and guess what?
what?quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gek dat ik las 'in het blootje liggen zonnen'. Toch?quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het was bloody hot kan ik je wel vertellen!
In het bootje liggen zonnen beviel me beter. Ben alleen een beetje verbrand zag ik net
quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja!
Nou dan gaat mijn teller wel weer wat omhoog
Hij voerde geen klap uit.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, waarom is Dirk eigenlijk weer op zwart? Zag niks in MED staan.
Oh ja dat kan ook, maar zoveel haast heb ik er ook weer niet mee hoorquote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bel hem, vraag het CC nummer en de verificatie code en hoppa!
Je bent niet gek, je bent een vliegtuigggg!quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet gek dat ik las 'in het blootje liggen zonnen'. Toch?
Ik ga lijstje maken voor de 15e.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Mijn Lush voorraad is geen voorraad meer te noemen op dit moment
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb telkens het idee dat er geen hetero meedoet
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet gek dat ik las 'in het blootje liggen zonnen'. Toch?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het was bloody hot kan ik je wel vertellen!
In het bootje liggen zonnen beviel me beter. Ben alleen een beetje verbrand zag ik net
quote:
Wist je al dat retro over enige tijd (kan weken zijn, of maanden, of jaren) ook in 100 ml flesjes te bestellen is?quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook, maar zoveel haast heb ik er ook weer niet mee hoor
En het is handiger als hij even meekijkt bij het bestellen, want hij wil ook altijd e.e.a. hebben!
O.a. The Wuss, stuk of tien, en Freeze douchegel zijn erg favoriet!
Mijn voorraad is veel te groot en dan wordt het spul alleen maar oud. En da's zonde. Dus ik neem de 15e een aantal dingen mee die ik kwijt wil. Als jullie me centjes ervoor in ruil geven.quote:
Van wat ze kwijt wil uit haar voorraadquote:
Ah goed plan! Dat lijstje komt voor 15 mei?quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn voorraad is veel te groot en dan wordt het spul alleen maar oud. En da's zonde. Dus ik neem de 15e een aantal dingen mee die ik kwijt wil. Als jullie me centjes ervoor in ruil geven.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah goed plan! Dat lijstje komt voor 15 mei?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur wel een PM rond. Kunnen jullie alvast reserveren als je wil.
En wat is daar het voordeel van dan?quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wist je al dat retro over enige tijd (kan weken zijn, of maanden, of jaren) ook in 100 ml flesjes te bestellen is?
Dat je niet zo'n ellendig grote fles hoeft aan te schaffen. Ik heb zoveel verschillende soorten douchegel dat ik makkelijk anderhalf jaar met een grote fles doe. Een kleinere fles zou een uitkomst zijn. Dan koop ik ook wel Freeze. Lekker voor af en toe.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je niet zoveel in één keer te kopen.
Greys?quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mag ik met je meebestellen??
In mei dan hoor na mijn birthday
En wij hebben een CC
Ik ben van ALLES! In de badkamer heb ik een bak staan waarin een stuk of 15 flesjes douchegel, wat scrubjes, een body butter en een stuk of wat doosjes met jellies liggen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Oh, ja zo! Daar zit wel wat in idd!
Ik gebruik altijd de solid shampoos, dus daar heb ik het probleem niet bij dat de flessen te groot zijn.
En Freeze is de enige douchegel die Heer G gebruikt en ik gebruik het soms ook mee, dus daar is een grote fles wel handig voor. Verder ben ik zelf meer van de jellies
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, overheen gekeken!
En ja tuurlijk!
Ja. Hoi. Wanneer kan ik langskomen?quote:
Nee, Muis006quote:
Dat is liefquote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie half zo goed is als die koekjes, ben ik er met een half uurtje.
En jij hebt natuurlijk nog nooit eerder een cheesecake gemaakt, of tussendoor even je vinger in het beslag gestoken?quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Hij is niet voor mij trouwens, dus ik heb geen idee hoe ie smaakt
Waat?? Je gaat uiteindelijk toch nog wel proeven?quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Hij is niet voor mij trouwens, dus ik heb geen idee hoe ie smaakt
quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij hebt natuurlijk nog nooit eerder een cheesecake gemaakt, of tussendoor even je vinger in het beslag gestoken?![]()
Nopequote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
Waat?? Je gaat uiteindelijk toch nog wel proeven?
Ja dat dacht ik al!quote:
Ja precies! Ll wil idd ook wat The Wussjes volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]scheelt voor beide (en Ll dacht ik?) weer verzendkosten.
Wat had je getweet danquote:Op zondag 18 april 2010 21:44 schreef Dirkh het volgende:
KUT Plaats ik een tweet naar Marc Verlinden onder het ESF account (moest onder eigen account), schrik er van, haal hem weg, ziet Marc Verlinden het en vond het grappig en reageert daar op.
Whaaaa
Your wish is my commandquote:Op zondag 18 april 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al!
Ik verheug me nu al op de carrot cake!Daar mag je ook een cheesecake van maken, zo te zien
![]()
[..]
Ja precies! Ll wil idd ook wat The Wussjes volgens mij
Hij Tweet:quote:
Ik schreef:quote:Zit je achter een tafel te wachten op mensen om hun boek te tekenen, vragen ze de weg naar de toilet, of waar de kookboeken staan..... :-)
Hij regaeert:quote:Zo voelde Nico Dijkshoorn zich ook bij zijn laatste signeersessie
quote:@ESF_FOK :-)
quote:
Doe eens F5 lieverdquote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
Crap, hoe doe ik dat? Topic weer doodvermoord.
Jij hebt makkelijk praten, ik heb je adres heul niet.quote:
Ja, je moet toch aan je quotum komen he?quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Oh X-factor komt pas om 23.05 uur.
Maar dan ben ik Spartacus nog aan het kijken
quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, je moet toch aan je quotum komen he?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, ik heb je adres heul niet.
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog n keer kijkt knap wel maar haar haarkleur en stem passen beide niet zo op 1 of andere manier.quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Wie is die enorme beauty die aan het zingen is bij Paul op Ned. 1?
quote:
Wie? Wat zingt ze?quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Wie is die enorme beauty die aan het zingen is bij Paul op Ned. 1?
quote:
Ja sure!quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Greeeeysssss, mag ik ook Lussssh?![]()
Als in meebestellen?
Inderdaad!quote:Op zondag 18 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sure!Ik geef wel een gil tegen die tijd!
Catherine Jenkins heet ze. Je verwacht zo'n vrouw niet bij zo'n klassiek zangeres
[ afbeelding ]
Hoioiquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wij aten bij de Argentijn in de stad en verder gaan jullie te snel om bij te houden op mijn telefoon. Ik ben me toch bruin geworden in het park trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |