quote:Op zondag 18 april 2010 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou het helpen?
Ik denk dat ik gewoon mee zou doen.
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !quote:
Hey Tombo, die Dirk, die zou écht iets voor jou zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greys was iets met een stang aan het doen. Geen idee wat ze bedoelde.quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !
Ik wel, ... ik wel.quote:Op zondag 18 april 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
Greys was iets met een stang aan het doen. Geen idee wat ze bedoelde.
Nou, vertel!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey Tombo, die Dirk, die zou écht iets voor jou zijn!Die is bezehet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We hadden het over mijn rekstok en erupties.quote:
Tombo denkt in hokjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah, helder.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
We hadden het over mijn rekstok en erupties.
Dat is de samenvatting.
Greys aan de sushi begonnen ?
Wel ?quote:
Sushi terwijl je aan de rekstok hangt, jouw erupties aanschouwend met een douchekop al pulserend op je gericht... dat is niet praktisch.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
Die zal nog wel in deel 159 zittenquote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
Niet?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo denkt in hokjes.
Jack in the boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar vraag je wat.quote:
Je vergeet de UV-straling en de stabiliserende factoren !quote:Op zondag 18 april 2010 16:02 schreef Dirkh het volgende:
Sushi terwijl je aan de rekstok hangt, jouw erupties aanschouwend met een douchekop al pulserend op je gericht... dat is niet praktisch.
Maar het kan, het kan.
De stabiliserende factor, dat is dom te vergeten idd. Wankelteefjequote:Op zondag 18 april 2010 16:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je vergeet de UV-straling en de stabiliserende factoren !
quote:
Ik ben er nog!quote:
Zonnetje is anders nog lekker aanwezig hier. Windje komt ook een beetje op, prima te doenquote:Op zondag 18 april 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!Maar neem mezelf wel mee naar binnen. Nu de zon wegschuift wordt het toch wat fripsjes.
Ik miste jequote:
andere dingen delenquote:
quote:
Ik heb heul geen foesquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga me bezig houden met de tagliatelle carbonara, dus ben er wel ff zoet mee.
Later
quote:
Ja, vlotje, je was te laat.quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Greys, mijn mat hangt in een dood topic !
Eigenlijk klinkt het best kinda dirrrrrteh.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting.
quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef Dirkh het volgende:
Speltip in, stop nooit zomaar een stuk pecorino extra pittig in je mond
*jaloers*quote:Op zondag 18 april 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het best kinda dirrrrrteh.
En het is allemaal Co d'r schuld, little miss innocent
En ja.![]()
Mijn ogen waren weer eens groter dan mijn maag, want ik heb nog niet eens de helft op en ik heb alweer genoeg
Awwwquote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*jaloers*
Ik heb opwarmprakkie van gisteren.
Verwend kreng dat hij is!quote:Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Best raar of niet, als je kat geen tonijnsashimi lust?
quote:Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Best raar of niet, als je kat geen tonijnsashimi lust?
Nou nee juist niet denk ik!quote:
Lekker, een gegrild knapperig kippetje.quote:Op zondag 18 april 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mn ouders eten... "iets met kip"
Boor!quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee juist niet denk ik!
Want hij slobbert een bakje Gourmet zo naar binnen, maar een stukje kip ofzo of rauwe vis, dat vindt ie maar eng en raar. Dan blijft ie daarna met zijn mond open zitten, met grote schrikogen, van 'gatver, er zit iets in mijn mond, ik durf niet te kauwen, haal het er uit!!!'
Dat had ie zelfs met biefstuk in het begin. En nu heeft ie door dat het lekker is, het vlotje
Alleen met tonijn en vis enzo... dat moet ie nog leren. Bengaal half roofdier mijn kont, hij snapt er de ballen van. De meeste Bengalen eten hele kuikens en halve hazen enzo, nou... deze zou er gillend voor wegrennen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |