Hoe weet jij dat? Dinnetje shoppen en ik zat net aan de ovenfrietjes.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Dinnetje shoppen en ik zat net aan de ovenfrietjes.
Lamzakken zijn trouwens alle mensen die op een dergelijke zondagmiddag als deze achter de compie zitten.![]()
T is een mount die aan de band van mijn bril bevestigd zit, bij het aandoen tijdens t rijden blijkbaar omlaag geduwdquote:Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Bunnybeater het volgende:
Grappig dat filmpje met je helmcamNeem aan dat ie nog beter afgesteld wordt, aangezien ik nu voornamelijk wegdek zie
? Beter ook dan op je trillende motor hengen, maar hoe lang kan ie opnemen en waar schrijft ie het op weg
Nee, ik ga niet de specs van je cam doornemen
^^quote:Op zondag 18 april 2010 17:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Vaag filmpje zowel scherp beeld
Ehm, het gaat om de kleurstelling van de fiets, niet om de KTM zelf.quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
En de laatste hoop ik, smaak heb je niet echt![]()
koop dan gewoon een KTM
ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Ehm, het gaat om de kleurstelling van de fiets, niet om de KTM zelf.
Dat is mijn cilinder van het "goede" 44K Km blok. Wat dus niet zo goed isquote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde net beginnen.![]()
Wat is er met die verkoolde zuiger/cilinderwand/voelermaat?
Ronde van Turkije loopt ff twintig minuten uit op Eurosport2.
En nu komt de herhaling van de Superbikes niet.
Zit ik daar te wachten vanaf 16.00.![]()
Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.quote:
Zijn er ook goede GS500 blokken dan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is mijn cilinder van het "goede" 44K Km blok. Wat dus niet zo goed is
wel waar.quote:Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.![]()
Ik ben normaal gesproken ook nogal soepel met dat soort dingen. Onderaan was de zuiger nog wel een prima maat, hij sloot ook wel flink af. Maar ik weet nu ook waar het geluid af en toe vandaan kwam, een desaxerende zuigerquote:Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.![]()
Kort kontje is ook mooi.![]()
[..]
Zijn er ook goede GS500 blokken dan?![]()
Beetje grote speling idd .. zuiger van mijn motorscoot ook.
Maar die moet dan ook op de zuigerveren dichten, en het alu zet meer uit dan het gietijzer.
Hoop ik dan.
Zondequote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Heey allemaal!!!
...
Zodra de motor weer loopt gaat de slijptol in het frame.
De bedoeling is namelijk om er zoiets van te gaan maken:
[ afbeelding ]
En dan ongeveer in deze kleurstelling:
[ afbeelding ]
Matzwarte tank en spatborden, oranje frame en hoogglans zwarte velgen en achterbrug.
En dan Ducati in witte letters op de tank.
Ik heb dus voorlopig nog genoeg te knutselen.
Tot zover mijn eerste bijdrage aan FokMC, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!
Ik was er als de kippen bijquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik was er als de kippen bijmja ik heb er al 2, hij heeft geen interessante onderdelen voor me
Ik steek liever 100 euro meer in men blok en dat ik wéét wat ik heb, dan zon olieboot die ook elk moment kapot kan lopen
+ frieslan, ben daar 1 x geweest voor de GS van een vriend. Is toch wel een eind weg. Als er nou goedkoop een TL of TRX staat denk ik er nog even over na![]()
Gepost om 16:21, ja dat is inderdaad erg lang wachten . . .quote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde net beginnen.![]()
Wat is er met die verkoolde zuiger/cilinderwand/voelermaat?
Ronde van Turkije loopt ff twintig minuten uit op Eurosport2.
En nu komt de herhaling van de Superbikes niet.
Zit ik daar te wachten vanaf 16.00.![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
En de laatste hoop ik, smaak heb je niet echt![]()
koop dan gewoon een KTM
Maak je niet druk, die zuiger scheurt vanzelf een keer.quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben normaal gesproken ook nogal soepel met dat soort dingen. Onderaan was de zuiger nog wel een prima maat, hij sloot ook wel flink af. Maar ik weet nu ook waar het geluid af en toe vandaan kwam, een desaxerende zuigerKan hem gewoon met de hand bewegen in de cilinder. Wil dat risico niet nemen als ik in DLD sta...
Andere blokje ook open gehad, en eigenlijk, snap ik het nog steeds niet, want het enige wat ik tegen ben gekomen zijn 1 gare en 1 niet als nieuw naaldlager vd bakKomen dus 2 nieuwe in en dan kan die weer dicht
Nu is het dus een beetje rondkijken of ik ergens een mooi adres voor nieuwe zuiger + boren kan vinden. Als dat meevalt is het misschien nog een optie![]()
Burger.quote:
21 minuten van mijn leven. Eurosport wat doe je!quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef o-o het volgende:
Gepost om 16:21, ja dat is inderdaad erg lang wachten . . .
Aarspiercing.quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Heey allemaal!!!
Vandaag heb ik fijn geknutseld aan m'n motor, ik heb een Duc 750 SuperSport, oud beestje.
Zo-één:
[ afbeelding ]
Starten ging de laatste tijd K U T, de startmotor nam de krukas een paar slagen mee waarna hij hem weer los gooide.
Dit bleek te komen doordat de veer van de starterkoppeling slap wordt.
Dus vandaag de hele kuip eraf gehaald, olie afgetapt en blokhelft eraf gehaald.
De moer op de krukas zat goed geborgd met Loctite, dus de electrische slagsleutel erop.
Veer ingekort en alles weer gemonteerd.
Toen ik wou testen bleek m'n accu leeg van alle vergeefse startpogingen, dus die staat onder de oplader.
Morgen kijken of het starten nu beter gaat.
De motor staat er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Zodra de motor weer loopt gaat de slijptol in het frame.
De bedoeling is namelijk om er zoiets van te gaan maken:
[ afbeelding ]
En dan ongeveer in deze kleurstelling:
[ afbeelding ]
Matzwarte tank en spatborden, oranje frame en hoogglans zwarte velgen en achterbrug.
En dan Ducati in witte letters op de tank.
Ik heb dus voorlopig nog genoeg te knutselen.
Tot zover mijn eerste bijdrage aan FokMC, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!
quote:Zo ik zal eens een uitgebreide howto schrijven over het demonteren van de cilinders. Met een aantal zeer handige tips voor als je dit soort klussen nog nooit gedaan hebt.
[large]How-to: Demonteren cilinders Suzuki GS 500 [/large]
Stel je koppakking lekt, je GS verstookt meer olie dan de frituurpan van je oma, of om wat voor reden ook denk je dat het een goed idee is om de cilinders eens van je blok te trekken!
Je hebt alleen geen flauw idee wat je aan gaat treffen... Met deze how-to kun je vast een kijkje nemen in de wondere wereld van je Suzuki
Onderdelen kun je vaak goedkoop halen uit Duitsland, als je niks op ebay kan vinden heeft de vertrouwde motorzaak daar je spullen ook vaak goedkoper dan hier in NL. Neem bijvoorbeeld Polo, in Kleve, een complete pakkingset voor 73 euro Olie is er ook goedkoop![]()
* tip 1: *
Gebruik goed gereedschap. Niks ergers dan gereedschap wat dingen kapot maakt, wat je in je handen had, en ook je handen zelf!
- Een doppenset komt goed van pas. Doppen van 8 t/ 19 ga je vast nodig hebben.
- Schroevendraaiers, platte, kruis, you name it. Altijd handig voor van alles![]()
- Imbussleutel 5. Liefst een imbusdop...
- Algemeen redelijk gevulde gereedschapskist voor als je toch net iets anders nodig hebtSteek/ringsleutels natuurlijk.
- Een momentsleutel tot minimaal 40n/m
- WD40
- Remmenreiniger
- Papier, niet zon beetje ook![]()
- Bakjes om je onderdelen en boutjes in te doen, zo jammer als je ze terug moet zoeken ergens op de stoep![]()
* Tip 2: *
Ga niet liggen kloten met het blok in je frame. Ik heb het zelf 2 keer op die manier gedaan, maar je wordt helemaal ellendig van de ruimte die je niet hebt. Het kleppendeksel krijg je nog wel makkelijk er van af, maar zodra de kop en voet aan de beurt zijn sta je te vloeken.
De ruimte is gewoon heel erg krap, dus maak het jezelf niet zo moeilijk en haal samen met een ander dat blok uit je frame. Dat kan ook wat tegenzitten, de bouten van je framebeugel kunnen erg vast zitten. Geloof me, het is alle moeite waard. Werkt straks een stuk fijner![]()
Zodra je het blok er uit gekregen hebt mag je jezelf trakteren op wat lekkers... Daarna begin je met de volgende k*tklus die geen enkele man leuk vindt, schoonmaken B| |( Ja... Doe het nou maar gewoon, je baalt als je blok kapot loopt van alle rotzooi die er ingevallen is. Vooral langs je tapeinden hoopt zich een berg aan troep op.
Begin met een vies blok, en maak hem zo goed mogelijk schoon:
Draai vervolgens de 6 bouten van je kleppendeksel los, en trek deze rustig van de cilinderkop af:
Schroef nu je nokkenaskettingspanner van de cilinder af, deze zit aan de achterkant. Helaas geen foto van. Als je dit gedaan hebt kun je de nokkenaskappen los gaan draaien. Doe dit met beleid en kruislings om beschadiging te voorkomen. Let goed op dat de pasbusjes niet meekomen / in je blok vallen!
Nu kun je de nokkenassen uit je kop halen beetje spelen met je nokkenasketting en ze komen er makkelijk uit:
De kleppendekselpakking kun je verwijderen, eventuele vloeibare pakking moet je netjes er af halen. Liefst gewoon met je nagels, en met WD40 en wat papier / een doek kun je de rest er af wrijven. Pasvlak wil je niet beschadigen.
Voor:
Na:
Ik had het nog niet gedaan op deze foto's, maar het is iets wat ik later bedacht. Leg in dit stadium vast wat papier in de ruimte van je nokkenasketting, je wilt niet dat daar ook maar iets invalt. Pas nadat je dit gedaan hebt, kun je beginnen met het kruislings losdraaien van je cilinderkopbouten. Als alles los is gedraait pak je de koperen ringen van je tapeinden, en kun je beginnen met het liften van de cilinderkop. Lukt het niet zo 123 met je handen, voorzichtig (!) kun je dan met een platte schroevendraaier wat beweging proberen te brengen.
Als hij er af is, kan je zoiets als dit tegenkomen:
In mijn geval zag ik al direct iets wat niet klopte. Speling... Nogal erg. Veel te veel, zuiger kon te vrij bewegen in de cilinder. Is maar 1 oplossing voor en dat is een nieuw setje zuigers, en ophonen/boren.
Zie dat ik geen verdere foto's gemaakt heb van wat je dan tegen kan komen... Maak ik vd week nog wel even aangezien alles nog open ligt.
Howto wordt nog afgemaaktKan even duren maar het begin is er iig.
__________________________________________________________
Heb ook nog een ander blok waarvan een lager van de versnellingsbak vervangen moest worden, hier heb ik nog geen echte beschrijving bij, ook geen foto's van alles. Wel wat sfeerplaatjes:
En geen sexksquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aarspiercing.
Ziet er goed uit jongen!
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Beterschap meis!quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Ik weet nog wel wat standjes hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
En geen sexksHoop dat je er toch snel van kan herstellen
quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beterschap meis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet nog wel wat standjes hoor. [ afbeelding ]
Maar daar denk je op dit moment echt niet aan.
Auwquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aarspiercing.
Ziet er goed uit jongen!
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Beterschapquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Nou ja... op gegeven moment is iemand overgestapt op romeinse cijfers, toen zijn er zo'n 800 verdwenenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 08:12 schreef -XX- het volgende:
Achja, als ik eenmaal weer kan! Dan ga ik helemaal los.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Nou ja... op gegeven moment is iemand overgestapt op romeinse cijfers, toen zijn er zo'n 800 verdwenen
(Ideaal als je motoschade hebt) Je hebt hoge verwachtingen van mequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef ikookhier het volgende:
Geerd nog ergens 1,3 miljard euro zien liggen
miljard, miljoen, bijna hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef dribbel79 het volgende:
Delfzijl: http://www.delfzijl.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=969&stukid=20837
bad excusesquote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer stukkie gelopen gaat al wat beter alleen gaan de schoenen nu tegenwerken blaren![]()
Waar is de tijd gebleven dat 'nieuwen' hier eerst stevig werden afgezeken alvorens enigszins te worden geaccepteerd. Je moest als 'verse' aardig je best doen, waarbij het posten van naaktfoto's van de gehele (jongere) vrouwelijke kant van je familie meestal wel hielp.quote:
Damn, eerst Lorenzo z'n hand geblesseerd met crossen, toen is Rossi gevallen tijdens het crossen en nu -XX-. De meest ervaren motorrijd(st)er valt natuurlijk het laatstquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Ben altijd al mild geweestquote:
tsja, negatieve aandacht is ook aandacht. Tegenwoordig is doodzwijgen helemaal je van hetquote:Op maandag 19 april 2010 18:08 schreef TataK het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat 'nieuwen' hier eerst stevig werden afgezeken alvorens enigszins te worden geaccepteerd. Je moest als 'verse' aardig je best doen, waarbij het posten van naaktfoto's van de gehele (jongere) vrouwelijke kant van je familie meestal wel hielp.![]()
Alleen Cageon heeft nog een poging gedaan, maar IOH stelt me zwaar teleur
quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
Netjes man, mooie anti slip matjesquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
sno problemquote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet je er alleen wel met je knieen tegen aan komen
kom nog een hoop geld te kort voor het ONK, dus ja...quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zie ik daar een badmatje.Het is wel heul slecht gesteld met het budget.
![]()
Je voeten moeten gewoon wennen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer stukkie gelopen gaat al wat beter alleen gaan de schoenen nu tegenwerken blaren![]()
Geld is er nooit genoeg.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef cageon2 het volgende:
kom nog een hoop geld te kort voor het ONK, dus ja...
en wat snelheid...
quote:Hoi Daan,
Wat is de vraagprijs van het motorblok.
Heb je er nog een ontsteking en bobine bij?
Groeten!
quote:gewoon bellen
kan weer een seizoen rijden, dus t is maar hoe je het bekijkt...quote:
Explain! ?quote:En Stoner is de enige coureur op de wereld die niet perse sneller wil.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een vrolijke mensen heb je soms.![]()
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
Preciesquote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef cageon2 het volgende:
[..]
![]()
zou m gelijk vertellen dat ie m ergens kan stoppen waar t daglicht nooit komt...![]()
Gelijk heeft ie, Rossy heeft ook niet de snelste motor.quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geld is er nooit genoeg.En Stoner is de enige coureur op de wereld die niet perse sneller wil.
Whaha!! En zo is het maar net.quote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef TataK het volgende:
[..]
Damn, eerst Lorenzo z'n hand geblesseerd met crossen, toen is Rossi gevallen tijdens het crossen en nu -XX-. De meest ervaren motorrijd(st)er valt natuurlijk het laatst![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef o-o het volgende:
Mogguh
En die terreinbanden? moeten we die niet wegdenken?quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
Neem ze alle 6, test ze, en ga vervolgens verder met de beste. De overige 5 deel je uit op straat, of geef je uit aan chickies in ruil voor een beurt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, voor het eerst sinds een maand of 6als het niet nog langer is
een klein rondje gedaan.... best wel weer wennen
![]()
Iemand nog tips wat belangrijk is bij simpele (kleine) camera? Heb momenteel 6 opties
Geld groeit hier helaas nog nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neem ze alle 6, test ze, en ga vervolgens verder met de beste. De overige 5 deel je uit op straat, of geef je uit aan chickies in ruil voor een beurt.
zoals? de opties?quote:Of geef hier informatie waar we wat mee kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor andere info had u gewild?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geld groeit hier helaas nog niet
[..]
zoals? de opties?1 Sony, 2 Nikon S570, 3 CanonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor andere info had u gewild?
Omdat lens. [/mening]
ok, tnx... dat is dus iets de lens waar ik geen verstand van hebquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 Sony, 2 Nikon S570, 3 Canon
Omdat lens. [/mening]
Misschien toch wat meer op marktplaats, internet en zo zoeken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmz... Jan v Sommeren Afferden vraagt 28 eurp er lager wat k nodig heb voor die versnellingsbakheb er 2 nodig.
Donderdag binnen... zondag blok monteren
Ligt er ook een beetje aan wat je er mee gaat doen, Sony en Nikon hebben bijv. gezicht + lach herkenning, opzich kan dat voordelig zijn. en Canon scoort beter bij filmen (alleen de user revieuws bij je link zijn wat tegenstrijdig bij de canon).quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ok, tnx... dat is dus iets de lens waar ik geen verstand van heb
Huidige camera heeft ook een Carl zeis lensdaarom ook niet de W310, die heeft gewoon een sony lens
Een statief of je adem inhouden bij op het knopje drukken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Iemand nog tips wat belangrijk is bij simpele (kleine) camera? Heb momenteel 6 opties
Yeah.quote:he pap krijg ik een Blackberry Bold voor mijn twaalfde verjaardag?
Met of zonder abonnement.
Dan ben je lief.
ow ja erop blijven zitten vindie best moeilijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Overmachtfinishen was de laatste twee GP's belangrijker dan snelheid.
Foto's makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je er mee gaat doen, Sony en Nikon hebben bijv. gezicht + lach herkenning, opzich kan dat voordelig zijn. en Canon scoort beter bij filmen (alleen de user revieuws bij je link zijn wat tegenstrijdig bij de canon).
Je persoonlijke smaak gaat denk ik de doorslag geven
Daar hebben ze tegenwoordig die beeld stabilisator voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een statief of je adem inhouden bij op het knopje drukken.![]()
Dan moet ik eerst photoshop gaan lerenquote:Probeer ze in de winkel uit als het kan.
Sommigen zijn nog erg langzaam 'na op de ontspanknop drukken.'
En als het even mag enkele pics op een eigen kaartje met een hoge iso waarde.
In de computer even op 100% beeldformaat beoordelen.![]()
Het mooiste is als ze ook nog RAW formaat ondersteunen, kan je achteraf een hoop belichtingsfoutjes mee corrigeren.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef cageon2 het volgende:
vreet mezelf op, kwil rijden![]()
Kut hobby is dit zeg...
vertel hoe heetie en in welke groep/klasse?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zag laatst in een lokaal krantje dat mijn instructeur ook aan de ZAC mee gaat doen
Welke groep/klasse weet ik niet... hij heet Micheal van de Bor, team waar hij voor/mee rijd heet 2-tires geloof ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:07 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vertel hoe heetie en in welke groep/klasse?
Zal k m de snot voor zijn ogen rijden en de groeten van jou doen...![]()
![]()
is lastig of eigenlijk níet te vinden... SKF maakt ze niet, alleen koyo lijkt wel... En met die codering kom ik niet veel verder. én ik heb ze snel nodig dusja...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Misschien toch wat meer op marktplaats, internet en zo zoeken?
Ja elke dag een warme maaltijd lukt het niet meer mee.quote:
lafjes geerd! kom rennen met die hapquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Geerd het volgende:
6.5 of zo, 6km ronde zelf en dan nog ff heen en weer naar huis.
Alleen niet echt lekker warm geworden veel wind beetje regen.
En hoe lang doe je daar over? Ik moet nog altijd weer beginnenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef Geerd het volgende:
Hehehe
http://www.looptijden.nl/route/afstandmeten
Volgens die site zelfs 7km uhmzz lijkt iets te veel van het goede eigenlijk.
Ruwe schatting 45/50 min inclu 5min praatje met me oma die de hond aan het uitlaten wasquote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar over? Ik moet nog altijd weer beginnen
Nee ik had er een gekocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Bunnybeater het volgende:
Je bent toch pas verhuisd?
En wat doet -XX- op crossers?
....doet me denken aan een race afgelopen seizoen....quote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
Yammies en vuur hebben wat met elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Maar zo komt het wel erg dichtbij. En die velg.![]()
![]()
![]()
Zandvoort wat langer terug .. ook een Yamahaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef cageon2 het volgende:
....doet me denken aan een race afgelopen seizoen....
Wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wat was ie shiny toen zeg![]()
Toch maar aflakken die shizzle de volgende keer
quote:Heren,
bedankt voor al jullie reacties. gelukkig heb ik zelf niets (klein wondje op mn pink, thats it) en ben ik goed verzekerd. Het was eigenlijk allemaal nogal lullig gegaan. Het zal een samenhang van overmoed, gladde voorband en een klein hobbeltje in de weg geweest zijn. ik voelde de voorkant wegglijden en toen was het al te laat. Eigenlijk geen sprake van onverantwoord rijden (in de vorm van veels te hard ofzo) aangezien we net begonnen waren. Ik zag de motor doorglijden en de rand raken waardoor de tank open sprong. De benzine spoot eruit (net getankt natuurlijk) waardoor vonken het liet ontsteken. op het moment dat ik de motor zag ontbranden ben ik gelijk naar de andere kant gelopen. vervolgens politie en brandweer te woord gestaan, gewacht op het bergingsbedrijf en toen naar huis.
er... motorxtra, na audi s?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd.![]()
Piccie stond in mijn album op MF.. pagina 26.![]()
[ afbeelding ]
Had ik maar altijd zo'n doorzettingsvermogen.
Nicequote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe motor na de cbr600 f
Waarom hatenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef cageon2 het volgende:
hoop dat ie niet zo snel vlam vat als die andere yammiej...
Nicequote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe motor na de cbr600 f
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Geerd het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)vere-soorten---.html
Kijk zie je wel ligt niet alleen aan mij![]()
Nice, je bent erop vooruit gegaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 van achterkant, moet alleen nog eff fijne dempers erop zetten en misschien een onderkap dan is hij RUIG!
De eerste zin is 100% de tweede geeft een gemiddelde van 66,666666666666666666666666666667 % waarheid.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef cageon2 het volgende:
er... motorxtra, na audi s?
Was ik daar toen ook niet, of is dat voor mijn tijd
Ik heb op mijn GS500 nooit de koppeling gebruikt bij het opschakelen, en geen centje pijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis
[ afbeelding ]
3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.
Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
zo, beste bak!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis
[ afbeelding ]
3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.
Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
Ik zie nou niet echt wat het probleem isquote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis
[ afbeelding ]
3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.
Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
Allemachtig! Dat zie je ook niet vaak...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja... andere blok kan ik dus wel naar het oud ijzer brengen... Cilinders versleten, kapotte versnellingsbak ( al reed het nog en had ik niks door tot vandaag) en de lagervlakken vd krukas en balansas vertonen slijtagesporen.
Er klinkt wat angst door uit deze post ... recent nog hard geknarst?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef bvvt het volgende:
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.![]()
Maare ff voor de duidelijkheid- die afgebroken nokken kunnen dus komen door het zogenaamde tanden knarsen tijdens het schakelen?
66, 6.....7 %quote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste zin is 100% de tweede geeft een gemiddelde van 66,666666666666666666666666666667 % waarheid.Of u was op eigen gelegenheid in 2006.
Worldpimper Bunnybeater was'r wel.
Jij maakt ook iedere week je bak open.quote:
Ik weet niet of je daar een vastloper van krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef bvvt het volgende:
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.![]()
Maare ff voor de duidelijkheid- die afgebroken nokken kunnen dus komen door het zogenaamde tanden knarsen tijdens het schakelen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:11 schreef Bunnybeater het volgende:
66, 6.....7 %![]()
Phatzak was er idd.
Wifebeater en OPM ook wellicht, was toch een vlaggetjesdag.
0 graden word het hier snachtsquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens de motor pakken. Vrees alleen dat het vannacht terug best koud zal zijn
Is het misschien een goed idee om een keer een fatsoenlijke motor te kopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de blinde kippen maar nog een foto gemaaktOnderkant zit er nu weer tegen aan
Met zon momentsleutel valt me nu pas op, hoe snel je dingen al te vast draait
![]()
Hoop dat ik zondag weer kan rijden![]()
[ afbeelding ]
Ik was er al bang voorquote:
branderig gevoel meer...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:13 schreef stinkie het volgende:
Jeuk aan je zak?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef stinkie het volgende:
BE net aan de foon. Carglass voor de deur en ze hebben je ruit vervangen. Over twee weken komen ze terug om deze te vervangen want hij is gebarsten tijdens het monteren
Pauper.quote:
Dus die reclame op tv is waar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef cageon2 het volgende:
de bus is nu weg voor reparatie... scheur van een meter onderhand. Vanmorgen trok die echt een eind door de ruit, ivm bevroren ruiten en verwarming.
Voorruit verwarming kost de leasemij elke winter een nieuwe ruitquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pauper.![]()
WB zat op de fiets, na een kwartier.. rode handjes.![]()
Wtf het is koud.![]()
![]()
Kijk naar rechts en zie een paar mensen de voorruit schrappen.![]()
[..]
Dus die reclame op tv is waar.
Shape ups?quote:
Aaaah met die oude car van mij (met scheurtjequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef stinkie het volgende:
Voorruit verwarming kost de leasemij elke winter een nieuwe ruit
heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuwquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef cageon2 het volgende:
vrouwen, heb je ook niks aan...
gewoon wakker swaffelen CP...
Rijd lekker als ze eenmaal goed los zijn he.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuw
Tsjuh!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef cageon2 het volgende:
vrouwen, heb je ook niks aan...
gewoon wakker swaffelen CP...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[wb] vriendinnetje is intussen maar naar bed gegaan[/wb]
Nieuw in doos Doos als nieuw.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuw
teveel slaapmiddel gegevenquote:Op zondag 25 april 2010 11:22 schreef o-o het volgende:
Misschien vanmiddag weer eens een rondje toeren, als ik de oppas wakker kan krijgen in ieder geval . . .
Zijn idd snelle tuinstoelenquote:Op zondag 25 april 2010 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee voor dit pkmonster:
[ afbeelding ]
Hmmm, zoveel schade had ie toch ook weer niet hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 08:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt een maat van mij gister aan, "ja, ik heb bij JVS een schade SV zien staan voor 1250, misschien is dat wel wat...."
Is het een gele toevallig? "ja, hoezo? "
dikke tokus dat jij woensdagmiddag op zandvoort kan rijden, wij zijn dan aan het knallen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
De ZX-10R staat, in het donkere hoekje van de schuur, wel mooi verlicht door die led lampjes van de lader.![]()
Woensdagmiddag even een paar rondjes crossen op Zandvoort.![]()
Dus net de Optimate aan de motor gezet. Dat ene ritje per maand..
quote:Woensdag 28 APRIL Zandvoort races
Dikke tokus.quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef cageon2 het volgende:
dikke tokus dat jij woensdagmiddag op zandvoort kan rijden, wij zijn dan aan het knallen.
[..]
![]()
Je bent uiteraard wel welkom![]()
![]()
En nu maar oefenen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef o-o het volgende:
Vanmiddag in Rotterdam voor het stoplicht iets te enthousiast met de koopeling. En wat blijkt? De ER5 kan ook met het voorwiel an de grond weg gaan.
Veel plezier alvastquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef cageon2 het volgende:
nu pitten, morgen tandarts -> werken -> en naar Zandvoort
jij ookquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dikke tokus.Wij mogen om zes uur de baan op.
![]()
Maar dan kom ik wel ff wat eerder.![]()
Vanaf 12.00 ben ik vrij, dan ga ik direct uit werk.![]()
(ook even langs Hyperpro, want de tierib op de voorvork zit helemaal onderin/ moet'ie wel tijd hebben)
Doet het dus weer goed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag al weer heerlijk gescheuurd met de GS
aight, dus als onze sessies ingekort worden is dat dus jou schuld!quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dikke tokus.Wij mogen om zes uur de baan op.
![]()
Gezellig!quote:Maar dan kom ik wel ff wat eerder.![]()
Vanaf 12.00 ben ik vrij, dan ga ik direct uit werk.![]()
(ook even langs Hyperpro, want de tierib op de voorvork zit helemaal onderin/ moet'ie wel tijd hebben)
Beetje jammer als je net naast die hobbel zit en je voorwiel komt niet omhoog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:40 schreef cageon2 het volgende:
kreeg trouwens de tip:
Scheivlak insturen als je voorwiel de grond weer raakt...
die beste man reed 1:56 de 1e keer dat ie op CPZ reed geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje jammer als je net naast die hobbel zit en je voorwiel komt niet omhoog.![]()
WB heeft trouwens een tankslapper op die plek gehad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat je zomerlichaam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend langs de huisarts voor het onderpootje / bermvlucht, nu onstekingsremmers,
donderdag naar de fysio. Begin mei moet ik weer gaan hardlopen.|
Et loopt nog steedsquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
Doet het dus weer goed?
Onderdelen uit 2 machines om er 1 van te maken?
quote:
Niet laat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Tot hoe laat loopt het ongeveer door die avond WB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa de MAC claimt zijn tijd wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef cageon2 het volgende:
aight, dus als onze sessies ingekort worden is dat dus jou schuld!![]()
![]()
![]()
Tja je hebt de ZAC / jij en de MAC /ik.quote:Ga ik ook ff kijken hoe jij het doet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:37 schreef Geerd het volgende:
Naja met de ouwe schoenen maar is naar een hardloopzaak gegaan vandaag.
Schoenen bleken toch wel aardig op te zijn.
Paar loop filmpjes gemaakt etc uiteindelijk wat lichter de winkel uit.
Ben benieuwd vanmiddag maar is kijken
Verschil zag je trouwens wel erg duidelijk enkel zakte 20/30% minder door.
Brood dat moet je gewoon zelf snijden veul lekkerderquote:Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Zes boterhammen, vast niet genoeg, rond het circuit maakt hongerig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo 2004quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
posten we nu nog steeds kneesliders
nicequote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga denk ik ook nog de Nordschleife mee pakken op men vakantievolgende week
dat is dan wél het posten waardquote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijne zijn nog compleet onbeschadigd. Net zo als te titaniumsliders
als het weer mee zit maandagquote:
Is dat tussen nijmegen en lent?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als het weer mee zit maandag
Vind het wel weer tijd voor een plaatjeWel grappig om te zien hoe je rijstijl veranderd met de tijd
Zit nu veel meer naast de motor dan voorheen, en minder met de knie naar buiten. Voelt zeer stabiel aan bij elke snelheid
[ afbeelding ]
Vooruit en een heel kort filmpje dan
Wat voor spannende dingen wou je doen dan??quote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vorig jaar 1 x gedaan, echt geen kut aan met al die politie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
powerwheelies natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen wou je doen dan??
Ja of ik niemand in de weg zit / of getorpedeerd wordt in de bocht.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef cageon2 het volgende:
spiegels afplakken WB, heb je niks aan!![]()
Ja heb me wel even vermaakt in je pitbox nummero uno.quote:Leuk ff gesproken te hebben!
Waren fucking veel MACers ofniet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |