Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bentquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om ga
Dat klinkt gezellig!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bent
Kijk dan ben je er al bijnaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal eens kijken. Morgen eerste college en daarna naar het terras
Jammer dat het topic niet bijna vol is, anders: Tilburg #191 gezellig met PTT zingen en drinkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bent
Dat kan op andere dagen van het jaar toch ook prima?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat het topic niet bijna vol is, anders: Tilburg #191 gezellig met PTT zingen en drinken
das waarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef krioro het volgende:
Dat kan op andere dagen van het jaar toch ook prima?
dat zijn goeie odds voor de heterojongensquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij zijn bij Tilburg Zingt auto_! De opkomst tot nu toe: tien vrouwen, twee homo's en twee heterojongens.
Dat zei ik vroeger ook tegen dates... Werd niet altijd gewaardeerd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond dat in de nek pakken wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
BTW voetbal is oorlog... En toneelspel!
In duel loopt kerel met zijn hand achter zich zeg maar en die kerel van Barcelona doet net alsof hij geraakt is door 22 kogels, een raket, een bom en een vuistslag van Mike Tyson...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond dat in de nek pakken wel een beetje overdreven
[ik heb echter niet gezien wat daar voor aan de hand was]
Agh die Italianen moeten niet janken, ze deden in het thuisduel niet anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In duel loopt kerel met zijn hand achter zich zeg maar en die kerel van Barcelona doet net alsof hij geraakt is door 22 kogels, een raket, een bom en een vuistslag van Mike Tyson...
Klopt ook wel, maar ik vind het zo zwak dat die lui zo makkelijk vallen en rollen... Dat elkaar een kaart aannaaien is zo minderwaardig vind ikquote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Agh die Italianen moeten niet janken, ze deden in het thuisduel niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |