quote:
Ik ga toch niet in mijn eentje naar Tilburg om te zingenquote:
Alleen ben je niet, er staan waarschijnlijk 12000+ mensen daarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga toch niet in mijn eentje naar Tilburg om te zingen
Ik "ken" alleen julliequote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Alleen ben je niet, er staan waarschijnlijk 12000+ mensen daar![]()
En je kent toch wel iemand die gaat?
das wel karig, er gaat niemand van je studie?quote:
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om gaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
das wel karig, er gaat niemand van je studie?
Nou, ik was niet van plan naar Tilburg Zingt te gaan, maar als jij het podium opgaat kom ik wel even kijken hoor!quote:
Snap ikquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, ik was niet van plan naar Tilburg zingt te gaan, maar als jij het podium opgaat kom ik wel even kijken hoor!
sms/vraag anderen dan, misschien zijn er anderen die ook wel willen gaan maar niet alleenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om ga
Ik zal eens kijken. Morgen eerste college en daarna naar het terrasquote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
sms/vraag anderen dan, misschien zijn er anderen die ook wel willen gaan maar niet alleen
Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bentquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om ga
Dat klinkt gezellig!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bent
Kijk dan ben je er al bijnaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal eens kijken. Morgen eerste college en daarna naar het terras
Jammer dat het topic niet bijna vol is, anders: Tilburg #191 gezellig met PTT zingen en drinkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
Je mag wel met mij mee hoor, ik kan je alleen niet garanderen dat ik aan het eind van de avond nog weet wie je bent
Dat kan op andere dagen van het jaar toch ook prima?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat het topic niet bijna vol is, anders: Tilburg #191 gezellig met PTT zingen en drinken
das waarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef krioro het volgende:
Dat kan op andere dagen van het jaar toch ook prima?
dat zijn goeie odds voor de heterojongensquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij zijn bij Tilburg Zingt auto_! De opkomst tot nu toe: tien vrouwen, twee homo's en twee heterojongens.
Dat zei ik vroeger ook tegen dates... Werd niet altijd gewaardeerd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |