mjah weetquote:Op woensdag 28 april 2010 13:40 schreef Guard het volgende:
Pas maar op met Golfjes als leenauto: Rijbewijs verloren
Nee, hij dacht dat ie binnen 10 werkdagen bericht zou krijgen dat ie richting Arnhem zou moeten komen ofzo.. Achja.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heeft ie wel een brief naar de OvJ geschreven waarin hij verzoekt om teruggave van zijn rijbewijs? Anders krijgt ie hem pas op de zitting terug volgens mij... Plus de OvJ heeft 10 werkdagen, dus dat kan nog wel even duren...
Weet niet waar ie is aangehouden? Maar daar mag ie hem ook gaan ophalen over algemeen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, hij dacht dat ie binnen 10 werkdagen bericht zou krijgen dat ie richting Arnhem zou moeten komen ofzo.. Achja.
quote:
Ik ga toch niet in mijn eentje naar Tilburg om te zingenquote:
Alleen ben je niet, er staan waarschijnlijk 12000+ mensen daarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga toch niet in mijn eentje naar Tilburg om te zingen
Ik "ken" alleen julliequote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Alleen ben je niet, er staan waarschijnlijk 12000+ mensen daar![]()
En je kent toch wel iemand die gaat?
das wel karig, er gaat niemand van je studie?quote:
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om gaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
das wel karig, er gaat niemand van je studie?
Nou, ik was niet van plan naar Tilburg Zingt te gaan, maar als jij het podium opgaat kom ik wel even kijken hoor!quote:
Snap ikquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, ik was niet van plan naar Tilburg zingt te gaan, maar als jij het podium opgaat kom ik wel even kijken hoor!
sms/vraag anderen dan, misschien zijn er anderen die ook wel willen gaan maar niet alleenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
Vast wel, maar geen idee of degene gaan waar ik mee om ga
Ik zal eens kijken. Morgen eerste college en daarna naar het terrasquote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
sms/vraag anderen dan, misschien zijn er anderen die ook wel willen gaan maar niet alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |