we hebben je iig al van je sadistische gedachtes af geholpenquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eventjes aangepast dan. Ik ging ervan uit dat die situaties tot een bepaald concept zouden leiden, maar ik verwacht te veel van mensen om tien voor twee.
Om jou voor te zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 01:53 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ah, en waarom dat, Herr OllieA?
Stuur me anders komend weekend even een PM hierover, dan ben ik op de plek waar dat tijdschrift moet liggen en kan ik gelijk even voor je kijken.quote:Op zondag 18 april 2010 01:48 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ah, doe dat, ik zou me er graag in willen verdiepen.
we houden jou verantwoordelijk voor de misdaden die hij in de tussentijd pleegtquote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Stuur me anders komend weekend even een PM hierover, dan ben ik op de plek waar dat tijdschrift moet liggen en kan ik gelijk even voor je kijken.
Nee, ik geloof niks van je nieuwe OP. Dat is in ieder geval niet echt waar jij het over wilt hebben. Het was goed duidelijk hoe het in jouw hoofd afspeelt.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niks van je nieuwe OP. Dat is in ieder geval niet echt waar jij het over wilt hebben. Het was goed duidelijk hoe het in jouw hoofd afspeelt.
Gezellig!quote:Op zondag 18 april 2010 01:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we houden jou verantwoordelijk voor de misdaden die hij in de tussentijd pleegt
quote:Op zondag 18 april 2010 02:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eens, en nog niet oud genoeg voor een rijbewijs.
Toch wel iets.quote:Op zondag 18 april 2010 02:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat zijn wel meer mensen niet maar dat zegt niks over je leeftijd
Dan is deze gedachtegang nog niet helemaal goed, maar er zijn zoveel jongeren die een steekje los hebben. Dat normaliseert meestal vanzelf wel.quote:Op zondag 18 april 2010 02:04 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eens, en nog niet oud genoeg voor een rijbewijs.
'een steekje los'? Is dit niet gewoon interesse in menselijk gedrag of groepswerking of hoe je het wilt noemen?quote:Op zondag 18 april 2010 02:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dan is deze gedachtegang nog niet helemaal goed, maar er zijn zoveel jongeren die een steekje los hebben. Dat normaliseert meestal vanzelf wel.
Haahaaa, grapjas!quote:
Ah kijk, met haar kan ik praten.quote:Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
'een steekje los'? Is dit niet gewoon interesse in menselijk gedrag of groepswerking of hoe je het wilt noemen?
Ik denk dat je je echt zorgen kan gaan maken als TS aangeeft dat hij er serieus over nadenkt om 1 van die acties uit te voeren. Wat niet het geval is. Gedachten komen en gaan, zoiets definieert je niet gelijk.
doe je voorzichtig, het is een vrouw en ze komt uit groningen!quote:Op zondag 18 april 2010 02:15 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ah kijk, met haar kan ik praten.![]()
Ik hou er ook van om te kijken hoe mensen in een gesprek reageren, wie bijvoorbeeld dominant is, wie de Alpha. Daar kun je dan altijd zo lekker op inspelen en er je voordeel uit halen. Volgens mij werd ik net keihard getrolld door deze heren hier.
Het is een overal verkrijgbaar pakje en staat vrijwel iedereen.quote:Op zondag 18 april 2010 02:11 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eng woord. Je bedoelt dat mijn maatschappijpakje dan nog niet goed past.
Het leek mij een interessant iets om over te discussieren of filosoferen, maar wat leert mij; een gedeelte van fokquote:
Je bent Patrick Bateman, TS!!!quote:Op zondag 18 april 2010 02:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het leek mij een interessant iets om over te discussieren of filosoferen, maar wat leert mij; een gedeelte van fok
quote:Op zondag 18 april 2010 02:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
doe je voorzichtig, het is een vrouw en ze komt uit groningen!
Niet als je constant sadistische gedachten hebt. TS is waarschijnlijk ook iemand die gelijk denkt aan fysiek geweld wanneer iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, in plaats van het uit te praten. Geweld als eerste optie is altijd een zwaktebod, dus überhaupt die gedachten als eerst hebben is ook niet helemaal goed.quote:Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Oneself het volgende:
'een steekje los'? Is dit niet gewoon interesse in menselijk gedrag of groepswerking of hoe je het wilt noemen?
Ik denk dat je je echt zorgen kan gaan maken als TS aangeeft dat hij er serieus over nadenkt om 1 van die acties uit te voeren. Wat niet het geval is. Gedachten komen en gaan, zoiets definieert je niet gelijk.
Wat wil je nou?quote:Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even aangepast, want mensen begrepen het niet.
Hoe mensen reageren in rare situaties, waarin jij als invidu dingen uithaalt die niet alledaags zijn ( dat kan iemand in de fik steken zijn, maar ook struikelen als je moet speechen) of wanneer er een zombie uitbreek komt, hoe mensen dan reageren. Het gaat dus niet om het sadist zijn, maar om de reacties erop.
omdat de op lichtelijk aangepast isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |