Schop het ff de FP opquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schop het ff de FP op
Er is nog niks
Wat goed van jou.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef Zith het volgende:
tja, ben niet echt van de "onze jongens" dus voel niet echt meer dan dat ik zou doen als ik hoorde dat er twee ghanezen dood zijn
Nu terug brengen en dan zijn deze jongens voor niks gestorven, omdat er weer één of andere dictator daar de macht gaat grijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Torrio het volgende:
Haal die gasten toch terug![]()
Totaal onnodig verlies weer, niet te geloven, rust in vrede mannen.
leuk met die pi erbij ...quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef Zith het volgende:
tja, ben niet echt van de "onze jongens" dus voel niet echt meer dan dat ik zou doen als ik hoorde dat er twee ghanezen dood zijn
21.54 extra nieuws op RTL4quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Op welke zender komt die persconf? Weet iemand dat?
Eentje is een korporaal, ander is idd een marinier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
Ik wist niet dat er ook mariniers zaten in die woestijn.
Zelf kikvorsmannenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
Ik wist niet dat er ook mariniers zaten in die woestijn.
Dat is die Korporaal wel een Korporaal der Mariniers, en dus ook bedoeld door bovenstaande.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje is een korporaal, ander is idd een marinier.
Ik weet er idd geen zak van af, bij mariniers denk ik aan fregatten en open zee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Zelf kikvorsmannen![]()
Maar als je weet wat de mariniers doen is het ook niet zo vreemd.
Qua Patet Orbis, helaas voor rest hun nog 1 laatste reis. R.I.P.
Dat is de marine. Het korps mariniers is een elite eenheid.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet er idd geen zak van af, bij mariniers denk ik aan fregatten en open zee.
Extra nieuwsuitzending nu op RTL4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |