quote:BREAKING: Two Dutch soldiers have died in a bombing in southern Afghanistan, sources say.
quote:Ministerie van Defensie geeft om 21.30 uur een persconferentie. Tijdstip geeft al aan dat het, zo goed als zeker, triest nieuws zal zijn.
Bronquote:KABUL (BNO NEWS) -- Two Dutch soldiers were killed after an explosion in southern Afghanistan on Saturday, a source told BNO News.
The service members were killed in an improvised explosive device (IED) attack that happened in Afghanistan's Uruzgan province. Peter van Uhm, the Commander of the Dutch armed forces, will make a statement at 9.30 p.m. local time.
Saturday's casualties bring the total number number of coalition troops killed in Afghanistan so far this year to 150, according to a BNO News tally. Most of the casualties - 90 - were from the United States, and most of whom died in improvised explosive device (IED) attacks.
Na zoveel aantal jaartjes kunnen ze nu toch wel terug?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Triest.
Ook ongetwijfeld zal dit helaas haast weer dankbaar worden aangegrepen door tegenstanders van de missie daar. Met elke dode kunnen ze harder schreeuwen "we horen daar niet".
Jij bent degene die erover begint.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Triest.
Ook ongetwijfeld zal dit helaas haast weer dankbaar worden aangegrepen door tegenstanders van de missie daar. Met elke dode kunnen ze harder schreeuwen "we horen daar niet".
Wel, ja. Natuurlijk. Als je tegen de deelname aan de oorlog in Afghanistan bent omdat je vindt dat Nederlanders daar niet horen te sterven, of omdat je vindt dat Nederlanders geen Afghanen moeten vermoorden, dan is het vanzelfsprekend dat wanneer er een Nederlander sterft of een Afghaan vermoord wordt, je nogmaals en nadrukkelijk voor je mening uit komt. Ik zie niet helemaal hoe dit verbazingwekkend zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Damn
Gaan we dus net weer een paar maanden te laat weg daar![]()
Wat een stupide opmerkingquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Triest.
Saviour liep voor in de polonaisequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef Bleekscheet het volgende:
ik kan me nog herinneren hoe er werd gejuichdop Fok over de doden bij aardverschuiving in Marokko.
Ik zie het keer op keer weer gebeuren na zo'n bericht. Mensen die het haast toejuichen.quote:
Ja gek hè __Saviour__, dat er aan de andere kant van het spectrum ook mongolen zitten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie het keer op keer weer gebeuren na zo'n bericht. Mensen die het haast toejuichen.
Toch raar,quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef Merkie het volgende:
Sterke aan SoldMayor. Die zal zijn tranen niet kunnen bedwingen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |