Grappig, daarom vind ik die juist vies en neem ik de Mandarijn-versie, omdat die wel zoet is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef travelman het volgende:
Ik vind de Duitse Fanta trouwens lekkerder; die is minder zoet.
Nee koffie is goed voor je tanden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef hondekloten het volgende:
Vroeger dronk ik nog wel veel cola. Tegenwoordig alleen maar koffie, voor de caffeine stoot.
Je gebit gaat er ook zo van achteruit met die cola drankjes.
Random fact: Fanta is ontstaan toen de Coca-Cola company de grondstoffen voor Cola niet in Nazi-Duitsland kon krijgen. Omdat er wel sinaasappels beschikbaar waren in Duitsland is zo Fanta ontstaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef travelman het volgende:
Ik vind de Duitse Fanta trouwens lekkerder; die is minder zoet.
Ben je een hippie ofzo?quote:Op zondag 18 april 2010 00:31 schreef Nosh het volgende:
Hoi ik ben ook fan van gigantische multinationals die in mij alleen een potentiële consument zien!!1
Even vergeten dat het een primaire levensbehoefte is voor suikerballetjes overal op de wereld, sorry Juicy.quote:
Het is algemeen bekend dat de fanta in het buitenland zoeter is dan in Nederland, met name rond de middellandse zee.quote:Op zondag 18 april 2010 09:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Fanta gek meldt zich
Helaas is de Fanta in duitsland zoveel beter, zoeter en meer oranjedan hier.
* Erosjuhhh snapt niet hoe je er bij komt dat hij in duitsland minder zoet is
Ik kan er een voor je meenemenquote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef cptmarco het volgende:
Ik word pas fan als Vanilla Coke weer terug in de winkels komt...
Dat spul vind ik niet te zuipenquote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef cptmarco het volgende:
Ik word pas fan als Vanilla Coke weer terug in de winkels komt...
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef SinofEnvy het volgende:
(Maar wat, Vanilla Coke wordt nog verkocht in Duitsland?)
Klopt.quote:Op zondag 18 april 2010 10:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de fanta in het buitenland zoeter is dan in Nederland, met name rond de middellandse zee.
Hier verkopen ze ook gewoon Cola Vanille, maar de flessen komen wel uit Duitsland.quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik word inderdaad ook pas fan als Vanilla Coke terugkomt, maar met name wil ik terug: 7up Tropical Splash (7up is toch ook van Coca-Cola Company? of zet ik mezelf nu voor paal) (ja, ik zette mezelf voor paal, 7up is van Pepsi)
Mijn God. Dat was het goddelijkste drankje ooit.![]()
(Maar wat, Vanilla Coke wordt nog verkocht in Duitsland?)
Ja, dat verkopen ze hier nog wel gewoon. Maar dope, ik ga binnekort ook maar es iets fixen dan.quote:Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef Anne het volgende:
. Ook Cherry Coke trouwens, ik weet niet of ze dat nog in Nederland hebben. Ook wel lekker af en toe.
Coca Cola zuipen vóór, tijdens of na het sporten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef ABombali het volgende:
Diabetes type 2 ftw
Maar verder natuurlijk echt lekker, ze hebben echt honderden soorten frisdrank over de hele wereld. Jammer dat er op de Nederlandse markt niet veel verschijnt:(
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef ASSpirine het volgende:
Schweppes heeft ook lekkere frisdranken
http://en.wikipedia.org/wiki/Schweppesquote:Schweppes is a beverage brand that is sold around the world. It includes a variety of carbonated water and ginger ales. Its marketing campaign made heavy use of an onomatopoeia in their commercials: "Schhhhh.... Schweppes," after the sound of the gas escaping as one opens the bottle.
In the United States, Schweppes-brand products are currently manufactured by Dr Pepper Snapple Group. In Canada by Canada Dry Motts (formally Cadbury Beverages Canada Inc.)[1], a subsidiary of Dr Pepper Snapple Group.
In the United Kingdom, Argentina, Brazil, Bulgaria, Ireland and Turkey, they are manufactured by The Coca-Cola Company.
In France, Spain and Portugal the rights are held by Orangina Schweppes[2][3], a subsidiary of Suntory of Japan since November 2009.
In Germany and Austria, all Schweppes products are manufactured by the Krombacher Brauerei[4] under license from Schweppes Germany. Schweppes Germany (and indirectly Krombacher) both control the German and Austrian licenses for Snapple (not available in Germany/Austria), Dr. Pepper and Orangina.
Schweppes Australia is a joint venture between Schweppes and Asahi Breweries and was formerly Cadbury Schweppes Australia before de-merger. Schweppes Australia manufacture its own soft drink as well as for Pepsico in Australia under license which includes 7up, Sunkist, Monster Energy as well as Australian Exclusive drinks like Cool Ridge (Spring Water), Spring Valley fruit drinks and Fiji Water.
In Poland the rights are held by Pepsico[5].d
In New Zealand, the rights to the Schweppes brand is held by Coca-Cola Amatil[6], who manufacture and market many flavours of the brand.
Je kan ze halen( of laten halen) bij de Groothandelquote:Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef Anne het volgende:
Waar haal je die dan FP?
[..]. Ook Cherry Coke trouwens,
ik weet niet of ze dat nog in Nederland hebben.
Ook wel lekker af en toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |