Grappig, daarom vind ik die juist vies en neem ik de Mandarijn-versie, omdat die wel zoet is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef travelman het volgende:
Ik vind de Duitse Fanta trouwens lekkerder; die is minder zoet.
Nee koffie is goed voor je tanden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef hondekloten het volgende:
Vroeger dronk ik nog wel veel cola. Tegenwoordig alleen maar koffie, voor de caffeine stoot.
Je gebit gaat er ook zo van achteruit met die cola drankjes.
Random fact: Fanta is ontstaan toen de Coca-Cola company de grondstoffen voor Cola niet in Nazi-Duitsland kon krijgen. Omdat er wel sinaasappels beschikbaar waren in Duitsland is zo Fanta ontstaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef travelman het volgende:
Ik vind de Duitse Fanta trouwens lekkerder; die is minder zoet.
Ben je een hippie ofzo?quote:Op zondag 18 april 2010 00:31 schreef Nosh het volgende:
Hoi ik ben ook fan van gigantische multinationals die in mij alleen een potentiële consument zien!!1
Even vergeten dat het een primaire levensbehoefte is voor suikerballetjes overal op de wereld, sorry Juicy.quote:
Het is algemeen bekend dat de fanta in het buitenland zoeter is dan in Nederland, met name rond de middellandse zee.quote:Op zondag 18 april 2010 09:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Fanta gek meldt zich
Helaas is de Fanta in duitsland zoveel beter, zoeter en meer oranjedan hier.
* Erosjuhhh snapt niet hoe je er bij komt dat hij in duitsland minder zoet is
Ik kan er een voor je meenemenquote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef cptmarco het volgende:
Ik word pas fan als Vanilla Coke weer terug in de winkels komt...
Dat spul vind ik niet te zuipenquote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef cptmarco het volgende:
Ik word pas fan als Vanilla Coke weer terug in de winkels komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |