abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80453478
Wat een gelul hierboven zeg, mensen die in Nazi-duitsland dienst weigerden werden gewoon ter dood veroordeeld wegens desertie. Verwacht je nou echt dat iemand zijn eigen leven minder waard vind dan dat van iemand die hij nooit gekend heeft
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_80453571
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een gelul hierboven zeg, mensen die in Nazi-duitsland dienst weigerden werden gewoon ter dood veroordeeld wegens desertie. Verwacht je nou echt dat iemand zijn eigen leven minder waard vind dan dat van iemand die hij nooit gekend heeft
Verdien je nog geen respect voor je leven als soldaat. Niet elke soldaat was een schoft, maar hij vocht wel voor een wreed en moordend regime, daarvoor hoeft hij dus niet gerespecteerd te worden maar te veroordeeld, die Duitse soldaten waren geen slachtoffer van hun eigen regime
dienstplichtig of niet ze deden het volstrekt moedwillig.
pi_80453841
Triest leven heb je als je zelfs slachtoffers van de tweede wereldoorlog nog moet haten..Ik ben blij voor de familie van de piloot, omdat ze nu eindelijk het boek kunnen sluiten..
pi_80453918
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:07 schreef Maron het volgende:
Triest leven heb je als je zelfs slachtoffers van de tweede wereldoorlog nog moet haten..Ik ben blij voor de familie van de piloot, omdat ze nu eindelijk het boek kunnen sluiten..
Dus jij haat Nazi-Duitsland niet, voor zijn familie is het inderdaad goed en fijn,
maar hij moet niet gerespecteerd worden als de soldaat waarvoor hij vocht daar zat hij helemaal fout.
pi_80454337
Lul niet zo dom, zelfs veteranen uit WOII hebben repect voor hun tegenstanders, omdat ook zij simpelweg orders opvolgden. De SS-ers en hogere officieren, dat is een ander verhaal...
pi_80454465
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Lul niet zo dom, zelfs veteranen uit WOII hebben repect voor hun tegenstanders, omdat ook zij simpelweg orders opvolgden. De SS-ers en hogere officieren, dat is een ander verhaal...
Ik kan het wel voor je blijven herhalen, voor de mensen die weigeren te lezen, maar de Wehrmacht was net zo schuldig aan de Holocaust. Mijn grootvader was een veteraan en die respecteerde ze niet hoor.

Wehrmachtmisdaden.
Hier.

http://www.verbrechen-der-wehrmacht.de/pdf/vdw_en.pdf

pi_80454693
Ah, de meneer van het CIDI is ook weer bezig...
pi_80454715
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:31 schreef Nielsch het volgende:
Ah, de meneer van het CIDI is ook weer bezig...
Goede
organisatie .
pi_80454778
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan het wel voor je blijven herhalen, voor de mensen die weigeren te lezen, maar de Wehrmacht was net zo schuldig aan de Holocaust. Mijn grootvader was een veteraan en die respecteerde ze niet hoor.

Wehrmachtmisdaden.
Hier.

Doe mij eens een lol, noem eens 1 oorlog waarbij geen oorlogsmisdaden zijn gepleegd? "Joodse mensen" hebben waarschijnlijk daar ook heel wat van op hun rekening staan dus waar hebben we het eigenlijk over. Verschrikkelijkheden gebeuren er altijd in oorlogen, het is wel erg makkelijk om een duitse soldaat de schuld te geven van aan de verkeerde kant staan als hij nooit specifiek voor een kant heeft gekozen.
pi_80454789
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Goede
organisatie .
Vroeger wel, nu roepen ze bij elk geluidje: ANTISEMITISME!!!!! zoals een Marokkaan DISCRIMINATIE!!!!!!! roept als je hem aanspreekt op fout gedrag.

Het is een organisatie om op te kosten, wat mij betreft
pi_80454828
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Doe mij eens een lol, noem eens 1 oorlog waarbij geen oorlogsmisdaden zijn gepleegd? "Joodse mensen" hebben waarschijnlijk daar ook heel wat van op hun rekening staan
Ohohohohoooooooooooooooo dat mag je niet zeggen!!!! Antisemitisme!!!! ohohohoho!!!!!
pi_80454844
En trouwens:
quote:
War crimes of the Wehrmacht were those carried out by German armed forces during World War II. While the principal perpetrators of the Holocaust amongst German armed forces were the Nazi German political armies (the SS-Totenkopfverbände and particularly the Einsatzgruppen), the traditional armed forces represented by the Wehrmacht committed war crimes of their own, particularly on the Eastern Front in the war against the Soviet Union. The Nuremberg Trials of the major war criminals at the end of World War II found that the Wehrmacht was not an inherently criminal organization, but that it had committed crimes in the course of the war.
Let vooral even op het dikgedrukte. Precies wat de verstandige mensen hier al vaker hebben geplaatst.

Waar jij constant op hamert gaat alleen over het oostfront.
pi_80455118
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vroeger wel, nu roepen ze bij elk geluidje: ANTISEMITISME!!!!! zoals een Marokkaan DISCRIMINATIE!!!!!!! roept als je hem aanspreekt op fout gedrag.

Het is een organisatie om op te kosten, wat mij betreft
Dat is gewoon onzin.
Zou een vrijbrief zijn voor de echte anti-semieten.
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ohohohohoooooooooooooooo dat mag je niet zeggen!!!! Antisemitisme!!!! ohohohoho!!!!!
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Doe mij eens een lol, noem eens 1 oorlog waarbij geen oorlogsmisdaden zijn gepleegd? "Joodse mensen" hebben waarschijnlijk daar ook heel wat van op hun rekening staan dus waar hebben we het eigenlijk over. Verschrikkelijkheden gebeuren er altijd in oorlogen, het is wel erg makkelijk om een duitse soldaat de schuld te geven van aan de verkeerde kant staan als hij nooit specifiek voor een kant heeft gekozen.
Neuj jongen, de Holocaust en WOII was hetzelfde als welke andere oorlog dan ook,
allemaal hetzelfde, allemaal dezelfde vernietiging, zelfde haat en zelfde gevoelens,
op deze manier kan je de oorlog enorm bagataliseren. Lees bv Ernst Nolte die ook verloren heeft.
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Maverick_tfd het volgende:
En trouwens:
[..]

Let vooral even op het dikgedrukte. Precies wat de verstandige mensen hier al vaker hebben geplaatst.
Let vooral op het onderstaande:
http://www.verbrechen-der-wehrmacht.de/pdf/vdw_en.pdf.

Als je weigert te lezen is dat niet mijn fout.
Dit is officieel onderzoek gedaan door Duitse historici.
Er is ook nog een aangescherpte versie maar die kon ik even niet zo snel vinden.
Maar in essentie is daar weinig aan veranderd tsja.

Er staat voor jullie die weigeren ook al maar de inleiding in te lezen.

Voor de Wehrmacht was het doel niet alleen het land op de vijand veroveren.

Het was geen oorlog zoals elke andere, het doel ook van de Wehrmacht, was het zuiveren van de bevolking.

De Wehrmacht is schuldig, net zozeer als de SS, aan de Holocaust of je het nu prettig vindt of niet.
pi_80455134
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Maverick_tfd het volgende:
En trouwens:
[..]

Waar jij constant op hamert gaat alleen over het oostfront.
Zijn volgens mij ook de meeste doden gevallen of niet.
Maar goed, voor het Westfront net zo hard, als je maar leest maar dat weiger je gewoon.
pi_80455243
Niemand zegt hier dat de wehrmacht geen oorlogsmisdaden heeft begaan, maar dat de SS veel meer gruwelijkheden op zijn naam heeft staan. Maargoed, jij staat extreem gefixeerd in je slachtofferrol en daar valt eigenlijk niet mee te discussieren.

Wat ik me echt wel af vraag is waarom dat absurde geforceerde "Joodse mensen" want dat doe je wel met een heel slap excuus af. Als je Christenen en Moslims noemt moet je ook gewoon Joden zeggen.
pi_80455354
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
Niemand zegt hier dat de wehrmacht geen oorlogsmisdaden heeft begaan, maar dat de SS veel meer gruwelijkheden op zijn naam heeft staan. Maargoed, jij staat extreem gefixeerd in je slachtofferrol en daar valt eigenlijk niet mee te discussieren.
Met bijna geen enkele jood, want "antisemitisme"
pi_80456037
quote:

Wat ik me echt wel af vraag is waarom dat absurde geforceerde "Joodse mensen" want dat doe je wel met een heel slap excuus af. Als je Christenen en Moslims noemt moet je ook gewoon Joden zeggen.
Dat heb ik ooit al eens gezegd waarom ik dat deed. Hoef ik niet altijd te herhalen, maar voor deze ene keer, ik vind dat beter ja, ik vind het niet erg als andere mensen het niet doen maar ik maak dit voor mezelf uit.

Volgens mij heb ik nooit de oorlog meegemaakt Maverick. Maar ik ben ook niet objectief in de oorlog, moet ik dat dan zijn, lijkt me niet he, degene die zegt dat hij objectief staat in WOII, die is toch niet helemaal goed wijs.
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Met bijna geen enkele jood, want "antisemitisme"
Probeer je nu iets te forceren ofzo, kinderachtig figuur,
post nuttig of post niet zo simpel is het.
pi_80456085
quote:

De Wehrmacht is net zo schuldig als de SS.
Als je de SS al enorm schuldig vindt moet je nagaan wat de grotere Wehrmacht heeft gedaan.
pi_80456253
Dat we er even dagelijks aan herinnerd worden hoe verkeerd de Duitsers waren zo'n 65 jaar geleden, dan zien we even niet wat voor misdaden de staatsterroristen van Israël vandaag de dag begaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2010 20:09:15 ]
pi_80456290
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat heb ik ooit al eens gezegd waarom ik dat deed. Hoef ik niet altijd te herhalen, maar voor deze ene keer, ik vind dat beter ja, ik vind het niet erg als andere mensen het niet doen maar ik maak dit voor mezelf uit.
Dat kan, maar je maakt jezelf er wel belachelijk mee.
quote:
Volgens mij heb ik nooit de oorlog meegemaakt Maverick. Maar ik ben ook niet objectief in de oorlog, moet ik dat dan zijn, lijkt me niet he, degene die zegt dat hij objectief staat in WOII, die is toch niet helemaal goed wijs.
Helemaal objectief bestaat sowieso niet, maar je kunt wel dingen proberen te bekijken door een zo min mogelijk gekleurde bril. Ook de soviets waren tot verschrikkelijkheden in staat, en de italianen, en de britten, en de amerikanen. Oorlog verandert militairen enorm, en meestal niet ten goede. Ik vind dat we moeten erkennen dat oorlogsmisdaden altijd voorkomen (in sommige gevallen veel erger dan anderen, dat klopt) en dat geen zijden daar vrij van zijn. Ook jouw zo geliefde Israel heeft vast veel op de kerfstok. Dat praat andermans daden niet goed, maar het werpt wel een ander licht.

Het lijkt wel alsof jij de gemiddelde duitse militair wil demoniseren terwijl dat toch echt gewoon mensen waren zoals jij en ik.
pi_80456320
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Dat we er even dagelijks aan herinnerd worden hoe verkeerd de Duitsers waren zo'n 60 jaar geleden, dan zien we even niet wat voor misdaden de staatsterroristen van Israël vandaag de dag begaan.
Ten eerste is het een heel andere discussie die niets met dit heeft te maken. Ten tweede, al zou Israel dat doen, zelfs dan kan je nog niet dit goedpraten of het misdadige aspect ontkennen.
Ten derde, je bent gewoon een vieze troll die alleen maar loopt te forceren, in de hoop dat ik verkeerde dingen tegen je ga zeggen. Ten vierde en ten slotte, post nuttig, of post niet.
pi_80456382
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

dat Israël dat doet, daarmee kan je dit nog niet goedpraten of het misdadige aspect ontkennen.

oh, maar dat doe ik ook niet. de duitsers waren fout in de 2de WO. allemaal. zo fout, dat we ze nu nog allemaal moeten haten en verachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2010 20:12:38 ]
pi_80456709
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:09 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Dat kan, maar je maakt jezelf er wel belachelijk mee.
[..]
Waarom zou ik mezelf daar belachelijk mee maken.
Mag ik toch zelf weten, ik beledig niemand, het is gewoon iets wat ik doe.
Het komt namelijk door het voetbal, omdat iedereen het altijd over "De Joden" heeft.
Voor mij persoonlijk klinkt het helemaal verkeerd, om het dan ook op die manier te gebruiken.
quote:
Helemaal objectief bestaat sowieso niet, maar je kunt wel dingen proberen te bekijken door een zo min mogelijk gekleurde bril. Ook de soviets waren tot verschrikkelijkheden in staat, en de italianen, en de britten, en de amerikanen. Oorlog verandert militairen enorm, en meestal niet ten goede. Ik vind dat we moeten erkennen dat oorlogsmisdaden altijd voorkomen (in sommige gevallen veel erger dan anderen, dat klopt) en dat geen zijden daar vrij van zijn. Ook jouw zo geliefde Israel heeft vast veel op de kerfstok. Dat praat andermans daden niet goed, maar het werpt wel een ander licht.
Ten eerste, is er tot dusverre, qua wreedheid geen enkele oorlog te vergelijken met WOII.
Ten tweede, ja er zijn heel veel misdadige en wrede dingen gebeurt in de Geschiedenis, de helft van de landen die je noemt ben ik het niet mee eens (t.t.v. WOII en Israel), maar goed, dat is een andere discussie.
Maar nee, niet elke oorlog is hetzelfde, de Tweede Wereldoorlog, en de weg die Duitsland hier naar heeft afgelegd, is uniek, en dient ook zo beschouwt te worden, alleen op die manier kunnen we er lessen uit trekken. Leve de "Sonderweg" dus.
Ten derde zeg ik niet dat het erger is om een Joods iemand te vermoorden, dan een Islamitisch iemand feitelijk, zeker natuurlijk kijkend naar de manier waarop is het algemeen gezien even erg.
Ten vierde, ja je kan realistisch naar bepaalde punten kijken, wat ik ook doe, zolang je het goede en het slechte, die partijen wel duidelijk van elkaar kan onderscheiden. Om toch Israel als voorbeeld aan te dragen. Ik sta volledig achter Israel, maar sommige dingen pakken ze inderdaad niet goed aan, ik zeg niet dat het misdadig is maar bijvoorbeeld kolonisatie zal het vredesproces niet snel verbeteren.
Ten vijfde en ten slotte, om nog terug te komen op de Tweede Wereldoorlog, het is een oorlog die volledig lostaat qua belang van elke andere oorlog. Misschien dat we over tweehonderd jaar daar anders over denken, maar dat kan bijna alleen als er nog iets ergers gebeurd, wat je gewoon niemand toewenst. Je kan niet deze oorlog bagataliseren door te stellen dat wrede dingen altijd en overal gebeuren. Dan onderken je de volledige essentie van WOII en de Holocaust.
quote:
Het lijkt wel alsof jij de gemiddelde duitse militair wil demoniseren terwijl dat toch echt gewoon mensen waren zoals jij en ik.
Dat ze mensen waren betekent niet dat goed of slecht zijn.
Elke Duitse militair, die gevochten heeft om dat regime feitelijk in stand te houden, verdient daarvoor geen respect. Niet elke Duitse militair is daardoor ook automatisch een oorlogsmisdadiger.
Uiteraard niet, maar Hitler was ook een mens, maar dat maakt het niet acceptabel.
pi_80456761
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

oh, maar dat doe ik ook niet. de duitsers waren fout in de 2de WO. allemaal. zo fout, dat we ze nu nog allemaal moeten haten en verachten.
Je weet m'n antwoord.
Ga maar tegen een deur aan staan praten ofzo.
pi_80456815
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je weet m'n antwoord.
Ga maar tegen een deur aan staan praten ofzo.
*hap*

Krijg jij soms per antwoord betaald door het CIDI?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2010 20:22:14 ]
  zondag 18 april 2010 @ 20:24:26 #76
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80456967
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Dat we er even dagelijks aan herinnerd worden hoe verkeerd de Duitsers waren zo'n 65 jaar geleden, dan zien we even niet wat voor misdaden de staatsterroristen van Israël vandaag de dag begaan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80457156
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef elcastel het volgende:

[..]

Je displayplaatje spreekt niet
in je voordeel hm.
pi_80457195
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef elcastel het volgende:

[..]

pi_80457506
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef Appelknaller het volgende:
Duitsers die weigerden om deel te nemen aan slachtpartijen tegen Joden, konden iig wel gewoon overplaatsing aanvragen hoor. Bron o.a.: Goldhagen: Hitlers gewillige beulen.
Wat Oksel hierboven schreef; dit soort onderwerpen ligt natuurlijk 'moeilijk, moeilijk', maar toch neig ik zoveel jaar na de oorlog (en dat is nl. toch een argument) niet naar DeParo, hoewel ik zijn statement ook wel begrijp.
I´m back.
pi_80457686
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Duitsers die weigerden om deel te nemen aan slachtpartijen tegen Joden, konden iig wel gewoon overplaatsing aanvragen hoor. Bron o.a.: Goldhagen: Hitlers gewillige beulen.
Wat Oksel hierboven schreef; dit soort onderwerpen ligt natuurlijk 'moeilijk, moeilijk', maar toch neig ik zoveel jaar na de oorlog (en dat is nl. toch een argument) niet naar DeParo, hoewel ik zijn statement ook wel begrijp.
Voor mensen die niet van studieboeken houden (en dat zijn er hier blijkbaar heel wat helaas) maar meer romans lezen raad ik De Welwillenden aan van Jonathan Littell dan lees je het luchtiger en soepeler.

De mening van Ryan3 kan ik hierboven ook veel beter accepteren omdat hij bereid is geweest er iets degelijks over te lezen. Ben ik altijd blij om wat je mening dan ook is (tenzij heel erg radicaal ).
  zondag 18 april 2010 @ 20:54:33 #81
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80458434
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:27 schreef DeParo het volgende:
Je displayplaatje spreekt niet
in je voordeel hm.
Wat wil daarmee zeggen ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80458651
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef elcastel het volgende:

[..]

Wat wil daarmee zeggen ?
Dat weet je best.
pi_80458772
Gezien de reacties is de oorlog nog steeds niet voorbij..
pi_80458853
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef Maron het volgende:
Gezien de reacties is de oorlog nog steeds niet voorbij..
De oorlog is verleden tijd maar zal nooit voltooid verleden tijd worden.
  zondag 18 april 2010 @ 21:04:07 #85
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_80458967
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je haalt de SS en de Wehrmacht door elkaar.
Als hij in een Messerschmitt uit de lucht is komen donderen maakte hij van beide geen deel uit.
pi_80459929
Nu heb ik zin om naar een oorlogsmuseum te gaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80461253
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

De oorlog is verleden tijd maar zal nooit voltooid verleden tijd worden.
Jij bent van Joodse afkomst toch? Dan zou ik er ook niet objectief naar kunnen kijken
pi_80461298
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:51 schreef DeParo het volgende:

Ik haal niemand door elkaar waar slaat het op.
Je noemt de piloot een nazi. De Wehrmacht was geen nazibolwerk, integendeel. In de Wehrmacht zaten ook velen die niets van nazi's moesten hebben. Daarnaast was de Wehrmacht een kwestie van dienstplicht. Je kon de kogel krijgen als je je daar aan wilde onttrekken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_80461378
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:50 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Jij bent van Joodse afkomst toch? Dan zou ik er ook niet objectief naar kunnen kijken
Klopt, maar ik vraag me af of dat in dit geval een handicap is, lijkt me niet tja, kan me wel iets voorstellen als mensen het in de discussie Israel naar voren brengen, dan is het ook niet altijd een sterk argument maja.
pi_80461426
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je noemt de piloot een nazi. De Wehrmacht was geen nazibolwerk, integendeel. In de Wehrmacht zaten ook velen die niets van nazi's moesten hebben. Daarnaast was de Wehrmacht een kwestie van dienstplicht. Je kon de kogel krijgen als je je daar aan wilde onttrekken.
Lees alle pagina's even door en dan zie je dat dat al lang is ontkracht. Niet alle soldaten waren natuurlijk schuldig maar de Wehrmacht zelf was wel verantwoordelijk en had als doel de vernietiging uit te voeren.
  zondag 18 april 2010 @ 21:55:02 #91
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80461493
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef DeParo het volgende:
Dat weet je best.
Eh nee ?
pi_80461580
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef DeParo het volgende:

Dan heb je dus totaal geen idee van hoe de Wehrmacht in elkaar zat.
Aardig wat familie van mij heeft moeten vechten in de Wehrmacht. Geen nazi's, integendeel. Maar als je kan kiezen tussen een kogel, of schieten op anderen (waarbij velen geen hond geraakt hebben, laat staan een ander mens), dan is die keuze makkelijk.

Ik wil jou wel eens zien als je een pistool in je handen krijgt met de opdracht een ander te vermoorden, anders vermoorden wij jou.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_80461584
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef elcastel het volgende:

[..]

Eh nee ?
Haha
jawel.
  zondag 18 april 2010 @ 21:57:05 #94
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80461611
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn gasten als DeParo die je je doen afvragen hoe het toch komt dat de hele wereld 2000 jaar lang Joden heeft gehaat en vervolgd.
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:08 schreef Dagonet het volgende:
Het kan ook komen door jouw stompzinnige topicverklotende gedrag in elk topic waar je komt. Dat kan natuurlijk ook.

Op zich altijd wel een zwak gehad voor piloten van de Luftwaffe. Piloten als Marseille zijn gewoon helden.
  zondag 18 april 2010 @ 21:57:47 #95
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80461652
=edit= niet doen

[ Bericht 40% gewijzigd door paddy op 19-04-2010 00:04:50 ]
pi_80461733
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]
Word eens orgineel AR. Je begint saai en voorspelbaar te worden, je bent toch zo ontzettend slim, laat maar eens zien waarom jij meent dat de Joodse mensen al die tijd vervolgd zijn.
pi_80461751
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef elcastel het volgende:
Uit mijn PM box :
[..]

Gaat het een beetje, achterlijke gek ?
Geen
toestemming.
  zondag 18 april 2010 @ 22:00:36 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80461791
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef elcastel het volgende:
Uit mijn PM box :
[..]

Gaat het een beetje, achterlijke gek ?
Op het posten van een pm staat een ban, dus beter als je hem even weghaalt.
pi_80461807
We hebben dus duidelijk nog niets geleerd van al deze ellende..
  zondag 18 april 2010 @ 22:01:54 #100
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80461862
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Word eens orgineel AR. Je begint saai en voorspelbaar te worden, je bent toch zo ontzettend slim, laat maar eens zien waarom jij meent dat de Joodse mensen al die tijd vervolgd zijn.
Omdat Joden in een aantal gevallen (niet betrekking tot de holocaust) zelf ook genoeg schuld hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')