... waarin hij geweld verheerlijkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is echt vreselijk. Een film gemaakt...
Ja, want alle regisseurs ter wereld die geweldsfilms maken verheerlijken geweldquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
... waarin hij geweld verheerlijkt.
waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Naughty boy.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
ach.. uiteindelijk draait het toch om zijn denkbeelden en standpunten natuurlijk . En die zijn al walgelijk zat, of hij nu wel of niet wat filmpjes maaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Zeker, het zijn maar filmpjes, maar erg competent komt hij met dit soort dingen niet over
Dat kun je niet zeggen. Misschien wordt hij wel woordvoerder cultuurzaken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Zeker, het zijn maar filmpjes, maar erg competent komt hij met dit soort dingen niet over
Waarom niet? Ik vind het wel een leuke hobby. Beter dan op de bank hangen, en naar dit soort 'geweldsverheerlijkende' filmpjes kijken. Je kunt zien dat ze plezier hebben gehad om ze te maken, en tenenkrommend slecht zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Dit gaat inderdaad nergens over. Zelfs bij prijsschieten, schiet je wel eens mis.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:42 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel een leuke hobby. Beter dan op de bank hangen, en naar dit soort 'geweldsverheerlijkende' filmpjes kijken. Je kunt zien dat ze plezier hebben gehad om ze te maken, en tenenkrommend slecht zijn ze ook niet.
Verbied Hollywood en de volledige gamesindustrie!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is echt vreselijk. Een film gemaakt. Het moest verboden worden! En nog bombastische muziek er ook bij, foei!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Femke Halsema ook.quote:Op zondag 18 april 2010 11:01 schreef cerror het volgende:
En de accountant van de PVV heeft een keer een lijntje coke gedaan.
Iemand die poogt grappige filmpjes te maken, maar zelfs dát te slecht en amateuristisch doet om een glimlach op mijn toet te toveren, acht ik ook niet in staat het land te regeren.quote:
Hmmm, ik vind het voor amateurs zeer goed eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand die poogt grappige filmpjes te maken, maar zelfs dát te slecht en amateuristisch doet om een glimlach op mijn toet te toveren, acht ik ook niet in staat het land te regeren.
Man, vroegah hadden we Wim Kok, die bij een uitje een muis oppakte en hem bediende als een soort afstandsbediening richting de PC. Heb je toen ook zo krampachtig lopen reageren "HIJ MAG HET LAND NIET REAGEREN!!!!" ?quote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand die poogt grappige filmpjes te maken, maar zelfs dát te slecht en amateuristisch doet om een glimlach op mijn toet te toveren, acht ik ook niet in staat het land te regeren.
Toch wel knap dat je dat in mijn reacties kunt lezen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Man, vroegah hadden we Wim Kok, die bij een uitje een muis oppakte en hem bediende als een soort afstandsbediening richting de PC. Heb je toen ook zo krampachtig lopen reageren "HIJ MAG HET LAND NIET REAGEREN!!!!" ?
Ik vond het best grappig eigenlijk. Goed in elkaar gezet voor een amateurquote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De muis die ik meestal op het provinciehuis gebruik is ook met de onderste knop als een soort afstandbediening te gebruiken.quote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Man, vroegah hadden we Wim Kok, die bij een uitje een muis oppakte en hem bediende als een soort afstandsbediening richting de PC. Heb je toen ook zo krampachtig lopen reageren "HIJ MAG HET LAND NIET REAGEREN!!!!" ?
Tjonge... Maar goed dan dat ze Quentin Tarantino niet op de lijst hebben gezetquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
quote:...overigens zonder dat hij daartoe toestemming heeft van de auteursrechthouders.
Lachwekkend inderdaad. Je vraagt je af of Wilders nou werkelijk verwacht dat dit soort idioten ooit plaats nemen in een kabinet als minister.quote:Op zondag 18 april 2010 16:09 schreef watchers het volgende:
[..]
Tjonge... Maar goed dan dat ze Quentin Tarantino niet op de lijst hebben gezet
Iemand die zijn gegevens vervalst kritsch onder de loep nemen, ok. Maar dit is werkelijk te lachwekkend voor woorden.
Vanwege dit filmpjequote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Je vraagt je af of Wilders nou werkelijk verwacht dat dit soort idioten ooit plaats nemen in een kabinet als minister.
Precies, beetje onzinnig dit.quote:Op zondag 18 april 2010 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
Non-nieuws. Een filmmaker die mensen doodschiet in zijn films. Poeh poeh, wat erg
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef teamlead het volgende:
nounou.. schokkend.. een pvv kandidaat speelt wat met filmpjes op internet.. pfoe...
Als het hebben van een hobby je tot een idioot maakt, dan zitten we straks dus blijkbaar met 150 idioten in de Kamerquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Je vraagt je af of Wilders nou werkelijk verwacht dat dit soort idioten ooit plaats nemen in een kabinet als minister.
al had iemand van de PvdA het gedaan stond je vooraan om te posten hoe schandalig dit was.quote:
Juistquote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik vind het eerder eng dat zulke creatieve en grappige mensen blijkbaar ook voor de PVV zijn.
Nou ja, het geeft wel aan dat die mensen van low-profile gewoon werkelijk geen benul hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is echt vreselijk. Een film gemaakt. Het moest verboden worden! En nog bombastische muziek er ook bij, foei!
Dat vind ik ook, gewoon goed checken. Maar intellectuelen vindt je denk ik niet bij de PVV. Denk zomaar dat je die eerder vindt bij bijv. D66.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft wel aan dat die mensen van low-profile gewoon werkelijk geen benul hebben.
Tuurlijk is het niet erg, maar mocht de PVV nog enige intellectuele potentie willen uitstralen dan zou ik voortaan toch nog eens goed kijken wie ik binnen laat.
Maar dat dit feitje op zichzelf niet zo boeiend is, dat ben ik met je eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |