Ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:49 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Yep.. maar 30 van de 100 queues kom je in een HOR run in progress terecht.
dit dus , waarvan HoS het meestequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Silmarwen het volgende:
Yep, heb als tank altijd instant group. Heb nog nooit hoeven te wachten. Als healer meestal ook maar max 1 a 2 minuutjes en als DPS, gerust een kwartier.
Ik krijg trouwens meestal HoL. En das kut. HoL, Gundrak, HoS, UK en UP komen het meest voor. Oh en als ik een snelle pug wil is het standaard OCC.
800ishquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef krisjanovich het volgende:
gewoon uit interesse, maar wat is de hoogste rating die de mede fokkers hier hebben gehaalt?
ik zelf 2446, en een matchmaking rating van 2580 ofzo
p.s. niet om op te scheppen ofzo want ben ook geen gladiatormaar gewoon pure interesse
GZ!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:07 schreef Blistering het volgende:
Finallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
[ afbeelding ]
Werd 'ns tijd zeg, jezus. Nu nog 400 quests voor the Seeker, hit ik gelijk de 9000 achievement points.
gratzquote:Op woensdag 21 april 2010 06:56 schreef Dibble het volgende:
Ik hoor trouwens heel vaak GZ als ik ding
Klopt deels..quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef MarkyB het volgende:
Random hc wordt gekoppeld aan de gear van de laagste partymember. Heb je UP of UK dan heb je iemand in de groep met lage gear. Krijg je HOR of POS dan heb je meestal een groep met redelijke gear
Nee maar meestal is het wel zo. Als je UP/UK of Violet Hold krijgt dan heb je gewoon laag gegearde mensen bij je.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Klopt deels..
Echter de keer dat ik gundrak onder de 8 minuten gecleared had, was het gemiddelde ronde 5700 GS..
hoezo overgearedmaar dat verkloot je theorie dus wel een beetje
Was jij die healer?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef GI het volgende:
Uhm, sinds wanneer kunnen DK's needen op mail ?
Questhelper kan je helpen. Als je/qh incomplete intypt, laat ie op de map blauwe stipjes zien bij quests die je nog niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 21 april 2010 06:50 schreef Silmarwen het volgende:
Ben ook eens begonnen met Loremaster. Rustig, in Northrend. Heb geen haast. xD
omg! dat wist ik niet! ik dank u zeer!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Questhelper kan je helpen. Als je/qh incomplete intypt, laat ie op de map blauwe stipjes zien bij quests die je nog niet gedaan hebt.
Ik was ook wel blij toen ik t doorhad, was al een poos op zoek naar quests in Icecrown. Nu dus Loremaster of Northrend. En inmiddels ben ik ook in Eastern Kingdom en Kalimdor aan het questenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:21 schreef jagga het volgende:
omg! dat wist ik niet! ik dank u zeer!
Ik ben al dagen bezig bepaalde quests te doen, in diverse northrend landjes, maar ik kan ze niet vinden
Beste tip ooit
Wat houden die Loremaster colors in? (zo staat het bij de achiefment)quote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was ook wel blij toen ik t doorhad, was al een poos op zoek naar quests in Icecrown. Nu dus Loremaster of Northrend. En inmiddels ben ik ook in Eastern Kingdom en Kalimdor aan het questen
Een tabardquote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef MarkyB het volgende:
Wat houden die Loremaster colors in? (zo staat het bij de achiefment)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |