Druid voor 2v2quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef MarkyB het volgende:
Wat is eigelijk een makkelijke 2v2/3v3 partner voor een DK?
Ik (rogue) heb 2v2 gedaan met een prot warrior in pve gear. Makkelijke wins zijn dat 9 van de 10 keer. Ik houd me weg en wacht tot zij met z'n twee -vrijwel nutteloos- gaan inhakken op de warrior, en pak ze dan van achter (duh, rogue).quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef jagga het volgende:
Zit ook te denken aan een beetje arena.
Heb bijna shadow's edge, maar bijna geen resil gear.
BG's zijn wel leuk enz in full pve gear, echter lig je binnen no-time naar je lijk te staren.
Zou een mix van pve/pvp gear nut hebben in arena met een warrior ?
Zat te denken aan rond de 600-700 resil, is wel een beetje weinig hé ?
Als je goede addons hebt en alles keybinded hebt en dan dus ook die keybinds kan dromen, kan je al een flinke rating halen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef krisjanovich het volgende:
je streefstats als warrior zijn, 900 resi 85% armor penetration, 4% hit, voor de rest attackpower... dit is alleen mogelijk met zieke pve gear, maar als je veel pve'd zou je het moeten kunne krijgen. eerst je hit maximisen dan je resi dan je armor penetration. ga voor AXE beste wapen. als je makkelijk hoge ratings wilt krijgen moet je double healer 3v3 gaan met HOLY paladin en DISC priest.. in 2v2 gewoon met een holy paladin.
als dk zou ik als je echt hoog wilt komen geen 2v2 gaan, 2k rating is een makkie maar dat gaat voor elke class op. beste wat je kan doen is of veel pve gear en met een holy pala of pvp gear met een druid.
Beste wat je kan doen is TSG in 3v3 gaan dat is DK WARRIOR HOLY PALADIN
iemand anders nog tips voor pvp??
dat is ook nog een optie, aangezien ik redelijk goede pve tank spullen heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik (rogue) heb 2v2 gedaan met een prot warrior in pve gear. Makkelijke wins zijn dat 9 van de 10 keer. Ik houd me weg en wacht tot zij met z'n twee -vrijwel nutteloos- gaan inhakken op de warrior, en pak ze dan van achter (duh, rogue).
2x tryranical beheader uit pit of saron HCquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:28 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Met random HC's ben ik nu ook bezig. En goud ben ik op dit moment nog alles aan het sparen voor epic flying. Dat is nog ff het belangrijkste nu. Daarna kijken we wel verder wat we ermee gaan doen.
Grootste probleem met gear zijn nu mijn wapens. Als warrior zijn die best handig enzo maar de ene keer dat er een dropte in trial of the champion vond een hunter het jammer genoeg ook een leuk ding. Loop nu dus nog rond met 2 oude 2H's. Maar ook dat komt wel.
Idd, die wapens waren mij ook al opgevallen toen ik mn atlas loot door ging bladeren. Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
2x tryranical beheader uit pit of saron HC, en dan hopen dat je een Hilt kunt bemachtigen voor Quel'delar might and faithfull
. dat zijn de beste wapens die je uit HC's kunt krijgen .
iedere dag Pos , Fos en Hor specific doen voor de kans op een hilt en zo 2x een beheader mee pakken uit Pos en een needle encrusted scorpion trinket uit Fos ., en leuke boots uit Hor
als je icc10 doet, (pugged?) kun je eventueel voor die citadel enforced claymore gaan. Zit wel erg veel hit op, maar is ook een leuke upgrade.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Idd, die wapens waren mij ook al opgevallen toen ik mn atlas loot door ging bladeren. Bedankt voor de tips!
In dat geval kan ik 3 euro per dag maken zonder ook maar een instance in te gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:07 schreef Blistering het volgende:
Gold is 1,50 ¤ per 1000g, do the math![]()
Mja, op dit ogenblik maak ik nog geen enkele kans om daar in te komen. Als ze al niet achieves willen dan willen ze dikke gear score. En eerlijk gezegd heb ik er nog niks te zoeken met de huidige staat van mijn gear, heb moeite zat met in leven blijven in FoS. Eerst nog in heroics betere gear verzamelen en als het lukt Naxx en OS. Daarna eens verder kijken naar ICC.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef jagga het volgende:
[..]
als je icc10 doet, (pugged?) kun je eventueel voor die citadel enforced claymore gaan. Zit wel erg veel hit op, maar is ook een leuke upgrade.
En aangezien pugs nu vaak tot fester of hoger komen, (bij ons op de sever tenminste) goede kans erop
Hë.. nog 1 van terenas..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja, op dit ogenblik maak ik nog geen enkele kans om daar in te komen. Als ze al niet achieves willen dan willen ze dikke gear score. En eerlijk gezegd heb ik er nog niks te zoeken met de huidige staat van mijn gear, heb moeite zat met in leven blijven in FoS. Eerst nog in heroics betere gear verzamelen en als het lukt Naxx en OS. Daarna eens verder kijken naar ICC.
Ik zou Naxx ToC Ony25 ICC 10 nemen als routequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja, op dit ogenblik maak ik nog geen enkele kans om daar in te komen. Als ze al niet achieves willen dan willen ze dikke gear score. En eerlijk gezegd heb ik er nog niks te zoeken met de huidige staat van mijn gear, heb moeite zat met in leven blijven in FoS. Eerst nog in heroics betere gear verzamelen en als het lukt Naxx en OS. Daarna eens verder kijken naar ICC.
Ja, ICC denk ik nog niet aan. Was meer als respons over de ICC pug. Probleem is alleen dat er nog weinig mensen Naxx doen. Dus dat kan nog lastig worden. Maar we zien welquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zou Naxx ToC Ony25 ICC 10 nemen als route
Ik sta als DPS gemiddeld zo'n 6 minuutjes in de rij. Op m'n priest heals 2 minuten. Maar het ligt helemaal aan de tijd waarop je randoms wilt gaan doen. Om 14:00 uur is de wachttijd significant langer dan om 20:00 uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:44 schreef Nusion het volgende:
Ik heb zin om weer te spelen, hoe zit het met de LFG queues en de schaarste aan tanks? kan ik beter mijn pala naar 80 halen en tanken of op mn priest blijven?
Yep.. maar 30 van de 100 queues kom je in een HOR run in progress terecht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik sta als DPS gemiddeld zo'n 6 minuutjes in de rij. Op m'n priest heals 2 minuten. Maar het ligt helemaal aan de tijd waarop je randoms wilt gaan doen. Om 14:00 uur is de wachttijd significant langer dan om 20:00 uur.
Tank is sowieso instant group.
Als dps moet ik doordeweeks eind van de middag/'s avonds op Terenas/Cyclone soms niet en max 10min wachten voor random HC, gemiddeld denk 5-8min. Ik vind het dus wel meevallen. Vroeg op de dag en laat op de avond is het logischerwijs wat langer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:44 schreef Nusion het volgende:
Ik heb zin om weer te spelen, hoe zit het met de LFG queues en de schaarste aan tanks? kan ik beter mijn pala naar 80 halen en tanken of op mn priest blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |