Okeequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja het weer, vermoeid etc kan ook een rol spelen.
quote:Als je interrese hebt in een meet dan moet je Robuust een pm sturen
Als je hier vaker komt veranderd dat snel genoegquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
[..]
Nee, daarvoor kom ik te weinig in dit topic/ken ik de users hier (nog) niet goed genoeg.
Okee, ik zal kijken of het me lukt hier vaker mee te posten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hier vaker komt veranderd dat snel genoegMaar ik snap wat jij bedoeld
Goed zoquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zal kijken of het me lukt hier vaker mee te posten.
Okee, ja ik heb misschien wel wat dingen aan mijn kop de laatste tijd (o.a. een eventuele verhuizing), misschien dat dat toch wel meespeelt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef francis998 het volgende:
@bos..ik herken het wel die overprikkeling..meestal heb ik dat alss bepaalde dingen heel erg veel in mijn hoofd rondturen//
dat denk ik dus wel..en ik weet ook niet in welke mate je ass hebt, maar de een kan natuurlijk tegen meer prikkels dan anderenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb misschien wel wat dingen aan mijn kop de laatste tijd (o.a. een eventuele verhuizing), misschien dat dat toch wel meespeelt.
Ik ken het verschijnsel niet zo goed, kan me er ook geen goed beeld bij vormen. Is overprikkeling niet ongeveer hetzelfde als moe zijn of zit ik er helemaal naast?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar weer een keer hier posten
Hebben jullie ook wel eens periodes dat jullie sneller overprikkeld raken?
Ik doe gewoon de dingen die ik altijd doe, maar de laatste dagen zit ik steeds sneller en vaker vol?
Niet leuk dus.
Deels wel..je wordt er uiteindelijk moe van..maar het kan je gigantisch overstuur maken, van huilen tot woede tot agresiviteit of depresiviteit om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel niet zo goed, kan me er ook geen goed beeld bij vormen. Is overprikkeling niet ongeveer hetzelfde als moe zijn of zit ik er helemaal naast?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
dat heb ik de laatste tijd af en toe(het eerste wat ik beschreef komt heel zelden voor, heb t tot nu toe 2x gehad
) hoewel ik wel sneller geirriteerd raak. Maar goed ik neem aan dat je alleen woont, dan heb je dat nu eenmaal minder
Mijn vriend heeft af en toe nog wel wat te verduren met mij als ik weer wat heb gehad waardoor ik verdrietig raak, dat ik dan wat sneller snauw. Maar die irritatie valt al met al mee want laatst smeet ik met de deur om daarna direct mijn excuses te mompelenEn ik kan sowieso echt niet langer dan 1 sec. geirriteerd zijn op
want t is gewoon een schatje
dank je (het gaat wel op en af helaas)quote:maar ik ben blij dat je je beter voelt dan en vooralsnog een *knuffel* voor jou
Dat is balenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
Voor de mensen die me succes hadden gewenst voor de sollicitatie, ik ben afgewezen, reisafstand was te groot
Zie onderschrift, over 2 maanden is mijn eigen huis klaar, tot die tijd woon ik bij mijn vriendquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
Woon jij op jezelf Cassandra? Das wel nice dan(ik vermoed dat je ja gaat zeggen)
Ik word thuis nogal vaag zegmaar dus ik wil er wel uit, maarja.
Heb ook wel een tijd uit huis gewoond.
Voor de mensen die me succes hadden gewenst voor de sollicitatie, ik ben afgewezen, reisafstand was te groot
Dat is jammerquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
Woon jij op jezelf Cassandra? Das wel nice dan(ik vermoed dat je ja gaat zeggen)
Drogreden imo. De echte reden zou misschien linea recta discriminatie kunnen zijn. En die zeggen ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |