Balen... en andere baantjes scoren zeker minder dan je uitkering? (dat probleem had ik tenminste. ik ben niet te beroerd om iets anders/simpels te doen, maar ga er niet nog meer geld voor inleveren als dat niet hoeft)quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, dat dan weer niet.
Ik zou al blij zijn als ik geschikte vacatures kon vinden. Tot op heden nog maar één en daar heb ik nog niks van gehoord.
Voor de rest woon ik te ver weg, heb ik niet de juiste papieren, dan wel ervaring.![]()
En thuis zitten is leuk als je een welverdiende vakantie hebt maar ik zit nu sinds 1 januari thuis en ik ben er nou wel zat van.
Ik zou best iets willen inleveren maar dan hang je op het moment dat je weer werkloos wordt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Balen... en andere baantjes scoren zeker minder dan je uitkering? (dat probleem had ik tenminste. ik ben niet te beroerd om iets anders/simpels te doen, maar ga er niet nog meer geld voor inleveren als dat niet hoeft)
probeer es bij Arcadis als trainee?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Helaas mag ik dit topic volgen...
Ik ben werkzoekende sinds m'n afstuderen afgelopen juni, sector duurzame energie/milieu.
Als je 26 weken van de laatste 36 maanden gewerkt hebt... ook al is het maar 1 dag in een week. dan Ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:36 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik ben straks ook werkloos, vanaf 11 juni
vraagje, heb vanaf 12 december t/m 13 juni een contract gehad. Word niet verlengd (wist ik van te voren). Daarvoor via UZB gewerkt. Heb ik dan evt recht op WW?
En waarom lijkt jou dat sterk? Je weet toch zelf ook wel dat werkgevers , nu er zat personeel is, ongelovelijk debiele eisen stellen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef Leonidas82 het volgende:
misschien is het ook wel leuk om ff jullie opleidingsachtergrond te vermelden.
Het lijkt me namelijk sterk dat je met een HBO-opleiding meer dan een half jaar in een uitkering zit...
Thanks.!!quote:Op zondag 18 april 2010 21:35 schreef samjustme het volgende:
@TimeJumper
http://www.loonwijzer.nl/home/brutonetto
afhankelijk van sector waar je werkzaam bent en pensioen afdracht tussen de 1800-1900 EUR netto per maand.
Wees maar niet bang. Als jij over 13 jaar bent afgestudeerd staat het er vast weer beter voor met de economie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef Leonidas82 het volgende:
misschien is het ook wel leuk om ff jullie opleidingsachtergrond te vermelden.
Het lijkt me namelijk sterk dat je met een HBO-opleiding meer dan een half jaar in een uitkering zit...
Gefeliciteerd met je nieuwe job!quote:Op zondag 25 april 2010 01:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Totdat ik werd voorgesteld door een uitzendbureau (helaas deze hebben geen pensioenopbouw).
Maarrrrr ik ben tenminste niet meer helemaal werkloos.
We bedoelden ook wel hetzelfde denkquote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Stiemie het volgende:
Het was meer een reactie op Leonidas82 die dacht dat je met een hbo-opleiding niet langer dan 6 maanden werkzoekend hoeft te zijn
Ja hahaha, zou je denkenquote:Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef Tiez10 het volgende:
Ze bedoelen dan dat je cv er letterlijk schitterend uitziet denk ik. Mooie randversiering enzo
Thanks!quote:Op zondag 25 april 2010 12:19 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe job!
Volgens de flexwet moet het uitzendbureau je na 26 weken wel een pensioenregeling aanbieden.
Voor zover ik weet is dat bij alle UBs overigens beschikbarepremieregeling dus de allerslechtste vorm, maar iets is beter dan niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |