Das toch het ultieme genot, meer knopjes bedienen met minder knopjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat dus niet he... koopt Ll zo'n eh.... *ding*... dat UPC ding... omdat er meer knopjes op zitten.
Maar dan koopt ie ook een speciale afstandsbediening zodat ie dan minder knopjes heeft
quote:
Je mag wel hier in de tuin komen zitten hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
WAKKKER WORDDENNNNNNNNN
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeftquote:
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeft
CENSUURquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeft
Dat kan toch niet!quote:
Het is een poesjequote:Op zaterdag 17 april 2010 14:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan toch niet!
Oh, die kat mag je houden Ll, daar heb ik er al één te veel van
Neuh ze is vers gesteriliseerdquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef Adelante het volgende:
Dan helemaal, straks heb ik van die kleine kittens
Oh, ik heb al 131x geniest, dus het wordt morgen ook mooi weer
Heb je al met je karcher staan spuiten in de tuin?quote:
Nee, we gaan zo de tegels ophalenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al met je karcher staan spuiten in de tuin?
Butters! Die is wel lief! En je schreef butters en geen boter/butter...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Adelante het volgende:
Lief als boter? Wat is dat nou weer voor uitdrukking, boter is niet lief!
Oh shut itquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een kut TT, maak er dan gewoon iets heel anders van
Aw!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik maak geen nieuwe topics meer in ESF, dat dat even genoteerd staat.
Hela, er kan er maar een de jankbal zijn en dat ben IKquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik maak geen nieuwe topics meer in ESF, dat dat even genoteerd staat.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, er kan er maar een de jankbal zijn en dat ben IK.
Ja die aansteller moet zich maar gewoon even niet zo aanstellen.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Godver het is echt een fail-dag![]()
Gel was vrijwel op, maar het zijn van die Loreal tubes, dus als je ze dan open knipt kan je nog net genoeg voor 1x eruit halen. Zo gezegd, zo gedaan, in de keuken ding opengeknipt, gel in haar gesmeerd. Dan afgeleid worden en een kwartier later langs een spiegel lopen en tot de conclusie komen dat je nadat je de gel erin hebt gedaan niks meer met je haar hebt gedaan en nu dus alle kanten op zit en de gel opgedroogd is![]()
Hij staat nu helemaal uitgeschreven, dan kan jij het ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind het al knap dat ik er geluid uit kan laten komen, dus dat gaat het niet worden.
Hoe kan dat nouquote:
Oh begin het nu niet grappig meer voor hem te vinden hoor..quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Hello, Ll en EmEl!
Heer G is nu echt pissed, want er is ook geen énkele huurauto meer te krijgen in de hele regio
Laat hem een taxi pakken, net als John Cleese gedaan heeft!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Hello, Ll en EmEl!
Heer G is nu echt pissed, want er is ook geen énkele huurauto meer te krijgen in de hele regio
Ja maar er zijn grenzen. En dat is er eentje van.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Het staat nu toch letterlijk uitgeschreven, zodat je alleen maar op de goede toetsen op je toetsenbord hoeft te drukken?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Godver het is echt een fail-dag![]()
Gel was vrijwel op, maar het zijn van die Loreal tubes, dus als je ze dan open knipt kan je nog net genoeg voor 1x eruit halen. Zo gezegd, zo gedaan, in de keuken ding opengeknipt, gel in haar gesmeerd. Dan afgeleid worden en een kwartier later langs een spiegel lopen en tot de conclusie komen dat je nadat je de gel erin hebt gedaan niks meer met je haar hebt gedaan en nu dus alle kanten op zit en de gel opgedroogd is![]()
Dan kattenbak gaan doen, ouwe zooi weggooien, zak kattengrind pakken. Tot de conclusie komen dat die voor 3/4e leeg is en dus amper de bodem van de kattenbak bedekt
Nu dus maar meteen boodschappen doen. Grind en gel halen
Nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:03 schreef Adelante het volgende:
Kipfilet 1 dag over datum moet nog wel kunnen toch?
Uiteraard, want kip staat nou net bekend als hét stukje vlees wat het veiligste is en waar je heul geen ziektes van kan krijgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zou oppassen met kip.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:03 schreef Adelante het volgende:
"A shame to throw away"quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Adelante het volgende:
Ik ga het gewoon proberen, zonde om weg te gooien
Thuis, ik ga niet in mijn uppie uit etenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Adelante het volgende:
Bonjourrrrrrrrrrrquote:
Met de prei erbij is het groen nu, ik denk dat ie genoeg antibiotica heeft gehadquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met kip.
Is ie la groen?
Dan heeft het vragen ook weinig nut vind je niet?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Adelante het volgende:
Ik kom net uit de bosjes bij de kazerne rollenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo, levensteken van Goodbye, anders gingen ze al denken dat ik je niet braaf thuis afgezet had
Was het zo mindblowing dat je er 14 uur lang van bij hebt moeten komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kom net uit de bosjes bij de kazerne rollen
Die mag als eerste proevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heeft het vragen ook weinig nut vind je niet?
Wijf!
Joehoeeeee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Thuis, ik ga niet in mijn uppie uit eten
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[..]
Bonjourrrrrrrrrrr
Hebbie je eyeliner al uitgeprobeerd?
En kom je fonduen vanavond?![]()
Whihihihihiquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat leek me duidelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het zo mindblowing dat je er 14 uur lang van bij hebt moeten komen
Kom ff langs, ik heb nog een black absinthe'je... ook bevrozenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef Ml-etje het volgende:
Kipdiscussie![]()
Rammel gewoon hier (m'n maag dan hé) en zit aan een bevroren limoncellootje dat zal lekker vallen
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat je AIDS kan krijgen van kip hé Adelante?
bbqquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joehoeeeee!
De eyeliner werkt goed, ja!Fijn dingetje!
Enne, wij gaan hier de bbq aanzetten straksDus je mag ook gewoon hier komen eten jouw leftovers meenemen
D'n Mr is weg en m'n auto staat in le garage.. /wijfquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom ff langs, ik heb nog een black absinthe'je... ook bevrozen
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja lekker ding he, dat stiftje!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joehoeeeee!
De eyeliner werkt goed, ja!Fijn dingetje!
Enne, wij gaan hier de bbq aanzetten straksDus je mag ook gewoon hier komen eten jouw leftovers meenemen
Oftwel, je wijst me gewoon keihard afquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeee
[..]
Ja lekker ding he, dat stiftje!![]()
Ik twijfel nog of ik sushi zal gaan halen of dat ik gewoon in mijn uppie verder zal fonduen vanavond
Hmm ja kan ook niet kiezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oftwel, je wijst me gewoon keihard af![]()
De fondue was errrrg lekker! Ik heb nu ook dat salsa sausje gehaald in de super!Maargoed, kiezen tussen fondue en sushi is wel weer erg moeilijk.
Wij hebben net een terrasje gepaktMorgen met het bootje weg
(was vandaag iets te laat uit m'n nest om dat nog te gaan doen
![]()
)
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja kan ook niet kiezenal was onze voirge fondue ervaring wel erg smerig.
Hebben jullie een bootje GB?
Zat iets van drank doorquote:
2007!quote:
Dat zit ik nu ook al te doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
D'n Mr is weg en m'n auto staat in le garage.. /wijf
Dus kom maar deze kant opkun je meteen vd zon genieten.
Heb het net op en ja ik zie de wereld nog niet dubbelquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit ik nu ook al te doen.
En het is 80% alcohol, ga je dat echt drinken?
Kaasfondue bedoel je dan, denk ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat iets van drank doorde smaak was echt
![]()
Oh wat leuk!! Wat voor 1?
Yesquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kaasfondue bedoel je dan, denk ik?
Een sloepje, erg fijn
Die black absinthe bedoel ik dan héquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het net op en ja ik zie de wereld nog niet dubbel![]()
80% echt? *fles op gaat zoeken
Ow ja bij jou schijnt de zon natuurlijk ook[/uit de klei getrokken]
VH1quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef MissBliss het volgende:
We are the youth gone wild!
*zingt mee*
vh1 countdown best 80s rock anthems leert mij dat foute eighties rock eigenlijk m'n favoriete muziek is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VH1![]()
Sowieso eigenlijk de enige goeie muziekzender. Alhoewel het aandeel 'foute' muziek met al die 80s en classic rock wel erg groot is.Ik luister/kijk heel vaak VH1-Classic. Geniale TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
VH1![]()
Sowieso eigenlijk de enige goeie muziekzender. Alhoewel het aandeel 'foute' muziek met al die 80s en classic rock wel erg groot is.ik vind het heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ook om te zien hoe lelijk al die gasten eigenlijk zijn! Bijna allemaal dan. Sebastian Bach
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik vind TV Oranje een beetje eng. Als ik er al naar kijk is het vol verbijstering.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
En TV oranje doet het altijd goed op feestjes. Na een paar biertjes is het echt hilarisch. Al die foute kutclips en dan in iedere clip weer een of ander 'model' wat gewoon een kennis of nichtje van de zanger is en in 9 vd 10 gevallen niet eens lekker is
Wat doe die tegenwoordig eigenlijk? In 2006 tourde hij met G 'n R (of wat er van over is dan)...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk![]()
![]()
ook om te zien hoe lelijk al die gasten eigenlijk zijn! Bijna allemaal dan. Sebastian Bach
Ben gewoon serieus op de limcello fles gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die black absinthe bedoel ik dan hé
Hij heeft vorig jaar een solo album uitgebracht, klinkt wel Okéquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe die tegenwoordig eigenlijk? In 2006 tourde hij met G 'n R (of wat er van over is dan)...
En VH1 is gewoon heel lekker, die top 10's ook altijd van die thema's. En die tussenstukjes zijn altijd zo geniaal met al die muzieknoten die 'ineens' overal uitkomen
Ze zijn altijd wel leuk die tussenstukjes, alleen het zijn er maar een paar, en ze gebruiken ze echt heel lang en heel veelquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar een solo album uitgebracht, klinkt wel Oké
VH1dit is een top 50 ofzo, nu bij nummer 31. Alleen steeds die ellenlange tussenstukjes met allemaal clips door elkaar heb ik nu wel gezien
Ja en 10 achter elkaar steeds.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn altijd wel leuk die tussenstukjes, alleen het zijn er maar een paar, en ze gebruiken ze echt heel lang en heel veel
Het schijnt dat ze enorm veel schadeclaims verwachten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
KLM gaat vanavond proberen te vliegen zonder passagiers, testen hoeveel as ze vangen!
Yeah!quote:
Oh eng! De motoren kunnen toch uitvallen van die as?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
KLM gaat vanavond proberen te vliegen zonder passagiers, testen hoeveel as ze vangen!
Er valt niks te claimen, het is overmacht. Weersomstandigheden / natuurrampen vallen buiten hun macht, en als het goed is staat dat ook duidelijk in de voorwaardenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze enorm veel schadeclaims verwachten.
Tis te hopen dat de piloot een parachute mee heeftquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh eng! De motoren kunnen toch uitvallen van die as?
En dat ze niet boven mijn huis gaan vliegenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis te hopen dat de piloot een parachute mee heeft
Dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er valt niks te claimen, het is overmacht. Weersomstandigheden / natuurrampen vallen buiten hun macht, en als het goed is staat dat ook duidelijk in de voorwaarden
Beter boven 020 dan 010quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat ze niet boven mijn huis gaan vliegenen het restaurant waar ik straks ga eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan moet ie eerst van Schotland naar Londen komen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Er worden wel extra Eurostars ingezet van Londen <-> Brussel he Greys
Jup, maar ze gaan dus zonder passagiers toch testen. Tenminste, daar zijn ze nu toestemming voor aan het vragen zeiden ze op het journaal. Want ik kan me voorstellen dat je er ook niet op zit te wachten dat zo'n toestel ergens op bewoond gebied neervalt, mocht het mis gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh eng! De motoren kunnen toch uitvallen van die as?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter boven 020 dan 010
Nou dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Frankrijk - Nederland dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef JJH het volgende:
Ik neem aan dat ze die proefvlucht met de nodige marges zullen uitvoeren. Londen A'dam ofzo. Ik neem niet aan dat ze dat eerste vliegtuig dwars door die wolk heen naar NYC sturen.
Jaaaa, ik doe meeeee!quote:
Mwah, ik had een mail van een collega (die zat een week in de VS omdat zijn dochter een complexe knie-aandoening heeft en daar werd geopeerd), en die had het erover dat het gewoon zelf dokken is hoor. Wellicht dat ze uit coulance wat regelen, maar in weze (staat me ook iets van bij) zijn dit soort situaties gewoon dikke pech want is niet verwijtbaar naar de maatschappij toe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jamaar het schijnt toch net iets anders in elkaar te zitten juridisch gezien (artikel nog niet uit en wetboek er nog niet op nageslagen).
Ze dachten 'Kom, we doen het boven land, das handig'?quote:
aha, nou toch wel spannend nog!quote:[b]Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Greys het volgende:[/
Jup, maar ze gaan dus zonder passagiers toch testen. Tenminste, daar zijn ze nu toestemming voor aan het vragen zeiden ze op het journaal. Want ik kan me voorstellen dat je er ook niet op zit te wachten dat zo'n toestel ergens op bewoond gebied neervalt, mocht het mis gaan
Er staan wat KLM toestellen in Frankrijk die naar Nederland moeten en ze willen nu gaan testen om lager te vliegen dan anders en kijken hoeveel as ze dan met de motoren 'binnenkrijgen'.
Jemig arme dochter vooralquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik had een mail van een collega (die zat een week in de VS omdat zijn dochter een complexe knie-aandoening heeft en daar werd geopeerd), en die had het erover dat het gewoon zelf dokken is hoor. Wellicht dat ze uit coulance wat regelen, maar in weze (staat me ook iets van bij) zijn dit soort situaties gewoon dikke pech want is niet verwijtbaar naar de maatschappij toe.
Ook leuk trouwens als je met vrouw en dochter die dus na operatie amper kan lopen vastzit op een vliegveld
Moet heer G. eerst wel weer thuis komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze dachten 'Kom, we doen het boven land, das handig'?
Dan leek Londen - A'dam ofzo mij praktischer, kan je hem volgens mij altijd nog de zee in sturen als het fout gaat![]()
Maar goed, er hebben vast mensen met meer verstand dan wij van dit soort zaken over nagedacht. En zo niet heeft Greys weer uren after-sex TV
Ff serieus... ben je niet wijs ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff serieus... ben je niet wijs ofzo?![]()
![]()
Europa gaat gebukt onder een aswolk en jij gaat ff lekker BBQ'en?![]()
Er staan vliegtuigen in Frankrijk die nog naar Nederland moeten. Dus dan kunnen ze meteen testen. En ze zullen heus wel langs de kust gaan vliegen, áls ze al toestemming krijgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze dachten 'Kom, we doen het boven land, das handig'?
Dan leek Londen - A'dam ofzo mij praktischer, kan je hem volgens mij altijd nog de zee in sturen als het fout gaat![]()
Maar goed, er hebben vast mensen met meer verstand dan wij van dit soort zaken over nagedacht. En zo niet heeft Greys weer uren after-sex TV
quote:
Mooi, en dan over 020 naar Schipholquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan vliegtuigen in Frankrijk die nog naar Nederland moeten. Dus dan kunnen ze meteen testen. En ze zullen heus wel langs de kust gaan vliegen, áls ze al toestemming krijgen
Doe eens liefquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wat extra as die lucht in stoken hé
Sadist.
EH&T is al een tijdje bezig hoor!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
frites met appelmoes roepen samen met Eigen huis&tuin
Wij katten toch ook altijd nog op elkaar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
Je kunt niet eens iemand gaan aflikken bij een kazerne en er dan de volgende dag op gaan katten.
Dat is gewoon not done.
Ik denk niet dat die vliegtuigen daar nou last van gaan krijgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wat extra as die lucht in stoken hé
Sadist.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vliegtuigen daar nou last van gaan krijgen
Hm. Got a point.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij katten toch ook altijd nog op elkaar?
quote:
Ja die blijft sowieso geniaal. Eerste nummer op MTV toch?quote:
Géén idee, ik hoorde hem net onder een promootje voorbijkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die blijft sowieso geniaal. Eerste nummer op MTV toch?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die blijft sowieso geniaal. Eerste nummer op MTV toch?
Open er een KLB topic over!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat weet ik nog goed, ik was -4, en ik zette de TV aan... Was er een nieuw kanaal, dus ik al vloeken dat het niet in HD was, riep aan m'n moeder dat ze nog wat bier moest halen en ging maar eens zitten voor dat nieuwe begrip wat zich Music Television noemde...
Toentertijd heel raar, want naar muziek luisterde je, en keek je niet
Ik moest dit 3 x lezen voordat het kwartje vielquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat weet ik nog goed, ik was -4, en ik zette de TV aan... Was er een nieuw kanaal, dus ik al vloeken dat het niet in HD was, riep aan m'n moeder dat ze nog wat bier moest halen en ging maar eens zitten voor dat nieuwe begrip wat zich Music Television noemde...
Toentertijd heel raar, want naar muziek luisterde je, en keek je niet
Jaaa ik hoop dat in the still of THE night zo nog komt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Géén idee, ik hoorde hem net onder een promootje voorbijkomen.
Dit is ook zo'n lekker evergreen. Whitesnakee toch?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Greys was toen gewoon al 8, die heeft dat wellicht in meer of mindere mate bewust meegemaakt
quote:
Ingepingelingringding!quote:
Ik weet nog dat Nederland 3 in de lucht kwam.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Greys was toen gewoon al 8, die heeft dat wellicht in meer of mindere mate bewust meegemaakt
Je kwetst MTVquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Nederland 3 in de lucht kwam.![]()
Maar MTV heeft me nooit geboeid dus daar heb ik geen herinneringen aan.
So what!quote:
Dat weet ik ook nog. Zwart wit tv en wat nou remote control? Knoppen waar je op moest duwen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Nederland 3 in de lucht kwam.![]()
Maar MTV heeft me nooit geboeid dus daar heb ik geen herinneringen aan.
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Veroniquequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
En dat er steeds meer commercielen kwamen, eerst was het alleen RTL 4 en Veronica volgens mij, en toen werd het steeds meeeeer
Zo eentje had ik nog op m'n kamer toen ik 14/15 was ofzo. Zo'n TV die je dan mag hebben van een oom ofzo, met van die magnetische knopjes, moest je niet indrukken maar gewoon aanraken.. Heel hip.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog. Zwart wit tv en wat nou remote control? Knoppen waar je op moest duwen.
Greeeeeyssie!!!!quote:
Bijlmerramp weet ik ook nog. Maar dingen als bv. opening Erasmusbrug zegt met totaal niets, terwijl dat toch altijd al in de buurt was en ook best een happening lijkt me.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef JJH het volgende:
Ik weet nog de bijlmerramp, en die enorme fik bij de Cindu in Uithoorn. die kon je vanuit ons toenmalige huis zien.
http://www.zero-meridean.nl/c_uithoorn_080792.html
Ja die tiptoetsjes, dat was al modern. Met een lampje er in.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje had ik nog op m'n kamer toen ik 14/15 was ofzo. Zo'n TV die je dan mag hebben van een oom ofzo, met van die magnetische knopjes, moest je niet indrukken maar gewoon aanraken.. Heel hip.
Zo'n vet mooie bruine kast eromheen
'Huwelijk van WA en Max weet ik nog'???quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijlmerramp weet ik ook nog. Maar dingen als bv. opening Erasmusbrug zegt met totaal niets, terwijl dat toch altijd al in de buurt was en ook best een happening lijkt me.
Huwelijk van Wim-Lex en Maxima weet ik ook nog, vooral doordat er toen in het durp een feessie was waarbij veul mis ging
Kleur hadden we wel al. Maar wel op een tv die geen AB had en waarbij de knoppen zo gaar waren dat de zender versprong als er een vlieg op ging zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog. Zwart wit tv en wat nou remote control? Knoppen waar je op moest duwen.
Ja die! Je had gewoon een vlieg moeten dresseren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje had ik nog op m'n kamer toen ik 14/15 was ofzo. Zo'n TV die je dan mag hebben van een oom ofzo, met van die magnetische knopjes, moest je niet indrukken maar gewoon aanraken.. Heel hip.
Zo'n vet mooie bruine kast eromheen
20-02-2002. (dacht ik)quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
'Huwelijk van WA en Max weet ik nog'???
Da's toch heul niet echt lang geleden ofzo?
2002.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
'Huwelijk van WA en Max weet ik nog'???
Da's toch heul niet echt lang geleden ofzo?
Ik heb een doosje met alle oude munten en briefjes (tot 25 gulden dan, het moet niet te gek worden). Veur de volgende generatie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
Er zit nu een hele generatie aan te komen die nog nooit betaald hebben met de gulden.
Ja, die hadden ze idd in het Rifgebergte niet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
Er zit nu een hele generatie aan te komen die nog nooit betaald hebben met de gulden.
note +1quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze idd in het Rifgebergte niet!
Zoals ik al zei; er ging veel fout op dat feestje. Maar het was echt zeeeer memorabelquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
Blijkbaar is het onthouden van iets wat 8 jaar geleden gebeurd is, en een enorme landelijke gebeurtenis was, voor het brein van Ll een hele prestatie!
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
En inderdaad, mijn neefje uit 1990 is ondertussen net zo groot, doet 2 universitaire studies en is een enorme corpsbal!
Jouw decennium heb ik verwerkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
Cat je bent helemaal geen oud wijf, ik ben ook zo'n leuke 80-er remember?
En inderdaad, mijn neefje uit 1990 is ondertussen net zo groot, doet 2 universitaire studies en is een enorme corpsbal!
Oeh ja dan voel ik me een partij oud naast die stagiairsquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat mensen die 199... in hun geboortejaar hebben steeds vaker gewone verstandige jong volwassenen zijn.Ik had net het opgroeien van de tachtigers verwerkt!
![]()
[/oud wijf]
Dit kan je niet meer recht pratenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; er ging veel fout op dat feestje. Maar het was echt zeeeer memorabel
Ja, ik zie dan ook echt broekies voor me. Kinderenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat mensen die 199... in hun geboortejaar hebben steeds vaker gewone verstandige jong volwassenen zijn.Ik had net het opgroeien van de tachtigers verwerkt!
![]()
[/oud wijf]
Maar het was echt een cooool feestquote:
Erg he?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik zie dan ook echt broekies voor me. Kinderen
Wehehehe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was echt een cooool feest![]()
Vooraf werd al een vriend afgevoerd omdat hij veul te veul Martini had gezopen, die lag ergens in de bosjes gecrashed en werd toen door een of andere junk opgepikt. Wij hem achterin zijn auto geflikkerd. Die kerel helemaal verhalen vertellen over dat hij vroeger ook zo was maar nu tegenwoordig lekker aan de coke of pillen zit (wij waren 16 dus was heel wat).
Die vriend van me nog lekker die vent z'n achterbank onder kotsen... Die kerel: 'Oh maakt niet uit, daar ligt toch de hond maar'. Wij die vriend snel thuis afgezet en hem meteen weer gesmeerd voordat die ouders door hadden dat wij ook lam waren![]()
Toen op dat feestje ruzie met m'n vriendin, maar begreep het verkeerd en dacht dat ze me dumpte... Dus daar een andere leuke meid tegengekomen, tot vandaag de dag misschien wel de mooiste waar ik ooit mee heb liggen rommelenNou was dat feestje in een hotel (
) dus wij weggesneaked naar een of andere loungebar die helemaal leeg en donker was. Daar beetje gezoend en gerommeld. Haar meteen op dat feestje aan iedereen voorgesteld als zijnde mijn nieuwe vriendin. Maat van me was niet zo gecharmeerd omdat ik dus hele tijd zoek was met dat mokkel en de rest ook al half lam naar huis was
![]()
Bleek later dus dat mijn ECHTE vriendin het heul niet uitmaakte toen. Daarna nog wel ff beetje aan/uit/aan/uit geweest, maar nooit meer wat geworden. En zij had het fijn al jankend tegen dr papa vertelt toen ze thuiskwam. Dus toen ik de eerst volgende keer daar thuiskwam een hele half uur durende preek van die pa aan moeten horen en allerlei shit moeten beloven
Nah, het was/is echt wel een hele mooie meid (die waar ik mee lag te rommelen dan). Dus dat icm de drank was ook dat ik daar dacht 'Ik zeg doen!', en het niet ff rustig aan deed die avondquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef Ml-etje het volgende:Ll
![]()
En die pa dan ook![]()
Er schoot een tekst door mijn hoofd iets met drank en lief maar volgens mij vond je het niet heel erg
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, het was/is echt wel een hele mooie meid (die waar ik mee lag te rommelen dan). Dus dat icm de drank was ook dat ik daar dacht 'Ik zeg doen!', en het niet ff rustig aan deed die avond
Nou ja niet perse om haar hoor. 't was ook niet echt relatie-materiaal. Typje 'erg mooi, onwijs dom'quote:
Da's die nieuwe van Slash?quote:
Jup eentje van het album.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's die nieuwe van Slash?
VH1 draait nu Poison.
quote:
... maar dan andersquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup eentje van het album.
Greys en Goodbye vonden het ook prachtig
It's aliiiiiiiiiv-ah!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
*knip feestverhaal*
Dus daar een andere leuke meid tegengekomen, tot vandaag de dag misschien wel de mooiste waar ik ooit mee heb liggen rommelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwijt als in verloren, niet te declareren of gewoon 50 euro betaald voor de bril?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
Pff d'n Mr heeft vanmiddag een nieuwe zonnebril gekocht..heeft ie geen bonniet gehad ook zegtie.
Plus 50 euro kwijtmannen
Nou had even geld voor hem gepakt en hij zegt dat het 50 euro minder wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwijt als in verloren, niet te declareren of gewoon 50 euro betaald voor de bril?
Schiphol Dusseldorf. Compleet over de bewoonde wereld, over land dusquote:KLM wil op lage hoogte vliegen
Een leeg vliegtuig van de KLM vliegt rond 19.00 uur op maximaal 3000 meter hoogte van Schiphol naar Düsseldorf. De vlucht vindt plaats terwijl het nog licht is,om de omstandigheden tijdens de vlucht goed te kunnen beoordelen. Als de vlucht goed verloopt,hoopt de KLM op toestemming om meer vluchten op die hoogte uit te voeren.
Als we dan toch over Memory Lane gingen. Christina Applegate was denk ik wel collectief dé natte droom van mijn generatiequote:Christina Applegate trouwt met Nederlander
AMSTERDAM - Christina Applegate stapt in het huwelijksbootje met haar vriend Martijn LeNoble. Dat heeft een woordvoerder van de 38-jarige actrice bevestigd.
De 41-jarige LeNoble is een Nederlandse basgitarist, die in 1998 naar de Verenigde Staten vertrok.
Heb je wijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap ff niets van het zonnebril - pilootverhaal![]()
Meneer I.'s langslaapactie was te verklaren; hij ligt nu ziek op bed.
Het belooft een gezellige zaterdagavond
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Die 50 euro is gewoon ergens anders aan opgegaan, dat snap je natuurlijk wel hé![]()
En jij kwam natuurlijk met een preek over waarom een bonnetje goed is, en dat het weer zoveel euro door de plee is, en stel dat de bril nu stuk gaat of niet lekker zit... etc. etc.
vrouwen
Die kan ik dus in geen enkele rol serieus nemen, ze blijft voor mij altijd de dochter van Alquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we dan toch over Memory Lane gingen. Christina Applegate was denk ik wel collectief dé natte droom van mijn generatie
Ja klopt. Maar wat was ze daar lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kan ik dus in geen enkele rol serieus nemen, ze blijft voor mij altijd de dochter van Al
Sterker nog; ik zit aan een roseetje, die stond zo zielig in de koelkast en de zon scheen en toen heb ik hem maar ingeschonkenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap ff niets van het zonnebril - pilootverhaal![]()
Meneer I.'s langslaapactie was te verklaren; hij ligt nu ziek op bed.
Het belooft een gezellige zaterdagavond
Dat had ik nou met mijn witbiertje(s)quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterker nog; ik zit aan een roseetje, die stond zo zielig in de koelkast en de zon scheen en toen heb ik hem maar ingeschonken
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel?
Getver wat heeft ie?
Ze moeten toch wat om data te verzamelen? Op die manier kunnen ze vast bepalen wat ze de volgende keer moeten doen als er weer wat gebeurd. Nu zal je er niet veel aan hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Schiphol Dusseldorf. Compleet over de bewoonde wereld, over land dus![]()
Rare keuze. Héél rare keuze.
Vooral omdat die test nog geen ruk zegt, aangezien er weer een grote wolk onderweg is nog naar Nederland. Dus zelfs als het vanavond goed gaat, zegt dat nog niets over kunnen vliegen morgen bv.
Lekker zo af en toe he? Midden op de dagquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had ik nou met mijn witbiertje(s)
Ow jee griep dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Istie stuk en jullie hebben geen bon of gaat het erom dat ie geen bon heeft in het geval dat ie stuk gaat?![]()
Koorts, koud, maar gloeit als een 100 watt lamp, raar buikje, alles doet auwie.
Ik denk dat ik hem heb aangestoken
Ja maar als het risico is dat het vliegtuig uit de lucht valt dan is het toch redelijk onlogisch om het boven flink bevolkt gebied te doen. Vlieg dan via de Noordzee van Parijs naar Londen / Amsterdam ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat om data te verzamelen? Op die manier kunnen ze vast bepalen wat ze de volgende keer moeten doen als er weer wat gebeurd. Nu zal je er niet veel aan hebben.
Mijn buren zitten op Cyprus vast, die zouden afgelopen donderdag al terug komen, maar die zitten daar sowieso tot maandag hebben ze te horen gekregen. Lijk me best leuk een dag extra, maar een paar dagen wordt knap vervelend.
Die mensen op schiphol ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat om data te verzamelen? Op die manier kunnen ze vast bepalen wat ze de volgende keer moeten doen als er weer wat gebeurd. Nu zal je er niet veel aan hebben.
Mijn buren zitten op Cyprus vast, die zouden afgelopen donderdag al terug komen, maar die zitten daar sowieso tot maandag hebben ze te horen gekregen. Lijk me best leuk een dag extra, maar een paar dagen wordt knap vervelend.
Alcoquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker zo af en toe he? Midden op de dag
Ja maar dan doe je toch een vluchtje waarbij je langs de kust kunt vliegen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Same here.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kan ik dus in geen enkele rol serieus nemen, ze blijft voor mij altijd de dochter van Al
Ik hoor heel zacht uit de kast: 'Amaruuuula...'quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had ik nou met mijn witbiertje(s)
En jij denkt dat ze daar geen berekeningen op hebben los gelaten op welke hoogte ze moeten vliegen om binnen de veiligheidsnormen te blijven?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als het risico is dat het vliegtuig uit de lucht valt dan is het toch redelijk onlogisch om het boven flink bevolkt gebied te doen. Vlieg dan via de Noordzee van Parijs naar Londen / Amsterdam ofzo
Je zult maar achter de douane zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die mensen op schiphol ooken dan de medicijndienst.
hmm, ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan doe je toch een vluchtje waarbij je langs de kust kunt vliegen?
Ik hoor net op het journaal dat Dusseldorf dus niet door mag gaan. Geen toestemming gekregen. Ze gaan nu zo een rondje Amsterdam vliegen. Het is niet lang genoeg meer licht om verder te proberen.
Ja okay, maar het risico is er, aangezien dit nou geen exacte wetenschap is en ze dit juist doen om te zien hoe er word gereageerd e.d. vind ik het dan nogal een aparte keuze van routequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze daar geen berekeningen op hebben los gelaten op welke hoogte ze moeten vliegen om binnen de veiligheidsnormen te blijven?
Het gaat er niet om om te kijken of de motor vervormt, maar of en hoeveel as er opgevangen wordt.
Een Helloquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alco![]()
Bij mij was het >17u toen de eerste open ging hoor
Whut? Neem aan van wel ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zult maar achter de douane zitten.Of zijn die mensen inmidels weer 'losgelaten'?
Ja, je hoort van allerlei mensen die er verstand van hebben, dus ik baseer me op dat wat ik hoor en hoor dus niet iedereen. Er was een man van de KLM op de radio die vertelde dat de beslissing om niet te vliegen de enige juiste keuze was gezien de regels die er gelden, alleen dat met hierna maar eens moest gaan kijken naar de regels.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar het risico is er, aangezien dit nou geen exacte wetenschap is en ze dit juist doen om te zien hoe er word gereageerd e.d. vind ik het dan nogal een aparte keuze van route
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |